Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varovasti muistutan: Olen luvannut Anopille, että olen jouluaattoon mennessä kotona. Hänen hoitovuoronsa loppuu. 4 alle kouluikäistä. Ja oma poikansa. Hienosti hoitunut mamman kuukausien matka. Siis Av-reissu. Mut siis alanko ettiin kyytiä. Vai valutaanko etelään koko sakki.
Ei mulla muuta ollu
Onkohan sinulla anoppia enää tämän reissun jälkeen? Niin ja onkohan edes lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Luistelijatähtikaunotartimmikurvitkohdillaan. kirjoitti:
Luistinteroitinta ei löydy!!?????
Onko joku teistä ottanut sen?? Epäilen joku teistä tai kaikki olette syyllisiä!
Olette katkeria minulle koska vietin kiihkeitä rakkaustuokioita ❤️❤️❤️❤️😍😍 Damianonin kanssa.OLE HILJAA, SE JUNA MENI JO ETTÄ ESIINTYISIT!! TÄSSÄ NYT ISOMPIAKIN MURHEITA, KUTEN MM:
1. Pidetäänkö me tangomarkkinat tällä matkalla, sitä joku ehdotti?
2. Miksi luistintähti valehtelet damianosta?
3. Kätis ja Juttelias utelias, mitä kaikkea tuo ent sydänsairas kertoi pacosta, haluan tietää!
4. Kutsuihan Latino ne pacon kaverit tänne, tanssittamaan meitä?
5. Mennäänkö me yhä jouluksi kotiin, alkuperäisen suunnitelman mukaan kun joku tahtoo kotiin?
6. Mitä me huomenna tehdään?
Tangomarkkinat av-tyyliin, siinä voisi hei olla ideaa. Vai mitä muut sanoo?🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Nirppis, onks tää🗡sun terottimes??? Löytyi holvikaaren alta käärittynä🎀...
Siel oli muutaki löytötavaraa...☎️📷📚🔫💉👙💄👜👠👓 hakekaaha omanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette katkeria minulle koska vietin kiihkeitä rakkaustuokioita ❤️❤️❤️❤️😍😍 Damianonin kanssa.OLE HILJAA, SE JUNA MENI JO ETTÄ ESIINTYISIT!! TÄSSÄ NYT ISOMPIAKIN MURHEITA, KUTEN MM:
3. Kätis ja Juttelias utelias, mitä kaikkea tuo ent sydänsairas kertoi pacosta, haluan tietää!
5. Mennäänkö me yhä jouluksi kotiin, alkuperäisen suunnitelman mukaan kun joku tahtoo kotiin?
Tangomarkkinat av-tyyliin, siinä voisi hei olla ideaa. Vai mitä muut sanoo?🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Tangomarkkinoilla ollaan ennenkin pidetty av-miitti. Muistan hyvin koska Latino ei tanssittanut minua siellä vaan selvästi juoksi karkuun. Yhyyyy….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tangomarkkinat laulaen
Vai Tangomarkkinat tanssien???
Minusta me voitaisiin oikein hyvin pitää reissulla tangomarkkinat, onhan tanssittaja riittävästi kasassa se kun täytyy vain varmistaa ensin? 🤔🥃🥃🥃🥃
Oisiko tangomarkkinat hei peräti huomisen ohjelma? Vai pidetäänkö huomenna aivoriihi, jossa suunnitellaan vasta niitä? Ehkä huomenna voitaisiin vaikka pitää tangomarkkinoiden suunnittelu ja askarrella Saimaa-kuvioinen äitiyspakkaus? Siitä jos mistä saisimme hei positiivista julkisuutta. Ei, tähän täytyy nyt tähän mietintään ottaa neuvoa antavia ja äkkiä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Kuiskaa äärimmäisen pienellä äänellä: Kai ne paikalliset, jotka jakoi aa-lehtiä eilen, ovat jättäneet meidät nyt rauhaan?
Tangomarkkinat käy minulle kyllä, mutta ei ihan huomiseksi. Vaatii liikaa suunnittelua ja tanssittajia täytyy löytyä riittävästi. Vai mitä mieltä muut on? Otan kanssa neuvoa antavaa. 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Tangomarkkinat käy minulle kyllä, mutta ei ihan huomiseksi. Vaatii liikaa suunnittelua ja tanssittajia täytyy löytyä riittävästi. Vai mitä mieltä muut on? Otan kanssa neuvoa antavaa. 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Mä tulen kans ottaan🍺🥘🍕. Kuhmu ohimossa alkaa aleta. Mut kiharat on litassa. Mä laitan👒. Otan vaan ihan seuroiks ja neuvoa-antavaks. Mä tykkään askarrella, mut lopputulos ⚠️. Jotenki vetelä olo.
