Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista että kun asioi vessassa, koko pönttö on täynnä roiskeita?!

Vierailija
03.10.2021 |

Mies käy vessassa niin että saa koko pöntön desinfioida käytön jälkeen. Kantta myöten. Ei siivoa itse vaikka sanottu sata kertaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sanonut tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija
2/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ehkä kädestä pitäen ohjailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vehkeelle teline.

Vierailija
4/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan itse. Mutta siis mahdollista se on siten, että se virtsasuihku haarautuu kahteen osaan. Ei sitä aina saa pönttöön kaikkea.

Vierailija
5/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi !!!!!!

Vierailija
6/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pönttö pitää desinfioida? Ei kai kukaan sitä nuole, halaa tai sieltä käy juomassa? Eli vähempikin siivoushulluus riittää, suurimmat roiskeet pois vain!

Vierailija
7/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ihana tulisuus mitä ruokaan on pakko lisätä. Eihän tässä maistu!!! Bruisk kun tulee varren kanssa..

Vierailija
8/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opettaa mies käymään vessassa istualleen. Kaikki sen oppii kun on vaan tarpeeksi kärsivällinen. Eikä sitten mitään miesrääkkäystä saa tapahtua opetustilanteessa vaan pitää opettaa rakkaudella eikä pelolla.

Vierailija
9/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivoan itse. Mutta siis mahdollista se on siten, että se virtsasuihku haarautuu kahteen osaan. Ei sitä aina saa pönttöön kaikkea.

Kun käyt kakkosella, niin tyhjennätkö rakon ensin siesaallaan ja suolen sitten istuen?

Vierailija
10/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käyt kakkosella, niin tyhjennätkö rakon ensin siesaallaan ja suolen sitten istuen?

Ei kun tyhjennän suolen seisoen.

Vierailija
11/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuminen on vaarallista, sanovat tietäjät. Pitäisi "puskapisutyylillä" kyykkien toimittaa asiointi.

Vierailija
12/16 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tyhjennän suolen seisoen.

Kysymys ei ollut suunnattu vaippojen käyttäjille.

Vierailija
13/16 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuminen on vaarallista, sanovat tietäjät. Pitäisi "puskapisutyylillä" kyykkien toimittaa asiointi.

No mikä on sitten selityksesi roiskeille vai etkö kenties noudata tietäjien ohjeita?

Vierailija
14/16 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliossa vikaa, tai mahassa. ei tuo ole normaalia jos jatkuvasti .

Vierailija
15/16 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies siivoaisi itse, kun on helposti saatavissa ihmistyyppiä, jotka mielellään häärää huushollissa?

Vierailija
16/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miksi tuo ei voisi olla mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi