Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4681/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Tulee altaille höpöttämään kaikille ja erityisesti juttiliaalle uteliaalle ja kätevälle emännälle, jotka sai myös vip-liput raumanmereeseen eilen*

Siis nyt, Paco on aivan ihana ja hän korjasi sydämeni.🤧🤧🤧💝💝💝💝💝💝💝💝🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Siis katsokaa näitä hiuksia, mitä se kertoo kiihkeydestä ja🍷🍷🍷🍷💝💝💝💝💝🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷..... Aivan, sitähän minäkin, ette usko kuulkaa💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷.....

Latinohan siis paljastui siaksi, mutta se ei haittaa sillä paco on helmi ja minä olen nyt niin💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷..... Me mennään pacon kanssa naimisiin heti kun💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷..... En tiedä haluanko latinoa häihin, mutta se tutustutti minut pacoon, ja paco korjasi sydämeni💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷....

Ja ette usko mitä paco sanoi, siis tämä on rakkautta eli se sanoi minusta että💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷..... Me mennään naimisiin, minä ja paco sillä tämä on rakkautta häät on heti kun saadaan hoidettua vain pari pikkujuttua💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷....

No siis se pelko siitä, että paco viedään minulta aiheutti sen, että tänne oli pakko kutsua valtava määrä sen kavereita ja💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷...... Siis katsokaa nyt, miten tämä sydän korjaantui, kiitos pacon ja ette usko mitä se teki hotellissa Jano ei ole riittävän eroottinen kappale kertomaan siitä💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....

No me nähdään raumanmeressä ja katsotaan silloin asun Suomessa vai pacon kotiseuduilla, vauvaa yritetään ja ette usko muuten usko yhtä juttua.....💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷Siis latinohan on menneen talven lumia, katsokaa tätä ihoa sehän hehkuu, kiitos pacon ja teilläkin varmaan ois kerrottavaa💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷....

Mutta sopiiko jos Kätevä Emäntä ja juttelias utelias kyselen myöhemmin teidän kuulumiset, ei pahalla mutta kun paco🤧🤧🤧🤧💝💝💝💝🍷🍷🍷🍷🍷..... Ajattelin että ymmärrätte, tässä on nyt rakkautta pelissä liikaa.💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷 Onneksi ne pacon sinkkukaverit tulee viihdyttämään muita, ei tartte peljätä kilpailua💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷..... Nyt pakko palata hotelliin, sillä paco lupasi laittaa ette usko, mutta minua varten jopa💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷.......

Voi aivan ihanaa kuulla! Toki ymmärretään tilanteesi, mene vain takaisin hotelliin Pacon luokse. Palataan asiaan myöhemmin.

Ja mitä toi luistelija yrittää taas Damianosta huudella, eikö se edelleenkään tajua että on ollut Tauskin kanssa... No pahasti harhailee kyllä

No nyt lähden, tulin vain hakemaan laukkuni joka siis unohtui kun💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷..... No siitä sen enempää, mutta ymmärrän siis oikein hyvin tuskasi luistelijan kanssa💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷.... Siis se tai joku muu nimettömänä huutelee kaikkea, aion ohittaa sillä tarkistin taustat jo ja💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷.... Siis mistä näitä kateellisia primadonnia riittää, en aio uskoa sanaakaan, mutta nyt menen hotelliin enkä siis usko sanaakaan💝💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷... Jos kyselen Kätevä Emäntä ne kuulumisesta myöhemmin, sillä jäi kesken nyt se hetki kun💝💝💝🤧🤧🤧🍷🍷🍷.....

Vierailija
4682/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varovasti muistutan: Olen luvannut Anopille, että olen jouluaattoon mennessä kotona. Hänen hoitovuoronsa loppuu. 4 alle kouluikäistä. Ja oma poikansa. Hienosti hoitunut mamman kuukausien matka. Siis Av-reissu. Mut siis alanko ettiin kyytiä. Vai valutaanko etelään koko sakki.

