Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää naisia, jotka haluaisivat perinteisen suhteen?

Vierailija
03.10.2021 |

Haluaisin lämpimän naisen, joka loisi meille sellaisen hyvä fiiliksen kodin, jota en itse lapsena saanut, koska oli vahvasti uraan orientoitunut äiti.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko "perinteisellä" siis sitä, että nainen on kotona, hoitaa lapsia, kokkaa ja siivoaa vai sitä, että nainen haluaa sitoutua yhteen mieheen kerralla?

Jos ensimmäistä tarkoitat vastaus on tuskin.

Jälkimmäiseen vastaus on suurin osa.

Molempia.

Ja todellakin just sitä, että joulu näyttää ja tuoksuu joululta. Tienaan hyvin ja kuten kirjoitin niin voisin mennä naimisiin ilman avioehtoa.

Haluaisin naisen joka haluaa itsekin tällaista, ja mielellään ihan suomalaisen.

Ap

Hieno juttu. Entä jos teille tulee ero? Elätätkö naisen myös eron jälkeen? Harvan omaisuus riittää kahtia jaettuna toiselle lopun elämäksi. Mistä luulet, että nainen löytää töitä monen vuoden kotirouvailun jälkeen? Mutta eihän se sinua kiinnosta. Haluat heittäytyä uudestaan lapsen rooliin ja että kotona olisi joku äidin korvike, joka hoivaa sinua. Onnea etsintään, sinun epäonneksesi toivon, ettet löydä etsimääsi. En halua kenenkään naisen joutuvan köyhyysloukkuun mukavuuden haluisen miehen takia.

Vierailija
42/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies53v lopetti seuranhaun tällä palstalla ja on katkerampi kuin koskaan. Nyt hän selittää olevansa yksin omasta vapaasta tahdostaan. Niin tyhmänä hän pitää naisia että luulee jonkun uskovan tätä selitystä.

Nyt löytyi kyllä minuakin harhaisempi tapaus. Seuranhaku tällä palstalla? Kuulostaako siltä, että olen ollut hakemassa seuraa😁Voi teidän kanssa...

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää itse halua edellämainituista syistä olla tekemisissä muutamian vanhanaikaisten sukulaisten kanssa. Heidän nuoruudessaan oli itsestäänselvää, että nainen hoitaa kodin ja lapset. He eivät millään ymmärrä sitä, ettei nuoret naiset nykypäivänä suostu eikä alistu. Alkaa sellainen ikävä halveksuminen asiasta. Noh ei tarvitse olla tekemisissä heidän kanssaan. 

Vierailija
44/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kyllä niin kylmä otus, että hänet pitää lämmittää mikrossa ennen aktia.😛

mies53v

Kylmiä vain sinulle. Kunnon miehille olemme sulaa vahaa :)

Vierailija
45/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ap, että mitä sinä annat ja lupaan vastineeksi?

Sinänsä oishan tuommonen oikein ihanaa ja ihanteellista, mutta käytännössä eron tullen paska paikka naiselle, jos ei ole töitä tai edes ammattia ja on ikänsä hyysännyt perhettä.

Pystytkö ihan aidosti lupaamaan elämän kestävää uskollisuutta, arvostusta, kauniita tekoja ja halua selvitä ihan mistä tahansa yhdessä?

En hetkeäkään epäile etteikö ap pystyisi noin lupaamaan. Eri asia sitten on kuinka kauan lupaukset pidetään. Ihan kiva että ap suostuisi menemään naimisiin ilman avioehtoa, mutta se ei todellakaan riitä vakuudeksi.

Vierailija
46/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kotona lasten kanssa. Hoidan kotityöt ja lasten asiat, ja teen myös pieniä kodin ylläpitoremontteja. Mieheni tuo ns. leivän pöytään. Elämme kai muutenkin nykyisellä mittapuulla vanhanaikaista elämää vanhanaikaisine rooleineen vaikka nuoria olemmekin. Ja ei, en koe olevani alistettu edustusvaimo. Kunnioitamme toinen toisiamme, ja jos tilanne vaatii olen valmis lähtemään töihinkin. Mieheni toive on kuitenkin, että päätehtäväni olisi lasten kasvatus. Ja olen erittäin onnellinen tämän hetkiseen elämääni. Teen mielelläni kodin työt yksin, kun tiedän mieheni tekevän raskasta työtä kodin ulkopuolella. Ei hänen enää tarvitse kotitöitä työpäivän jälkeen tehdä, kun itselleni ne on mieluisia. Eli kyllä, varmasti löytyy vielä kuvailemasi naisia... Ja tosiaan, en näytä ulkoisesti kulahtaneelta kotiäidiltä. Moni yllättyy kuullessaan elämäntyylistämme joka ennen oli enemmän sääntö kuin poikkeus😄

Vierailija
47/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ap katsella syrjäytyneiden ja pitkäailaistyöttömien naisten joukosta, joille työllistyminen ei ehkä onnistu ikinä, mutta jotka saattaisivat mielellään olla kunnollisen miehen kotirouvia. Oman elantonsa ansaitsevista naisista et haluamasi kaltaista löydä.

