Tunnetko oinaita?...minkälaisia oinaat ovat?
Horoskoopissa oinaan merkin alla syntyneitä miehiä ja naisia minkälaisia ovat? Kertokaas.
Kommentit (35)
Olen ujo, mutta tarmokas (tykkään touhuta kaikkea ulkona).
Kilpailuhenkisiä ja voitontahtoisia. Aika päämäärätietoisia eivätkä luovuta helposti -- tykkäävät saalistaa. Tekee mielellään jekkuja ja osaa olla tietyllä tapaa "kiusanhenkiä", mutta se voi olla hyvässäkin. Vihainen oinas on todellakin vihainen.
Tietävät "paremmin"... mutta oikeastaan ihailen oinaita päämäärätietoisuutensa ja sinnikkyytensä vuoksi
Me olemme luomakunnan kruunuja ja synnynnäisiä johtajia etenkin horoskooppihulluille.
Vuoden kestänyt suhteeni oinaaseen päättyi. Sanoin luonani kun olimme että huomenna bussi lähtee sitten. Pakkasi tavaransa ja sillä siisti. Olen skorpioni ja hän oinas horoskoopissa.
Mun kaveri on oinas. Rauhallinen mutta erittäin työteliäs ja tunnollinen. On aika kiltti luonteeltaan. Yksinäinen myös, ei paljon kavereita, mutta luulen että tykkää vaan siitä. Saa tehtyä enemmän töitä kun ei oo ketään ”häiritsemässä” .
Oinaan tavoin siis tarmoa löytyy vaikka onki muuten rauhallinen
Itsepäisiä, omasta mielestään aina oikeassa joka asiassa, muut tietysti väärässä.
Joko parhaita tyyppejä ikinä tai paskimpia urpoja.
Riippuu siitä kuinka tyhmiä ja itsekeskeisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Itsepäisiä, omasta mielestään aina oikeassa joka asiassa, muut tietysti väärässä.
Tämä!
Me, myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on oinas. Rauhallinen mutta erittäin työteliäs ja tunnollinen. On aika kiltti luonteeltaan. Yksinäinen myös, ei paljon kavereita, mutta luulen että tykkää vaan siitä. Saa tehtyä enemmän töitä kun ei oo ketään ”häiritsemässä” .
Oinaan tavoin siis tarmoa löytyy vaikka onki muuten rauhallinen
Kuulostaa minulta.
Lisäksi pidän minkä lupaan mutta odotan samaa myös muilta. Olen pitkävihainen.
T. Oinas vm78
En kyllä löydä yhtäkään oinaan piirrettä, joka minuun sopisi. Ihan totta, horoskoopit on suuri kusetus. Terveisin Oinas
Joissakin uskonnoissa uhrataan eläimiä . Oinaitakin. Vuohia. Kristityille ne on vain ruokaa ei mitään uhreja . Koska Jeesus.
En oikeastaan usko edes horoskooppeihin, mutta yksi yhteinen piirre tapaamissani oinaissa on. Röyhkeä itsekeskeisyys.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan usko edes horoskooppeihin, mutta yksi yhteinen piirre tapaamissani oinaissa on. Röyhkeä itsekeskeisyys.
Näemmä uskot, jos kuvittelet Auringon näennäisen sijainnin taustatähtiin nähden syntymähetkellä korreloivan luonteenpiirteiden kanssa.
Täysin absurdi uskomusjärjestelmä.
Minä ja puolisoni olemme oinaita, melkein toistemme vastakohtia. XD
Vierailija kirjoitti:
Näin olen kokenut. On ollut pomoina ja työkavereina, ja aina sama juttu, törkeitä tyyppejä. Pomoilla oikeutus "potkia päähän", ja näyttää tuottavan suurta tyydytystä, vaikka kuinka hyvin työsi tekisit, mutta kun ihan samanarvoiset työkaveritkin näitä samoja "Minä sanon miten tehdään" -tapauksia. Ei mitään neuvotteluvaraa.
Yksi naapurikin samaa kastia, hullu riehuja, jonka mielestä "ei saa laittaa punaisia tulppaaneja pihaan, vaan niiden on oltava valkoisia". Kyttää joka päivä, ja valehtelee meidän päälle täysin uskomattomia väitteitä.
Tyttäreni ex-mies, huh huh. Tiesin jo ensinäkemältä, ettei tuon kanssa tule kukaan toimeen. Ja miehellä onkin jo tällä hetkellä useampi exä.
Pässi mikä pässi, luottaa suuriin sarviinsa
Minä olen oinas. Ehdoton, ahkera ja tiedän miten asiat ovat. Nauran nynnyille. Kun rakastan, olen uskollinen. Kun en rakasta, sanon se suoraan.
Kännissä riehujat ovat usein oinaita. Selvin päin eivät öykkäröi niin paljon.
Oinaat ovat kastroituja pässejä. En tunne yhtään, mutta eivätköhän ne ole ihan mukavia eläimiä