SikkeSumarin ”italialaiset” saarioisten tuotteet
”Firenzessä salakuuntelin kahvipöytäkeskustelua ja sain ongittua tämän reseptin” luuleko ne saarioisten maksalaatikkotehtaassa että joku oikeasti uskoo noita höpinöitä?
Kommentit (77)
Kyllä se kanakeitto on tosi hyvää, kuin itse tehtyä.
Ja mitä tulee mainoslauseisiin, niin kyllähän mainosmiehet keksii joka tuotteelle jonkin "tarinan" sen on määrä tuoda mielikuvia, ei olla 100% totta. Idiootti on se joka ottaa itseensä jostain mainosteksteistä. Ei ne Saarioisen työntekijätkään oikeasti kaikki ole äitejä, osa on isiä ja osa lapsettomia.
Sokkeli oli jo nuorena ne kamalan ärtynyttä luonnetta kuvaavat Sibeliusrypyt silmien välissä.
Ihme kiipijä koko nainen.
Eihän noita ruokia kehu kukaan muu kuin saarioisilla töissä oleva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke nauraa matkalla pankkiin. Tykkäsin ennen, mutta nyt kun aloitti hänkin tuon oksettavan rahastuksen, meni maku.
Ja ihan varmasti on niitä, jotka luulevat jo olevansa "piireissä", kun maistelevat Siken "Italian makuja".
Höpö höpö luulee. On tiedätkös aika ylimielistä ajatella tuolla lailla kuten sinä eli "muut on tyhmiä, minä en".
No niinhän mä en just ajatellut, vaan eräänlaista pokkurointia, kun "Me syömme Siken Italian makuista valmisruokaa, kun se on niin hienoa". Ja joku sanoi Sikke höperöksi, etkö siihen reagoi mitenkään? Aika outoa :D
Pokkurointia ja hienoa? Kyseessä on einesruoka. Mikä vaivaa? 🙄
Voi ilmetä vaikka näin: Kaksi ystävätärtä lähtee ostoksille. Tarkoitus on täyttää kauppakassit hyvällä ruualla.
Yksi kysyy, et kai osta noita einesruokia vaan? Ja toinen vastaa No etkö sä tiedä, että tämä on itse Sikke Sumarin italialaisella reseptillä?
Tällaista se nyt vaan on.
Ja jos ei ole tarkoitus saada ihmisiä ostamaan, niin miksi siis nämä mainokset? Nyt on vaan keksimällä keksitty joku iskevä teema "Italian maut" ja tietenkin suoraan Italiasta, vaikka koostumus on varmaankin ihan samoja aineksia, mitä jo ennestään kauppojen hyllyissä olevat. Mainosmiehet osaavat tehtävänsä.
Meitä kun vaan on niin monenlaisia, ettei mene kaikille läpi.
Kannattaa ihan aikuistua , eikä antaa mainoksen tai ystävättären päättää puolestaan mitä kaupasta ostaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita ruokia kehu kukaan muu kuin saarioisilla töissä oleva
En ole töissä Saaroisilla, mutta toki kehun jos on hyvää... esim. se viime syksynä myynnissä ollut tuorehernekeitto oli todella hyvää. Harmi että oli sesonkituote, eikä enää saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Osaako Sikke italiaa?
Asuu Virossa ja oikein kehuu ettei osaa eestiä. Ei taida olla kielipäällä siunattu.
Ihan hyviä nuo Saarioisten ruuat ovat. Tosin näitä Italia-versioita en ole maistanut. Eihän mikään valmisruoka taida olla täysin puhtaan makuinen, mutta aika usein valinnaksi tulee Saarioinen tai Kokkikartano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule aivan evvk, mistä on resepti keksitty, hyviä valmisruokia ne silti on. Käytän niitä työlounaana muiden samankaltaisten ohella ja hyvältä maistuu, hakkaa mennen tullen keskiverto-aaveemamman kokkaukset.
