Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Hohhoijaa. Nukuttipas makoisasti. Jätin tangoilut vähän vähemmälle. Vaikka vientiä olikin. Mutta kauneusunet...
Okta näytän kahdelle ekalle. Mutta 3. Kun olemme suvaitsevaisia Av-muijia ja Av-äijiä. Niin ehdotan seuraavaa: Koska lähdemme piakkoin kotiinpäin, ja tuskin koskaan jos silloinkaan tänne palaamme. Ja kun Raumaaseenkin on niin pitkä matka. Annetaan yhistysten olla kostotoimitta. Ettei meistä vieläkin karseampi muisto jää. Olkoot keskenään ja kohdentakoot toimenpiteensä johonkin muuhun jatkossa. Tuskin tajuavat miten tapahtumaköyhää elämänsä tulee olemaan, kun Kolin pölyt harteiltamme pudistamme!
Sopiiko tämä nyt kaikille?
Ehdotan vielä että kotimatkalla vietetään yksi päivä laskettelurinteessä. Monobailuista voin tinkiä. Ihan varmaan Heimon letka peruuttaa jonkun rinteen ohi, varsinkin kun pudotetaan noita lappilaisia koteihin.
Anoppi on jo tehnyt joulusiivon ja paistanut kinkun ja käynyt kuusivarkaissa. Pääsen bussista valmiiseen joulupöytään. Hyvin ehtii yhden laskun vetää, eiks näin muillakin?
Juttelias utelias kirjoitti:
Hohhoijaa. Nukuttipas makoisasti. Jätin tangoilut vähän vähemmälle. Vaikka vientiä olikin. Mutta kauneusunet...
Okta näytän kahdelle ekalle. Mutta 3. Kun olemme suvaitsevaisia Av-muijia ja Av-äijiä. Niin ehdotan seuraavaa: Koska lähdemme piakkoin kotiinpäin, ja tuskin koskaan jos silloinkaan tänne palaamme. Ja kun Raumaaseenkin on niin pitkä matka. Annetaan yhistysten olla kostotoimitta. Ettei meistä vieläkin karseampi muisto jää. Olkoot keskenään ja kohdentakoot toimenpiteensä johonkin muuhun jatkossa. Tuskin tajuavat miten tapahtumaköyhää elämänsä tulee olemaan, kun Kolin pölyt harteiltamme pudistamme!
Sopiiko tämä nyt kaikille?
Siis kostotoimitta? Ryhtyisivät av-väelle? Siis mitä täällä tapahtuu? Ja ottiko luistelija oikeasti kilttimiehen, siksikö se lopetti vainoamisemme?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan vielä että kotimatkalla vietetään yksi päivä laskettelurinteessä. Monobailuista voin tinkiä. Ihan varmaan Heimon letka peruuttaa jonkun rinteen ohi, varsinkin kun pudotetaan noita lappilaisia koteihin.
Anoppi on jo tehnyt joulusiivon ja paistanut kinkun ja käynyt kuusivarkaissa. Pääsen bussista valmiiseen joulupöytään. Hyvin ehtii yhden laskun vetää, eiks näin muillakin?
Nuuh, en voi uskoa että ihana matkamme loppuu jouluksi.😭🥃🥃🥃 Sen verran kysyisin, että vaikka ellun testamentti pätee Raumanmeren reissussa ja on laillinen vaikka Ellu kupsahtaisi, (siis Ellu maksaa kaiken meille, se tarjoaa oikeasti) niin yksi juttu.
=JUULI JURISTI, TAI KETÄÄN ASIASTA TIETÄVIÄ PAIKALLA!!?? ONKO SE TOTTA MITÄ PUHUTAAN, ETTÄ ELLU KUSTANTAA JOKAISEN(!!!)AV-MATKAN TÄSTÄ ETEENPÄIN, EI VAIN RAUMANMEREN REISSUA???!!! VASTAUKSIA, JOS TÄMÄ ON TOTTA ON JOKAISELLA AV-JÄSENELLÄ OIKEUS TIETÄÄ SIITÄ MATKOJA SUUNNITELTAESSA!
Aika ihana joululahja, jos on totta. En ois uskonut, että se Ellu meistä noi paljon tykkää. 😭🥃🥃🥃
Minä kilttimies voisin jatkaa matkaa vaikka Raumaaseen asti. Jouluna minua ei kotona odota kuin yhdenhengen pöytä, kinkku, valmislaatikot, tonttulakki, hiljaisuus ja kynttilä. Illalla lohdutuksena kylmä olut. Täällä matkalla minulla on mahkuja räväköihin mammoihin ja jopa luistelijatähtiin.
Olen kerran jo kommentounut. Ettekö te lue virallisia📄📄📄⁉️⁉️⁉️
Kaikki €££Un paperit ok. Myös rivin välit. Ja pieni präntti.
Ehdotin myös VIP matkaa itselleni Raumaaseen.
Tähänkin odotan vastausta...
Nyt kannattaa matkustaa Saimaaseen kun täällä ei vaadita koronapasseja kapakissa. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kilttimies voisin jatkaa matkaa vaikka Raumaaseen asti. Jouluna minua ei kotona odota kuin yhdenhengen pöytä, kinkku, valmislaatikot, tonttulakki, hiljaisuus ja kynttilä. Illalla lohdutuksena kylmä olut. Täällä matkalla minulla on mahkuja räväköihin mammoihin ja jopa luistelijatähtiin.
