Masuvauva ei anna nukkua
hirveet bileet menossa nii en saa nukuttua. Koko massu hytkyy. Väsyttäis ihan sairaasti kun en viimeyönä nukkunut levottomien jalkojen takia kuin tunnin :D Mites muut raskaanaolevat voi?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:01"]Mua herättelee karmee närästys. Siitä kun pääsis eroon, mutta ei taida loppua ennen vauvan syntymää. Tää vauva on hissukseen öisin, iltasin kyllä myllää minkä kerkeää. Kylkiluut täälläkin kovilla :D
[/quote]
Mulla oli niin paha närästys, että nukuin puoli-istuvassa asennossa ja silti oli soossit nielussa, mun äänikin käheyty. Mä kyllä ymmärrän sua
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:14"]Yhyy.. täällä vauvakuumeinen nuori :D
[/quote]
Ei tää niin herkkua ole :D närästys, levottomat jalat, pidätysvaikeudet, jatkuva nälkä, närästys, unettomuus, supistukset, närästys.. ainiin ja sanoinko jo närästys? :D Mut palkinto niin mahtava että sen kestää mielellään <3
Kannattaa ottaa rennietä jos närästää... tasan vuosi sitten rennie oli mun paras kaveri:D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:18"]Kannattaa ottaa rennietä jos närästää... tasan vuosi sitten rennie oli mun paras kaveri:D
[/quote]
Ihan ku karkkia söis :D ei mitään hyötyä renniestä, gaviscon auttaa n.15 min ja sit närästää taas :D
-ap
Täälläkin yksi rv 35 :) Vauva piti bileitä koko illan ja nyt on taas mahassa suht rauhallista, mutta itseä ei vaan huvita nukkua :D Väsyttäis kyllä, mutta nyt lomalla tuntuu kivalta omassa rauhassa valvoa ja katella sarjoja. Kohta jää vähiin tämmönen rauhaisa aika ;)
Mä sain reseptillä närästyslääkettä (olisko ollu Omeprazol) ja siihen loppui se vaiva. Ihan äitipolin lääkäriltä pyysin, tiesin saavani turvallista.
Närästyksestä ei siis kannata kärsiä, ainakaan jos kaikkia konsteja ei ole kokeillut. =)
Tuo vauvan vilkkaus onkin sit toinen juttu... Mä voin lohduttaa että vilkas mahassa, ei rauhoitu sitten syntymänkään jälkeen. Meillä ainakin kovimmat vatsajumpat on ollu niillä lapsilla, joista 1v synttäreiden jälkeen näkyy lähinnä vilahtava viiva =)
Huh. Tulipahan vuoden takaiset viimeisillään raskaanaolotilat mieleen. Ei oo tosiaan herkkua se. Mutta kovasti jo uutta yritetään, on se raskausaika lopulta niin lyhyt pyrähdys ihmiselämässä. Ja sitten saa sen ihanan oman kultaisen syliin <3
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:21"]Mä sain reseptillä närästyslääkettä (olisko ollu Omeprazol) ja siihen loppui se vaiva. Ihan äitipolin lääkäriltä pyysin, tiesin saavani turvallista.
Närästyksestä ei siis kannata kärsiä, ainakaan jos kaikkia konsteja ei ole kokeillut. =)
Tuo vauvan vilkkaus onkin sit toinen juttu... Mä voin lohduttaa että vilkas mahassa, ei rauhoitu sitten syntymänkään jälkeen. Meillä ainakin kovimmat vatsajumpat on ollu niillä lapsilla, joista 1v synttäreiden jälkeen näkyy lähinnä vilahtava viiva =)
[/quote]
Pitää ehdottomasti kysyy tota nyt ens maanantaina kun on neuvola aika. Tuun hulluks tän närästyksen kanssa :) Jos tuo kuvaus pitää paikkansa niin tää lapsi tulee olemaan melkonen tehopakkaus, tästä sano kätilökin "ohhoh, en ole näin vilkasta pientä vielä nähnytkään" kun käyrillä laskin yli 60 liikettä alle tuntiin :D -ap
Mua ei oo (ainakaan vielä) vaivannut närästys. Pitää toivoa ettei alakaan *koputtaa puuta*. Tosin tuo mun mahani on suht pieni ja alapainoitteinen verrattuna monien muiden samoilla viikoilla oleviin, johtuneeko sitten siitä. Mutta tsemppiä sen vaivan kanssa kärsiville, närästys ei oo kiva vaiva !
