Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko on sitten iskenyt silmänsä naapurin yh-silikonibimboon

Vierailija
26.11.2014 |

Taas tuli nähtyä millä nuo kaksilahkeiset ajattelee!
Ollaan oltu ukon kanssa reilu 8 vuotta yhdessä ja hyvin on pyyhkiny. No, tietysti välillä jotain pientä on ollut mutta niin varmaan kaikilla pareilla.
Aika tarkkaan kuukausi sitten meidän naapurin muutti nuori yh-äiti ja voi luoja sentään, sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Ensinnäkin ukolla meinaa tippua silmät päästä joka kerta kun tämä naapurin kurvimissi tulee vastaan. Voin oikein aistia sen kuinka ukko haluaisi läväyttää isot kouransa tuon silikonibimbon ryntäille ja puristella niitä kumipalloja.
Ennen mies ei ole lapsista viis veisannut mutta nyt on kummasti alkanut kaveeraamaan naapurin kakaroiden kanssa, etenkin tämän kumipallo misun kakaran kanssa. Osti sille kerran jopa karkkipussinkin kaupasta.
Itse olen ehdottanut lasta jo vuosia mutta aina ukko listaa loputtoman listan syitä miksi ei halua lasta. Kummasti hänestä kuitenkin kuoriutuu tuon yh-misukan läheisyydessä ihanan lapsirakas mies.
Ukko kiistää tietysti kaiken vaikka on täysin selvää mitä hän tuosta silikonibimbosta ajattelee.
Ennen kun sanotte mitään, kyllä olen mustasukkainen ja helvetin mustasukkainen olenkin. Ei minusta ole tuollaisen povipommin kanssa kilpailemaan.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä naapurilla mustat hiukset ja poika? (;

Vierailija
2/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään jalkoihin jää :) ei se tarkoita mitään, että tykkää toisen ulkonäöstä. Kerro miehelle ihan ystävällisessä hengessä, että sua harmittaa ja tunnet olosi mustasukkaiseksi. Älä syyllistä, mikään ei ärsyttävämpää ja raivostuttavampaa, kuin syyllistävä, katkera ja vittumainen.puoliso. olishan se ukkos voinut aikanaan lähtee sellasen matkaan mutta valitsi sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut kaksi hyvää neuvoa, muut vaan voivottelee. Tyypillistä naisille. Hyvät neuvot koski sitä, että rupea huomioimaan sitä miestäsi. Kahdeksan vuotta yhdessä tarkoittaa, että olette molemmat toisillenne enemmän tai vähemmän "varmaa ja vakkaritavaraa".

Miehesi on selvästi ihastunut fyysisellä tasolla. Haluaisiko päästä panemaan? Ihan takuuvarmasti. Haluaisiko muuttaa sen luokse? Jaa-a, siellä on kuitenkin se lapsi, joka muuttaa arkea ja parisuhdetta, kun koko huomiota ei voikaan antaa vaan toiselle. Ja toisaalta myös saattaa kuitenkin rakastaa suakin, jos teillä on hyvä suhde (ainakin ennen tätä ollut).

Eli sä voit nyt joko antaa koko homman mennä vaan omalla painollaan, jollon mies tilaisuuden tullen ehkä sutasee tota naapuria, katuu ehkä myöhemmin, mutta se on sitten myöhästä, tai sitten se vaan tosiaan ihailee kaukaa, haluaa ehkä joskus vaihtaa sanan tai pari ja vään flirttailla (tavoitellakseen huomiota miehenä) mutta ei menisi todellisuudessa sen pidemmälle, koska ei haluaisi kuitenkaan oikeasti menettää sua. Itse ehkä tiedät tilanteen ja kumpaa veikkaat. Tai voit muuttaa asennettasi, ja ajatella, että kilpailet miehestäsi. Jos siis itse koet, että teillä on niin hyvä suhde että toisesta kannattaa pitää kiinni.

Se sitten käytännössä tarkoittaa sitä, että annat miehellesi sellaista huomiota, mihin se ei ole viimevuosina tottunut. Erityisesti siis sänkyhommissa. Uusia juttuja, sellaista mistä tiedät että miehesi tykkää varmasti. Ja jos kykenet, niin ilman muuta ainakin juttujen tasolla se naapurin nainen mukaan touhuihin. Voit kysyä vaikka kesken kaiken, että ajatteleeko miehesi koskaan panevansa sitä naapuria, ja voit kehua kuinka seksikäs se on. Voit kiihottaa miestäsi puhumalla kolmen kimpasta, jos et oikeasti kuitenkaan pystyisi sitä toteuttamaan.

Mitä hyötyä siitä sitten on? No jos miehesi kokee todellista suurta kiihottumista sinun kanssasi, niin sitä ei tarvitse hakea oman suhteen ulkopuolelta. Sillon sen naapurin kanssa kontaktit jää kevyeen flirttiin, missä ei liene mitään kauhea pahaa.

Tai voit tietysti noudattaa omia tuntemuksiasi ja muiden naisten neuvoja, ja kiukutella, nalkuttaa, painostaa, kostaa, pihdata, valittaa ja itkeä. Ja ihmetellä muutaman kuukauden - puolen vuoden päästä kun erositte.

