Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän miniälle sitten on saatava elinikäinen porttikielto av-matkoille!
Tein sille kauniin munsalan kansallispuvun, mutta hän tahtoo ahvenmaan kansallispuvun tai ei tule reissuun ollenkaan!!!
Onko pahempaa av-matkoilla kuultu??
Miniä vaihtoon ja nyt heti!
Ei AV-kerholaisella voi olla minää joka fanittaa Ahvenanmaata. Me fanitamme Munsalaa, Kouvolaa ja Porvoota.Onko täällä joku niin vanhan polven palstalainen, että muistaa vielä Nastolan (nykyään osa Lahtea)?
Keeshondin? Keikon?
Tai jopa niin vanha, että tietää sattuuko muniminen kanaa enemmän kuin synnyttäminen naista?
Keiko kala Norjan vuonossa uinuu, hän.
Keeshond uinuu putkikassissa Nastolan K-Marketin takapihalla.
Entäpä se muniminen? :)
Mä muistan mm. että "ainakaan kanat eivät sano kukoille, että en enää koskaan nuku sun kanssasi samassa huoneessa!"
Muistakee ottoo snorkkelit ja uikkarit mukkaan kun tuutta!
Vierailija kirjoitti:
Muistakee ottoo snorkkelit ja uikkarit mukkaan kun tuutta!
Myös vedenkestävät kamerat hommattava, kuvaamme norppaliveä veden alla sitten koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa lähdössä av-matkalle, joten kysyn mieltäni askarruttavan asian:
Vaihdetaanko bussissa illalla ennen nukkumaan menoa yöpuvut päälle??
Ei, tuut yöpuku päällä kyytiin. Muista myös villasukat, korvatulpat ja oma tyyny. Valot himmennetään yön ajaksi.
Mukavaa matkaa AV-bussilla!
Matkan teeman mukaisesti sitten jokainen muistaa jo tulla bussiin NORPPAYÖASU päällä.
Tsemppaamme ryhmässämme saimaannorppia, jos joku naapuri tms ihmettelee asuvalintaasi bussia odotellessasi!
En onnistunut löytää kaupasta tarpeeksi suurta norppayöasua. Ostin siis suurimman ja norppakangasta, mistä ompelen levennyksiä saumoihin. Ehtiihän ompelukseni varmasti valmiiksi, vai jätänkö varuilta saumat auki?
Jättäisin varuilta saumat auki, etten vaan myöhästyisi - itse mm irtisanouduin vakityöstäni, että mikään ei vaan estä reissuun pääsyä!
Ok, onhan sitten myös pulskistumisvaraa, toi yks lupas herkkueväät kaikille, kun ite pätkäpaastoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän miniälle sitten on saatava elinikäinen porttikielto av-matkoille!
Tein sille kauniin munsalan kansallispuvun, mutta hän tahtoo ahvenmaan kansallispuvun tai ei tule reissuun ollenkaan!!!
Onko pahempaa av-matkoilla kuultu??
Miniä vaihtoon ja nyt heti!
Ei AV-kerholaisella voi olla minää joka fanittaa Ahvenanmaata. Me fanitamme Munsalaa, Kouvolaa ja Porvoota.Onko täällä joku niin vanhan polven palstalainen, että muistaa vielä Nastolan (nykyään osa Lahtea)?
Keeshondin? Keikon?
Tai jopa niin vanha, että tietää sattuuko muniminen kanaa enemmän kuin synnyttäminen naista?
Entäpä se muniminen? :)
Mä muistan mm. että "ainakaan kanat eivät sano kukoille, että en enää koskaan nuku sun kanssasi samassa huoneessa!"
Alkaa mennä vähän ohi aiheen, mut onkos kukaan koskaan kuullut kanan sanovan: ei nyt, päätä särkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia koruja matkalla saa käyttää tamponin narussa vai saako valita itse?
Tämäkin vielä. Saako jostain ostaa tamponinnaruja???
Kauan niitä säästelin, mutta kun en 10v ole enää tamponeja tarvinnut, niin just nyt matkan alla ne loppui. Voiko mitenkään lähteä ilman näitä koruja? Tiedän kyllä, että jotenkin alastomaltahan se tuntuu.
