Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Onks kukka kuullu mittä Hopiksest ja Kassast???
Oha niil kaik kunnossa?
Jos ootte huudeilla ni Hyvää Joulua vaa teilleki
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa kaikille muille, paitsi rasittaville tapauksille: ONHAN VARMASTI HOIDETTU NYT SE, ETTÄ HÄTIS EI TULE RAUMANMEREN REISSUUN MUKAAN? ONHAN? 😱
Hei, 250 sivua paukahti kotimatkalla rikki. Nyt nostellaan juhlamaljoja busseissa sofikoituneesti ja onnesta sädehtien:) 🤗🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Kuiskaa kaikille muille, paitsi hätikselle: Hei, löysin mahtavan blogin, käykääs lukemassa. Mitä jos me kaikki aletaan suhtautua hätiksen näin (siis jokainen yhtä vihamielisesti kuin luetellut 10 kohtaa) niin jäisiköhän se pois reissuilta me? Mitä mieltä muut ovat, saataisiinko hätis savustettua näillä keinoilla, yhtenä rintamana pois matkoiltamme?
Latinon bussissa on tangot menossa. Ihan paras kotimatka.
Kivaa lukemista joulunpyhinä. Tää meidän matkakertomus 250sivua. Waude. Hyvä me.
Kotimaan matkailu rules...
Että mä oon ilonen tästä onnistuneesta Av-lukijamatkasta.
Pikkuhiljaa lähestyy mun pysäkki...
Hei vaan kaikill€ ja sii juu!!!
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lukemista joulunpyhinä. Tää meidän matkakertomus 250sivua. Waude. Hyvä me.
Kotimaan matkailu rules...Että mä oon ilonen tästä onnistuneesta Av-lukijamatkasta.
Hei vaan kaikill€ ja sii juu!!!
Miettikää, että mahtava matkamme elää täällä palstalla kuitenkin ikuisesti.😥 Jos joskus on jollain oikein tylsää ja runsaasti aikaa, niin kaikkien näiden 250 sivun kahlaamisesta läpi tulee taatusti hyvä mieli.🙂
Ehdotan juhlamaljaa tälle ajatukselle.🥳🥂 Ja hei, näenkin sinun juuri poistuvan, katso nyt miten koko bussiletka vilkuttaa perääsi.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan matkailu rules...Että mä oon ilonen tästä onnistuneesta Av-lukijamatkasta.
Hei vaan kaikill€ ja sii juu!!!Miettikää, että mahtava matkamme elää täällä palstalla kuitenkin ikuisesti.😥 Jos joskus on jollain oikein tylsää ja runsaasti aikaa, niin kaikkien näiden 250 sivun kahlaamisesta läpi tulee taatusti hyvä mieli.🙂
Ehdotan juhlamaljaa tälle ajatukselle.🥳🥂 Ja hei, näenkin sinun juuri poistuvan, katso nyt miten koko bussiletka vilkuttaa perääsi.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Glöggiä!🍵🍵🍵 $kuul!!!
Mä jään seuraavalla pysäkillä. Moi kaikille ja Iloiset Joulut
Terveisin Doris
Taukojumppaa!
Tiputanssi ja TipeTapeTipTap
☕☕☕skuul glöggille
Lauletaan🎶🎵🎶📻🎼🎵🎶🎼🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Taukojumppaa!
Tiputanssi ja TipeTapeTipTap
☕☕☕skuul glöggille
Lauletaan🎶🎵🎶📻🎼🎵🎶🎼🎵🎶
Minä en kyllä mihinkään noloihin taukojumppiin osallistu. T: karski suomalainen mies.
Tonttulakin voin laittaa päähän, mutta jos joku näkee niin esitän etten ole av-mamma matkalla mukana.
Kohta 5000 viestiä. Jään bussista tunnin päästä, jokohan tasaluku täynnä?
Onko vielä raikkaita voileipiä?
