Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Juttelias utelias kirjoitti:
Hei kaikille. Lauteill on tillaa. Kuulettekos kaikki?
Oliskos hyvä juttu, jos jättäsinkii nää paplarit ja oranssin sifonkihuivin seiskapäivän kuvauksiin asti? Eiks antais kyllin luotettavan kuvan? Voisin myös mainita jotain siitä vanhasta isävainaan ekoluomupuuvillaisesta sinivalkoruutuisesta vasta pestystä ja silitetystä nelisnurkkaisesta nenä-kyynelliinasta... että empaattista sakkia ollaan! Stana. Juuri niin.
Kehtaavatkin moittia meittiä matkalaisia. Ei kai sitä kolmea kuukautta yhessä reissattais, ellei nasta juttu olis! Tosin kinkkausta olis saanu olla enemmän ja hulahulahulalannevannetta vähemmän... (vieläkin näen painajaisia, kun Heimo Huiman kanssa saman vanteen sisään juutuimme...😯)
Hei kerro sitä nenäliinasta! Muuten, vieläkö kuvailet kyyneliä? Tässä oisi aika paljon ja voisit minun kyyneleet ohimennen pyyhkiä ja silettää päätä ja....
NOSTETTU OHJELMA, MUISTETAAN NYT MISSÄ OLLAAN MILLOINKIN JA MONELTA SE KUVAAJA LÄHTEE (LÄHTEE VIIMEISTÄÄN 18.30🤮) ELI KÄYTTÄYDYTÄÄN SIIHEN ASTI...
A) Kello 14.00 sauna ja spaahoidot, jotta saamme itsemme pois tästä darrassa.
B) Kello 16.00 Koristellaan valtava joulukuusi kolille, laitetaan mm saimaannorppa koristeita luonnonsuojelun nimissä!
C) Kello 17.00 Seiskan kuvaajat tulevat paikalle, kun kuusen koristelu on valmis. Laulamme kaikki kuusen ympärillä pari joululaulua. Onko ideoita? Varpunen jouluaamuna oisi ainakin hyvä? Ja oisiko sen kaverina vaikka jouluyö, juhlayö? Ja laulujen jälkeen Antti Tuisku ja Hilma puhuvat. Siis mm av-matkaajien joulu hengestä, meidän suvaitsevaisuudestamme ja hyvistä tavoistamme. Joista meidät laajalti tunnetaan.
D) Sen jälkeen kun seiskan kuvaaja häipynyt = baariin kaikki ja se on sitten oma juttunsa, mutta noin kello 18.30 päästään pubiin viimeistään.
Mitä mieltä, oisiko tässä huomiselle oiva matkaohjelma? Voisimme samalla näyttää, että emme ole uhka kenellekään. Lukekaa kohdat, sopiiko kaikille?
***Kuiskaa vain av-matkaajille: Pakkohan tässä on koittaa korjata ryvettynyttä mainetta me. Kuvaajaa ei saa päästää baariin. Mielipiteitä mennäänkö tällä?
Vierailija kirjoitti:
NOSTETTU OHJELMA, MUISTETAAN NYT MISSÄ OLLAAN MILLOINKIN JA MONELTA SE KUVAAJA LÄHTEE (LÄHTEE VIIMEISTÄÄN 18.30🤮) ELI KÄYTTÄYDYTÄÄN SIIHEN ASTI...
A) Kello 14.00 sauna ja spaahoidot, jotta saamme itsemme pois tästä darrassa.
B) Kello 16.00 Koristellaan valtava joulukuusi kolille, laitetaan mm saimaannorppa koristeita luonnonsuojelun nimissä!
C) Kello 17.00 Seiskan kuvaajat tulevat paikalle, kun kuusen koristelu on valmis. Laulamme kaikki kuusen ympärillä pari joululaulua. Onko ideoita? Varpunen jouluaamuna oisi ainakin hyvä? Ja oisiko sen kaverina vaikka jouluyö, juhlayö? Ja laulujen jälkeen Antti Tuisku ja Hilma puhuvat. Siis mm av-matkaajien joulu hengestä, meidän suvaitsevaisuudestamme ja hyvistä tavoistamme. Joista meidät laajalti tunnetaan.
