Olen työmatkoilla kuunnellut autossa Radio Patmosta ja pelkään tulevani uskoon
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota höyryävää paskaa kuunnellessa tulee uskoon niin minulla on huonoja uutisia älykkyydestäsi.
Miksi sinä sitten kuuntelet sitä?
Lopeta herran nimessä se kuuntelu!
Jos uskotuttaa, niin et tosiaan tarvitse sitä rahastuslafkaa siihen välistävetäjäksi.
Ei uskoontuloa tarvitse pelätä. Se on ihaninta mitä voi olla❤️ Jumalan siunausta sinulle!
Leo Mellerillä on niin sekst ääni ja on todella älykäs.
Kuuntele edelleen. Joku päivä saatat huomata, ettet enää pelkääkään. Ja kohta jo ihmettelet, mitä ja miksi pelkäsit.
Vierailija kirjoitti:
Leo Mellerillä on niin sekst ääni ja on todella älykäs.
Siksi varmaan onnistuikin kavaltamaan niitä Patmos-säätiön rahoja sen verran, että joutui vankilaan 80-luvulla.
Enemmän tuossa se pelottaa, että alat puhua kielillä ja ajat hurmoksissa ojaan.
Heh, luulin että radio Patmos on joku Kreikkalainen radioasema.
Tule uskoon vaan, ei se niin vaarallista ole.
Itse en ole vuosiin kuunnellut Patmoksen lähetyksiä ja ajan myötä tullut vähän kriittiseksikin siihen suuntaan, mutta Patmoksessa pysytään ytimessä - ihmisten saattamisesta Jeesuksen luo.
Ja tiedoksi yhteen kommenttiin - kukaan ei aja "hurmoksessa kielillä puhuen ojaan." Kielillä puhuessa on täysin tietoinen ympärillä tapahtuvista asioista.
Juha Kahvio saisi puhua siellä enemmnkin ja vanha kunnon Erik Ewalds. HB:täkin soittivat vasta, hakkaa aika lailla mainoskanaaalien tusinahitit
Siirry pikaisesti Yle klassiseen, sinusta voi tulla Oopperan kummitus.
I'm OK with God,nit'his fan club I can't stand.
Noi keräilee rahaa ja se EI mene maailman köyhimmille. Sanoisin että ovat tekojensa perusteella vääriä profeettoja
Vierailija kirjoitti:
I'm OK with God,nit'his fan club I can't stand.
Noi keräilee rahaa ja se EI mene maailman köyhimmille. Sanoisin että ovat tekojensa perusteella vääriä profeettoja
No mihin se raha menee? Ei radiotoimintakaan tiettävästi ilmaista ole.
Jos tuota höyryävää paskaa kuunnellessa tulee uskoon niin minulla on huonoja uutisia älykkyydestäsi.