T. nro 19
Tuntisinpa mäkin jo mun pienen esikoisen liikkeitä!<3 sitä odotellessa :) t. Kymppiviikolla vasta
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:21"]Mä sain reseptillä närästyslääkettä (olisko ollu Omeprazol) ja siihen loppui se vaiva. Ihan äitipolin lääkäriltä pyysin, tiesin saavani turvallista. Närästyksestä ei siis kannata kärsiä, ainakaan jos kaikkia konsteja ei ole kokeillut. =) Tuo vauvan vilkkaus onkin sit toinen juttu... Mä voin lohduttaa että vilkas mahassa, ei rauhoitu sitten syntymänkään jälkeen. Meillä ainakin kovimmat vatsajumpat on ollu niillä lapsilla, joista 1v synttäreiden jälkeen näkyy lähinnä vilahtava viiva =) [/quote] Pitää ehdottomasti kysyy tota nyt ens maanantaina kun on neuvola aika. Tuun hulluks tän närästyksen kanssa :) Jos tuo kuvaus pitää paikkansa niin tää lapsi tulee olemaan melkonen tehopakkaus, tästä sano kätilökin "ohhoh, en ole näin vilkasta pientä vielä nähnytkään" kun käyrillä laskin yli 60 liikettä alle tuntiin :D -ap
[/quote]
Meillä se ihan pahin menijä on nyt alkanut rauhoittua... teini-ikä väsyttää =)
Muut on ollu vaihdellen vilkkaita, ei onneks ihan kaikki 9 oo sellasia joilla on 14h/vrk sata lasissa =)
Onnea loppuodotukseen, synnytykseen ja iloista onnnen täyttämää vauva-aikaa.
Mä täällä kuumeilen ja mietin et milloin sen 10 uskaltais =)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:27"]Tuntisinpa mäkin jo mun pienen esikoisen liikkeitä!<3 sitä odotellessa :) t. Kymppiviikolla vasta
[/quote]
muutaman viikon kun vielä maltat! ja onnea :))
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:27"]Tuntisinpa mäkin jo mun pienen esikoisen liikkeitä!<3 sitä odotellessa :) t. Kymppiviikolla vasta
[/quote]
Äkkiä se aika kuluu, usko pois! Pian tunnet jo rasittavuuteen saakka :) Vaikka ihanaa se on aina vaikka koskus valvottaisi/vähän sattuisikin. Kohta sulla on ultrakin! :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:21"]Mä sain reseptillä närästyslääkettä (olisko ollu Omeprazol) ja siihen loppui se vaiva. Ihan äitipolin lääkäriltä pyysin, tiesin saavani turvallista. Närästyksestä ei siis kannata kärsiä, ainakaan jos kaikkia konsteja ei ole kokeillut. =) Tuo vauvan vilkkaus onkin sit toinen juttu... Mä voin lohduttaa että vilkas mahassa, ei rauhoitu sitten syntymänkään jälkeen. Meillä ainakin kovimmat vatsajumpat on ollu niillä lapsilla, joista 1v synttäreiden jälkeen näkyy lähinnä vilahtava viiva =) [/quote] Pitää ehdottomasti kysyy tota nyt ens maanantaina kun on neuvola aika. Tuun hulluks tän närästyksen kanssa :) Jos tuo kuvaus pitää paikkansa niin tää lapsi tulee olemaan melkonen tehopakkaus, tästä sano kätilökin "ohhoh, en ole näin vilkasta pientä vielä nähnytkään" kun käyrillä laskin yli 60 liikettä alle tuntiin :D -ap
[/quote]
Meillä se ihan pahin menijä on nyt alkanut rauhoittua... teini-ikä väsyttää =)
Muut on ollu vaihdellen vilkkaita, ei onneks ihan kaikki 9 oo sellasia joilla on 14h/vrk sata lasissa =)
Onnea loppuodotukseen, synnytykseen ja iloista onnnen täyttämää vauva-aikaa.
Mä täällä kuumeilen ja mietin et milloin sen 10 uskaltais =)
[/quote]
Hurjasti kiitoksia :) mun mielestä on mahtavaa kun jotkut vielä jaksaa pyörittää suurperheitä :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:39"]Miltä se närästys oikein tuntuu?
[/quote]
Polttaa kurkkua, nousee mahahapot suuhun ja tulee sellanen inhottava painon tunne koko rintakehään.
Yhyy.. täällä vauvakuumeinen nuori :D