Tunnetko oinaita?...minkälaisia oinaat ovat?
Horoskoopissa oinaan merkin alla syntyneitä miehiä ja naisia minkälaisia ovat? Kertokaas.
Kommentit (35)
Kaikki tietämäni tai tuntemani oinaat ovat poikkeuksetta mielisairaita tai kusipäitä. Pari nuoruuden tuttua on päättänyt päivänsä avauduttuaan nakkikiska jonossa klo 4 aamuyöllä vääristä syistä väärille henkilöille, 1 istuu elinkautista, 1 on sairaanhoitaja joka saa tämän tästä fyysistä palautetta vittumaisestä käytöksestään asiakkailta pöpilässä, jossa hänen kuuluisi olla itse asiakkaana. Oinaan ainoa oikea loppusijoituspaikka on suljettu ja äänieristetty laitos.
Puolisoni on oinas. Hän on kiltein, kultaisin, rauhallisin ja huumorintajuisin ihminen, jonka tiedän. Hölmöt uskovat horoskooppeihin.
Olem seurustellut muutaman oinasmiehen kanssa, erittäin hyviä ja ahkeria ainakin sängyssä, aina saa kun haluaa T:N36. suosittelen kaikille sinkkunaisille.
Todella itsepäisiä, eivät myönnä virheitään, koska ovat aina oikeassa omasta mielestään.
Horoskoopit ovat ääliöitä varten.
Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä....
Vierailija kirjoitti:
Olem seurustellut muutaman oinasmiehen kanssa, erittäin hyviä ja ahkeria ainakin sängyssä, aina saa kun haluaa T:N36. suosittelen kaikille sinkkunaisille.
Ja minä taas tunnen oinaan, joka pitää huolen että vain hän saa, muulla ei väliä :D
Vierailija kirjoitti:
Todella itsepäisiä, eivät myönnä virheitään, koska ovat aina oikeassa omasta mielestään.
Tuo sopii rapu-äitiini.
Itse olen introvertti, tunnollinen, ujokin. En oinasmainen ollenkaan, vaikka oinas olenkin.
Ainoa mikä sopii: kyllästyn aika pian esim. harrastuksiin (max. vuosi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sopii rapu-äitiini.
Itse olen introvertti, tunnollinen, ujokin. En oinasmainen ollenkaan, vaikka oinas olenkin.
Ainoa mikä sopii: kyllästyn aika pian esim. harrastuksiin (max. vuosi)
Äitini on rapu ja isäni oinas, juuri tuollainen itsepäinen jäärä. Ex oli myös oinas, samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Itsepäisiä, omasta mielestään aina oikeassa joka asiassa, muut tietysti väärässä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ovat ääliöitä varten.
Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä....
höpötät.
Oinas kirjoitti:
Me olemme luomakunnan kruunuja ja synnynnäisiä johtajia etenkin horoskooppihulluille.
Oikeasti olemme Jumalia, joten turhaan härät pullikoivat.
Jos kalat on B, niin alkava oinas on BA, joka ensisijassa lepää, ja muuten A, eli aina töissä, ja mahdollisesti AB, jos seuraava on B, ja AA jos seuraava on A.
Omg onko joku oikeasti näin tollo, siis näiden horoskooppien kanssa…
:D