Ei mulla muuta ollu

Onkohan sinulla anoppia enää tämän reissun jälkeen? Niin ja onkohan edes lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luistelijatähtikaunotartimmikurvitkohdillaan. kirjoitti:

Luistinteroitinta ei löydy!!?????

Onko joku teistä ottanut sen?? Epäilen joku teistä tai kaikki olette syyllisiä!

Olette katkeria minulle koska vietin kiihkeitä rakkaustuokioita ❤️❤️❤️❤️😍😍 Damianonin kanssa.

OLE HILJAA, SE JUNA MENI JO ETTÄ ESIINTYISIT!! TÄSSÄ NYT ISOMPIAKIN MURHEITA, KUTEN MM:

1. Pidetäänkö me tangomarkkinat tällä matkalla, sitä joku ehdotti?

2. Miksi luistintähti valehtelet damianosta?

3. Kätis ja Juttelias utelias, mitä kaikkea tuo ent sydänsairas kertoi pacosta, haluan tietää!

4. Kutsuihan Latino ne pacon kaverit tänne, tanssittamaan meitä?

5. Mennäänkö me yhä jouluksi kotiin, alkuperäisen suunnitelman mukaan kun joku tahtoo kotiin?

6. Mitä me huomenna tehdään?

Tangomarkkinat av-tyyliin, siinä voisi hei olla ideaa. Vai mitä muut sanoo?🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
4684/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppis, onks tää🗡sun terottimes??? Löytyi holvikaaren alta käärittynä🎀...

Siel oli muutaki löytötavaraa...☎️📷📚🔫💉👙💄👜👠👓 hakekaaha omanne

Vierailija
4685/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette katkeria minulle koska vietin kiihkeitä rakkaustuokioita ❤️❤️❤️❤️😍😍 Damianonin kanssa.

OLE HILJAA, SE JUNA MENI JO ETTÄ ESIINTYISIT!! TÄSSÄ NYT ISOMPIAKIN MURHEITA, KUTEN MM:

3. Kätis ja Juttelias utelias, mitä kaikkea tuo ent sydänsairas kertoi pacosta, haluan tietää!

5. Mennäänkö me yhä jouluksi kotiin, alkuperäisen suunnitelman mukaan kun joku tahtoo kotiin?

Tangomarkkinat av-tyyliin, siinä voisi hei olla ideaa. Vai mitä muut sanoo?🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Tangomarkkinoilla ollaan ennenkin pidetty av-miitti. Muistan hyvin koska Latino ei tanssittanut minua siellä vaan selvästi juoksi karkuun. Yhyyyy….

Vierailija
4686/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tangomarkkinat laulaen

Vai Tangomarkkinat tanssien???

Vierailija
4687/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta me voitaisiin oikein hyvin pitää reissulla tangomarkkinat, onhan tanssittaja riittävästi kasassa se kun täytyy vain varmistaa ensin? 🤔🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4688/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisiko tangomarkkinat hei peräti huomisen ohjelma? Vai pidetäänkö huomenna aivoriihi, jossa suunnitellaan vasta niitä? Ehkä huomenna voitaisiin vaikka pitää tangomarkkinoiden suunnittelu ja askarrella Saimaa-kuvioinen äitiyspakkaus? Siitä jos mistä saisimme hei positiivista julkisuutta. Ei, tähän täytyy nyt tähän mietintään ottaa neuvoa antavia ja äkkiä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Kuiskaa äärimmäisen pienellä äänellä: Kai ne paikalliset, jotka jakoi aa-lehtiä eilen, ovat jättäneet meidät nyt rauhaan?

Vierailija
4689/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangomarkkinat käy minulle kyllä, mutta ei ihan huomiseksi. Vaatii liikaa suunnittelua ja tanssittajia täytyy löytyä riittävästi. Vai mitä mieltä muut on? Otan kanssa neuvoa antavaa. 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4690/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tangomarkkinat käy minulle kyllä, mutta ei ihan huomiseksi. Vaatii liikaa suunnittelua ja tanssittajia täytyy löytyä riittävästi. Vai mitä mieltä muut on? Otan kanssa neuvoa antavaa. 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Mä tulen kans ottaan🍺🥘🍕. Kuhmu ohimossa alkaa aleta. Mut kiharat on litassa. Mä laitan👒. Otan vaan ihan seuroiks ja neuvoa-antavaks. Mä tykkään askarrella, mut lopputulos ⚠️. Jotenki vetelä olo.

