Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole vähän outoa nukkua täysin alasti aina?...

Vierailija
03.10.2021 |

Mun eks nukkui ja kukkui asunnossakin pitkiä aikoja täysin alasti... Eikö se vaadi lakanoiden päivittäistä vaihtoa tai ainakin päivittäistä perseen pesua, vähintäänkin joka kerta kun on käynyt peellä... nyt on tartuttanut tavan jo isoille pojillenikin...

Se vielä että istuu paljaalla perseellä sohvilla ja nojatuoleilla, hyi oksetus...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshaming!

Vierailija
2/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Siis poikani eivät toki hillu minun asunnossani alasti, mutta nukkuvat sängyissään näin kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ja ei mielestäni yhtään outoa. Alastomana on vain mukavampi olla kun ei vaatteet kiristä. Nukkuukin huomattavasti paremmin.

Vierailija
4/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika ja ei mielestäni yhtään outoa. Alastomana on vain mukavampi olla kun ei vaatteet kiristä. Nukkuukin huomattavasti paremmin.

No mutta jos sinä paljaalla pesemättömällä perseellä istut siinä sängyllä... kuinka usein vaihdat lakanat? Nukkuuko joku toinen kanssasi samassa sängyssä?..

Vierailija
5/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä perseilyä.

Vierailija
6/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös jotenkin ällöttävä tapa. Myös se, että keittiössä hillutaan elimet paljaana ja kokkaillaan.

Vierailija
7/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen alakerta on epähygieeninen, kyllä niille alusvaatteille on ihan syynsä.

Vierailija
8/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen persuksen peseminen on suositeltavaa, vaikkei nukkuisikaan alasti.

Vierailija
9/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelu se vasta epähygienistä puuhaa onkin.

Vierailija
10/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei pese hanuriaan joka päivä??? Minulla ainakin kuuluu iltarutiiniin käydä joko suihkussa tai pestä kainalot, naama ja alapää.

Päivällä olen useimmin vaatteet päällä, koska palelen helposti. Eipä alastomuus minua haittaa tai siis haittaa, jos ei pese alapäätä vessassa käynnin jälkeen...

Vierailija
11/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nukut alasti niin myös hillut alasti pesemättömänä muuallakin asunnossa ja olet alasti sohvallakin?

Outoa kategorioimista.

Taitaa kuitenkin olla syystä ex.

Ja kyllä, nukun alasti, aina. Mutta en hillu alasti talossa ja osaan pestä itseni.

Vierailija
12/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nukkunut yli 20 vuotta täysin alasti ja aion nukkua edelleen. Intiimiihygienian hoidan luonnostaan hyvin enkä paskantele lakanoille. Jos on ripulia niin silloin peseydyn, tietysti. Muutoin homma hoituu wc-paperin huolellisella käytöllä.

Alasti nukkuu paremmin ja sitä suositellaan varsinkin meille naisille.

Vierailija
13/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no vauvapalstan porukka sitten on jotain perseenhajun ja pöpöjen levittäjiä, kun ei kukaan edes vaivaudu vastaamaan miten estävät edellämainitut. Alapeukut tälle viestille ei ainakaan mitään näille peffan aromeille tee, senkin porsaat. Varsinkaan jos teette saman sohvilla.

Vierailija
14/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos sinä paljaalla pesemättömällä perseellä istut siinä sängyllä... kuinka usein vaihdat lakanat? Nukkuuko joku toinen kanssasi samassa sängyssä?..

Alasti meillä nukkuu koko perhe. Lapsi ilmoitti noin 3-vuotiaana ettei tykkää käyttää pyjamaa eikä olla niitä hänelle toki pakotettu. Perse pestään meidän perheessä kyllä joka päivä, se kai on ihan tavallista hygieniasta huolta pitämistä. Se lienee meidön perheessä poikkeavaa, että emme käytä vessapaperia vaan vettä kakkosella käynnin jälkeen.

Vierailija
15/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti, lakanat vaihdan kerran viikossa. Käyn päivittäin suihkussa, lisäksi peseydyn isomman hädän jälkeen.

En istuskele sohvilla alasti, mutta juuri ennen nukkumaan menoa saatan käydä keittiössä / kylppärissä ihan alasti.

En pystyisi nukkumaan missään ylälaidassa tms.

Vierailija
16/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti. Pesen kyllä takapuoleni alasuihkulla aina kakkoshädän jälkeen ja teen ennen nukkumaan menoa tietenkin aina ylimääräisen alapesun. En kyllä sohvalla istuisi ilman vaatteita, mutta lakanoita tietysti vaihdan tasaisin väliajoin niin mikäs siellä alasti nukkuessa, paljon mukavampaa niin.

Vierailija
17/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina alasti, lakanat vaihdan kerran viikossa. Käyn päivittäin suihkussa, lisäksi peseydyn isomman hädän jälkeen.

En istuskele sohvilla alasti, mutta juuri ennen nukkumaan menoa saatan käydä keittiössä / kylppärissä ihan alasti.

En pystyisi nukkumaan missään ylälaidassa tms.

Mun mielestä ylälaidassa on tosi epämukavaa nukkua.

Vierailija
18/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukkuminen on parasta. Ja takapuoli pestään aina isomman hädän jälkeen.

Vierailija
19/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Ei tarvitse vaihtaa lakanoita joka päivä. Käyn joka päivä suihkussa (illalla ennen nukkumaanmenoa) ja pesen takapuoleni kun käyn kakalla. 

Vierailija
20/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anteeksi ehkä tuo porsaat oli turhan pahasti sanottu, jos vain omassa sängyssä toimitte noin. Mutta yleensä ihmiset nukkuvat parisängyssä ja sängyssä temmeltävät myös lapset... Kyllähän se pepun iho on siinä pitkiä aikoja kosketuksissa myös peiton kanssa... ihme jengiä jos pitää olla oikeus tähän kaikkeen PLUS oikeus olla pesemättä itseä kunnolla PLUS oikeus olla vaihtamatta lakanoita tiheään tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän