Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tää meikkisetti mistään kotoisin? Kovasti houkuttaisi..

Vierailija
26.11.2014 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa ei tule ripsiväriä? Kaikkein oleellisin puuttuu...

Vierailija
2/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse IKINÄ laittais noita naamaani, ties mitä myrkkyjä noissa halpakiinameikeissä on ja tolla hinnalla ei hyvää saa. Mitä jos kokeilisit vaan perus maybelline ja loreal näin alkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmaan jää käyttämättä. Mieluummin ostaisin "täsmätuotteita" vaikka maksais enemmänkin.

Vierailija
4/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomivärit ainakin suurin osa tosi rumia. 

Vierailija
5/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä ostin jostain tyyliin netanttilasta samantapaisen halvan meikkisetin. Oli kyllä turhin ostos ikinä. Huulipuna pysyi ehkä sen aikaa kunnes joit jotain ja luomivärit karisi pois ihan tunnissa-parissa. Kajalit oli myös ihan susia, ei pysynyt väri ollenkaan. Puuterit jotain aivan outoa sävyä.

Ainoa käyttökelpoinen tuote oli siveltimet, jotka olisin saanut kyllä ostettua halvemmallakin...

Vierailija
6/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ihan äskettäin gina tricotista luomivärejä. Oli jotain 3 e nappi ja on olleet tosi hyviä. siveltimiä ostin hm:ltä tosi halvalla myös, jälleen hyviä. 

Vierailija
7/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tuon grouponilta. Ajattelin että jos on ihan paska niin saa ainakin ton lootan meikeille, vaikutti ihan kätevältä. Yllätyin positiivisesti kun paketti tuli. Toki ihan kaikkea ei varmasti tule käytettyä, esim kaikkia luomivärejä, mutta meikit vaikuttavat ihan laadukkailta ja suurin osa tulee kyllä käyttöön. Ihan hintansa väärti

Vierailija
8/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa tuon joululahjaksi vaikka varhaisteinille. Laatu tuskin häikäisee, mutta voihan tuolla harjoitella erilaisia silmämeikkejä yms.

Vierailija
9/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo todennäköisesti ihan toimivia on, joskaan ei huippulaadukkaita. Mutta kuten joku jo sanoikin niin varmasti aika suuri osa on sellaisia mitä ei tule käytettyä kun ei vaan värit sovi itselle. Minä kyllä mieluummin ostaisin sellaisen perussetin harkittuja tuotteita vaan. Erikoisliikkeissä myyjät auttavat vielä värien ja tuotteiden valinnassa, jos ei itse tiedä mikä itselle sopisi. 

Itse kun katsoin tuota settiä niin minulla esimerkiksi vain 1 noista huulipunista on sen värinen että käyttäisin. Luomiväreistä lähinnä ne harmaan ja ruskean sävyt, ei arkisin tule käytettyä mitään pastellivärejä tai kovin kirkkaita. Poskipunista paketissa oli kylmä ja lämmin sävy, joten todennäköisesti toinen sopii niistä ja toinen ei.

Vierailija
10/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa. En ole koskaan kuullutkaan ko. merkistä, mutta pikainen googletus antoi heti bloggaajien tekemiä arvioita ja ne eivät ole ollenkaan mairittelevia.

Vierailija
11/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-ostos. Täyttä tuubaa.

Vierailija
12/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes kysyt :D

Vierailija
13/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tolla setillä lähtis rakentamaan. Voisin kyllä ostaa tollanen salkun. Mistähän niitä sais?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme