Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4961/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea. Katsoin juuri elokuvan "Pekka ja Pätkä salapoliiseina". Siinä kaksikko seurueineen tutustui Saiaaseen oikkein kunnolla Savon Linnan ja Lappeen Rannan välillä. Nykyinen matkailusloganhan siellä on "Suvinen Saimaa saa sairaankin naimaan"!

Vierailija
4962/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Oi. Koti-ikävä iski yhen äkin. Oi voi voi voi ei voi olla iloisempaa kuin päästä Hätistä karkuun. Kiehukoon liemissään alkuasukkaiden kanssa... ryt abt aat käkien suojelijat pattijoen pullistajat yms.

Muistatteko vielä vaapukkamehu episodin? Toivottavasti glöggi on pro ja bravo. Glöggille skuul!🍵🍵🍵☕☕☕🥛

Kuvitella et tos yhes lasis on Maitoa. Nyt vasta hurmasin kun glöggiä otin... prklle ... huomasin. Että lasissa voikin olla jotain muuta kuin 🍾,🥃,🥂,🍺,🍹,🍸tai🍷

No kotimatkalla voin rajoitetusti 🤧🤧🤧, sinivalkoruudullinen... on siis tehopuhdistelun jälkeen 🔟 pikkuruinen, samoin oranssi〽️ sifonkihuivini. Jouduin ne desinfioimaan vorostelun jälkeen...

Glöggille $kuul

Minä muistan vaapukkamehu episodin. Olin mukana jo ensimmäisellä sivulla ja siitä lähtien matkalla. Skool, mutta EI vaapukkamehulla!🥂🥂🥂🥂🥂🥃

Miten me muuten selvitään ilman ellun rajoja, av-matkaa ja seuraa toisistamme? Luetaanko ketju joskus saimaan ikävässä kokonaan? Vai miten tästä saimaan reissun ikävästä pääsee koskaan yli?☹🥂🥂🥂🥂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luistelijakaunotar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭

Ihmeen hiljaista pubissa, kaikki sammuneita jo? Heihuomisen ohjelma puuttuu. Ted ja Hannibal haluaisivat yhä vetää tämän. Joku luistelija apunaan....

Mielipiteitä otetaanko tedin vaatekurssi ja Hannibalin kokkikoulu huomisen ohjelmiin? Vai keksitäänkö jotain muuta? Otan sillä aikaa neuvoa antavan napanderin.🥃🥃🥃🥃

Miksi minun pitäisi Tedin ja Hannibalin apuna olla?

Ted haluaa sinut kuulemma vaatenaytökseensä nyljettäväsi, siis malliksi. Siis muotinäytöksensä päämalliksi. Ja Hannibal kokkikurssinssa pääruu, siis pääavustajaksi. Lecter siis on viehättäväja charmantti lääkärimme, joka ajoi tedin kanssa kahta viimeistä bussia.

Oikein mukavia herrasmiehiä. Lecter varsinkin. Saat kuulemma niin monta tarjottua juomaa sekä kipulääkkeitä (lecterin huomaavaisuutta oletan?) kuin haluat. Miten on, suostutko? Meiltä kun puuttuu huomisen ohjelma, ja tämä on toistaiseksi ainoa meille esitetty ideakin.....

Aih! Että malliksi? En nyt oikein tiedä kun olenhan minä nyt jo niinkuin malli ja vielä sellainen hyvä roolimallikin. Mutta tietenkin jos jotain kansainvälistä uraa olisi minulle tiedossa? Onkos tämä lääkäri Lister joku muuten vapaa mies?

Niin ja entäs tämä joku Ted onko vapaa?

Kyllähän minä varmaan loistaisin maailman parrasvaloissa kirkkaana tähtenä.

Vierailija
4964/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Oi. Koti-ikävä iski yhen äkin. Oi voi voi voi ei voi olla iloisempaa kuin päästä Hätistä karkuun. Kiehukoon liemissään alkuasukkaiden kanssa... ryt abt aat käkien suojelijat pattijoen pullistajat yms.

