Hirviöhuume krokodil rantautunut Suomeen
Kuka voi olla niin idiootti että IHAN OIKEASTI käyttää tuota !?!?!
Hirviöhuume krokodil rantautunut Suomeen - käyttäjillä kuoliovaara
Suomessa liikkuu tällä hetkellä erittäin vaarallista krokodil-huumetta, jota Venäjällä käytetään heroiinin korvikkeena.
Narkomaanien kanssa työtä tekevistä järjestöistä kerrotaan, että krokodilista on tehty havaintoja ainakin pääkaupunkiseudulla ja itärajalla.
Huume on käyttäjälleen tuhoisa, sillä voimakkaan riippuvuuden lisäksi se aiheuttaa vakavia fyysisiä vaikutuksia, kuten kuolioita raajoihin. Venäjällä vammat ovat usein johtaneet amputaatioihin.
– Se on hyvin vaarallinen aine, joka muun muassa polttaa rasvat ja aiheuttaa ihovaurioita. Monet sanovat, että käyttäjät ovat käveleviä luurankoja, kuvaa johtava ylilääkäri Kaarlo Simojoki A-klinikkasäätiöstä.
Toistaiseksi krokodilin käyttö Suomessa on ollut melko marginaalista.
– Se ei ole vielä mikään epidemia, eikä toivon mukaan sellaiseksi tule. Meidän onneksemme toistaiseksi kyse on yksittäisistä tapauksista, Simojoki sanoo.
Simojoen mukaan pääkaupunkiseudulla krokodilia on liikkunut yksittäisiä eriä, mutta itärajalta sen käytöstä on enemmän kertomuksia. Suuri ilmiö se ei esimerkiksi Lappeenrannan seudullakaan ole.
– Lähinnä yksittäiset käyttäjät ovat tuoneet esille kokeilleensa sitä, Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiristä kerrotaan.
Huumeidenkäyttäjien oman järjestön Suomen Lumpeen mukaan krokodilin tarjonta pääkaupunkiseudulla on kausittaista.
– Ajottain sitä on tarjolla runsaastikin. Sama tuntuisi pätevän kaikkiin muuntohuumeisiin: joko sitä on tarjolla paljon tai sitten ei ollenkaan, yhdistyksestä kerrotaan.
Vaikka auttamisjärjestöillä on jo tuntumaa krokodilin rantautumisesta, on poliisin korviin toistaiseksi kantautunut vain huhuja.
Sekä keskusrikospoliisista että Helsingin huumepoliisista kerrotaan, ettei aine ole tullut vastaan minkään jutun tutkinnassa.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:20"]
Monet luulevat ostavansa heroiinia. Siksi. Totuus valkenee vasta tuhojen tultua ilmi.
[/quote]
Miksi pitää ostaa sitä heroiiniakaan? Miksei voi vaan nauttia elämästä ilman huumeita?
[/quote]
Sinulta puuttuu ymmärrys ihmisen psyyken toimintaa ym. kohtaan, parempi ettet kommentoi mitään niin et näytä kuinka sokea olet.
Olen ihan normaalin näköinen työni hyvin hoitava nainen, kukaan av-mamma ei uskoisi minut nähdessään että olen käyttänyt sitä ja tätä paljonkin, tätä en uskalla kyllä edes kokeilla, sen verran hyvää on prodaganda ja pelottelu krokosta...
Hoidin itse oman vieroitukseni huumeista 40h työviikkojen aikana, klinikkalaiset on paskahousuja!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:13"]
20, logiikka oli se että ensinnäkin toi aiheuttaa pahemman riippuvuuden kuin moni muu huume ja pahemmat haittavaikutukset. Olen ymmärtänyt että toi on tyyliin semmonen huume et ku kerran alottaa ni se on sit menoo.
[/quote]
Sellaisiahan kaikki huumeet ovat. Jo kerrasta voi jäädä koukkuun, joutua psykoosiin tms. Turvallisia huumeita ei ole olemassakaan.
[/quote]
Mutta tähän kamaan jää kerrasta kiinni, ja kuolema tulee kahden vuoden sisään. Muihin voi jäädä kerrasta, usein ei jää, eikä takuuvarmaa kuolemaakaan ole luvassa, tai no, kaikkihan me kuollaan varmasti...
Paha olo tuli kun googletti kuvia käyttäjistä..
Kroko pärisee!
AV-mammat huom! Kroko polttaa rasvaa!
Venäjällä se on suosittua kotikemistien keskuudessa halpojen raaka-aineidensa takia. Särkylääkkeiden jokin ainesosa taisi olla pääosassa. Pari vuotta sitten selvitin asiaa venäjää osaavan kaverin kanssa ja Venäjällä apteekkien tuloista 30% tulee noista myydyistä särkylääkkeistä. Sen takia myyntiä ei ilmeisesti rajoiteta. Amputointivideoita ja haastatteluja löytyy youtubesta, moni käyttäjä sanoo sen olevan viimeinen oljenkorsi ja epäpuhtaudet oikein tuntee tavaraa piikittäessään. Lähinnä kauhistuttaa ajatus, jos tuota joutuisi juomaveteen tai vastaavaa.
Oksennan noille kuville mitä googlettamalla löytyy...
Monet luulevat ostavansa heroiinia. Siksi. Totuus valkenee vasta tuhojen tultua ilmi.
[/quote]
No ei nyt noinkaan. Tätä ei myydä pulverina vaan jokainen narkkari kokkaa ainetta itse. Lopputuote on ruskeaa lientä. Heroiini myydänn jauheena, on harmahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:20"]Monet luulevat ostavansa heroiinia. Siksi. Totuus valkenee vasta tuhojen tultua ilmi.
[/quote]
Luulis et herska maksaa vähän enemmän, jos joku tulee pilkkahintaan myymään "heroiinia", en todellakaan ostais.
Tyhmät narkkarit ei tajua.
Joo, anteeksi etten puolustele narkkareita. Olen huono ihminen. Muutan heti mielipiteeni. Toivottavasti tuo huume on lempeä ja turvallinen käyttäjälleen. Toivottavasti kaikki muutkin huumeet mitä ihmiset vetää sisuksiinsa vapaaehtoisesti ovat ihania ja hyviä fiiliksiä antavia. Jos kuitenkin henki on vaarassa koska on tullu vedettyä överit niin olen etunenässä tarjoomassa verorahani narkkien kuntoutukseen ja taistelemassa ihanien huumeiten puolesta koska onhan narkit jonkun lapsia. Tuosta tulikin mieleen että kaikki vangit vapaaksi, onhan nekin joitenkin lapsia.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:25"]
[/quote]
Miksi pitää ostaa sitä heroiiniakaan? Miksei voi vaan nauttia elämästä ilman huumeita?
[/quote]
Kun ollaan heroiinikoukussa niin ostetaan heroiinia. Kun ollaan nikotiinikoukussa niin ostetaan nikotiinia. Jos ei osteta niin tulee pahat vieroitusoireet. Kun on vieroitusoireet niin elämästä ei voi nauttia.
EVVK. Jos joku tuollaista huumetta käyttää, niin se on ihan oma häpeä. Mielellään voisi tuoda markkinoille vielä karvan pahemman aineen, niin luontainen poistuma saataisiin korkeammaksi.
En ala ainakaan itse käyttää. Mulle riittää hyvin nää kirahvil ja elefant.
Järkytyin syvästi nähtyäni muutama vuosi sitten kuvia netistä siperialaisista käyttäjistä. Kaikki kai kuolevat ja mitä hirveimmällä tavalla ..