SikkeSumarin ”italialaiset” saarioisten tuotteet
”Firenzessä salakuuntelin kahvipöytäkeskustelua ja sain ongittua tämän reseptin” luuleko ne saarioisten maksalaatikkotehtaassa että joku oikeasti uskoo noita höpinöitä?
Kommentit (77)
Ihan hyviä, tosin kaalisoppaan tottuneille ehkä liikaa mausteita.
Luultavasti huonoimpia eineksiä mitä viimeaikoina on tullut maistettua, kummallinen "teollinen maku". Kokkikartanon tuotteet lähes nerokkaita ja luonnollisia verrattuna Siken sotkuihin.
Ihan sama mikä tarina takana, ne on hyvän makusia ja vihdoin vähän vaihtelua samoihin sapuskoihin.
Saarioisten työntekijät pysykää poissa trollaamasta. Teidän ”äitien” tekemät ruoat on ihan pa*kaa
Minusta se kanakeitto on hyvää. Suorastaan tosi hyvää. 👍
En jaksa tarkistaa, mutta jos Sikke ja Hanna on tosiaan siskokset niin oli se sääli että iskä säästeli kortsuissa. Karmeita joka paikkaan änkeviä kaikkien alojen asiantuntijoita. Täysiä debiilejä molemmat.
Silvio Berlusconi tässä hei. Sikke on nainen jolta olen oppinut sekä suomenkielen, että sen millainen suomalainen nainen on rakastajattarena. Eipä silti kaltaiseni mies tekee kyllä lahnastikin maistuvan aterian, tärkeintä on ilmakuivata se samojen vällyjen alla samalla lievä jalostajan hernekeiton kirvoittama "savunhaju" tuo ryhtiä lahnaan
Olemme todenneet muiden yli 10 vuotta Italiassa asuneiden kanssa, että noilla Siken ”italialaisresepteillä” ei ole mitään tekemistä italialaisen ruoan kanssa.
Olen naimisissa italialaisen kanssa eikä myöskään hän ole mistään kanakeitosta kuullutkaan.
Pasta ja lihapullat eivät myöskään kuulu ( Italiassa) yhteen.
Myös ne muut reseptit ovat ihan hatusta vedettyjä.
Naurattaisi ellei itkettäisi
Minä en tarvitse ruokaani mitään tarinoita vaan riittää että se maistuu hyvältä ja vie nälän. Kuten nyt vaikkapa hyvä sisäfileepihvi. Ei minulle tarvitse kertoa, miten karja meni teurastamoon ja sieltä monen mutkan kautta osa siitä lautaselleni päätyi.
En noita tule maistamaan, kun ei ole ajateltu meitä kasvissyöjiä. Jos söisin vielä joskus lihaa, niin en siltikään tuollaista tehotuotettua sidekudosroskaa söisi.
Ootteko katsonut paljonko noissa on sokeria!