Muistatteko vielä vaapukkamehu episodin? Toivottavasti glöggi on pro ja bravo. Glöggille skuul!🍵🍵🍵☕☕☕🥛

Kuvitella et tos yhes lasis on Maitoa. Nyt vasta hurmasin kun glöggiä otin... prklle ... huomasin. Että lasissa voikin olla jotain muuta kuin 🍾,🥃,🥂,🍺,🍹,🍸tai🍷

No kotimatkalla voin rajoitetusti 🤧🤧🤧, sinivalkoruudullinen... on siis tehopuhdistelun jälkeen 🔟 pikkuruinen, samoin oranssi〽️ sifonkihuivini. Jouduin ne desinfioimaan vorostelun jälkeen...

Glöggille $kuul

Minä muistan vaapukkamehu episodin. Olin mukana jo ensimmäisellä sivulla ja siitä lähtien matkalla. Skool, mutta EI vaapukkamehulla!🥂🥂🥂🥂🥂🥃

Miten me muuten selvitään ilman ellun rajoja, av-matkaa ja seuraa toisistamme? Luetaanko ketju joskus saimaan ikävässä kokonaan? Vai miten tästä saimaan reissun ikävästä pääsee koskaan yli?☹🥂🥂🥂🥂

Ellun piikkihän on auki vielä ja vielä Raumaaseen Av-matkallakin. Ilmottautumissivut on auki nimellä Raumaaseen. Ikävä haihtuu, kun suunnitellaan seuraavaa reissua.

Täytyyhän meidän välillä olla kotonakin. Eikö?

Taukojumppana kinkkaus ja tiputanssi. Lannevannevatkaus???

Otetaas Glöggiä!!

Vierailija
4965/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin just Koliin ennen pikastarttia kotimatkalle. Yks reissu ei reissunaiselle piisannu. Kävin vähän seikkailemassa. Pivanka. Nurmes. Pello. Lapua. En voi kertoa enempää. Hauskaa oli. Nyt räytyneenä kotiin...

Kuuntelen samalla teidän kuulumisia

Terveisin Doris

Vierailija
4966/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luistelijakaunotar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭

Ihmeen hiljaista pubissa, kaikki sammuneita jo? Heihuomisen ohjelma puuttuu. Ted ja Hannibal haluaisivat yhä vetää tämän. Joku luistelija apunaan....

Mielipiteitä otetaanko tedin vaatekurssi ja Hannibalin kokkikoulu huomisen ohjelmiin? Vai keksitäänkö jotain muuta? Otan sillä aikaa neuvoa antavan napanderin.🥃🥃🥃🥃

Miksi minun pitäisi Tedin ja Hannibalin apuna olla?

Ted haluaa sinut kuulemma vaatenaytökseensä nyljettäväsi, siis malliksi. Siis muotinäytöksensä päämalliksi. Ja Hannibal kokkikurssinssa pääruu, siis pääavustajaksi. Lecter siis on viehättäväja charmantti lääkärimme, joka ajoi tedin kanssa kahta viimeistä bussia.

Oikein mukavia herrasmiehiä. Lecter varsinkin. Saat kuulemma niin monta tarjottua juomaa sekä kipulääkkeitä (lecterin huomaavaisuutta oletan?) kuin haluat. Miten on, suostutko? Meiltä kun puuttuu huomisen ohjelma, ja tämä on toistaiseksi ainoa meille esitetty ideakin.....

Aih! Että malliksi? En nyt oikein tiedä kun olenhan minä nyt jo niinkuin malli ja vielä sellainen hyvä roolimallikin. Mutta tietenkin jos jotain kansainvälistä uraa olisi minulle tiedossa? Onkos tämä lääkäri Lister joku muuten vapaa mies?

Niin ja entäs tämä joku Ted onko vapaa?

Kyllähän minä varmaan loistaisin maailman parrasvaloissa kirkkaana tähtenä.

