Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Oihg, nyght pubiinsf o sr liikuhtacaah😭 Ja vo e, eiks hait se huijata varas saannyt robottia, se hela vwla vai näiks mä väärin?😭 Ett tietäis ottaakss tässä iloonss vaiht suruun?😭 Ja ketä noit voittajat o, tunteeksi kukaanss No mä alan ainakin ottamanas🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭
Ihmeen hiljaista pubissa, kaikki sammuneita jo? Heihuomisen ohjelma puuttuu. Ted ja Hannibal haluaisivat yhä vetää tämän. Joku luistelija apunaan....
Mielipiteitä otetaanko tedin vaatekurssi ja Hannibalin kokkikoulu huomisen ohjelmiin? Vai keksitäänkö jotain muuta? Otan sillä aikaa neuvoa antavan napanderin.🥃🥃🥃🥃
Eh, mitä jos vaan lähdetään huomenna kotiin että ehditään jouluksi sinne? Tai edes pikkujoulut? Alkaa kuulostaa liian hurjalta tuo tedin ja lecterin ohjelmanumerot:( Vai eikö ketään muuta pelota? 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskaaminen av-kisasta on muuten hyvä idea, mutta tietääkö/muistaako kukaan eiliseltä, miltä se yksi näyttikään? Ja muuten, huomiselle oisi jo ohjelmaa. Ted haluaa pitää vaatekurssin, Hannibal kokkikoilun. Sopisiko tämä huomenna kaikille, vai onko liian tylsää? Ps, kuulosti niin kivalta, että kai me mennään huomen tällä? 😭
Ihmeen hiljaista pubissa, kaikki sammuneita jo? Heihuomisen ohjelma puuttuu. Ted ja Hannibal haluaisivat yhä vetää tämän. Joku luistelija apunaan....
Mielipiteitä otetaanko tedin vaatekurssi ja Hannibalin kokkikoulu huomisen ohjelmiin? Vai keksitäänkö jotain muuta? Otan sillä aikaa neuvoa antavan napanderin.🥃🥃🥃🥃
Miksi minun pitäisi Tedin ja Hannibalin apuna olla?
Luistelijakaunotar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi Tedin ja Hannibalin apuna olla?
Ted haluaa sinut kuulemma vaatenaytökseensä nyljettäväsi, siis malliksi. Siis muotinäytöksensä päämalliksi. Ja Hannibal kokkikurssinssa pääruu, siis pääavustajaksi. Lecter siis on viehättäväja charmantti lääkärimme, joka ajoi tedin kanssa kahta viimeistä bussia.
Oikein mukavia herrasmiehiä. Lecter varsinkin. Saat kuulemma niin monta tarjottua juomaa sekä kipulääkkeitä (lecterin huomaavaisuutta oletan?) kuin haluat. Miten on, suostutko? Meiltä kun puuttuu huomisen ohjelma, ja tämä on toistaiseksi ainoa meille esitetty ideakin.....
Sies mä sanonsg, jottet mieräes o josseinhgrt meill lähtieswq jaas semeinthr näi käynh
Etteing meillä ois iha vähenee ongelmaa ny juommisens kaa? Tuleeksoks jokuhu kaverikse?🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Nyt täytyy muistaa, että paikalliset ovat vainonneet meitä jo. Ei herätetä poliisin huomiota hannibalilla ja tedillä, vai mitä muut sanovat? Keksin huomiselle ohjelmaa:
A) Sauna kello 14.00, jotta jokainen selviää taas.
B) Kello 16.00 reipasta maastohiihtoa antti tuiskun johdolla, pakkasraja 20 astetta.
C) Kello 18.00 keksitään hintasaarnaajille hääohjelmat valmiiksi tulevaisuutta varten. Ja nähdään ainakin hintasaarnaajat ja ehkä latino. Ja juodaan sofikoituneesti, jotta paikallisilla ei ole enää pahaa sanottavaa meistä.
Mielipiteitä, käykö kaikille? Oisi vähemmän pelottava ohjelmakin.
Kuiskaa kaikille muille paitsi luistelijalle:
Siis eihän me voida hyväksyä sitä, että luistelija saa huomiota. Vai voidaanko? Se juna meni jo!
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy muistaa, että paikalliset ovat vainonneet meitä jo. Ei herätetä poliisin huomiota hannibalilla ja tedillä, vai mitä muut sanovat? Keksin huomiselle ohjelmaa:
A) Sauna kello 14.00, jotta jokainen selviää taas.