Vierailija
48/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kyllä niin kylmä otus, että hänet pitää lämmittää mikrossa ennen aktia.😛

mies53v

Kylmiä vain sinulle. Kunnon miehille olemme sulaa vahaa :)

Jaa, joku mamma sano että kunnon miehiä ei enään ole olemassa😉

mies53v

Vierailija
49/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi saada kotiäidin/kotirouvan mutta muutamalla ehdolla:

1) haluan palkkani verran rahaa kuukaudessa tililleni

2) eläkettä on kerryttävä ihan kuten töissä ollessakin

Vierailija
50/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Haluan miehen joka rakentaa meille ekana talon omalla hiellä ja rahalla, sit elättää mut täysin ja mun ainoa homma on istuskella kotona (mies tietysti huolehtii siivoojan). Sellanen just perinteinen työnjako, missä mies tekee työt ja minä keskityn kortin peluuseen ja seurusteluun. Harmi ettei tällasia perinteisiä miehiä löydy enää, kaikki vaan miljoonassa píllussa mädäntyneitä mieshuoria olis enää saatavilla.

Saksalainen tai amerikkalainen mies. Jenkeissä tähtäisin eteläisiin osavaltioihin Teksasiin ja S/N Carolinaan, sekä näiden lähellä oleviin kaupunkeihin.

Vierailija
51/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aikaisempaan viestiini liittyen omaan vanhanaikaiseen elämäntapaan. Olen kouluttautunut ihan kotiäitinä ollessa amk:ssa, ja työelämään kyllä kovasti menossa. Koen vain tärkeäksi olla pikkulapsi vaiheen kotona. Eli kyllä onnistuu ihan kotiäitiys ja uran luominenkin samaan aikaan. Ja lisäksi yrittäjyys kotona tuo itselleni lisätuloa. Kaikkea sitä ehtii kun on kiitollinen elämäänsä ja parisuhde voi hyvin 😉

Vierailija
52/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänne jäi vielä joku? Eilen sanottiin että menkää sinne Itä-Eurooppaan ja Puolaan.

Vierailija
53/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla kotirouvana mutta lapset on nounou.

Vierailija
54/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmat naiset kai haluavat käyttää päätään ja toteuttaa itseään myös kodin ulkopuolella. Se on erinomainen juttu.

Vierailija
55/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko "perinteisellä" siis sitä, että nainen on kotona, hoitaa lapsia, kokkaa ja siivoaa vai sitä, että nainen haluaa sitoutua yhteen mieheen kerralla?

Jos ensimmäistä tarkoitat vastaus on tuskin.

Jälkimmäiseen vastaus on suurin osa.

Molempia.

Ja todellakin just sitä, että joulu näyttää ja tuoksuu joululta. Tienaan hyvin ja kuten kirjoitin niin voisin mennä naimisiin ilman avioehtoa.

Haluaisin naisen joka haluaa itsekin tällaista, ja mielellään ihan suomalaisen.

Ap

Kuinka pitkältä ajalta olet valmis korvaamaan ansionmenetykset?

Vierailija
56/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla kotirouvana mutta lapset on nounou.

Googlaa sugarbaby. Ajavat saman asian.

Vierailija
57/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Haluan miehen joka rakentaa meille ekana talon omalla hiellä ja rahalla, sit elättää mut täysin ja mun ainoa homma on istuskella kotona (mies tietysti huolehtii siivoojan). Sellanen just perinteinen työnjako, missä mies tekee työt ja minä keskityn kortin peluuseen ja seurusteluun. Harmi ettei tällasia perinteisiä miehiä löydy enää, kaikki vaan miljoonassa píllussa mädäntyneitä mieshuoria olis enää saatavilla.

Saksalainen tai amerikkalainen mies. Jenkeissä tähtäisin eteläisiin osavaltioihin Teksasiin ja S/N Carolinaan, sekä näiden lähellä oleviin kaupunkeihin.

Turkkilainen mies olisi myös tällainen. Todella monet hyväpalkkaisten miesten vaimot isommissa kaupungeissa siellä keskittyy täysin vapaa-ajan viettoon ja kotona on sekä kodinhoitaja joka tekee kaikki kotityöt ja ruuat että lastenhoitaja joka hoitaa jälkikasvun. Aivan normaali elämäntyyli Istanbulin, Izmirin, Ankaran jne ylemmän keskiluokan parissa.

Vierailija
58/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#tradwife

Vierailija
59/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika negatiivista kommenttia.

Ja totta on ettei tällaisia naisia ole näkynyt yliopistolla /töissä eikä harrastuksessa. Ne harvat eivät sitten halua lapsia tai ovat muuten liian boheemeja elämäntyyliltään.

Lähinnä suhde perustuisi molemminpuoliseen kunnioitukseen. En ole koulutusta tai työtä kieltämässä, lähinnä ettei ura olisi prio1, kuten monilla tuntemillani naisilla.

En halua mitään itäblokin asetelmaa.

En osaa tehdä sellaista lämminhenkistä kotia.. Kavereille olin jo pienenä siitä kateellinen ja mummolasta jäi hyvä fiilis.

Ap

Vierailija
60/106 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkilainen mies olisi myös tällainen. Todella monet hyväpalkkaisten miesten vaimot isommissa kaupungeissa siellä keskittyy täysin vapaa-ajan viettoon ja kotona on sekä kodinhoitaja joka tekee kaikki kotityöt ja ruuat että lastenhoitaja joka hoitaa jälkikasvun. Aivan normaali elämäntyyli Istanbulin, Izmirin, Ankaran jne ylemmän keskiluokan parissa.

Heillä onkin naisia omasta takaata. Idän meiningin tietäen noista tapellaan verisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä