Ajoissa olijat! Keksitään hyviä opetuksia myöhästelijöille!
Esim. juuri se, että jos ei tule ruokapöytään ajallaan, muut syövät ajallaan ja myöhästelijälle jää kylmää ruokaa, mikäli jää.
Kommentit (67)
Aloitan luentoni silloin kun on aloituksen aika ja lopetan kun on lopetuksen aika. Myöhästyneitä ei päästetä sisälle, mikä on myös luento-ohjelmassa.
Olen valinnut joogaohjaajaksi tyypin, joka ei päästä myöhästyneitä sisälle. Myös löysin kuoron, joka ei salli harkoissa myöhästymisiä.
Myöhästyneet järjestäkööt elämänsä toisaalla, kaikella rakkaudella. En vaan jaksa niitä.
Eikös Putinillakin ole tapana myöhästellä ja odotuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako tutulta:
"Ei dieetti yhteen keksiin kaadu..."
"Voin kyllä polttaa yhden tupakan, vaikka lopetin toissapäivänä..."
"Voin juoda vain yhden drinkin ja lopettaa siihen..."
"Ei yksi latte haittaa, vaikka minun pitääkin säästää tässä kuussa rahaa..."
"En ole huono ihminen, jos nyt yhden kerran sanon tuntemattomalle ilkeästi netissä..."
"Voin lukea vielä yhden ketjun AV:lla, menen sitten heti nukkumaan..."Myöhästelijä:
"En myöhästy, jos nyt vastaan nopeasti vielä yhteen sähköpostiin..."
"Ehdin kyllä kerran vaihtaa paitaa..."
"Äh, sateenvarjo unohtui, en kehtaa mennä läpimärkänä paikkaan x, pakko vain ehtiä hakea se..."Ihmisen optimismi on todellakin loputon. Harvassa ovat ne, jotka eivät missään asiassa tähän sortuisi. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Mulla on terveydellisiä syitä jotka venyttää lähtöä vaikka olisinkin lähdössä ajoissa ja sen tilanteen hoitoon menee muutama minuutti mikä lykkää lähtöä. Joskus en pääse ollenkaan ulos. Tai sitten voi tulla joku muu asia, esim. omaishoidettavani rikkoo lasin juuri kun olen menossa ulos ja minun on pakko siivota se ettei hän särje itseään siihen.
Kerran yksi ystäväni vaatimalla vaati että pitää nähdä vaikka sanoin että olen kiireinen. Aika piti sopia myös vaikka omaishoidettavani piti viedä lääkäriin. No liikkuminen on huonoa ja hidasta ja aikataulu venyi. Itse hän kuitenkin sai myöhästellä mutta minua läksytti.
Itse olen lakannut tapaamasta ihmisiä jotka aikatauluttavat elämääni omien halujensa mukaan, ei minun tarvitse juosta heitä viihdyttämässä heidän pillinsä mukaan.
Itse olen monestikin odotellut kavereita, en ole osannut siitä vetää itsekkäitä kilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhästelijä saattaa olla muissa asioissa huomaavaisempi, kuin se ajoissa oleva. Meillä kaikilla on omat hyvät ja pahat puolemme, emmekä onneksi ole kaikki samanlaisia.
Opettelisipa tämän keskustelun aloittajakin sietämään paremmin erilaisuutta.Että sarjamurhaajaakin pitäisi ymmärtää, jos hän kuitenkin kierrättää roskansa.
Onnittelut! Tuo argumentointisi on yhtä osuva kuin nttsikortin pelaaminen pöytään.
Onnittelut kaikkien argumenttien ottamisesta kirjaimellisesti ilman että yrittäisit ymmärtää mitä sillä yritetään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako tutulta:
"Ei dieetti yhteen keksiin kaadu..."
"Voin kyllä polttaa yhden tupakan, vaikka lopetin toissapäivänä..."
"Voin juoda vain yhden drinkin ja lopettaa siihen..."
"Ei yksi latte haittaa, vaikka minun pitääkin säästää tässä kuussa rahaa..."
"En ole huono ihminen, jos nyt yhden kerran sanon tuntemattomalle ilkeästi netissä..."
"Voin lukea vielä yhden ketjun AV:lla, menen sitten heti nukkumaan..."Myöhästelijä:
"En myöhästy, jos nyt vastaan nopeasti vielä yhteen sähköpostiin..."
"Ehdin kyllä kerran vaihtaa paitaa..."
"Äh, sateenvarjo unohtui, en kehtaa mennä läpimärkänä paikkaan x, pakko vain ehtiä hakea se..."Ihmisen optimismi on todellakin loputon. Harvassa ovat ne, jotka eivät missään asiassa tähän sortuisi. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Mulla on terveydellisiä syitä jotka venyttää lähtöä vaikka olisinkin lähdössä ajoissa ja sen tilanteen hoitoon menee muutama minuutti mikä lykkää lähtöä. Joskus en pääse ollenkaan ulos. Tai sitten voi tulla joku muu asia, esim. omaishoidettavani rikkoo lasin juuri kun olen menossa ulos ja minun on pakko siivota se ettei hän särje itseään siihen.
Kerran yksi ystäväni vaatimalla vaati että pitää nähdä vaikka sanoin että olen kiireinen. Aika piti sopia myös vaikka omaishoidettavani piti viedä lääkäriin. No liikkuminen on huonoa ja hidasta ja aikataulu venyi. Itse hän kuitenkin sai myöhästellä mutta minua läksytti.
Itse olen lakannut tapaamasta ihmisiä jotka aikatauluttavat elämääni omien halujensa mukaan, ei minun tarvitse juosta heitä viihdyttämässä heidän pillinsä mukaan.
Itse olen monestikin odotellut kavereita, en ole osannut siitä vetää itsekkäitä kilareita.
Vähän samat sävelet itselläkin, vaikka ei ole omaishoidettavia. En vain jaksa mukatärkeitä "sovittuun aikaan" -tyyppejä. Varsinkaan silloin, kun se "sovittu aika" pitäisi tulkita heidän etuajassa käyvistä kelloista, eikä Suomen virallisesta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhästelijä saattaa olla muissa asioissa huomaavaisempi, kuin se ajoissa oleva. Meillä kaikilla on omat hyvät ja pahat puolemme, emmekä onneksi ole kaikki samanlaisia.
Opettelisipa tämän keskustelun aloittajakin sietämään paremmin erilaisuutta.Että sarjamurhaajaakin pitäisi ymmärtää, jos hän kuitenkin kierrättää roskansa.
Onnittelut! Tuo argumentointisi on yhtä osuva kuin nttsikortin pelaaminen pöytään.
Onnittelut kaikkien argumenttien ottamisesta kirjaimellisesti ilman että yrittäisit ymmärtää mitä sillä yritetään sanoa.
Persuko siellä taas huutelee vitsi-vitsi?
Hienosti menee elämä hukkaan, kun AV:llä päivystää sunnuntain. (ihan vielä en silti malta lopettaa tätä sessiota)