B) Kello 16.00 reipasta maastohiihtoa antti tuiskun johdolla, pakkasraja 20 astetta.
C) Kello 18.00 keksitään hintasaarnaajille hääohjelmat valmiiksi tulevaisuutta varten. Ja nähdään ainakin hintasaarnaajat ja ehkä latino. Ja juodaan sofikoituneesti, jotta paikallisilla ei ole enää pahaa sanottavaa meistä.
Mielipiteitä, käykö kaikille? Oisi vähemmän pelottava ohjelmakin.
Kuiskaa kaikille muille paitsi luistelijalle:
Siis eihän me voida hyväksyä sitä, että luistelija saa huomiota. Vai voidaanko? Se juna meni jo!
Otetaan tämä, mutta ihan vain poliisien vuoksi sillä muuten oisin laittanut luistelijan esiintymään tedin ja Hannibalin kanssa. Missä kaikki on, täällä kolilla liian monta pubia. Odotan.🍸
Onneksi se yksi tilasi sen överin joulukalenterinsa tänne, ei tarvitse lähteä kotiin vielä aikoihin. Nyt lähden karaokeen ja maistelemaan, ketään kaveria?🍷🍷🍷🍷
Pitäisikö meidän pitää joku päivä OIKEASTI selvä päivä, niin ettei kukaan juo mitään alkoholia? Siitä on puhuttu joskus, mutta puheeksi se on aina jäänyt. 🥃 Mielipiteitä, oisiko siinä jonkin päivän (ei kyllä huomisen, krapula🤮) ohjelma? 🥃🥃
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Ystävät toverit, olen palannut toverien kanssa ja mitä täällä touhutaan, ette vietä mitään joulua tai muitakaan uskonnollisia juhlia!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....
Olen palannut mieheni Nestorin, ei se miikkulainen sekä muiden toverien ja ylenyksen kera puolueessa....
Mukana toki lapseni eli ihanan taapero Kuutti eli:
Svetlana Sasha Ninockhan kanssa
Sekä pikkuinen vauva Kuutti veljensä eli:
Dimitry Andrei Egor
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Ja minun lapsiini ei koske kukaan, olette kolilla siellä nyt Neuvostoliiton alueella, hyvin lähellä Siperiaa toverit!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....
Sen verran paljon olette alusta asti minua sekä lapsiani rääkänneet, kuten pitkään mukana olleet muistavatkin että jokaisesta teitä tulee kunnon toverit tai Siperia kutsuu!
Daa Daa Daa, Daa Daa....
Nyt lakkaatte ajattelemasta kuin yksilöt, liitytte puolueeseen tai menette Siperiaan ja kadutte sitä mitä kaikkea teitte minulle!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
KGB pitää teitä silmällä, olette Neuvostoliiton alueella ja ennen joulua käännytte kaikki kommunismiin tai Siperia kutsuu, näin armollisia olemme teitä kohtaan yhä vieläkin!
Nyt laitamme soimaan koko yöksi upean Neuvostoliiton tunnuslaulun, jotta jokaisesta teistä tulee siellä kunnon Toveri:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Voi hemmet mitä painajaista näin viime yönä. HÄTIS olevinaan tuli takas norppababyjen kaa. Että oli elävä uni. Pitäisköhän pikkuhiljaa palailla kotiin päin kun tämmöstä...
Tän päivän rento ohjelma ok...
Alkaa muuten sen yhen kauneusöljyt loppumaan...
Ikä näkö!
Tänääb muuten se päivän seisaus tai tasaus vai mikä se nyt oli. Huomenna päivä pitempi ku yö... kaamos on selätetty! Jee!!!
Ei mulla muuta ollu
Joopa joo kirjoitti:
Voi hemmet mitä painajaista näin viime yönä. HÄTIS olevinaan tuli takas norppababyjen kaa. Että oli elävä uni. Pitäisköhän pikkuhiljaa palailla kotiin päin kun tämmöstä...
Tän päivän rento ohjelma ok...
Alkaa muuten sen yhen kauneusöljyt loppumaan...
Ikä näkö!
Tänääb muuten se päivän seisaus tai tasaus vai mikä se nyt oli. Huomenna päivä pitempi ku yö... kaamos on selätetty! Jee!!!
