SikkeSumarin ”italialaiset” saarioisten tuotteet
”Firenzessä salakuuntelin kahvipöytäkeskustelua ja sain ongittua tämän reseptin” luuleko ne saarioisten maksalaatikkotehtaassa että joku oikeasti uskoo noita höpinöitä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke nauraa matkalla pankkiin. Tykkäsin ennen, mutta nyt kun aloitti hänkin tuon oksettavan rahastuksen, meni maku.
Ja ihan varmasti on niitä, jotka luulevat jo olevansa "piireissä", kun maistelevat Siken "Italian makuja".
Höpö höpö luulee. On tiedätkös aika ylimielistä ajatella tuolla lailla kuten sinä eli "muut on tyhmiä, minä en".
Missä väitin olevan älykkäämpi kuin muut? On kyse hyväuskoisuudesta. Ihan sama ilmiö kuin politiikassa.
Mutta "pyyteettömästihän" Sikkekin näitä juttujaan tietenkin tekee. Ja tehköön, hyvänen aika, en todellakaan kadehti (mikä lienee se seuraava vasta-argumetti) mutta tuskinpa noita edes itse syö.
Sanoit niin tuossa kommenttisi lopussa. Että "ihan varmasti on niitä (en minä), jotka LUULEVAT OLEVANSA PIIREISSÄ KUN MAISTELEVAT SIKEN ITALIAN MAKUJA".
Eli pidät muita torveloina.
Kyllä ne ovat ihan vaan valmisruokia. Ei sen kummempaa, ei sen pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke nauraa matkalla pankkiin. Tykkäsin ennen, mutta nyt kun aloitti hänkin tuon oksettavan rahastuksen, meni maku.
Ja ihan varmasti on niitä, jotka luulevat jo olevansa "piireissä", kun maistelevat Siken "Italian makuja".
Hölmöhän se olisi, jos ei kuumaa rautaa takoisi. Milloin rikastumisesta on tullut paha asia?
Rikastuminen ei olekaan se pointti tässä, vaan ahneus. Moni jo ennestään hyvin toimeen tuleva yrittäjäkin sortuu siihen, ja korottaa panoksia, kunnes ovesta ei enää astu kukaan sisään.
Ihminen jolla on jo ravintolatoimintaa, omat ohjelmat, kirjaprojektit, kurssit Tallinnassa jne. on varmaankin hyvin toimeentuleva. Hänen persoonastaan olen pitänyt, mutta tuo jo mainittu ahneus eliminoi sen.
Miten voikaan sisarukset olla niin erilaiset. Hanna on ihan ok, mutta siskonsa aiheuttaa migreenin.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota kaikkea noin vakavasti.
Kauhee kulttuurista omimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö luulee. On tiedätkös aika ylimielistä ajatella tuolla lailla kuten sinä eli "muut on tyhmiä, minä en".
Missä väitin olevan älykkäämpi kuin muut? On kyse hyväuskoisuudesta. Ihan sama ilmiö kuin politiikassa.
Mutta "pyyteettömästihän" Sikkekin näitä juttujaan tietenkin tekee. Ja tehköön, hyvänen aika, en todellakaan kadehti (mikä lienee se seuraava vasta-argumetti) mutta tuskinpa noita edes itse syö.
Sanoit niin tuossa kommenttisi lopussa. Että "ihan varmasti on niitä (en minä), jotka LUULEVAT OLEVANSA PIIREISSÄ KUN MAISTELEVAT SIKEN ITALIAN MAKUJA".
Eli pidät muita torveloina.
Kyllä ne ovat ihan vaan valmisruokia. Ei sen kummempaa, ei sen pahempaa.
Niin, tarkoitin siis sitä, että jotkut todellakin luulevat olevansa tekemisissä oikeiden italialaisten makujen parissa, ja hyväuskoisuuttaan uskovat niin. Mutta voivat silti olla vaikka matemaattisia neroja. Ei ole mitenkään äo:sta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän mä en just ajatellut, vaan eräänlaista pokkurointia, kun "Me syömme Siken Italian makuista valmisruokaa, kun se on niin hienoa". Ja joku sanoi Sikke höperöksi, etkö siihen reagoi mitenkään? Aika outoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule aivan evvk, mistä on resepti keksitty, hyviä valmisruokia ne silti on. Käytän niitä työlounaana muiden samankaltaisten ohella ja hyvältä maistuu, hakkaa mennen tullen keskiverto-aaveemamman kokkaukset.