Sheissengz määss sanoisin ettäz mikseikk miksi me juodaan näin paljons??s?🍾🍾🍾🍾 Voikssss kukaan seuraksi tulhazx?🍾🍾 jazz Tuleekzez joki karioke vetämään?
Ja otetaan joki päivää selvänä?Ja mithä hottoo me tehdään huomenn? Joki kertoo siitä ny!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Vierailija kirjoitti:
Nirppis, onks tää🗡sun terottimes??? Löytyi holvikaaren alta käärittynä🎀...
Siel oli muutaki löytötavaraa...☎️📷📚🔫💉👙💄👜👠👓 hakekaaha omanne
Ei ole tuo minun luistinteroitin. Toi punainen korkkarit voi ehkä olla mun.
En nyt niin muista kaikkee ........ Huulipuna ei ole minun, enkä käytä tollasta äklöpunaista joita suurin osa huom. Suurin osa AV- mammoista käyttää!!!
Minun aistikkaat amorinkaarihuuleni punataan sofistikoituneella sävyllä joka korostaa vaaleaa kuultavaa virheetöntä kasvojeni ihoa. Sävy on noiden värien 🧠👄
sekoitus.
Tuleeko latino tai ne kutsutut kaverit tanssittamaan meitä? T kilttinaisten pöytä, seuranaan vain🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Vierailija kirjoitti:
Oisiko tangomarkkinat hei peräti huomisen ohjelma? Vai pidetäänkö huomenna aivoriihi, jossa suunnitellaan vasta niitä? Ehkä huomenna voitaisiin vaikka pitää tangomarkkinoiden suunnittelu ja askarrella Saimaa-kuvioinen äitiyspakkaus? Siitä jos mistä saisimme hei positiivista julkisuutta. Ei, tähän täytyy nyt tähän mietintään ottaa neuvoa antavia ja äkkiä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Kuiskaa äärimmäisen pienellä äänellä: Kai ne paikalliset, jotka jakoi aa-lehtiä eilen, ovat jättäneet meidät nyt rauhaan?
Emme ole! Meillä on nyt kokous menossa. Kehitämme uuden toimintasuunnitelman.
Ja tulette koska näkemään ja kokemaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko latino tai ne kutsutut kaverit tanssittamaan meitä? T kilttinaisten pöytä, seuranaan vain🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Kilttinainen ei miestä saa. Minä olen räväkkä ja sanansäiläni viiltää.
Minä kun haluan miehen niin minähän en kysele. Minä otan miehen minkä milloinkin haluan.
Mies voi vikistä mutta loppuu se vilinä kun sen sänkyyni kaadan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen ei miestä saa. Minä olen räväkkä ja sanansäiläni viiltää.
Minä kun haluan miehen niin minähän en kysele. Minä otan miehen minkä milloinkin haluan.
Mies voi vikistä mutta loppuu se vilinä kun sen sänkyyni kaadan.
Siis loppuu se vikinä ei vilinä mieheltä. Ja alkaa vaakamambo.
Paikallinen aa- kerhon puheenjohtaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole! Meillä on nyt kokous menossa. Kehitämme uuden toimintasuunnitelman.
Ja tulette koska näkemään ja kokemaan!
Kuiskaa kaikille muille paitsi aa-jäsenille:
Eig! Nythän siissuss hanniballl ja tehdd hommiin het$! Noista pääestäväz, vainxoo meitä, vaikkei oteta kuinzc sofikoitoneesti😭🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Kuka on Diego? Olin jonkun Diego kanssa viime yönä mutten muista enempää. Ei, ei se ollut Paco. Kyllä se oli Diego.
Eruopnvgrrs liiikkkaaafffffffff ottanneeerryyyy jokkkuiuhhhg agttaugggaaatttt mä hukkunut hereoiio🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
No nyt lähden, tulin vain hakemaan laukkuni joka siis unohtui kun💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷..... No siitä sen enempää, mutta ymmärrän siis oikein hyvin tuskasi luistelijan kanssa💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷.... Siis se tai joku muu nimettömänä huutelee kaikkea, aion ohittaa sillä tarkistin taustat jo ja💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷.... Siis mistä näitä kateellisia primadonnia riittää, en aio uskoa sanaakaan, mutta nyt menen hotelliin enkä siis usko sanaakaan💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷... Jos kyselen Kätevä Emäntä ne kuulumisesta myöhemmin, sillä jäi kesken nyt se hetki kun💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷.....