No huh, et kyllä sitten ole kummoinen kokki. Saatiin prismasta kylkiäisenä tilauksen yhteydessä, ihan normieinesmoskaa jossa jotain yrttimaustetta antamassa ilmeisesti sitä italialaista tatsia.
Mekin saatiin ja roskiin meni. Onko menekki niin pientä että pitää tunkea jo ilmaiseksi ihmisten ostoksiin. En kyllä ihmettelisi että näin olisi. Huonon äidin moskat hävis hyllyistä jo. Onko vielä "usea" paikallinen porkkanayrittäjä huonon äidin palkkalistoilla?
Basilikako niistä tekee italialaista?
Sikke Sumari on todella ärsyttävä. Tekoreipas.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule aivan evvk, mistä on resepti keksitty, hyviä valmisruokia ne silti on. Käytän niitä työlounaana muiden samankaltaisten ohella ja hyvältä maistuu, hakkaa mennen tullen keskiverto-aaveemamman kokkaukset.
Ostin -50% alesta tomaattisen kalakeiton evääksi. Kalaa en havainnut keitossa yhtään ja keitto maistui pelkästään tomaattimurskalle. Onneksi en maksanut täyttä hintaa.
Hanna Sumari on paljon sympaattisempi ihminen kuin siskonsa Sikke.
Eikö noi pitsahut jutut ole turkkilaisten mut ne myy italiaa koska se myy paremmin . Italia myy. Lopettakaa noi vihreä valkoinen arabien ryöstäjien värit . Nehän käy kristittyjen kimppuun joka työpaikassa . Pidetään kiinni taivaan sinisestä ja Viron lipusta pois musta väri . Siis maan lipusta. Ryöstöretkeilijät myös heittelee kiviä ,varokaa.
Muslimit ryöstää kreikassakin työpaikat yritykset tukirahat . Ettekö tajua .
Sehän perusti jonkun ravintolan espooseen, en ole käynyt, mutta kuulin että ainakin parilla ekalla viikolla oli ollut ihan semi-ok ruokaa.
Teki mieli suomalaista perunaa ja kurpitsa pikkelsiä sitten punajuuria mitä ei ole mitään mauttomia kolhittukuorittuja lösöjä. Laatua etsitään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke nauraa matkalla pankkiin. Tykkäsin ennen, mutta nyt kun aloitti hänkin tuon oksettavan rahastuksen, meni maku.
Ja ihan varmasti on niitä, jotka luulevat jo olevansa "piireissä", kun maistelevat Siken "Italian makuja".
Höpö höpö luulee. On tiedätkös aika ylimielistä ajatella tuolla lailla kuten sinä eli "muut on tyhmiä, minä en".
No niinhän mä en just ajatellut, vaan eräänlaista pokkurointia, kun "Me syömme Siken Italian makuista valmisruokaa, kun se on niin hienoa". Ja joku sanoi Sikke höperöksi, etkö siihen reagoi mitenkään? Aika outoa :D
Voi ilmetä vaikka näin: Kaksi ystävätärtä lähtee ostoksille. Tarkoitus on täyttää kauppakassit hyvällä ruualla.
Yksi kysyy, et kai osta noita einesruokia vaan? Ja toinen vastaa No etkö sä tiedä, että tämä on itse Sikke Sumarin italialaisella reseptillä?
Ja jos ei ole tarkoitus saada ihmisiä ostamaan, niin miksi siis nämä mainokset? Nyt on vaan keksimällä keksitty joku iskevä teema "Italian maut" ja tietenkin suoraan Italiasta, vaikka koostumus on varmaankin ihan samoja aineksia, mitä jo ennestään kauppojen hyllyissä olevat. Mainosmiehet osaavat tehtävänsä.
Kannattaa ihan aikuistua , eikä antaa mainoksen tai ystävättären päättää puolestaan mitä kaupasta ostaa 🙄
No tätähän mä just yritin selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätähän mä just yritin selittää.
Aikuisia ei mainokset vaivaa 😌