N60Mä oon käyttänyt tamponia viimeksi 20 v sitten.
N40, kuppikuntaa. Siitäkin saa kyllä korun roikkumaan - ja hei, sitä voi käyttää vaikka ilman vuotoa!
Sun ongelma ratkesi heti!
Arvasinhan, että AV auttaa aina!!!
Tietääkö joku? kirjoitti:
Onkohan perillä eri nukkumapaikoissa parketti vai illuminati?
Mietittiin näes juuri, pitäisiköhän koiralta kynnet leikata, ettei ääntä tms pidä?
Iiiikkkk!!!
Saako koirat tulla matkalle, mä en kyl kestä sitä haukkumista, kun oon tällee siis erikoisherkkä, juu nou???
Eihän tätä reissua millään Nooan arkilla tehdä??? Ei hei eläimiä pliiiiiz
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku? kirjoitti:
Onkohan perillä eri nukkumapaikoissa parketti vai illuminati?
Mietittiin näes juuri, pitäisiköhän koiralta kynnet leikata, ettei ääntä tms pidä?
Iiiikkkk!!!
Saako koirat tulla matkalle, mä en kyl kestä sitä haukkumista, kun oon tällee siis erikoisherkkä, juu nou???Eihän tätä reissua millään Nooan arkilla tehdä??? Ei hei eläimiä pliiiiiz
Ja johan vastattiin, että lattiana on illuminati, se ei kyllä kestä koiria = tänä vuonna eivät kuulemma ota koirauhria, eli koirat ovat täyskiellossa.
Jostain norppauhrista puhuttiin tai sitten joku miikkulainen, sopii matkateemaan illuminati mielestä kuulemma.
En tosin tajunnut mitä tällä tarkoitettiin, mutta koska kyseessä on AV-MATKA niin mitään stressiä ei kannata ottaa mistään, vaan relata:)
Yksi tuttuni haluaa mukaan, mutta..... Hän on ammatiltaan verottaja. Voidaanko hänet silti hyväksyä mukaan??
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttuni haluaa mukaan, mutta..... Hän on ammatiltaan verottaja. Voidaanko hänet silti hyväksyä mukaan??
Ei. Ei oteta riskiä.
Mut mun naapuri on maatalouslomittaja, oli jo ilmottautunut. Kai se kaikille käy?
Miten pyykkihuolto on järjestetty matkan aikana, onko esim pesuloita riittävästi vai pestäänkö vaatteet nyrkkipyykillä saimaanjärveen rannalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten pyykkihuolto on järjestetty matkan aikana, onko esim pesuloita riittävästi vai pestäänkö vaatteet nyrkkipyykillä saimaanjärveen rannalla?
Siellä on pulsaattori.
Suoraan järvessä ei saa pestä.
Saako pullervon kivelle mennä halukkaat sen kanssa köllöttelemään norppaliveen?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa :(
Mies syönyt jo 3 kertaa lasten eväsvanukkaat!!!
Ja niin kallista kuin tuo aito norppavanukas onkin:(
Mitä teen, annanko miehelle vielä mahdollisuuden?
En jaksa lukea kaikkia kahtasataa kommenttia. :D Tapahtuuko retki? Jos tapahtuu, niin milloin? Minä ilmoittaudun mukaan. Tunnistatte minut sitten harmaasta pikkutakista. Mies24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa :(
Tämä on nyt niin väärin!!
Eikai av-matkalla taivuta moiseen?
Kaikki norppa yöasuissa kivelle vaan köllöttelemään pullervon kanssa!
Saimaa on liian kaukana idässä. Miten olisi lukijamatka Perämerelle. Se olisi mulla tässä kiven heiton päässä.
Vierailija kirjoitti:
Saimaa on liian kaukana idässä. Miten olisi lukijamatka Perämerelle. Se olisi mulla tässä kiven heiton päässä.
Näytä meille yksin peränorppa.
Aivan. Sellaisia ei ole.