Jouluisia terveisiä ihan kaikille
lähettää Juttelias Utelias
Onks viel yks Apsitauko?
Yövytäänkö bussissa?
Vai missä?
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Ystävät toverit, teitä. Seuraavat soluttautuneet toveroäit koko kotimatkan ajan ja KGB seuraa elämäänne kotona eli ette pääse meistä eroon!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....
Tulemme kaikkien toverien kanssa sekä lasteni kanssa soluttautuneina Raumanmeren reissuun ja jokaiselle matkallenne tästä lähin, ilmoitinkin perheemme sinnejo!
Mukana tulevat toki valepuvussa norpiksi muuttuneet lapseni, eli rakastaman ne taapero:
Svetlana Sasha Ninockhan kanssa
Sekä pikkuinen vauva Kuutti veljensä eli:
Dimitry Andrei Egor
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Ja minun lapsistani pysyttekaukana tai Siperia kutsuu!
Muistelkaas tekojanne, miten saatoitte tehdä taaperolle ja vauva kuutille niin, ihmettelen itsekin miksi en lähettänyt teitä jo aiemmin Siperiaan?
Siis tehän koititte jo menomatkalla eliminoida minut lecterin bussissa taaperon kanssa, synnytin pelkän hopeaketun avulla luonnossa, laskitte lapseni Laatokkaan ja vaikka mitä kauheaa teitte!
Ikinä ette saa anteeksi, minä ja saimaan kommunisminen puolue vainoa me teitä ikuisesti ja meitä on monta, ei ole av matkaa johon emme enää tulisi!
Daa Daa Daa, Daa Daa....
Ehdotan välitöntäkääntymistä kommunismiin, kotiin menijän oikeasti pidätetään ja joko liittyvät puolueeseen tai Siperiaan menevät....
JA NE NIMET ESIIN KAIKILTA NIMIMERKILLISILTÄ, OIKEAT NIMET EIKÄ PEITENIMET, TEILLÄ FASISTISAASTOILLA ON MAHDOLLISUUS KÄÄNTYÄ KOMMUNISMIIN JA VÄLTTÄÄ SIPERIA JOS ILMIANNATTE JONKUN!
NIMET ESIIN MM:
-KÄTEVÄ EMÄNTÄ
-JUTTELIAS UTELIAS
-SYDÄNSAIRAS
-POROPEUKALO?
-LATINO
-JOOPA JOO
Sekä jokaiselta nimimerkilliseltä, puolue haluaa oikeat nimet eikä peitenimi, fasistisaastat!
Daa Daa, Daa Daa Daa...
Nyt laitamme soimaan koko yöksi upean tunnuslaulu me lähes 5 tuhannen viestin sekä 250 sivun kunniaksi kommunistista propagandaa!
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Sammutin tuon karsean jolkutuksen, häistä ei enää koskaan reissuihimme mukaan! Porttikielto, ehdoton. Mitä jos yövytään busseissa vai hassataanko ellun rahoja johonkin hotelliin, toki hienostuneesti kilistäen? 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Ja kun 5000 viestiä paukahtaa rikki, (Miettikää mikä saavutus, yli 250 sivua ja 5000 viestiä jotka voi saimaan ikävässä joskus lukea!) niin juomme jopa sofoöikoituneen humalan, juhlamaljoja on pakko kohotella. 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Siis en sillä, että humalaa kaipaisin. Mutta 5000 kommenttia on saavutus, siihen vaaditaan jokaiselta ei-raskaana olevalta juhlamaljoja valtoimenaan. Ja piikkiin on vielä hetken auki. Ja musiikkikin vaihtui, reissu klassikkoon jonka vetää ruisku itse eli kohotetaanko vaikka sille heti?🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Ps: Tämä ei ole se syy, miksi join tällä reissulla niin paljon. Ei ole, se oisi liian ilmeistä. Ja jonkin vain sofikoituneesti, nostetaan hei sille malja samalla kun Tuisku esiintyy! 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
VAADIN KAHTA ASIAA:
-Ensinäkin yövymme ehdottomastiövereimmissä ja kalleimmissa hotelleissa mitä suomesta vain löytyy, tämä matka opetti meidät pois köyhäilystä!
