Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää menkö Tallinnaan!

Vierailija
03.10.2021 |

Ravintolat ovat koronakoomassa Tallinnassa

Ülemistessä odoteltiin pikaruokaa yli 30 minuuttia

Illallisella vanhassakaupungissa emme päässeet alkuruokaa pidemmälle, kun henkilökuntaa ei kiinnostanut asiakaspalvelu. Olisimme mielellään tilanneet lisää ja viihtyneet pidempäänkin. Mutta 1,5 tunnin odottelun kohdalla mielenkiinto hiipui

Hotellin aulabaarissa suhteellisen simppeliä annosta odoteltiin taas puoli tuntia. Baarissa työskentelelevää kiinnostaa lähinnä tuttavien kanssa seurustelu. Olisimme varmaan odoteltu annosta pidempäänkin, jos ei olisi käyty kyselemässä tiskillä annoksen perään.

Älköön kukaan menkö ja tukekoon näin huonoa toimintaa!

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna on täynnä helmiä, kivoja ravintoloita ja kahviloita. Kai meitä suomalaisia ketuttaa niiden valtionvelan vähyys ja Pisa-tulokset.

Vierailija
102/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pystyy tarjoamaan tänne faktapohjaisia argumentteja todellisista asioista ja tapahtumista, toiset puolestaan vain tulevat haukkumaan epämieluisista asioista kertovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset pystyy tarjoamaan tänne faktapohjaisia argumentteja todellisista asioista ja tapahtumista, toiset puolestaan vain tulevat haukkumaan epämieluisista asioista kertovia.

Ja ainoa vasta-argumentti heillä on alapeukku. Joka ainoan kerran 😂 😂 😂 😂 😂

Vierailija
104/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi viha ja kateus kumpuaa, surullista.

Vierailija
105/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun on aloittanut ja suurimman osan kommenteista kirjoittanut Sami Lotila. Voisitte vähän miettiä, että kenen juttuja peukutatte. Lotila menköön nuolemaan Vladun varpaan välejä.

Anteeksi, mutta minä en tiedä kuka tuo on. Minä peukutan kommenttia. Ei se ole sen suurempi kannanotto.

Ja kuka Vladu, Putin vai? Liittyy tähän miten?

Vierailija
106/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun on aloittanut ja suurimman osan kommenteista kirjoittanut Sami Lotila. Voisitte vähän miettiä, että kenen juttuja peukutatte. Lotila menköön nuolemaan Vladun varpaan välejä.

Anteeksi, mutta minä en tiedä kuka tuo on. Minä peukutan kommenttia. Ei se ole sen suurempi kannanotto.

Ja kuka Vladu, Putin vai? Liittyy tähän miten?

Toiset tulevat haukkumaan heille itselleen epämieluisista asioista kertovia/muistuttavia. Lakaistaan ikävät asiat piiloon ja leikitään että kaikki on kivaa. Hyökkäys on paras puolustus vai miten se meni.

Vierailija
107/110 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään Tallinnasta ja koko Baltiasta, onko se nyt joltain pois? Ruotsissakin ollaan matkailtu, mutta siellä on kallista, eikä siellä mitään huippupalvelua saa kuin tosi kalliissa paikassa. Norjassa ei kyllä ole yhtään mitään muuta kuin maisemat. Ihme kitinää, osan on selkeästi parempi pysyä ihan vaan kotikonnuilla.

Vierailija
108/110 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka tietää Viron (tapa)kulttuuria ja historiaa pintaa syvemmältä, voi sanoa että kyllä Lotilan kaikissa kirjoituksissa on totuuden siemen, joka toki on hieman dramatisoitu seiskan toimittajan tyyliin. Mutta sehän tällä palstalla eniten vihattu ja pelätty asia onkin, eli totuus.

Vierailija
109/110 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka tietää Viron (tapa)kulttuuria ja historiaa pintaa syvemmältä, voi sanoa että kyllä Lotilan kaikissa kirjoituksissa on totuuden siemen, joka toki on hieman dramatisoitu seiskan toimittajan tyyliin. Mutta sehän tällä palstalla eniten vihattu ja pelätty asia onkin, eli totuus.

Vain otetut lääkkeet auttaa.

Vierailija
110/110 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain otetut lääkkeet auttaa.

Todistit juuri pointtini paikkaansapitäväksi, etkä edes itse sitä ymmärrä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan