Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Meillä mies odotti mua norppapuvussa kotina❤️
- vuosipäivät tänään ja tietää, että rakastan av-matkoja!
Voi ei, mä en kestä. Voi miten ihkua. Voi että mä oon kade. Mun mies mököttää verstaalla. Tein herkkuruokaakin, kun ajattelin et se ressu ei saa mun laittamia ihania pottuja ja soosseja koko sinä aikana, kun mä lomailen lukijamatkalla. Mököttää, eikä tule syömään. Sit se vasta mököttäiskin, jos sais kuulla, että sekin on hyväksytty matkalle, kun kävi kerran vauva-palstalla vuonna 1998. Ei kerrota sille, eihän?
Kuinka estää perillä mahdollisten lesbojen pääsy meidän ihanaan saimaan saunaan? Menkööt miesten puolelle ahdistelemasta/kuolaamasta av-väkeä!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, polttarit oli eilen ja olen nyt shokissa!!
Polttarit järjestäneet kaverit (tai pian lättyyn saavat siat) ovat ilmoittaneet minut tälle av-matkalle ns av-pakko lähteä ilmoituksella mukaan!!!
Perusteluna mm se, että reissun saunailloissa (miesten puoli) telakoituminen on helpointa......
Mitä teen, en HALUA edes mukaan saati saimaan saunaan, auttakaa!!!
JÄTÄ ITSESI, SIKA😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Muistutamme matkanjärjestäjien toimesta, että koska saimaan norppa on uhanalainen laji, niin sitä suuremmalla syyllä toimimme näin:
- KUKAAN EI MENE SAIMAANJÄRVEEN UIMAAN JOS ON PERSEISET KÄDET, ETTEI JÄRVEN EKOSYSTEEMI MUUTU!! TÄLLE MATKALLE TULLAAN MUUTENKIN PUHTAIN KÄSIN JO VALMIIKSI!
T: matkanjärjestäjät
Tämä täysin ymmärrettävää, mutta voinhan silti ottaa mukaani Perseilevän Peikonlehteni??? En saa unta ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttarit järjestäneet kaverit (tai pian lättyyn saavat siat) ovat ilmoittaneet minut tälle av-matkalle ns av-pakko lähteä ilmoituksella mukaan!!!
Perusteluna mm se, että reissun saunailloissa (miesten puoli) telakoituminen on helpointa......
JÄTÄ ITSESI, SIKA😭😭😭
Mitä? Miten siis.... Oikeasti, mitä täällä tapahtuu? Kuinka itsensä voi jättää? Siis missä ja miten, hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän miniälle sitten on saatava elinikäinen porttikielto av-matkoille!
Tein sille kauniin munsalan kansallispuvun, mutta hän tahtoo ahvenmaan kansallispuvun tai ei tule reissuun ollenkaan!!!
Onko pahempaa av-matkoilla kuultu??
Miniä vaihtoon ja nyt heti!
Ei AV-kerholaisella voi olla minää joka fanittaa Ahvenanmaata. Me fanitamme Munsalaa, Kouvolaa ja Porvoota.
On sitä vähemmästäkin miniä vaihdettu, luuliko ressu olevansa turvassa, kun sai sormukset nimettömäänsä??? Kehtaakin isotella. Porvoolaisen kummitätini kansallispukua ylväänä käyttäisin... vai että Ahvenanmaa? Mitä hää hienostellee???
Nyt hämmästynyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄTÄ ITSESI, SIKA😭😭😭
Mitä? Miten siis.... Oikeasti, mitä täällä tapahtuu? Kuinka itsensä voi jättää? Siis missä ja miten, hä?
Oikeastihan tämä tunnuslauseemme av-palstalla on: JÄTÄ SE SIKA
Anteeksi, kun rohkenin sitä muuttaa tilanteeseen sopivammaksi (Tarkoitin tietysti: jätä ne siat)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka estää perillä mahdollisten lesbojen pääsy meidän ihanaan saimaan saunaan? Menkööt miesten puolelle ahdistelemasta/kuolaamasta av-väkeä!
Luulin, että on yhteissauna. Jos kerran pidämme Norppayöasua tauotta reissussa, sehän puhdistuu kätevästi saunoessa. Sama silloin kenen Tanen vieressä Takarivissä istuu
Vierailija kirjoitti:
Millaisia koruja matkalla saa käyttää tamponin narussa vai saako valita itse?
Tämäkin vielä. Saako jostain ostaa tamponinnaruja???
Kauan niitä säästelin, mutta kun en 10v ole enää tamponeja tarvinnut, niin just nyt matkan alla ne loppui. Voiko mitenkään lähteä ilman näitä koruja? Tiedän kyllä, että jotenkin alastomaltahan se tuntuu.
N60
Istun Saimaasen saaressa ja siemailen sirosti kuivaa valkeaviiniä, mitä sinä teet juuri nyt???
Vierailija kirjoitti:
Kuinka estää transnaisten pääsy meidän lesbojen saunaan? Tältä palstalta voi lukea, että miehet mekossa pyörittävät helikopteria naisten tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka estää transnaisten pääsy meidän lesbojen saunaan? Tältä palstalta voi lukea, että miehet mekossa pyörittävät helikopteria naisten tiloissa.
No mutta. AV-väki on tunnetusti suvaitsevaista sakkia - ole sinäkin!
Vai oliko se nyt AY-väki???😉😉😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia koruja matkalla saa käyttää tamponin narussa vai saako valita itse?
Tämäkin vielä. Saako jostain ostaa tamponinnaruja???
Kauan niitä säästelin, mutta kun en 10v ole enää tamponeja tarvinnut, niin just nyt matkan alla ne loppui. Voiko mitenkään lähteä ilman näitä koruja? Tiedän kyllä, että jotenkin alastomaltahan se tuntuu.
N60
Mä oon käyttänyt tamponia viimeksi 20 v sitten.
N40, kuppikuntaa. Siitäkin saa kyllä korun roikkumaan - ja hei, sitä voi käyttää vaikka ilman vuotoa!
Sun ongelma ratkesi heti!
Juttelias utelias kirjoitti:
Istun Saimaasen saaressa ja siemailen sirosti kuivaa valkeaviiniä, mitä sinä teet juuri nyt???
Siemailen sofistikoituneesti sohvalla kahvia.
Oon etätöissä.
Onkohan perillä eri nukkumapaikoissa parketti vai illuminati?
Mietittiin näes juuri, pitäisiköhän koiralta kynnet leikata, ettei ääntä tms pidä?
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Jättäisin varuilta saumat auki, etten vaan myöhästyisi - itse mm irtisanouduin vakityöstäni, että mikään ei vaan estä reissuun pääsyä!
Tietääkö joku? kirjoitti:
Onkohan perillä eri nukkumapaikoissa parketti vai illuminati?
Mietittiin näes juuri, pitäisiköhän koiralta kynnet leikata, ettei ääntä tms pidä?
Kyseessä on av-matka, nyt sentään äly hoi!
Jokaisessa käymässämme yöpymispaikassa on perinteinen illuminaatti lattia.
Mitään muuta kuin illuminaattia ei hyväksytty porvoossakaan, eikä tälläkään reissulla!
Voisiko saimaan matkallamme järjestää mulle hei ihanan metsäsynnytyksen saimaan upealla rannalla?
Onko täällä joku niin vanhan polven palstalainen, että muistaa vielä Nastolan (nykyään osa Lahtea)?
Keeshondin? Keikon?
Tai jopa niin vanha, että tietää sattuuko muniminen kanaa enemmän kuin synnyttäminen naista?