No huh, et kyllä sitten ole kummoinen kokki. Saatiin prismasta kylkiäisenä tilauksen yhteydessä, ihan normieinesmoskaa jossa jotain yrttimaustetta antamassa ilmeisesti sitä italialaista tatsia.
Vaikea uskoa, että eines olisi ikinä parempaa kuin itsetekemä. Jos itsetehty on siis kuranttia eikä jotain vaikka supernuukan versiota.
Ihmiset taitaa olla varsinkin yksinasujina olla laiskoja kokkaamaan.
Mä oon sinkku. Kokkaan paljon kotiruokaa itselleni, koska osaan tehdä hyvää ruokaa. Sitä samaa vaan joutuu sit syömään monta päivää peräjälkeen, kun ei kattiloita viitsi ihan yhden annoksen takia liata. Vaikka vien aina töihin eväät kotiruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Osaako Sikke italiaa?
Si! Si!!
En osta niitä siken mainosten vuoksi, vaan sinsi että ne on parempia työlounaita kun moni muu vastaava. Näissä on kasviksia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksistakin voi näemmä mennä herneenpalko otsaonteloon 🙄
Joo mutta kun se on ihan täyttä valehtelua, jolla annetaan kuva että zikellä ja saarioisilla on nyt käytössä jonkun firenzeläis perheen sata vuotta vanha sukuresepti. Kuullut ja ymmärtänyt täydellisen reseptin jossain hilton hotellin aamiaispöydässä. Joo varmaan.
Kaikessa on oltava nyt tarina. Sillä myydään mitä tahansa, tarinalla joka vetoaa tunteisiin.
Ja parisuhteessa tehdään yhteistä matkaa, joka sitten sen päättyessä onkin tullut päätepisteeseensä ja "tullaan yhdessä siihen lopputulemaan, että meidän molempien on parasta jatkaa omaa matkaamme, ja tulemme aina olemaan tärkeitä toisillemme". Tarina, The End. Ja liitto kestikin jo sellaiset pari vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun se on ihan täyttä valehtelua, jolla annetaan kuva että zikellä ja saarioisilla on nyt käytössä jonkun firenzeläis perheen sata vuotta vanha sukuresepti. Kuullut ja ymmärtänyt täydellisen reseptin jossain hilton hotellin aamiaispöydässä. Joo varmaan.
Miten suhtaudut joulupukkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän mä en just ajatellut, vaan eräänlaista pokkurointia, kun "Me syömme Siken Italian makuista valmisruokaa, kun se on niin hienoa". Ja joku sanoi Sikke höperöksi, etkö siihen reagoi mitenkään? Aika outoa :D
Pokkurointia ja hienoa? Kyseessä on einesruoka. Mikä vaivaa? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, Italiassa on varmaan tapana laverrella äidin kuolinvuoteellaan jakama ruokaresepti turistien kuullen kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä veto. Kas kun ei yksisarvinen. Aika pihalla olet elävästä elämästä, jos et ymmärrä ja tiedä, kuinka ihmiset ovat hyväuskoisia. "Lentokapteeni Nigeriasta" "Nivelvoide postimyynnistä" "Miljoonavoitto arvonnasta" jne. Ihan samalla tavalla hyväuskoille kaupataan myös laadukasta einessafkaa jonain aitoina Italian makuina. Ja kuten joku jo fiksusti sanoikin, tarina myy. eri
Vierailija kirjoitti:
Osaako Sikke italiaa?
On sanonut jossain haastattelussa äsken sanonut, että haluaisi oppia. Ehkä ne italiaismammat puhui englantia tai suomea...
Tykkään Sikestä. On paras. Niin nuoren näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä veto. Kas kun ei yksisarvinen. Aika pihalla olet elävästä elämästä, jos et ymmärrä ja tiedä, kuinka ihmiset ovat hyväuskoisia. "Lentokapteeni Nigeriasta" "Nivelvoide postimyynnistä" "Miljoonavoitto arvonnasta" jne. Ihan samalla tavalla hyväuskoille kaupataan myös laadukasta einessafkaa jonain aitoina Italian makuina. Ja kuten joku jo fiksusti sanoikin, tarina myy. eri
Arveletko ihmisten ottavan mainokset tosissaan? Miksi itse otat?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Sikestä. On paras. Niin nuoren näköinenkin.
Kyllä saisi naamansa ajaa pastakoneen läpi, että rypyt suoristuisi.
Kannattaako noihin laittaa tavallista ketsuppia vai sitä kalliimpaa juhlaketsuppia?