Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut hillitsette itsenne tapailun alkuvaiheessa, kun panettaisi kovasti mutta haluaisi tutustua toiseen kunnolla ennen kuin mennään...

Vierailija
03.10.2021 |

En pysty harrastamaan seksiä muun kuin sen ihmisen kanssa, josta olen kiinnostunut. Itsetyydytys auttaa jonkun verran, mutta huomaan että minulla alkaa olla siitä huolimatta vaikeuksia pysytellä viileänä. Jos mies laittaa jotain arkista tekstaria, yritän odotella vastaamisen suhteen sen aikaa että pahimmat hormonimyrskyt menisivät ohi, jotta en tulisi viestittäneeksi liian vahvasti kiinnostustani. Mutta entä kun myrsky ei mene oikein millään keinolla ohitse?

Taustatiedoksi, että aiempi parisuhteeni meni mönkään erityisesti siitä syystä, että emme malttaneet tutustua ensin rauhassa. Menimme liian nopeasti seksiin ja koska se oli ihanaa, se johti vakavaan suhteeseen. Suhde oli kuitenkin haavoittava molemmille, koska emme sopineet lainkaan yhteen muilta osin. Haluan välttää tällaista jatkossa.

Muut suhteeni ovat olleet terveitä ja toimivia, joten kyse ei ole haitallisesta kiintymyssuhdetyylistä tai vastaavasta. Olen vain liian nopeasti innostuva luonne, ja pyrin nyt varmistamaan, että saamme riittävästi aikaa tutustua ja katsoa, sovimmeko miehen kanssa oikeasti yhteen. Miehelle tämä on täysin ok, eikä hän millään tavalla painosta tai edes vihjaile seksijuttuja, joten hidas tutustuminen ei ole siinäkään mielessä ongelma. Pidän vain häntä valtavan kuumana ja joskus on hankalaa olla ilmaisematta tätä hänelle suoraan päin naamaa, mikä taas voisi helposti johtaa siihen, että tutustuminen jää sikseen kun toiminta menee sinne fyysisen puolelle. :)

Nyt kaikki hyvät vinkit jakoon, kiitos! Miten saatte pidettyä housut jalassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan vaan panen, kun siltä tuntuu. Se ei ole pois tutustumisesta. Mulla haihtuu kiinnostus nopeasti, jos suhde ei muuten kehity, oli seksiä tai ei.

Vierailija
2/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelailua. Oletko joku teini-ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teini-ikäisetkään mitään "pelaile", vaan silloin nussitaan kun nussituttaa!

Vierailija
4/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä ajattelin, että syödäänpä jälkiruoka eka ennenkuin siirrytään itse asiaan.

Vierailija
5/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan vaan panen, kun siltä tuntuu. Se ei ole pois tutustumisesta. Mulla haihtuu kiinnostus nopeasti, jos suhde ei muuten kehity, oli seksiä tai ei.

Minulla viimeksi tosiaankin oli pois. Seksi oli niin ylimaallisen ihanaa, että kun se alkoi, yhdessäoloon varattu aika meni seksin harrastamiseen lähes kokonaan. Kyseessä oli etäsuhde, jossa yhteinen aika oli kortilla, mikä varmaan myös vaikutti asiaan. Tilanne on sama tämän uudenkin tapailumiehen kanssa.

ap

Vierailija
6/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt noin vaikeaa ole. Paitsi ehkä sitten, jos mies kovasti lähentelisi ja kärttäisin seksiä.

Vierailija
7/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden himojen pitäminen kontrollissa voi olla niin vaikeaa aikuiselle ihmiselle

Vierailija
8/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En määrittelisi tätä kuitenkaan pelailuksi. Pelaaminen tapahtuu mielestäni toisen selän takana. Tämän miehen kanssa olemme avoimesti sopineet, että näin toimitaan, ja se on molemmille tärkeää.

Omien primitiivisten impulssien tarkoituksenmukainen hillitseminen ei ole muillakaan elämänalueilla pelailua. Esim. jos suutut jollekulle snägärijonossa ja tekisi mieli vetää tätä köniin, mutta hillitset itsesi, tekeekö tämä sinusta "ihme pelaajan"?

ap

Vierailija
9/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Treffikumppanit laskettavissa yhden käden sormilla. Yks olis vaan ollut mielenkiintoinen mutta ghostasi.

Rumilusnaisen ei ole helppo päästä treffeille.

Vierailija
10/21 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden himojen pitäminen kontrollissa voi olla niin vaikeaa aikuiselle ihmiselle

Jos se on sinulle helppoa, niin kokeilepa kuvailla miten onnistut siinä!  (Totta puhuen, ei minullakaan ole tällaisia vaikeuksia ennen ollut. Nytpä vain sattui käymään näin.)

ap

Vierailija
11/21 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista; jos ei eka iltana sitä pillua saa niin toista iltaa ei en siihen lehmään enää hukkaa.

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
12/21 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä idealtahan tuo kulostaa. Omaakivaa paljon ja nauti himoistasi uutta tyyppiä kohtaan. Viivyttely, odotus, jännitys on niin.. Sit kun ei oikeasti enää kestä, niin anna mennä!

Vierailija
13/21 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatte seksiä ja sitten vietätte looulta muutakin aikaa yhdessä, jos se miellyttää, niin määrittelette sitten onko kyseessä minkälainen suhde. Kerro että haluat myös tutustua mieheen muutenkin kuin sängyssä. Älä tee asioista vaikeita.

Vierailija
14/21 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs pitkään suhde on jo ollut vireillä? Ymmärrän kyllä että et heti halua seksiä, mutta eipä sitä kannata kuukausitolkulla venyttääkään. Etäsuhteessa tutustuminen on väkisin hitaampaa joka tapauksessa...

Vierailija
15/21 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pantiin jo ekoilla treffeillä. Molempia kiihotti toisen läsnäolo. Nyt ollaan oltu kuusi vuotta yhdessä ja naimisiin ensi kesänä.

Musta oli naisena ihanaa, että kerrankin tapasin miehen, jonka kanssa keskusteltuani ja hänet nähtyäni, halusin vain repiä häneltä vaatteet pois. Näin ei muutoin ole koskaan käynyt. On vaatinut enemmän tutustumista.

Turha asetella siis mitään kaavoja joiden mukaan kulkea. Etene niin kuin parhaalta tuntuu. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa.

Vierailija
16/21 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hillitä. Jos molemmat haluaa, antaa mennä. Se oli ainakin meillä mieheni kanssa vain positiivinen asia että tuli toisen paikat tutuksi heti kättelyssä.

Vierailija
17/21 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on paljon pahempi uhka tutustumiselle ja realistisen kuvan muodostamiselle toisesta kuin seksi.

Vierailija
18/21 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän riippuu myös siitä missä vaiheessa molempien FWB-kumppanit (mahdollisesti useammat) halutaan laittaa telakalle.

Vierailija
19/21 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko alkaa suhteeseen hyvän seksin vuoksi?

En oikein osaa samaistua ongelmaan, kun en minä koe mitään halua sitoutua mieheen vain sen vuoksi, että olen ihastunut siihen ja meillä on upeaa seksiä.

Täytyy olla muutenkin sopiva mies ja jos ei ole, niin jää seksiin.

Ilmeisesti et osaa oikein kontrolloida itseäsi kun on vaikeus pitää housut jalassa ja toisaalta olla menemättä suhteeseen pelkän seksin perusteella?

Vierailija
20/21 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla alusta saakka oma itsensä, sekä näyttää halunsa. Muuten tulee ongelmia myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän