Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoissa olijat! Keksitään hyviä opetuksia myöhästelijöille!

Vierailija
03.10.2021 |

Esim. juuri se, että jos ei tule ruokapöytään ajallaan, muut syövät ajallaan ja myöhästelijälle jää kylmää ruokaa, mikäli jää.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan odota myöhästelijöitä, jos eivät laita ajoissa tekstiviestillä hyvää syytä myöhästymiselleen.

Nopeasti ovat oppineet varsinkin tilanteissa, joissa olen luvannut autokyydin. On ikävää jäädä pois retkeltä vain sen takia, että ei ole arvostanut ilmaisen kyydin tarjoajaa ja tullut ajoissa sovittuun kohtaamispaikkaan.

2/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo ajallaan pysäkillä, jää kyydistä ja joutuu mennä junalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan odota myöhästelijöitä, jos eivät laita ajoissa tekstiviestillä hyvää syytä myöhästymiselleen.

Nopeasti ovat oppineet varsinkin tilanteissa, joissa olen luvannut autokyydin. On ikävää jäädä pois retkeltä vain sen takia, että ei ole arvostanut ilmaisen kyydin tarjoajaa ja tullut ajoissa sovittuun kohtaamispaikkaan.

Loistavaa!

Vierailija
4/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ajoissa olijat luulette olevanne parempia ihmisiä kuin myöhästelevät ja olevanne oikeutettuja antamaan opetuksia yhtään kenelläkään?

Vierailija
5/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä aloittajan ja hengenheimolaistensa kaltaisten ihmisten kanssa. Tehkää elämästänne vaikeaa ihan keskenänne :)

Vierailija
6/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä aloittajan ja hengenheimolaistensa kaltaisten ihmisten kanssa. Tehkää elämästänne vaikeaa ihan keskenänne :)

Niin, myöhästelijät odotuttavat perheitä, työyhteisöjä ja turistibusseja. Kuka tässä tekee elämästä vaikeaa?

Vierailija
7/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa vaan yhen suklaan kahden sijaan.

Vierailija
8/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot itse myöhässä. Ikää 60 ja perheen haluaisit perustaa 😁

Vierailija
9/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse antaa opetuksia kenellekään. Myöhässä olija on myöhässä ja piste. Saa sitten sen, mitä jää jäljelle, jos jotain jää. En autokyytiä tarjotessani odota myöhästelijöitä. Myöhästelijä voi mennä taksillakin tai junalla tai lentäen. Mulla on mun aikataulut ja myöhästelijöillä omansa. Jos ne ei osu yksiin, ei voi mitään. 

Vierailija
10/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle puhut?

Vierailija
11/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ajoissa olijat luulette olevanne parempia ihmisiä kuin myöhästelevät ja olevanne oikeutettuja antamaan opetuksia yhtään kenelläkään?

Myöhästelevät niitä ovat jotka luulevat olevansa niin mahtavia ihmisiä että heidän takiaan voi pitää muita odottamassa. Se kertoo siitä ettei pidä yhtään arvossa sitä odottajaa joka joutuu tuhlaamaaan arvokasta aikaansa turhaan.

Vierailija
12/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa sovituista asioista pitää kiinni, niin silloin joutaa saadakin opetuksen.

Vierailija
13/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle puhut?

Yksin se horisee.

Vierailija
14/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästely on oman vaikutusvallan todistelua. Siihen kannattaa vastata ilmaisemalla, ettei vaikutusvaltaa ole ts. jatkamalla eteenpäin ilman myöhästelijää.

Vierailija
15/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasalta lähdetään. Kuka ei ole mukana, jää matkasta.

Vierailija
16/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhästely on oman vaikutusvallan todistelua. Siihen kannattaa vastata ilmaisemalla, ettei vaikutusvaltaa ole ts. jatkamalla eteenpäin ilman myöhästelijää.

Myöhästyjä ei yleensä myöhästy tahallaan, mutta aloittaja ja kaltaisensa haluavat todistella omaa valtaansa ja vaikutusvaltaansa kiusaamalla myöhästynyttä.

Sairasta porukkaa kiusaajat.

Vierailija
17/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyjä ei yleensä myöhästy tahallaan, mutta aloittaja ja kaltaisensa haluavat todistella omaa valtaansa ja vaikutusvaltaansa kiusaamalla myöhästynyttä.

Nyt ei puhuta satunnaisesta myöhästymisestä, vaan tapamyöhästelijöistä. Valitettavasti kaikki tietävät nämä ihmiset. Minä en edes viitsi heille enää tarjota kyytejä, ja tapaamisia vain siten että muut syövät ajallaan, ja myöhästelijä tulee kun tulee

Olin yhden myöhästelijän kanssa naimisissa, ja se oli hirveää. Se ei ole muuta kuin itsekkyyttä ja ajattelemattomuutta, ja itsen pitämistä toista tärkeämpänä.

Vierailija
18/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein myöhästelijät on aina myöhässä ja olettaa että muut kiltisti aina odottelee sen parhaimmillaan yli tunnin. Tuskin tässä puhuttiin sellaisesta tilanteesta että joku on satunnaisesti myöhässä hyvästä syystä ja ilmoittaa siitä.

Vierailija
19/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei voi joka ainoa kerta tulla yllätyksenä että bussilla kulkemiseen tai jonnekin kävelemiseen kuluu tietty aika. Silti nämä tapamyöhästelijät tuntuvat joka kerta olevan yhtä hämmästyneitä siitä että eivät pystyneetkään teleporttaamaan itseään tapaamispaikalle sillä samalla minuutilla kuin piti jo olla siellä.

Vierailija
20/67 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te myöhässä olevat ihmiset luulette olevanna niin erinomaisia, että muut haluaa käyttää aikansa teidän odotteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi