Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Muksi tuo Hintasaarnaaja-robotti lojuu tuolla Pubin pöydän alla jonkun naisen kanssa jolla on oranssinen sifonkihuivi päässään ja pampuloita on pisin Pubin lattiaa?
Vierailija kirjoitti:
Muksi tuo Hintasaarnaaja-robotti lojuu tuolla Pubin pöydän alla jonkun naisen kanssa jolla on oranssinen sifonkihuivi päässään ja pampuloita on pisin Pubin lattiaa?
Kuka on vohkinut minun oranssin sifonkihuivini
???
En kyllä kuivaa enää kenenkään kyyneliä... sinivalkoruutuisella...
Kun voroja porukassamme... ei o kivaa...
Ja en oo keskivartalopyöreä...
HUOMISEN OHJELMA:
Minulla on idea huomiselle, olemme täysin unohtaneet hintasaarnaajien mukana olon:
A) Kello 14.00 sauna, spaahoidot ja muutenkin laittautuminen.
B) Kello 16.00 "hintasaarnaajille morsian" kisa, hintasaarnaajat (kaikki kolme eli robotti myös) itse toivoivat tätä. Sopiihan kaikille ja ei vedetä kisaa yli. Ei.
C) Kello 19.00 Antti Tuisku esiintyy, jos on selvistä päin ja ollaan pubissa.
Mielipiteitä kaikista kolmesta kohdasta? Sopiiko huominen kaikille?
= EPÄILEN VAHVASTI UUSIEN TIETOJEN TULTUA JULKI, ETTÄ JOKU OTTANUT VARASLÄHDÖN HINTASAARNAAJILLE MORSIAN KISASSA. KYSYMYS KUULUUKIN, HYLÄTÄÄNKÖ ME MOISESTA RIKKEESTÄ HETI VARASLÄHDÖN OTTAJA?
Minä haluan Raitaslipoveri-hintasaarnaajan. 😍
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMA:
Minulla on idea huomiselle, olemme täysin unohtaneet hintasaarnaajien mukana olon:
B) Kello 16.00 "hintasaarnaajille morsian" kisa, hintasaarnaajat (kaikki kolme eli robotti myös) itse toivoivat tätä. Sopiihan kaikille ja ei vedetä kisaa yli. Ei.
= EPÄILEN VAHVASTI UUSIEN TIETOJEN TULTUA JULKI, ETTÄ JOKU OTTANUT VARASLÄHDÖN HINTASAARNAAJILLE MORSIAN KISASSA. KYSYMYS KUULUUKIN, HYLÄTÄÄNKÖ ME MOISESTA RIKKEESTÄ HETI VARASLÄHDÖN OTTAJA?
Aamiainen, missä muut on?🍇🍇🍇🍈🍈🍈🍉🍊🍊🍋🥭🍍🍓🍓🍓🍏🧄🥒🧅🧅🍳🥣🍳🥣🥘🫕🥪🫔🫔🥪🫔🍟🫔🧆🫔🥚🫔🍕🫔🍕🫔🍕🫔
Ja siis koittiko joku ottaavaraslähdön hintasaarnaajille morsian kisassa? Pölli toisen paplarit ja sifonkihuivin? Yritti jo eilen iskeä hintasaarnaajista yhtä, vaikkei kisa ollut alkanutkaan? 🥸🥸🥸🥸🥸
ULOS KISASTA/DISKATAAN MOINEN EPÄ AV-MAISESTA KÄYTÖKSESTÄ! Mitä muut on tästä mieltä? Eikai me tätä voida antaa anteeksi?🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸
Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭
Vierailija kirjoitti:
Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭
Diskaus kyllä
Huuuuiii! 😣😲😫😖 Ted ja Hannibal
En uskalla osallistua. EN!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et tunnistan sen velan joka vohki mun oranssisen sifonki huivin. Ja muhisi robotin kaa. Sehä uhos jo aiemmin siitä.
Jos siis laitetaan semmonen tunnistus rivi, niinku telkan rikos sarjoissa.
Kattokaa nyt mun kiharoita kiharia kiharrusta. ... piti laittaa käsidesiklooripesuun se huivi! Ni on valkoinen. Ja neljännesnenäliinankokonen.
Voi prkkkle. Että tämmönen onnettomuus piti sattuman ja tapahtuman. Toivon kyl Joulu pukilta KAKS uutta oranssia sifonkihuivia. O iha alaston olo ilman...
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskaus kyllä
Huuuuiii! 😣😲😫😖 Ted ja Hannibal
En uskalla osallistua. EN!!!