D) Sen jälkeen kun seiskan kuvaaja häipynyt = baariin kaikki ja se on sitten oma juttunsa, mutta noin kello 18.30 päästään pubiin viimeistään.
Mitä mieltä, oisiko tässä huomiselle oiva matkaohjelma? Voisimme samalla näyttää, että emme ole uhka kenellekään. Lukekaa kohdat, sopiiko kaikille?
***Kuiskaa vain av-matkaajille: Pakkohan tässä on koittaa korjata ryvettynyttä mainetta me. Kuvaajaa ei saa päästää baariin. Mielipiteitä mennäänkö tällä?
Sopii.
Minä en käytä alkoholia vaan olen vain juovinani. Salakuvaan sitten myöhemmin epähuomiossa, kun olen olevinani juovuksissa, koska täytyyhän matkamuistoja jäädä niillekin, jotka ei mitään muista.
Laitan kyllä kaikille jakoon.
Haluaisin kysyä AV matkat seis ry:ltä.
Kyllähän minä sentään saan tulla Saimaaheeseen kaunoluistelemaan? Voisinkin nyt heti alkaa suunnitella uutta koreografiaa kaikenlaisin spitzein ym. hypyin.
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Haluaisin kysyä AV matkat seis ry:ltä.
Kyllähän minä sentään saan tulla Saimaaheeseen kaunoluistelemaan? Voisinkin nyt heti alkaa suunnitella uutta koreografiaa kaikenlaisin spitzein ym. hypyin.
Koitas ny Nirppis päättää mihin leiriin kuulut: Niihin vai Meihin???
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!!
Nyt päästään pubiin, tango! Kai latino on paikalla?🥂🥂😍😍
MUUTEN:
Huomisen ohjelma puuttuu, kellään ideoita ennen kuin ollaan liian lärveissä kaikki? Ja ihanaa miten imagomme parantui, uskon seiskan kuvaajan uskoneet meitä.🤩
Vierailija kirjoitti:
MUUTEN:
Huomisen ohjelma puuttuu, kellään ideoita ennen kuin ollaan liian lärveissä kaikki? Ja ihanaa miten imagomme parantui, uskon seiskan kuvaajan uskoneet meitä.🤩
Minulla on idea huomiselle, olemme täysin unohtaneet hintasaarnaajien mukana olon:
A) Kello 14.00 sauna, spaahoidot ja muutenkin laittautuminen.
B) Kello 16.00 "hintasaarnaajille morsian" kisa, hintasaarnaajat (kaikki kolme eli robotti myös) itse toivoivat tätä. Sopiihan kaikille ja ei vedetä kisaa yli. Ei.
C) Kello 19.00 Antti Tuisku esiintyy, jos on selvistä päin ja ollaan pubissa.
Mielipiteitä kaikista kolmesta kohdasta? Sopiiko huominen kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tuo huominen, mutta vain jos vedämme taas tangoa. Latino, minä odotan.🍸
Minon jo muutaman kerran nätisti huomauttanu: sinä oot mun paikalla. Kohta ei hyvä heilu!!!
Minä odotan🍸
Tänä Iltana
Huomisen ohjelma sopii ainakin minulle. Ja nyt, oikeasti, onko tästä pakko kinata? Tämä on minun paikkani ja minun juomani, en vaihda kumpaakaan.
Latino, minä odotan.🍸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUUTEN:
Minulla on idea huomiselle, olemme täysin unohtaneet hintasaarnaajien mukana olon:
B) Kello 16.00 "hintasaarnaajille morsian" kisa, hintasaarnaajat (kaikki kolme eli robotti myös) itse toivoivat tätä. Sopiihan kaikille ja ei vedetä kisaa yli. Ei.
Jatkoon, aion saada kaikki kolme hintasaarnaajaa itselleni! Kukaan muu ei saa heitä. Turha itkeä, olen av-lunttu numero yksi.🍸🍸🍸🍸🍸
Vierailija kirjoitti:
Oliskos hyvä juttu, jos jättäsinkii nää paplarit ja oranssin sifonkihuivin seiskapäivän kuvauksiin asti? Eiks antais kyllin luotettavan kuvan? Voisin myös mainita jotain siitä vanhasta isävainaan ekoluomupuuvillaisesta sinivalkoruutuisesta vasta pestystä ja silitetystä nelisnurkkaisesta nenä-kyynelliinasta... että empaattista sakkia ollaan! Stana. Juuri niin.