Olemme kotimatkalla, skool upealle reissullemme ja seurallemme!🥂🥂🥂 Jokainen meistä jää kaipaamaan ikuisesti saimaan /kutemajärven/Kolin uskomatonta reissuamme!😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🥂🥂🥂🥂

Ei anneta tämän unohtua, nähtiin norpat ja emättimen, kommareita, hopiksen häät, ellun rajaton piikki (jatkuuko se myös Raumanmeren reissun jälkeen, Juuli Juristi vastauksia onko kuulunut?!!) ja vaikka mitä.😭😭🤧🤧🤧🥂🥂🥂

Ja luistelija, ollaan kotimatkalla, mutta lecter lupasi mieliksesi ottaa sinut bussiinsa, saat kerrankin loistaa pääruokanamallina Suomessa!😭🤧🤧🥂🥂🥂

SKOOL SILLE JA KOTIMATKALLE!😭🤧🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
4967/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olipas kyllä mahtava reissu meillä... Damiano on muuten luvannut lähtä kuskiksi sitten myös Raumaaseen, mullahan on tietty sitten paikka varattuna hänen bussiin ;) Kiitos kaikille ja nähdään sitten kesällä uudestaan!

Vierailija
4968/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähditte niin äkkiä pois. Olisitte nyt kokoontuneet katsomaan esitystäni. Olisin niin mielelläni esittänyt teille jäähyväisnäytöksen luistellen. Olihan tämä Saimaahaase-retki aivan kiva. Vaikka tulen laittamaan kyllä matkanjärjestäjälle palautetta kaikki kun ei mennyt AINAKAAN minun osalta niin kuin olin suunnitellut. Lähden nyt Lechterin kanssa. NÄHDÄÄN Raumaasessassa!

Vierailija
4969/5012 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Ystävät toverit, turha kuvitella pääsevänne eroon minusta, miehestäni nestorista, KGB:STÄ, kommunistisesta puolueesta ja ihanista lapsistani!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

Tulemme kaikkien toverien kanssa sekä lasteni kanssa soluttautuneina Raumanmeren reissuun, sekä joka ainoaan matkaanne tästä lähin!

Mukana tulevat toki valepuvussa ihanat norppalapseni eli viaton taapero Kuutti, jota vihasitte julmasti eli pieni ja viaton:

Svetlana Sasha Ninockhan kanssa

Sekä pikkuinen vauva Kuutti veljensä eli:

Dimitry Andrei Egor

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Ja minun lapsiani, ette koskaan enää rääkkää, ette pääse taaperoa lähellekään tai Kuutti veljeään tai jokainen joutuu siitä Siperiaan!

Muistelkaas tekoja ne, koititte jo menomatkalla eliminoida minut lecterin bussissa taaperon kanssa, synnytin hopeaketun avulla luonnossa siat, laskitte lapseni Laatokkaan ja vaikka mitä kauheaa teitte!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

Ikinä ette saa anteeksi, vaan minä ja puolue vainoa me teitä raumanmeressä sekä jokaisella reissulla ne, sillä teistä kaikista tehdään nyt kunnon tovereita tai Siperia kutsuu!

Daa Daa Daa, Daa Daa....

Nyt lakkaatte ajattelemasta kuin yksilöt, liitytte puolueeseen tai menette Siperiaan ja kadutte sitä mitä kaikkea teitte minulle!

Kotimatka ympäri Suomen kestää useita päiviä, tovereita soluttautuneena jokaiseen bussiin ja nyt on VIIMEINEN mahdollisuus lähipäivinä liittyä kommunismiin tai joutua Siperiaan!

Ja tästä lähin vainoamme teitä jokaisella matkallanne, ei kysymyksiä miksi teille tehdään näin!

JA NE NIMET ESIIN KAIKILTA NIMIMERKILLISILTÄ, OIKEAT NIMET EIKÄ PEITENIMET, TEILLÄ FASISTISAASTOILLA ON MAHDOLLISUUS KÄÄNTYÄ KOMMUNISMIIN JA VÄLTTÄÄ SIPERIA JOS ILMIANNATTE JONKUN!

Nyt laitamme soimaan koko yöksi upean Neuvostoliiton tunnuslaulun, jotta jokaisesta teistä tulee siellä kunnon Toveri:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼[/quote]

4970/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvä päättyy aikanaan. Kiitos upeasta seurastanne ja aivan mahtavasta matkasta. Tavataan taas Raumaaseessa.

Mukava päästä taas kotiin. Jalat on ihan vetelinä tanssimisesta. Toivottavasti kaikki halukkaat pääsivät tangolle, tangomarkkinoilla voidaan kyllä jatkaa.