Minuun siis?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainens sänky sinulla on? Onko miten leveä ja onko lakanat puhtaat?
Räväkkä AV-mamma. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoo. Aika räväkkä mamma. Mikä kysymys! Ja selvistä päin!!!??? Vai ol€tko???
Hoo. Kaikki täällä odotamme vastausta...
Vierailija kirjoitti:
Jaahas jashas että kuusivarkaissa?on anoppi käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä AV-mamma. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoo. Aika räväkkä mamma. Mikä kysymys! Ja selvistä päin!!!??? Vai ol€tko???
Hoo. Kaikki täällä odotamme vastausta...
Ettäkö selviste päin tällä reissulla?????🍾🥃🍸🍷🍷🍹🍺🍺🍺🍺
Just tossa mietin. Että vuosi alkaa olla vähissä. Ootteko miettiny Uuden Vuoden lupauksia. Mäki oon. Siis miettiny. Mut olikse niin et lupaukset ei toteudu, jos niinku ääneen sanoo? Vai liittyikös se johonki toivomushommeliin? Mä kun en nyt muista. Varmuudeks en kerro täst nyt enempää. Ni oliks teil lupauksii tälle vuoel? Ja siis pitiks ne???
Jotenki taas tää lörpötys alko. Ku mä siis mietin Hopista ja Kassaa. Et onkoha niil kaikki silleesti ok?
No eniveis, onks kuka nähny Hilmaa aikoihi, vai onkoha se palannu Saimaaseeseen Joulun viettoon? Siinä vasta tomera muija. Kiva oikein.
Ei mulla sit muuta ollu
Hei. Muistakaas ilmottautua Raumaaseen. Linjat auki.
Vielä reilusti paikkoja, mutta porttikiellon saaneiden turha yrittää. Bussien ovissa tutkat!
Juuli Juristi kirjoitti:
Olen kerran jo kommentounut. Ettekö te lue virallisia📄📄📄⁉️⁉️⁉️
Kaikki €££Un paperit ok. Myös rivin välit. Ja pieni präntti.Ehdotin myös VIP matkaa itselleni Raumaaseen.
Tähänkin odotan vastausta...
Joo, mutta kysymys onkin tässä:
Elluhan kustantaa meille ilmaisen (loputon piikki auki) reissun raumaaseen, varalta on testamentti. Tämä on selvää.
MUTTA koskeeko ellun loputon piikki ja testamentti sen jälkeen jokaista av-matkaa, joka me keksitään tehdä?
Jos minä, sinä ja muut matkaajat vaikka keksitään reissuja useampia vuosien sisään tyyliin nyt vaikka Ahvenanmaalle, Venäjälle, Porvoon vieruskuntiin, munsalaan, sikalaan tai ihan mihin tahansa keksitään jne niin ONKO LOPUTON PIIKKI AUKI MENNÄÄN MIHIN VAAN JA MILLOIN VAAN JA KATTAAKO TESTAMENTTI JOKAISEN AV-MATKAN??
Jos saan tähän selkokielisen vastauksen (ikuinen piikki auko jokaikiseen av-matkaan mitä vaan keksitään, onhan?) niin voin alkaa ottamaan. Sofikoituneesti tietenkin, yhtään en ole humalassash ollut. 🥂🥂🥂🥂🥂
Ps. Ajattelin Raumanmeren reissun lisäksi mukavaa matkaa (jos ellun piikki kattaa sen, sen kattaako kaikki matkat?) tsernobyliin, Ukrainaan. Siellä joku mukava nähtävyys kuulemma, joku ydinreaktoria jota paikalliset varjelee. Mitä mieltä muut ovat, oisiko hyvä av matka? Sen salaisuudet voitaisiin selvittää, että mitä hittoa siellä on tapahtunut, kun sinne ei saa mennä. Jaksaisiko joku järjestää ai tehdäänkö pikamatka? Mielipiteitä?
Lisähuomatus matkanjärjestäjän puolesta, ilmaiseksi autan. Latino, siis latino, on ilmoittanut mukaan matkalle Raumaaseen. Varmasti tangoilua tarjolla ja ehkä jotain hurjempaakin 😋. Muistakaa ilmoittautua.
Ps. Matkan tarjoaa Ellu.
Raumanmereeseen vain on varma Ellun piikki.
Muut reissut on C kieltänyt vedoten omaan perimysjärjestykseensä!
Menee siis hoviin päätettäväksi.
Juuli Juristi
Jatkoon huomisennohjelma ehdottomasti. Erityisesti nuo meitä kiusanneet ryhmät häädetään, skool sille.🍻🍻🍻🍻🍻🍻
***Kuiskaa kaikille muille paitsi luistelijalle ja noille eri ryhmille:
Siis nyt hei, kuulitteko muuten että luistelija vaihtoi tuskin kilttimieheen. Tsiisus, oikeasti. Ihmekös se, että on ollut niin hiljainen, vaikka kilttimies retosteli jo asialla. No, otetaan sille, että kilttimies hiljensi luistelijan. Ja juoruillaan siitä kohta pubissa...