Kehtaavatkin moittia meittiä matkalaisia. Ei kai sitä kolmea kuukautta yhessä reissattais, ellei nasta juttu olis! Tosin kinkkausta olis saanu olla enemmän ja hulahulahulalannevannetta vähemmän... (vieläkin näen painajaisia, kun Heimo Huiman kanssa saman vanteen sisään juutuimme...😯)No ei se mikään ihme ollutkaan, että sen hulahulavanteen sisälle juutuitte!
Sinulla kun on tuota keskivartalopyöreyttä sanoisinko hieman runsaan puoleisesti.
Kannattaisiko tuota ylen runsasta alkoholin nauttimista hieman edes vähentää jos hulavanteen sisällekkin jumittuu?
Melkein selvin päin AV-retkellä oleva neitokainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaavatkin moittia meittiä matkalaisia. Ei kai sitä kolmea kuukautta yhessä reissattais, ellei nasta juttu olis! Tosin kinkkausta olis saanu olla enemmän ja hulahulahulalannevannetta vähemmän... (vieläkin näen painajaisia, kun Heimo Huiman kanssa saman vanteen sisään juutuimme...😯)No ei se mikään ihme ollutkaan, että sen hulahulavanteen sisälle juutuitte!
Sinulla kun on tuota keskivartalopyöreyttä sanoisinko hieman runsaan puoleisesti.Kannattaisiko tuota ylen runsasta alkoholin nauttimista hieman edes vähentää jos hulavanteen sisällekkin jumittuu?
Seisheg. Kukhaws könnisgtr mukasz? e 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Oi jatkoon. Keitähän kolmesta tulee hintasaarnaajien morsiamia? Kisa voi olla tiukka ja jokaisella varmaan oma suosikki? Itse velana haluan sen robotin. Ja mieskuntokaan ei lopu kesken, koska olen melkein jo voittanut niin skool sille.🥂🥂🥂💘💘💘
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kun on tuota keskivartalopyöreyttä sanoisinko hieman runsaan puoleisesti.
Anteeksi kuinka⁉️⁉️⁉️
Kysyn myös Heimo Huiman puolesta: Anteeksi kuinka⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
Lähdettäskö nyt Porvooseeseen?
Minä en jaksa enää tätä juhlimista.
Mitä älykästä me ollaan tehty?
No tangoa on tanssittu ja silleen mutta....
Naamatki niin kovin jo jokaisella punoittaa.
Mitä tarkoittaa Kinkkaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kun on tuota keskivartalopyöreyttä sanoisinko hieman runsaan puoleisesti.Anteeksi kuinka⁉️⁉️⁉️
Kysyn myös Heimo Huiman puolesta: Anteeksi kuinka⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
No Heimollakin colitshousuista pe...r...v...a..ko loistaa.
Toisesta ketjusta ohi vuotaen vaan kysyn kirjoitti:
Mitä tarkoittaa Kinkkaaminen?
Hyppiä yhdellä jalalla, hypätä ruutua
*** juoksee puuskuttaen lauteille: sori. Sauna olikii tänää kahelt. Muistin et kolmelt. No mä kipasin sit kyl heti ku muistin. Arvatkaas¿¿¿ Olin sen kauneimman holvikaaren kanssa vähän kaulailemassa...
Hmmmpphmh no en tietenkää kanssa vaan alla. Mun kaa oli se yks ihana tangoilija eilis illalt. Ai kukako? No en osaa sanoa, ku et puolalainen. Meiän juttu on pikku hiljaa kehittyny. Ku ollaa Niiin samanlaisia. Mä en ymmärrä sitä eikä se mua. Ni yhistää meitä. Ja sillon Niiiin ihanat silmät. Ja varma tango-ote. Ooohh la la laa... no mut nytten tulin siis saunaa. Miks sul on oranki sihvonkihuivi päässäs??? Eniveis... ei mulla muuta ollu