Ei mulla muuta ollu
Ei se mikään painajainen ollut. Minä ja ruisku, siis Tuisku viime yönä tuhannen tuiterissa käytiin sammuttamaan se musiikki. Hätis palasi.😭Oikeas, hätis palasi ja syytti meitä kaikesta ja sitä on vaan koitettu auttaa, mutta silti se syytti ja syytti meitä ja se oli kauheaa ja prkle, sanat loppuu. 😭😭😭🥃🥃🥃🥃🥃
Ota siitä, aletaan miettiä kotiin lähtöä (siis meidänhän piti olla jouluna) meillä on hätis ongelma taas.😭😭Mitä me ollaan tehty sille, autettu koko ajan kaikessa?😭 Ja miksi me pelätään sitä enemmän kuin tedia ja Hannibalin, niin kysyn vaan?😭 No, Lähetäänkö tänään tai huomenna kotiin mitä muut sanoo? 😭🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Paniikki seis, itku seis! Hilma lähtee juoksemaanja hakemaan ihmisiä pako busseihin. Lähtö 15 minuutin kuluttua, ehdimme kiitos hilman nopeuden. Tämä jälkeen heimo huima ajaa bussiletka kotii takaperin tuloreittiämme.🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Olemme kotona jouluna, hätistä on päästävä pakoon. Busseissa välttäkää 2 viimeistä bussia. Otamme sofikoituneesti glögiä, jossa sofikoitunut määrä alkoholia. Matkamme alkaa päättymään, kommunisteja ei jaksa enää vaan pakenemme. Hyvästellään toisemme busseissa ja otetaan ilo irti vielä siellä.😭😭🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Olen bussissa heimon kanssa, mikä kiire meille tuli kysyn vain? Meidät raahattiin hevonkuusen vauhtia busseihin, sammuneina lumihangista. Siis mihin me mennään ja miksi? 🤮🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Oi. Koti-ikävä iski yhen äkin. Oi voi voi voi ei voi olla iloisempaa kuin päästä Hätistä karkuun. Kiehukoon liemissään alkuasukkaiden kanssa... ryt abt aat käkien suojelijat pattijoen pullistajat yms.
Muistatteko vielä vaapukkamehu episodin? Toivottavasti glöggi on pro ja bravo. Glöggille skuul!🍵🍵🍵☕☕☕🥛
Kuvitella et tos yhes lasis on Maitoa. Nyt vasta hurmasin kun glöggiä otin... prklle ... huomasin. Että lasissa voikin olla jotain muuta kuin 🍾,🥃,🥂,🍺,🍹,🍸tai🍷
No kotimatkalla voin rajoitetusti 🤧🤧🤧, sinivalkoruudullinen... on siis tehopuhdistelun jälkeen 🔟 pikkuruinen, samoin oranssi〽️ sifonkihuivini. Jouduin ne desinfioimaan vorostelun jälkeen...
Glöggille $kuul
Juttelias utelias kirjoitti:
Oi. Koti-ikävä iski yhen äkin. Oi voi voi voi ei voi olla iloisempaa kuin päästä Hätistä karkuun. Kiehukoon liemissään alkuasukkaiden kanssa... ryt abt aat käkien suojelijat pattijoen pullistajat yms.
Muistatteko vielä vaapukkamehu episodin? Toivottavasti glöggi on pro ja bravo. Glöggille skuul!🍵🍵🍵☕☕☕🥛
Kuvitella et tos yhes lasis on Maitoa. Nyt vasta hurmasin kun glöggiä otin... prklle ... huomasin. Että lasissa voikin olla jotain muuta kuin 🍾,🥃,🥂,🍺,🍹,🍸tai🍷
No kotimatkalla voin rajoitetusti 🤧🤧🤧, sinivalkoruudullinen... on siis tehopuhdistelun jälkeen 🔟 pikkuruinen, samoin oranssi〽️ sifonkihuivini. Jouduin ne desinfioimaan vorostelun jälkeen...Glöggille $kuul
€/h@n 〽️ t@m@ o//utk@@n or@n$$/$/f0nk/hu/₩/ ₩@@n $@un@p¥¥h€ j0nk@ $//$ m¥ö$ d€$/nf/0/n...
Uu$i m@//! Hu/₩/$t@ on◻
Var0k@@ hetkellisi@ s@hk%k@tk0k$/@
P0/$tumme Koli&S@im@@ kuplast@mm€
H£tk€n p@@$t@ h€lp0tt@@
Oih, tuo vaalea hintasaarnaaja taitaa olla tuohon blondiin lääpällään. Sööttiä.🥰