Olipa ilo löytää täältä pitkästä aikaa hyvänmielen ketju, jonne oli mukava palata uudestaan ja uudestaan. Ketään ei oikeasti haukuttu täällä ja mielikuvitus sai siivet. Hienosti vedimme kaikki yhtä köyttä. Hyvää Joulun aikaa kaikille!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4971/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karmea musiikki sammutettu. Kai latino tulet kanssamme myös raumanmereen ja muille matkoille?🤩

Ja onko se ellun testamentti (piikki auki muuallekin kuin raumanmereen, jos mikä tahansa av-matka kyseessä?) vihdoinkin selvinnyt?😟Olen bussissa, haluan tietää kiskonko, kun vielä ehtii niin iloon vai ahdistukseen?😟🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4972/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minä en jaksa enää.😖 Tämä on liikaa, en jaksa.😟 Vilkaisin jo tulevaa matkaikävää varten Raumanmeren ketjua, vttu ja mitä tapahtui?😟 HÄTIS on siellä, nyt se pitäisi häätää pois, lopullisesti.😟 Ideoita, alan ottaa ahdistukseen ja pelkokohtauksiini.😟😟😟🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍺🍹🍺🍺🍹🍹🍹🍹🍹🍹🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4973/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kuinka se kehtas?😠 Raumanmereeseen reissua hätis ei pilaa, jumankauta ted ja Hannibal hommiin tai tehkää joku jotakin.🤬Ihan sama, vaikka oisi kuinka laitonta, mutta hätis ei raumanmereeseen tule.😠Kellään ideoita, äkkiä?🤬🤬🤬🤬🤬

Vierailija
4974/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 ja latino kirjoitti:

Kaikki hyvä päättyy aikanaan. Kiitos upeasta seurastanne ja aivan mahtavasta matkasta. Tavataan taas Raumaaseessa.

Mukava päästä taas kotiin. Jalat on ihan vetelinä tanssimisesta. Toivottavasti kaikki halukkaat pääsivät tangolle, tangomarkkinoilla voidaan kyllä jatkaa.

Olipa ilo löytää täältä pitkästä aikaa hyvänmielen ketju, jonne oli mukava palata uudestaan ja uudestaan. Ketään ei oikeasti haukuttu täällä ja mielikuvitus sai siivet. Hienosti vedimme kaikki yhtä köyttä. Hyvää Joulun aikaa kaikille!

Hyvänmielen ketju tosiaan, tätä tulee ikävä. Ihan mielettömiä käänteitä ja hahmojakin, en tiedä kuinka jaksaa odottaa raumanreissua.🤧 No, nähdään raumanmeressä ja ehkä sitä ennenkin muillakin av-matkoilla?🤧🥂🥂🥂

Vierailija
4975/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av-muijissa ja av-äijissä on voimaa. Me saimme upean, ainutlaatuisen ja unohtumattoman Matkan Saimaaseeseen aikaan. No. Khröm. Jotain varmaan unohtuikin, mutta mikä hyvänmielen matka...

🤧🥃🤧🥃***pyyhkii kyyneleitään, ottaa rohkaisua...

Hyvä me!

Ja Raumanmereeseen pitsiä&sieniä reissuun on busseihin asennettu porttikieltotutkat. Olkaa huoleti - vaikka ilmottautuneissa olis * kuiskaa hätis, itkupilli, sastamala ym. Matkalle he ei pääse.

Sillä reissulla on ihan omat haasteet.

Tav.ääni: Vaapukkamehua ei turvallusuussyistä tarjoilla Raumaasessa... tiedätte kyllä...

Onneksi meillä on tämä mukava 📃matkakertomus, jota voimme Joulunpyhinä selailla. Ja alkaa pikkuhiljaa suunnitella uutta reissua...

Tästäkin ikävästä selvitään😄🤔😉

Hienoja Joulun hetkiä kaikille

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4976/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi odottaa edelleen tietoa ansaitsemastaan Vip lipusta Raumaaseen.

Odottaa🍷

Neuvottelut hovin kanssa jatkuu.

