Toimiiko teillä Facebook?
Voi kilin pylly, mä en muuta sano. Just olin lataamassa yhteen kirppiskansioon kuvia, kun Face taas rupesi kettuilemaan :(
Kommentit (46)
Mulla toimi esim Iltalehden sivut, mutta AV-lle en päässyt. :( Nyt pääsin, kun avasin sivuhistorian kautta.
Mullakin toimii vaan av :/ Googleki kuollu.
AV on kuin torakka, sitä ei tapa mikään :))
Tämä sivu on niin kamalaa saastaa, että edes netin kaatuminen ei pysty estämään tämän tunkeutumista joka kotiin. Eli vastaava kun 112 johon pystyy soittamaan ilman SIM-korttia.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:58"]
Ei toimi goohle
[/quote]
Ei niin, mutta jostain syystä YAHOO toimii. Sillä äsken haeskelin.
Mä tulin just kotiin, ja huomasin ettei netti toimi kunnolla... Mulla on saunalahden laajakaista, enkä pääse googlen sivulle, iltasanomiin, hesarin sivuille, suomi24:een, en mihinkään muualle kuin huutikseen ja tänne av:lle! Tosi rasittavaa, mutta hyvä tietää että muillakin on ongelma, luulin sen olevan vain minulla ja olin soittamassa asiakastukeen.
Nyt ei toimi yahookaan, tämä on joku toimii/ei toimi/toimii vika.
Mulla toimi äsken firefoxilla yahoo mutta operalla taas ei, tosi outoo että on selaimesta riippuvainen.
Nyt kannattaa kaivaa esiin kaikki tyhmimmätkin kysymykset joita ikinä on halunnut AV:lla esittää, kun on kerrankin perustelut miksi ei vain voinut käyttää ***** Googlea :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:17"]
Nyt kannattaa kaivaa esiin kaikki tyhmimmätkin kysymykset joita ikinä on halunnut AV:lla esittää, kun on kerrankin perustelut miksi ei vain voinut käyttää ***** Googlea :D
[/quote]
Mä repesin tälle kommentille :D :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:26"]Mitenkähän yrityksissä?
[/quote]
Työsähköposti ei toimi. Onkohan tää joku Venäjän testihyökkäys?
En ilmeisesti tee tai palauta koulutehtäviä sitten hetkeen.
Muutenkin on pätkinyt tuo Saunalahden mobiililaajakaista aivan törkeästi.
Ei toimi mullakaan. Ja just olin shoppaamassa joululahjoja.