No huomiselle täytyy keksiä jotain muuta, toivottavasti tänään ei mene enää enemmän yli tämä hintasaarnaajille morsiamet kisa. Tunnistusriviä kaipaan minäkin, laitetaan se varaslähdön ottanut vela ulos kisasta, oli sen verran törkeä teko...
Mulla on kaksi taoustelukoiraa, tuun jos saan ottaa ne mukaan?
Messissä, jos mies ei pakota lähtemään mökille vauvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi taoustelukoiraa, tuun jos saan ottaa ne mukaan?
Hoidetaan nyt tämänpäivän mukavat ohjelmat ensin alta pois. Mietitään sitten myöhemmin sitä huomista, että pitääkö Hannibal kokkikoulun ja ted vaatekurssin... Sopiihan kaikille? Kun hintasaarnaajat kin odottaa tämän päivän morsian kisaa, niin ei nyt aleta vääntää ennen sitä jooko? Skuul sille. 🥂
***Kuiskaa niin, että luistelija kavereineen ei kuule: Huomenna oisi hei hyvä tilaisuus päästä nirppanokasta eroon. Pidetään nyt vain matalaa profiilia huomisesta (ted/Hannibal jatkoon?) sopiihan kaikille?
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMA:
Hei vaan kaikki. Oisin näistä tämänpäiväisistä ohjelmista kysynyt, että meillähän on kello 16.00 tuo hintasaarnaajille morsian kisa. Että onko siinä jotakin tiettyjä sääntöjä, joista voidaan jopa diskata? Vuosia olen tästä hintasaarnaajien robotista fantasioinut, eli en nyt uskalla allekirjoittaa tätä toisin kuin eilen. T ent vela, nykyinen raskautettu.
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et tunnistan sen velan joka vohki mun oranssisen sifonki huivin. Ja muhisi robotin kaa. Sehä uhos jo aiemmin siitä.
Jos siis laitetaan semmonen tunnistus rivi, niinku telkan rikos sarjoissa.
Kattokaa nyt mun kiharoita kiharia kiharrusta. ... piti laittaa käsidesiklooripesuun se huivi! Ni on valkoinen. Ja neljännesnenäliinankokonen.
Voi prkkkle. Että tämmönen onnettomuus piti sattuman ja tapahtuman. Toivon kyl Joulu pukilta KAKS uutta oranssia sifonkihuivia. O iha alaston olo ilman...
Voisitko määritellä sanan "tunnistat"? Jokaisella ihmisellähän väitetään olevan useampiakin kaksoisolentoja ja meillä on tosiaan tuo hintasaarnaajille morsian kisa jo kello 16.00. Ettei vaan mitään väärinkäsityksiä tule? Nyt en uskalla allekirjoittaa tähän mitään. En enää yhtään mitään, alkoi pelottaa liikaa. Jätän allekirjoituksen pois. Kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi jatkoon. Keitähän kolmesta tulee hintasaarnaajien morsiamia? Kisa voi olla tiukka ja jokaisella varmaan oma suosikki? Itse velana haluan sen robotin. Ja mieskuntokaan ei lopu kesken, koska olen melkein jo voittanut niin skool sille.🥂🥂🥂💘💘💘
#ITSE VELANA HALUAN SEN ROBOTIN# kaitästänytkaikkitunnistaa⁉️⁉️⁉️
Laitan kohta uudistetun päiväohjelman, pari muutosta tehdään. Ihan mukavia juttuja.
TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMA:
Mielipiteitä kaikista kolmesta kohdasta? Sopiiko kaikille?
= TÄNÄÄN KELLO 15.30 MENEMME JONOON ENNEN HINTASAARNAAJILLE MORSIAN KISAA. KAIKKI EPÄILYTTÄVÄT HWNKILÖT, JOTKA TUNNISTETAAN MM PAPLARIVARKAIKSI, PETTUREIKSI, VARADLÄHDÖN OTTAJIKSI TMS VIEDÄÄN TEDIN JA HANNIBALIN KUULUSTELTAVIKSI. SAMOIN MYÖS EPÄILYTTÄVÄT VELAT, JOTKA YHTÄKKIÄ ALLE VUOROKAUDEN SISÄÄN MUKA RASKAUTUNEET TAI TOISINPÄIN. SOPIIHAN KAIKILLE?
Moosekselle morsian? Seuraavaksi?
Jaa! Minä kyllä olen nähnyt teidän aika usein konttaavan. Luulin että se on teidän AV-laisten Kinkkaamista.