Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-matka official 2021
Tarkoititko
AV-matka 2021 OFFICAL
Toki tarkoitin!
Miten muut saavat/meinaavat saada miehen käyttäytymään matkalla?
Oma mies hävettää jo valmiiksi arkielämässä niiiin paljon, tänään viimeksi halusin vajota maan alle...
En tiedä miten saan miehen käyttäytymään niin kauan odottamallani matkalla:(
Vierailija kirjoitti:
Miten muut saavat/meinaavat saada miehen käyttäytymään matkalla?
Oma mies hävettää jo valmiiksi arkielämässä niiiin paljon, tänään viimeksi halusin vajota maan alle...
En tiedä miten saan miehen käyttäytymään niin kauan odottamallani matkalla:(
Mä jätän miehen kotiin ja yritän itse käyttäytyä, että varmistan pääsyni seuraavillekin matkoille. Rajoitettu määrä sopii mukaan? Montakohan? Eikö etusija ole AV-jäsenillä, eikä avec? Ehkä sun mies ei sovi mukaan, tai ainaskin sille voit niin sanoa😉😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Kullervonorpan kanssa ottaa selfieitä?
Ei. Norppia ei saa lähestyä liian läheltä, ne ovat arkoja eläimiä.
Onko siis ajoittaisesta ripulista kärsivän pakko tehdä aina saimaan järveen lähiympäristössä käsikakka?
En haluaisi ryhtyä siihen, mutta en myöskään pelotella norppiakaan:(
Mitä pitää tälläisessä tilanteessa tehdä siis?
Ja meidän miniälle sitten on saatava elinikäinen porttikielto av-matkoille!
Tein sille kauniin munsalan kansallispuvun, mutta hän tahtoo ahvenmaan kansallispuvun tai ei tule reissuun ollenkaan!!!
Onko pahempaa av-matkoilla kuultu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Kullervonorpan kanssa ottaa selfieitä?
Ei. Norppia ei saa lähestyä liian läheltä, ne ovat arkoja eläimiä.
Onko siis ajoittaisesta ripulista kärsivän pakko tehdä aina saimaan järveen lähiympäristössä käsikakka?
En haluaisi ryhtyä siihen, mutta en myöskään pelotella norppiakaan:(
Mitä pitää tälläisessä tilanteessa tehdä siis?
Juuri tästä syystä ripuli-alttiit on diskattu lähtijöistä. Etkö lukenut pientä pränttiä rivien välistä?
Vierailija kirjoitti:
Tein sille kauniin munsalan kansallispuvun, mutta hän tahtoo ahvenmaan kansallispuvun tai ei tule reissuun ollenkaan!!!
Tosi törkeä miniä. Tiesi tarkalleen tavan pahoittaa jokaisen palstalaisen mielen. Ei jatkoon!
Harmi, ettei ymmärrä tulevaisuutensa urasuunnitelmien kärsivän, kun astuu näin monen AV-immeisen varpaille. Tämä muistetaa!
Vierailija kirjoitti:
Oheiskysymys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Kuka toimiikaan muuten bussikuskina tänä vuonna?
Heimo Huima, laatikkoleukainen lentäjä.
Onko hän komea ja vapaa? Kannattaako paikkavaraus tehdä siis läheltä kuskia vai ei??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oheiskysymys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän komea ja vapaa? Kannattaako paikkavaraus tehdä siis läheltä kuskia vai ei??
On sinkku. Kuvan löydät googlella. Minusta hän on kivannäköinen, vaikkei kalsarimallitasoa olekaan. Eikä ole toiselta ammatiltaan lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oheiskysymys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko laatikkoleukainen olla muuta kuin komea? Ja vapaudesta viis, et taida itsekään olla. Tavallaanhan me ollaan AV-vyöhykkeellä kaikki vapaita, sen verran hurjia tarinoita kulkee vieläkin taannoisesta Porvoon matkasta. Vai miksi luulit, että matkakohde vaihtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oheiskysymys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinkku. Kuvan löydät googlella. Minusta hän on kivannäköinen, vaikkei kalsarimallitasoa olekaan. Eikä ole toiselta ammatiltaan lääkäri.
Taitaa olla lentäjä... oikealta nimeltään Fitge Rosserter I
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Meillä mies odotti mua norppapuvussa kotina❤️
- vuosipäivät tänään ja tietää, että rakastan av-matkoja!
Olen mies, polttarit oli eilen ja olen nyt shokissa!!
Polttarit järjestäneet kaverit (tai pian lättyyn saavat siat) ovat ilmoittaneet minut tälle av-matkalle ns av-pakko lähteä ilmoituksella mukaan!!!
Perusteluna mm se, että reissun saunailloissa (miesten puoli) telakoituminen on helpointa......
Mitä teen, en HALUA edes mukaan saati saimaan saunaan, auttakaa!!!
Muistutamme matkanjärjestäjien toimesta, että koska saimaan norppa on uhanalainen laji, niin sitä suuremmalla syyllä toimimme näin:
- KUKAAN EI MENE SAIMAANJÄRVEEN UIMAAN JOS ON PERSEISET KÄDET, ETTEI JÄRVEN EKOSYSTEEMI MUUTU!! TÄLLE MATKALLE TULLAAN MUUTENKIN PUHTAIN KÄSIN JO VALMIIKSI!
T: matkanjärjestäjät
Millaisia koruja matkalla saa käyttää tamponin narussa vai saako valita itse?
Hommataanko jo lapsille noi nrppayöasut? Meidän mussukat eivät ehkä ole kovin innostuneita noista, silloin pukeminen on hankalaa?
Ja jos innostuvat noista, ei niitä saa enää riisumaan norppayöasua pois edes matkan jälkeen! Naapurit kyyläävät meitä sen jälkeen vihaisesti, kun ajavat perheemme päässeen av matkalla, toisin kuin he!!
Ja löytyykö nuorimmalle tuollaisia yöasuja samantien paljon useampi, kuopus on 8 viikkoinen eli saa pestä ja vaihtaa koko ajan??
Vierailija kirjoitti:
Miniä vaihtoon ja nyt heti!
Ei AV-kerholaisella voi olla minää joka fanittaa Ahvenanmaata. Me fanitamme Munsalaa, Kouvolaa ja Porvoota.
Tarkoititko
AV-matka 2021 OFFICAL