Toimiiko teillä Facebook?
Voi kilin pylly, mä en muuta sano. Just olin lataamassa yhteen kirppiskansioon kuvia, kun Face taas rupesi kettuilemaan :(
Kommentit (46)
Hassusti tämä av on ainoa sivu mikä toimii :O Mutta kyllähän tälläkin pärjää :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:07"]
Hassusti tämä av on ainoa sivu mikä toimii :O Mutta kyllähän tälläkin pärjää :D
[/quote]
Mulla toimii kanssa vaan AV :D
No hyvä etten ole ainut, mulla ei toimi melkein mikään muu sivusto kuin tää
Onkohan siellä joku vahingossa taas heiluttanut kirvestä väärään kaapeliin vai mikä on :D
twitter toimii, mutta sillä nyt ei paljon mitään teekään kyllä :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:27"]Onks teillä Elisan netti?
[/quote]
Saunalahden.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:27"]
Onks teillä Elisan netti?
[/quote]
Joo on :/ Tai ainakin muistelen, että Kymp liittyi Elisaan nyt syksyllä :/ Argh. No en oliskaan halunnut laittaa noita vaatteita myyntiin :D :D
Nyt kyllä toimii Iltasanomien ja Iltalehdenkin sivut, äsken eivät nekään toiminut :D
ap
Eikö Saunalahtikin kuulu nykyisin Elisaan?
Mullaki saunalahti eikä toimi mikään?
Elisalla on joku valtakunnallinen huolto vissiin. Onneksi puhelimen netin voi jakaa koneelle
Kymp./Saunalahti ja Elisa on samaa lafkaa nykyään, eli samat häiriöt kaikilla koska samasta linkistä/kaapelista tulee.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:07"]Hassusti tämä av on ainoa sivu mikä toimii :O Mutta kyllähän tälläkin pärjää :D
[/quote]
Mullakin toimii pelkkä av :D ainakin tietää, mihin kokoontua kun internetin apokalypsi koittaa. Av ei romahda.
Luulin olevani jo aivan yksin nettiongelmani kanssa, onneksi AV pelasti <3
Nyt toimii AV:en lisäksi Facebook, Iltasanomat ja Iltalehti, mutta muut ei toimi :D Ja Kymp täälläkin.
Ei toimi muu kuin tämä aavee, johan nyt on markkinat!
Ei