Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo keskisarjan on todella nolo.

Vierailija
29.08.2025 |

Miten kukaan voi samaistua häneen? Ehkä vähemmän fiksu yli 50-vuotias mies. Ihmettelen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aloituksesi edes tarkoittaa?

Vierailija
2/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos et parempaa aloitusta kehitä, marssi takaisin sinne vihreiden puoluetoimistolle. 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on hyvät ja huonot puolensa, niinkuin meissä jokaisessa. Historiaa opiskellessa olen törmännyt paljonkin hänen juttuihinsa, siinä hän osaa kyllä hommansa. Mutta ps jutut taas ovat sitä negatiivista puolta.

Vierailija
4/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänessä on hyvät ja huonot puolensa, niinkuin meissä jokaisessa. Historiaa opiskellessa olen törmännyt paljonkin hänen juttuihinsa, siinä hän osaa kyllä hommansa. Mutta ps jutut taas ovat sitä negatiivista puolta.

Jokin mielenhäiriö joka pahentumassa iän myötä?

Vierailija
5/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei se ollut kännissä tuossa uutispätkässä niin minä olen siivekäs

Vierailija
6/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitteli kumminkin 1800-luvun eläimiinsekaantumisesta.

Ja noissa TV-ohjelmissa missä hän on ollut niin monesti hän on vihjaillut sexiin yms.

Aiemmin pidin häntä ihan ok tyyppinä. 

Nykyään on vain nolo.

Vierailija
7/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jollei se ollut kännissä tuossa uutispätkässä niin minä olen siivekäs

Sitten olet. Olen paljon nähnyt videoita hänen esiintymisistään eikä kyllä ole kännissä. Ihmeellistä mustamaalausta. 

Vierailija
8/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei mahda mitään väestönvaidolle eikä islamille.

Vierailija
9/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persu, mutta eipä tuo näennäispöyristyminen siitä, kun joku lyö faktoja pöytään ulkomaalaisista, ole sekään kovin korkeatasoista. Vihervasemmisto rakentaa identiteettiään ei-persuilun varaan: "katsokaa, miten hyvä ihminen olen, kun pidän rajoja auki (vaikka en haluakaan kohdata kehitysmaista tulleita muuten kuin Wolt-kuskeina)".

Vierailija
10/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häneen pitäisi samaistua? Teemu Keskisarja vaikuttaa katuojasta nostetulta juopolta joka käyttää usein hirveitä sanavalintoja ja vetää asiat överiksi. Silti se ei muuta sitä että minä, kuten todennäköisesti suurin osa suomalaisista, jakaa tiettyjä maahanmuuttoon liittyviä mielipiteitä ja huolia hänen kanssaan. 

Pitäisikö omia mielipiteitä asioista muuttaa sen vuoksi että joku josta ei pidä on samaa mieltä?

Vierailija
11/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noissa TV-ohjelmissa missä hän on ollut niin monesti hän on vihjaillut sexiin yms.

Nykyään on vain nolo.

Historiaa tutkiessa eniten materiaalia löytyy kirkonkirjoista, rikostuomioista ja ylimystön elämästä. Tavallista kansaa on päässyt tutkimaan lähinnä kirkonkirjoista ja rikollisten näkökulmasta. 

Vierailija
12/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧕=🐷

Vierailija
13/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vain nolo.

Väitteli eläinsekaantumistuomioista. Mikä on ihan eri asia kuin opettaa sinulle ja rakkaille vuohipaimenillesi kuinka vuohi otetaan.

Ja missä tv-ohjelmissa hän on vihjaillut seksiin? Puhunut korkeintaan tavoista, joilla on päässyt tuomiolle.

Eläimiinsekaantuminenhan on tässä pitkään ollut sallittua, vasemmistohallitusten aloitteesta.

Vierailija
14/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuuden kuuleminen, ja ymmärtäminen vie oman aikansa. Teemu Keskisarja on tervehdyttävä ja piristävä vaikutus suomalaiseen poliittiseen jargoniin. Tuppuraisia on kuunneltu ihan liiaksikin. 😏

Persuista öykkäröinti ja rasismi on piristävää. Se on kyllä tiedossa.

Vierailija
15/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Perussuomalaisten ulkomaalaispolitiikkaa arvostellaan niin paljon. Katse länsinaapuriin ja näkee tuloksen. Sitäkö me haluamme?

Vierailija
16/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vain nolo.

Väitteli eläinsekaantumistuomioista. Mikä on ihan eri asia kuin opettaa sinulle ja rakkaille vuohipaimenillesi kuinka vuohi otetaan.

Ja missä tv-ohjelmissa hän on vihjaillut seksiin? Puhunut korkeintaan tavoista, joilla on päässyt tuomiolle.

Eläimiinsekaantuminenhan on tässä pitkään ollut sallittua, vasemmistohallitusten al

Ei ole ollut yhtä ainutta vasemmistohallitusta. Tyypillistä persutietämättömyyttä.

Vierailija
17/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ei mahda mitään väestönvaidolle eikä islamille.

Mutta ovat ainoita, jotka ovat asiasta huolissaan ja edes yrittävät estää sen.

Vierailija
18/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Perussuomalaisten ulkomaalaispolitiikkaa arvostellaan niin paljon. Katse länsinaapuriin ja näkee tuloksen. Sitäkö me haluamme?

Vihervasemmisto keskittyy arvostelemaan persuja eikä sen takia näe eikä halua nähdä faktoja. Nykysuomalaisessa yhteiskunnassa avoimien rajojen kannattaminen on virallisesti hyvän ihmisen tuntomerkki, vastakkainen mielipide oire kaikesta mahdollisesta pahasta.

Vierailija
19/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi totuuden sanominen ääneen on niin paha asia vasemmistolle? 

Pitää lukea taas "keisarin uudet vaatteet" tänä iltana lapsille. 

Vierailija
20/23 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstabimbo asialla taas, Sofia malttoi pitää korkin kiinni onnekseen ennen lähetystä