Ellu kertoi, että C&C haluaisivat attasean mukaan Raumaaseen. Tarkkailemaan tilannetta. Että rahoille on luovaa ja luonninsuojelullista käyttöä. Esim kulttuuri myös käy. Elluhan tietää että sofistikoituneesti viiniä maistelimme. Marlin helmeilevää omenaviiniä. Ja omenoita oli myös aamupalapöydässä (jos joku nyt sattui huomaamaan)

Mahdollisesti Will tulee mukaan. Rauman rahat on ok - jatko riippuu teistä/meistä -> olenko Vip!!!

Luulen pykälän 4543 mukaan, että lakiapu reissulla tarpeen, jopa välttämätön.

Kiitän kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotan riehakasta Uutta Vuotta

Korjaan: rahakasta

Teidän

Juuli Juristi

Virallinen AV-matkojen asiantuntija

Erikoisalana porttikiellot ja raha

Vierailija
4977/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Voi että olipas kyllä mahtava reissu meillä... Damiano on muuten luvannut lähtä kuskiksi sitten myös Raumaaseen, mullahan on tietty sitten paikka varattuna hänen bussiin ;) Kiitos kaikille ja nähdään sitten kesällä uudestaan!

Hei Kätis. Nähdään Raumaasessa. Sitä ennen jos laittaisit Raumaasen sivuille ohjeen siitä essusta. Ja että saako poropeukalot sun muut tilata sulta???

Me Vip-avt tietysti mukana juhlamenoin.

Mites Sydis??? Kai tuut Raumaaseen???

Vierailija
4978/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi odottaa edelleen tietoa ansaitsemastaan Vip lipusta Raumaaseen.

Odottaa🍷

Neuvottelut hovin kanssa jatkuu.

Ellu kertoi, että C&C haluaisivat attasean mukaan Raumaaseen. Tarkkailemaan tilannetta. Että rahoille on luovaa ja luonninsuojelullista käyttöä. Esim kulttuuri myös käy. Elluhan tietää että sofistikoituneesti viiniä maistelimme. Marlin helmeilevää omenaviiniä. Ja omenoita oli myös aamupalapöydässä (jos joku nyt sattui huomaamaan)

Mahdollisesti Will tulee mukaan. Rauman rahat on ok - jatko riippuu teistä/meistä -> olenko Vip!!!

Luulen pykälän 4543 mukaan, että lakiapu reissulla tarpeen, jopa välttämätön.

Kiitän kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotan riehakasta Uutta Vuotta

Korjaan: rahakasta

Teidän

Juuli Juristi

Virallinen AV-matkojen asiantuntija

Erikoisalana porttikiellot ja raha

Nyt täytyy tehdäkaikkemme, jotta saadaan ikuinen piikki auki joka matkalle! Kaikkien yhteinen taisto, piikin on jatkuttava ikuisesti auki!😧😧😧😧🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
4979/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettäs. Joulumieli ja koti-ikävä samaan aikaan. Onneks istun Heimo Huiman bussissa, mis istuu etupenkis toi Juttelias Utelias. Meinaan jos kyynelten pyyhkimistä tarpeen. No joo. Oha se vähän hassu nenäliinoineen, paplareineen. Mut met oomma erilaisia. Niinku mäkin. Hassu blondi, kelle sattuu ja tapahtuu. Mut ihan ystävällinen oon. Niinkus tiedätte.

Mä ensteks oon ilonen et tapasin teiät (melkei kaikki). Must meni kaamos ihan hujaukses. Ja kukaa ei kyl usko mitä kaikkee meil on sattunu. Ou nou.

Mut eniveis: Ihanat joulut kaikille. Ja silleesti Kivat Uuden Vuoden alut

Mä meen heti tammikuus puolan kielen kurssille, jos vaikka o tarpeen joskus juu nou.

Ei mulla muuta ollu

Paisti et; Juulille Vipit. Mä luulen mun nenässäni et lakinaista Raumaasessa tarvitaa💕

Vierailija
4980/5012 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa kaikille muille, paitsi rasittaville tapauksille: ONHAN VARMASTI HOIDETTU NYT SE, ETTÄ HÄTIS EI TULE RAUMANMEREN REISSUUN MUKAAN? ONHAN? 😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan