Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole vähän outoa nukkua täysin alasti aina?...

Vierailija
03.10.2021 |

Mun eks nukkui ja kukkui asunnossakin pitkiä aikoja täysin alasti... Eikö se vaadi lakanoiden päivittäistä vaihtoa tai ainakin päivittäistä perseen pesua, vähintäänkin joka kerta kun on käynyt peellä... nyt on tartuttanut tavan jo isoille pojillenikin...

Se vielä että istuu paljaalla perseellä sohvilla ja nojatuoleilla, hyi oksetus...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, anteeksi ehkä tuo porsaat oli turhan pahasti sanottu, jos vain omassa sängyssä toimitte noin. Mutta yleensä ihmiset nukkuvat parisängyssä ja sängyssä temmeltävät myös lapset... Kyllähän se pepun iho on siinä pitkiä aikoja kosketuksissa myös peiton kanssa... ihme jengiä jos pitää olla oikeus tähän kaikkeen PLUS oikeus olla pesemättä itseä kunnolla PLUS oikeus olla vaihtamatta lakanoita tiheään tahtiin.

Mä en tiedä, mitä haittaa siitä on, jos puhtaan pepun iho on kosketuksissa peiton kanssa.

Me nukutaan mieheni kanssa molemmat alasti. Lapset eivät temmellä meidän sängyssä, mutta nuorempi saattaa tulla joskus viereen.

Vierailija
22/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kotona aina alasti, se on terveellistä varsinkin meille naisille. Alapään hygienia pysyy itse asiassa parempana, kun se saa öisin tuulettua eikä aina ole pikkarit hankaamassa herkkää ihoa vasten. Talvella saatan nukkua sukat jalassa. Kuukautisten aikaan käytän kuukuppia, joka toimii ainakin itsellä tamponia paremmin ja on mukavampi käyttää. Kyläillessä nukun totta kai t-paita päällä ja alushousut jalassa.

Suihkussa käyn joka ilta, ja lakanat vaihdetaan viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no toi viimeinen äkäinen kommenttini ei ollut teille jotka huolehditte hygieniastanne ettekä saastuta kotinne nojatuoleja yms. Mun eks ei kyllä mitään alapesuja harrastanut...

Vierailija
24/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku koskaan alasti. Joskus olen vahingossa nukahtanut ilman vaatteita ja nähnyt koko yön unia, joissa epätoivoisesti etsin vaatetta päälleni.

Vierailija
25/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö AP muka pese persettäsi joka päivä? Minä pesen aina paskomisen jälkeen.

Vierailija
26/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no vauvapalstan porukka sitten on jotain perseenhajun ja pöpöjen levittäjiä, kun ei kukaan edes vaivaudu vastaamaan miten estävät edellämainitut. Alapeukut tälle viestille ei ainakaan mitään näille peffan aromeille tee, senkin porsaat. Varsinkaan jos teette saman sohvilla.

No siis, ulostebakteereja ei pidättele ohut puuvilla paljonkaan. Vessapaperia tarvitaan 11 palaa, että bakteerit eivät tule läpi ja jos paperi kastuu, on peli menetetty. Siksi alapesu on kakkoshädällä käymisen jälkeen enemmän kuin suotavaa. Estää hajujen ja bakteerien leviämistä enemmän kuin kalsarit. Toki useampi kerros vaatetta estää jo jonkin verran, mutta intiimialueiden jatkuva hautominen altistaa myös tulehduksille ja muille vaivoille, varsinkin naisilla. Tämä aiheuttaa sitten taas hajuhaittaa ja jatkuva rapsuttelu bakteerien leviämistä. Siksi suosittelen alasti nukkumista.

Vierailija
27/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö AP muka pese persettäsi joka päivä? Minä pesen aina paskomisen jälkeen.

Ap pesee kyllä jos vessasta suihku löytyy, mutta moni suomalainen ei pese.

Vierailija
28/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aluhousut ainakin haj ujen leviämistä estää. Eihän peppu nyt koskaan pitkiä aikoja mikään ihanan puhdas ole.

Vierailija
29/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneskelu se vasta epähygienistä puuhaa onkin.

Ei varmaan kuulu aloittajan harrastuksiin.