-Juuli juristi, vastauksia! Onko selvinnyt vieläkään jatkuuko ellun rajaton piikki vielä Raumanmeren reissun jälkeen? Tarvitsen tiedän pian, aion suunnitella toki eri aikaan kuin Raumanmeri oman av-reissuni meille! Matka budjetin tarvitsen heti tietoon, vihjeenä annan jotta av-väki menee ulkomaille! Se info asiasta nyt!
Etsikäämme siis ne överin kalliit hotellit. Yövytään niissä. Sopiihan kaikille?
Huomenta kaikille, latinon bussissa tangottiin koko yö melkein. Ehkä tämä 5 tähden huippuhotellin kaikilla herkuilla oli vähän överi, en tiedä? Tai siis meidän täytyy kotona sitten tottua taas iha eri elintasoon, kun Ellu ei kustanna kaikkea...
Mielipiteitä, mitä muut sanoo?🤗🤮
Täällä on ei ihan uskomaton amupalapöytä, tulkaa maistelemaan on överiäkin överimpi tässä överissä hotellissa. Siis aivan överiksi vedetty, tämä on pakko kaikkien nähdä. Aletaanko muuten juoda sitten, kun 5000 kommenttia menee rikki, sillein sofikoituneesti tietenkin busseissa?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Ja missäpäin Suomea ollaan vai onko sillä väliä, jos vaan meidät tuupataan oikeissa paikoissa kaikki aina pihalle?
Tämänhetkisen tiedon mukaan Hovin rahahanat auki tämän reissun ajan.
Raumaaseeseen on piikki auki.
Sillä reissulla Hovin tarkkailija matkalla (ehkä Will) Sen raportoinnin jälkeen C&C päättävät josko kultturelliin/luonnonsuojelulliseen/ym reissuun piikki aukeaa.
Ellulta muuten Seoson's Greetings to All
Virallisesti
Juuli Juristi
Kaipaan jo omaan jouluaaton herkkupöytään. Vatsani ei totu tähän jatkuvaan herkutteluun/siemailuun. Tarviin lepoa enne Raumaaseen lähtöä. Köyhäilyn opettelu kaiken tän överin jälkeen...
🎵🎶🎼🎶🎵🔊🔊📣📣📯📯🔥☄☄☄🌈🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾🌝🌞☀️🌝🌞🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌚🌛🌜🌛✨🎇✨✨✨✨✨🎄🎄🎄🎉🎉🎉🎉🎑🎑🎑🎑🎖🎖🎖🎖🎗🎗🎗🎗🎍🎍🎍🎋🎍🎋🎍🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀5000
5000
🎍🎍🎍🎍🎍🎍5000
Vierailija kirjoitti:
🎵🎶🎼🎶🎵🔊🔊📣📣📯📯🔥☄☄☄🌈🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾🌝🌞☀️🌝🌞🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌚🌛🌜🌛✨🎇✨✨✨✨✨🎄🎄🎄🎉🎉🎉🎉🎑🎑🎑🎑🎖🎖🎖🎖🎗🎗🎗🎗🎍🎍🎍🎋🎍🎋🎍🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀5000
5000
🎍🎍🎍🎍🎍🎍5000
🎈🎈🎈🎈♥️♥️♥️💞💞💞💞💕💕💕💕💥💥💥💥💥💥💥❣❣💗💗💖💞💞💕💕💓5 000 viestiä
Onks kukka kuullu mittä Hopiksest ja Kassast???
Oha niil kaik kunnossa?
Jos ootte huudeilla ni Hyvää Joulua vaa teilleki