Tai voit vaan saman tien erota. Voit jatkossakin aina vaan erota, kun tulee jokin haaste suhteeseen. Ja huomata sitten neljänkymmenen hujakoilla, että suhteen löytyminen on vuosi vudelta vaikeampaa ja hyvät miehet yhä harvemmassa.

Muistakaa vauvapalstanaiset; kiukuttelu! pihtaus! rajoittuneisuus! itsekkyys! ja aina loppuun kosto!! Jokainen teistä on kaunis ja ihana ja täydellinen, ja jokaisen epätyytyväisen naisen taakkana on ruma lihava sikamies, joka pitää laittaa heti vaihtoon, teissä ei ole syy mihinkään!

Vierailija
5/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tiukempi alapää kun tällä synnyttäneellä pimatsulla. Hah hah haa !. Sori nyt vaan mammat.

Vierailija
6/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:50"]Onko sillä naapurilla mustat hiukset ja poika? (;
[/quote] Ei kannattaisi kadehtia. Mistä tietää vaik äityli olis koukussa piriin...

Vierailija
7/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnyttäneet naiset ja vielä yh.t ei muka kiinnostaa miehiä.tässä sen näkee miehet on niin helppoja.

Vierailija
8/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kyllä miehet on niin helvetin helppoja. Ei tule kateeksi toisten parisuhteita kun näitä lukee. 

Vierailija
9/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Miehesi taitaa olla sitä lajia, joka ei myöntäisi mitään, vaikka jäisi housut kintuissa kiinni. Erityisen ikävää on, että olet kertonut muuttuneen käytöksen loukkaavan, mutta hän ei silti yritä muuttaa mitään.

Miten on, onko keskustelu ja keskinäinen kunnioitus ollut suhteessa ennen kunnossa, vai toimiiko tämä silikoni-yh vain ongelmien alleviivaajana?

Vierailija
10/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallomisu kirjoitetaan yhteen. 

Vierailija
11/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se lasten huoltajuus tähän nyt liittyy? Aia epäolennainen juttu. Olisiko nyt jotenkin parempi että tällä "misulla" ei olisi lapsia?

Vierailija
12/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kivan halveksuvasti puhut tästä "misusta". Voi hyvin olla että tissit on aidot, jäi leskeksi ja muutti pienempään taloon. Ja nyt häntä vielä haukutaan keskustelupalstalla koska naapuriakan mies kuolaa häntä. Jotenkin annat kuvan että tämö on sen naisen syytä. Syytä kiimaista miestäs ja lakkaa puhumasta halventavasti ihmisestä jota et edes tunne.

Vierailija
13/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:53"]Aika läheisiin väleihin oot sinäkin sen naisen kanssa päässyt, kun tiedät hänen rintojensa epäaitouden. Ihanko kysyit vai pääsitkö puristelemaan? T. Nainen, jolla on isot, aidot luomurinnat ja jota ärsyttää silikonibimboksi leimaaminen perusteetta ja kateellisuudesta. [/quote] Niin. Mistä sä tiedät, onko sillä silarit vai ei?

[/quote] En toki varmaksi tiedäkkään, kunhan oletan mutta ne misun ryntäät ei liene tässä nyt se päällimmäinen ongelma? Ap
[/quote]

No ilmeisesti on koska kokoajan hoet kumipallotissia yms. Ja mikö helvetin nimitys tää misu on? Mitä jos käytät ihan vaan sanaa nainen. Annat säälittävän kuvan itsestäsi.

Vierailija
14/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ap että ukkosi on tajunnut miten hirveä luonne olet ja nyt kuka muu tahansa kelpaisi.

Vierailija
15/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä iloinen kun huomaan, että mieheni tsekkailee muita naisia, sehän osoittaa, että vielä on silmät päässä ja viriliteetti tallella. Jos se mut jättää, ni minkä mä voin.

Eihän toiseen voi kuin luottaa . Ja jos se pettää haluaa, niin siihenpä löytyy aina keinot ja tilaisuus.

Koeta ap parantua mustasukkaisuudesta, se menee nyt överiksi. Vahingoitat itseäsi vainoharhoilla.

Vierailija
16/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla sitten parempi provo, jookos.

Vierailija
17/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli ravistella miestäsi. Hänellä on hyvä nainen kotona ja haaveilee toisesta :(

Keskustele miehesi kanssa. Jos käytös ei muutu niin vaihda miestä. Älä turhaan luo tulevaisuutta miehen kanssa joka on noin vietävissä. 

Vierailija
18/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN myönnä mitään! Naapurin äippähän kuulostaa ihan hyvältä panolta. Miehelles nostan hattua, jos pääsee panemaan ja saa vielä pidettyä homman sulta piilossa. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä!

Vierailija
19/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olettaa että tuo kumipallomisu on kiinnostunut miehestään ja olisi valmis minkäänlaiseen suhteeseen hänen kanssaan? Itse en kiinnostuisi varatusta miehestä joka olisi valmis pettämään puolisoaan. Voihan misulla olla myös parisuhde.

Terv. blondimisu myös

Vierailija
20/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin miehen valitsemaan: joko käytös muuttuu ja unohtaa pikku ihastuksensa tai eroatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi