Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Tarkoitus on ainakin mennä:
A)Uimaan ihanaan saimaaseen saunan jälkeen...
B) Ja kuvata striiminä, kuinka rämemajava syö hopeaketun.
- Muuta aktiviteettiä järjestellään sitä mukaa, kun ehdotuksia tulee.
Onko muuten selvitetty kuka/ketkä hoitavat hopeaketun syömisen kuvaukset?
Mitä kautta kannattaa matkustaa Pirkanmaalta Saimaahan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimaa on liian kaukana idässä. Miten olisi lukijamatka Perämerelle. Se olisi mulla tässä kiven heiton päässä.
Näytä meille yksin peränorppa.
Aivan. Sellaisia ei ole.
On meillä hylkeitä. Eikö ne näytä melkein samoilta. En tykkää matkustella, mutta hyvä av-seura kelpaisi.
Se on saimaaseen matka, moni tulee kauempaa kuin sinä. Ja ei, ei ole sama asia norppia ja hylje!
Ja Perämerellä ei todellakaan asu esim Nestori miikkulainen!
Matkakohde on valittu ja pysyy.
Se on Saimaa, se on saimaaseen *hyräilee*.....
Vierailija kirjoitti:
Bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti av-bussihan hakee kaikki ilmoittautuneet sovittuina aikoina ja sovituista paikoista, eli ei mitään hätään.
Norppa yöasut sitten vaan pitää muistaa laittaa valmiiksi päälle, jotta kuljettaja tunnistaa jo kaukaa tilausmatkallemme tulijat.
Kai meidän kultamussukoille on tällä kertaa sopivaa ruokaa tarjolla???
Porvoon matkalla ei ollut, loukkaannuttiin verisesti ja tehtiin lasu, mutta Porvoon lastensuojelu ei rangaissut matkanjärjestäjiä!
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Meillä mies odotti mua norppapuvussa kotina❤️
- vuosipäivät tänään ja tietää, että rakastan av-matkoja!
Voi ei, mä en kestä. Voi miten ihkua. Voi että mä oon kade. Mun mies mököttää verstaalla. Tein herkkuruokaakin, kun ajattelin et se ressu ei saa mun laittamia ihania pottuja ja soosseja koko sinä aikana, kun mä lomailen lukijamatkalla. Mököttää, eikä tule syömään. Sit se vasta mököttäiskin, jos sais kuulla, että sekin on hyväksytty matkalle, kun kävi kerran vauva-palstalla vuonna 1998. Ei kerrota sille, eihän?
Miksi mies mököttäisi, jos kuulisi että on hyväksytty matkalle?
Eikö muka haluaisi tulla, jos tietäisi??
Jos kyse on tästä, niin mies vaihtoon!!!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkia kahtasataa kommenttia. :D Tapahtuuko retki? Jos tapahtuu, niin milloin? Minä ilmoittaudun mukaan. Tunnistatte minut sitten harmaasta pikkutakista. Mies24
Miten niin et jaksa lukea, tälläistä laatukirjallisuutta? Et taida olla aito ja oikea AV
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Meillä mies odotti mua norppapuvussa kotina❤️
- vuosipäivät tänään ja tietää, että rakastan av-matkoja!
Voi ei, mä en kestä. Voi miten ihkua. Voi että mä oon kade. Mun mies mököttää verstaalla. Tein herkkuruokaakin, kun ajattelin et se ressu ei saa mun laittamia ihania pottuja ja soosseja koko sinä aikana, kun mä lomailen lukijamatkalla. Mököttää, eikä tule syömään. Sit se vasta mököttäiskin, jos sais kuulla, että sekin on hyväksytty matkalle, kun kävi kerran vauva-palstalla vuonna 1998. Ei kerrota sille, eihän?
Miksi mies mököttäisi, jos kuulisi että on hyväksytty matkalle?
Eikö muka haluaisi tulla, jos tietäisi??
Jos kyse on tästä, niin mies vaihtoon!!!
Siis lähtisi riemurinnoin, mutta pelkään ettei osaa käyttäytyä. Eh halua kertoa enkä ostaa toista sikakallista Norppa yöasua. Haluan nauttia itsekseni laatuaikaa matkalla. Olenko sika???
Vierailija kirjoitti:
Kai meidän kultamussukoille on tällä kertaa sopivaa ruokaa tarjolla???
Porvoon matkalla ei ollut, loukkaannuttiin verisesti ja tehtiin lasu, mutta Porvoon lastensuojelu ei rangaissut matkanjärjestäjiä!
Etkö lukenut, kun yksi on säästänyt tililleen peräti 0,70€ ja lupasi anteliaasti eväät koko porukalle? Joitain sinilaputettuja tuotteita, vai olikos se puna?
Vierailija kirjoitti:
Saimaa on liian kaukana idässä. Miten olisi lukijamatka Perämerelle. Se olisi mulla tässä kiven heiton päässä.
Höh. Sähän olet ihan hassu. Matkailun idea on nimen omaan olla pitkään matkalla, hyvässä AV seurassa. Norppa-yöasussa, syödä norppavanukkaita, kuunnella Nestori Miikkulaisen tarinoita ja suunnitella norppavideoita Pullervon kanssa. Toivoisin että mulla olis matkaa enemmän kuin 321 km linnuntietä. (Aion kyllä yrittää harhauttaa Heimo-kuskin muutamalle hiekkatielle, että ihanuusmatka kestäisi vielä kauemmin)
Kuulin, että Heimo ajaa johtoautoa, muut 17 bussia seuraa. Olenko saanut oikeaa tietoa vai sitä surullisen kuuluisaaa disinformaatiota.