Vierailija
30/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei pese hanuriaan joka päivä??? Minulla ainakin kuuluu iltarutiiniin käydä joko suihkussa tai pestä kainalot, naama ja alapää.

Päivällä olen useimmin vaatteet päällä, koska palelen helposti. Eipä alastomuus minua haittaa tai siis haittaa, jos ei pese alapäätä vessassa käynnin jälkeen...

No hyvä sinulle, mutta kuten itsekin näet, peukutuksista päätellen täällä moni pitää oikeutenaan nimenomaan sitä sängyn saastuttamista pesemättömällä paljaalla peballa.

Vierailija
31/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä elelee tyytyväisenä pskaisella ahterilla!? Ja se on ok jos on housut jalassa? Ei tulisi mieleenkään itsellä, pesen ahterini aina kun käyn pskalla ja suihkussa eli kahdesti päivässä eikä alushousuissa ole taatusti ikinä mitään ruskeita raitoja tai hajuja. Suihkussa käyn ennen nukkumaanmenoa. Ja kyllä, nukun alasti. Osittain siksi että puoliso ei suostu laskemaan makuuhuoneen lämpötilaa alle 20 c ja yövaatteet + peitto on minulle vain liikaa. Muuten en hillu alasti kotona.

Välillä puolison puoli sängystä vähän haisee, hän kun ei käy suihkussa joka päivä, mutta ei nyt sentään prseeltä.

Vierailija
32/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä elelee tyytyväisenä pskaisella ahterilla!? Ja se on ok jos on housut jalassa? Ei tulisi mieleenkään itsellä, pesen ahterini aina kun käyn pskalla ja suihkussa eli kahdesti päivässä eikä alushousuissa ole taatusti ikinä mitään ruskeita raitoja tai hajuja. Suihkussa käyn ennen nukkumaanmenoa. Ja kyllä, nukun alasti. Osittain siksi että puoliso ei suostu laskemaan makuuhuoneen lämpötilaa alle 20 c ja yövaatteet + peitto on minulle vain liikaa. Muuten en hillu alasti kotona.

Välillä puolison puoli sängystä vähän haisee, hän kun ei käy suihkussa joka päivä, mutta ei nyt sentään prseeltä.

No onpahan johtopäätös, että jos ei nuku alasti, niin ei huolehdi hygieniastaan. Ne ihmiset, jotka haluavat huolehtia hygieniastaan käyttämällä yöpukua, huolehtivat siitä todennäköisesti muutenkin.

Vierailija
33/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan alasti. Kylmä tulee. Pyjamalla saa itsensä paremmin lämpimäksi.

Vierailija
34/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku iltaisin ja sohvallakin on täkki pussilakanassaan. Peseekö joku pyjamansa aina yhden yön jälkeen? Ei ne lakanat sen enempää likaannu.

Vierailija
35/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneskelu se vasta epähygienistä puuhaa onkin.

Ei varmaan kuulu aloittajan harrastuksiin.

Hygieniasta huolehtiminen kuuluu toki seksuaaliseen kanssakäymiseen sekin, mutta et nyt kumminkaan voi verrata ihmisen sukuelimiä ja persaukkoa toisiinsa, pöpöjen tai hajujen tai iljettävyyden osalta.

Vierailija
36/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku iltaisin ja sohvallakin on täkki pussilakanassaan. Peseekö joku pyjamansa aina yhden yön jälkeen? Ei ne lakanat sen enempää likaannu.

No likaantuuhan, ei sun pyjamasi sisäpuolta muut koskettele ja pyjamankin alla on yleensä alushousut.

Vierailija
38/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No likaantuuhan, ei sun pyjamasi sisäpuolta muut koskettele ja pyjamankin alla on yleensä alushousut.

Haudot oikein kahdella kangaskerroksella alapäätäsi yöllä?

Vierailija
39/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pieraisee unissaan niin lakanaan jää ruskea jälki. 

Vierailija
40/55 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun pieraisee unissaan niin lakanaan jää ruskea jälki. 

Kaasuja ainakin. Eikä se pyllynposkien välissä yön yli hautunut aukkoalue enää 8 tunnin unien jälkeen hyvälle tuoksu.