Oletko rikkonut lakia mutta et ole jäänyt kiinni.
Ylinopeutta ajelin. Piti katsoa moottorin kunto.
Kommentit (25)
Alkoholin vaikutuksen alaisena kävin autolla kioskilla 100 metrin päässä. Ihme päähänpisto.
Voi, pitäähän elämässä jännitystä olla. Olen nyysinyt kaupasta noin 500 keskikeppanaa. Yksitellen.
Olen rikkonut vaikka kuinka monta kertaa, kukaan ei ole kuollut eikä loukkaantunut, niin en ole kovin huolissani. Yleisin lainrikkomus on ylinopeus, varmaan joka päivä.
Raskas kaasujalka. Herkästi menee ylinopeutta. Eli monesti olen rikkonut lakia.
Teininä varastanut meikkikynän kaypasra. Piti kokeilla onnistuuko. Ja onnistuihan se.
Mä oliin muukalaislegionassa ja jouuduin laittamaan muutaman kymmenen äijää kylmäksi kun nämä olisi muutoin pistänyt kylmäksi toverini. Tarina voi olla myös keksitty.
Olen ajanut ylinopeutta satoja-tuhansia kertoja. Olen myös ajanut ainakin sata kertaa päihteiden vaikutuksen alaisena. Laittomia päihteitä olen käyttänyt tuhansia kertoja. Myös pari varkautta on tehty. Kaikki nämä jäämättä kiinni. Toiset ne osaa. 😎
Olen ajanut ylinopeutta, tosin ei nyt mitään ihan kauhean kovaa, ja ladannut musiikkia ja elokuvia netistä (teininä, joskus aikaan kauan ennen suoratoistopalveluita).
Vierailija kirjoitti:
En ole maksanut ikinä mistään digitaalisesta sisällöstä (musiikki, elokuvat, pelit).
"Share the wealth, your holdings should be ours
It's all a smile on our sunny bright kolkhoz
Where's the crime, when no one's really losing?
Out of cash? Why don't you print some more?"
-Turisas, Hunting pirates
Polttanut pilveä. Kerran bileissä, kaverilta maistoin. En tykännyt.
Ajanut ylinopeutta lähes jokaisena päivänä viimeiset 15 vuotta. Ei mitään törkeitä lukemia sentään eikä kukaan ole ollut vaarassa.
En oikein miellä lain rikkomiseksi. Olen pajautellut mitä lie kertoja yli kolmenkymmenen vuoden aikana. Saatan mie valehella siitäkin. Sika jätkäksi muutenkin. Panin teininä kaverin muijaa. Melko varmasti jotain vähäisempiäkin rötöksiä.
Lasketaanko nettipiratismi? Siinä tapauksessa joo, jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tunnustaa
Kiitos nyt tiedetään kenet haetaan.
Isä jo sanoi muinoin että tee mitä teet mutta älä jää kiinni.
Hmm. Ainaskin olen fillaroinut punaisia päin joskus kauan sitten. Nykypäivän rikkeitä en tunnusta, jos niitä edes on.
Hohhoijaah.. Only in Finland. On tämä niin sairas auktoriteetti uskovainen kanssa, jossa joku kyrsä viranomainen on lähes ylijumalan asemassa oleva. Kasvattakaa munat hyvät ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tunnustaa
Kiitos nyt tiedetään kenet haetaan.
Vedä ny käteesi pelle.
Polttanut pilveä säännöllisen epäsäännöllisesti viimeiset 18 vuotta.
En ole maksanut ikinä mistään digitaalisesta sisällöstä (musiikki, elokuvat, pelit).