Onhan kaikilla 3 koronarokotusta jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia koruja matkalla saa käyttää tamponin narussa vai saako valita itse?
Tämäkin vielä. Saako jostain ostaa tamponinnaruja???
Kauan niitä säästelin, mutta kun en 10v ole enää tamponeja tarvinnut, niin just nyt matkan alla ne loppui. Voiko mitenkään lähteä ilman näitä koruja? Tiedän kyllä, että jotenkin alastomaltahan se tuntuu.
N60Mä oon käyttänyt tamponia viimeksi 20 v sitten.
N40, kuppikuntaa. Siitäkin saa kyllä korun roikkumaan - ja hei, sitä voi käyttää vaikka ilman vuotoa!
Sun ongelma ratkesi heti!
Arvasinhan, että AV auttaa aina!!!
Mulle ei sovi tamponi, kuukuppi eikä side.
Ja menkat matkan aikana, kai se käy etten käytä mitään suojaa?
Siis että vuodan matkalla vapaasti, niinkuin teen aina muutenkin myös ihmisten ilmoilla?
Norppa yöasuja voin ostaa useammankin, voi välillä vaihtaa jos esim siitä on kiinni?
AUTTAKAA! En löydä Norppasuklaata meidän lähikaupasta. Kun kysyin myyjältä, niin katsoi ihmetellen. Millaisia ihmisiä kaupassa oikein on töissä. Kun selitin, että evääksi AV lukijamatkalle tarvisin, enhän voi lähteä ilman sitä. Kehtasi vielä kysyä, milloin matka on. Enhän sitä voinut ulkopuoliselle paljastaa. Mitä enemmän selitin ongelmistani Norppayöasun kokoasiassa, sitä kauemmaksi siirtyi kassaltaan. Koko jono takanani kuunteli minua myötätuntoisena. Kassa ei. Ja minä halusin vain tilata Norppasuklaata, kun sitä ei kaupan kerrassaan suppeaan valikoimaan kerran jostain syystä kuulunut. Ja enhän MINÄ voi tietää, kuka sitä valmistaa, sehän on KASSAN tehtävä. Vakuudeksi vielä selitin vanukas-asiat ja muut saunomiset Pullervon videoidessa sian kanssa. Taisi kassa olla Porvoosta, kun ei selvää suomen kieltä ymmärtänyt. Meni vielä puoli tuntia ylitöiksi tuon oudon ihmisen kanssa. Ja jäin silti ilman suklaatani!!!
Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla.
Rakennusalan yrittäjän, jota tyylini "ihankuin ärsytti" ....
Voinko silti tulla mukaan?
Runsaimmat kuukautiset ikinä omaava... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan niitä säästelin, mutta kun en 10v ole enää tamponeja tarvinnut, niin just nyt matkan alla ne loppui. Voiko mitenkään lähteä ilman näitä koruja? Tiedän kyllä, että jotenkin alastomaltahan se tuntuu.
N40, kuppikuntaa. Siitäkin saa kyllä korun roikkumaan - ja hei, sitä voi käyttää vaikka ilman vuotoa!
Siis että vuodan matkalla vapaasti, niinkuin teen aina muutenkin myös ihmisten ilmoilla?
Norppa yöasuja voin ostaa useammankin, voi välillä vaihtaa jos esim siitä on kiinni?
Toki käy näin, mutta huomioithan, että erotut selkeästi joukosta. Kaikilla muilla on tamponinnarukorut, miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla.
Rakennusalan yrittäjän, jota tyylini "ihankuin ärsytti" ....
Voinko silti tulla mukaan?
Totta kai. Sinä. Rakennusalan yrittäjä ei.
Vierailija kirjoitti:
Runsaimmat kuukautiset ikinä omaava... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki käy näin, mutta huomioithan, että erotut selkeästi joukosta. Kaikilla muilla on tamponinnarukorut, miehilläkin.
Ihanaa!
Kai saan minäkin sitten mennä pullervo kanssa norppalivekameraan pötköttelemään, eikai nuo menkat ihan veden lähelläkään ketään haittaa?
Ja pullervokaan tuskin häiriintyy, voin huuhdella kyllä nopsaan kiven järvi vedellä kun poistun?
Meiltä riittää sitten kaikille evääksi raikkaita voileipiä, ei tarvitse jokaisen omasta takaa tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Sähän olet ihan hassu. Matkailun idea on nimen omaan olla pitkään matkalla, hyvässä AV seurassa. Norppa-yöasussa, syödä norppavanukkaita, kuunnella Nestori Miikkulaisen tarinoita ja suunnitella norppavideoita Pullervon kanssa. Toivoisin että mulla olis matkaa enemmän kuin 321 km linnuntietä. (Aion kyllä yrittää harhauttaa Heimo-kuskin muutamalle hiekkatielle, että ihanuusmatka kestäisi vielä kauemmin)
Kuulin, että Heimo ajaa johtoautoa, muut 17 bussia seuraa. Olenko saanut oikeaa tietoa vai sitä surullisen kuuluisaaa disinformaatiota.
Onhan kaikilla 3 koronarokotusta jo?
Jos jykevä leukainen Heimo huima ajaa johtobussia, niin keitä muita on kuskeina??
Onko komeita ja vapaita, sinkkuja, mitä ammatteja?
Saisiko sopivalla tamponi korulla iskettyä jonkun sopivan??
Ja eikai hopeakettu aja mitään bussia, eihän???
On meillä hylkeitä. Eikö ne näytä melkein samoilta. En tykkää matkustella, mutta hyvä av-seura kelpaisi.