Vaakamies <3 Rapunainen
Kommentit (14)
Hei, joku pisti alapeukun vaikka mä hymyilin!
Itse olen rapunainen eikä vaakamiehet sopisi mulle yhtään. Ne jotka tunnen ovat yltiösosiaalisia, kiinni lapsuudenperheessään, päättämättömiä jahkuloijia ja turhan kiinnostuneita ulkonäöstä, sekä omastaan että muiden. Mukavaa treffiseuraa heistä saa mutta siihen se on jäänyt.
Yksi vaakamies on vähemmän kuin kolme rapunaista.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:06"]
Itse olen rapunainen eikä vaakamiehet sopisi mulle yhtään. Ne jotka tunnen ovat yltiösosiaalisia, kiinni lapsuudenperheessään, päättämättömiä jahkuloijia ja turhan kiinnostuneita ulkonäöstä, sekä omastaan että muiden. Mukavaa treffiseuraa heistä saa mutta siihen se on jäänyt.
[/quote] Mä taas itse rapunaisena tykkään just noista vaakojen piirteistä. :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:09"]
[/quote] True. Rapunaiset on niin tempperamenttisiä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:09"]
[/quote]
Niinhän se kieltämättä on. Lisäksi rapunaiset ovat punaisempia ja nipistelevempiä. Vaakamies puolestaan on parempi punnitsemaan erilaisia esineitä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:06"]Itse olen rapunainen eikä vaakamiehet sopisi mulle yhtään. Ne jotka tunnen ovat yltiösosiaalisia, kiinni lapsuudenperheessään, päättämättömiä jahkuloijia ja turhan kiinnostuneita ulkonäöstä, sekä omastaan että muiden. Mukavaa treffiseuraa heistä saa mutta siihen se on jäänyt.
[/quote]
Samanlaisia kokemuksia. Vaakamiehillä on aina avointen ovien päivät; äiti, sisarukset ja kaverit laukkasivat joka päivä kylässä ja mitään yksityisyyttä ei ole kun kaikki arkipäiväisetkin jutut puidaan porukalla. Raha-asiat ja laskunmaksut hoidetaan, jos jaksetaan.
Riippuu yksilöllisistä ominaisuuksistaan. Syntymäaika ei kerro asiaan yhtään mitään.
Tiesitkö, että horoskooppimerkkejä kuuluisi oikeasti olla 13? Monet syksyllä syntyneet ovat käärmeenkantajia, vaikka eivät sitä tiedäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:42"]
Riippuu yksilöllisistä ominaisuuksistaan. Syntymäaika ei kerro asiaan yhtään mitään.
Tiesitkö, että horoskooppimerkkejä kuuluisi oikeasti olla 13? Monet syksyllä syntyneet ovat käärmeenkantajia, vaikka eivät sitä tiedäkään.
[/quote] Okei, en tiennyt. :) Mitä se käärmeenkantaja sit tarkottaa?
Huono. Eli ei mitään eroa muihin parisuhteisiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:46"]
Huono. Eli ei mitään eroa muihin parisuhteisiin verrattuna.
[/quote] Kuinka niin huono?
Mä tiedän yhden tämmöisen pariskunnan ja hyvin tuntuu pyyhkivän. Tosi rauhallisia molemmat.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:45"]
[/quote]
Käärmeenkantaja tarkoittaa "samaa" kuin härkä, kaksoset, rapu, leijona, skorpioni, vaaka, neitsyt jne.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:45"]
[/quote]
Käärmeenkantaja tarkoittaa "samaa" kuin härkä, kaksoset, rapu, leijona, skorpioni, vaaka, neitsyt jne.
[/quote] Ok...