Vierailija
4691/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheissengz määss sanoisin ettäz mikseikk miksi me juodaan näin paljons??s?🍾🍾🍾🍾 Voikssss kukaan seuraksi tulhazx?🍾🍾 jazz Tuleekzez joki karioke vetämään?

Ja otetaan joki päivää selvänä?Ja mithä hottoo me tehdään huomenn? Joki kertoo siitä ny!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Vierailija
4692/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirppis, onks tää🗡sun terottimes??? Löytyi holvikaaren alta käärittynä🎀...

Siel oli muutaki löytötavaraa...☎️📷📚🔫💉👙💄👜👠👓 hakekaaha omanne

Ei ole tuo minun luistinteroitin. Toi punainen korkkarit voi ehkä olla mun.

En nyt niin muista kaikkee ........ Huulipuna ei ole minun, enkä käytä tollasta äklöpunaista joita suurin osa huom. Suurin osa AV- mammoista käyttää!!!

Minun aistikkaat amorinkaarihuuleni punataan sofistikoituneella sävyllä joka korostaa vaaleaa kuultavaa virheetöntä kasvojeni ihoa. Sävy on noiden värien 🧠👄

sekoitus.

Vierailija
4693/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko latino tai ne kutsutut kaverit tanssittamaan meitä? T kilttinaisten pöytä, seuranaan vain🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Vierailija
4694/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisiko tangomarkkinat hei peräti huomisen ohjelma? Vai pidetäänkö huomenna aivoriihi, jossa suunnitellaan vasta niitä? Ehkä huomenna voitaisiin vaikka pitää tangomarkkinoiden suunnittelu ja askarrella Saimaa-kuvioinen äitiyspakkaus? Siitä jos mistä saisimme hei positiivista julkisuutta. Ei, tähän täytyy nyt tähän mietintään ottaa neuvoa antavia ja äkkiä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Kuiskaa äärimmäisen pienellä äänellä: Kai ne paikalliset, jotka jakoi aa-lehtiä eilen, ovat jättäneet meidät nyt rauhaan?

Emme ole! Meillä on nyt kokous menossa. Kehitämme uuden toimintasuunnitelman.

Ja tulette koska näkemään ja kokemaan!

Vierailija
4695/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko latino tai ne kutsutut kaverit tanssittamaan meitä? T kilttinaisten pöytä, seuranaan vain🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Kilttinainen ei miestä saa. Minä olen räväkkä ja sanansäiläni viiltää.

Minä kun haluan miehen niin minähän en kysele. Minä otan miehen minkä milloinkin haluan.

Mies voi vikistä mutta loppuu se vilinä kun sen sänkyyni kaadan.

Vierailija
4696/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen ei miestä saa. Minä olen räväkkä ja sanansäiläni viiltää.

Minä kun haluan miehen niin minähän en kysele. Minä otan miehen minkä milloinkin haluan.

Mies voi vikistä mutta loppuu se vilinä kun sen sänkyyni kaadan.

Siis loppuu se vikinä ei vilinä mieheltä. Ja alkaa vaakamambo.

Vierailija
4697/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan🍸

Vierailija
4698/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen aa- kerhon puheenjohtaja. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole! Meillä on nyt kokous menossa. Kehitämme uuden toimintasuunnitelman.

Ja tulette koska näkemään ja kokemaan!

Kuiskaa kaikille muille paitsi aa-jäsenille:

Eig! Nythän siissuss hanniballl ja tehdd hommiin het$! Noista pääestäväz, vainxoo meitä, vaikkei oteta kuinzc sofikoitoneesti😭🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4699/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Diego? Olin jonkun Diego kanssa viime yönä mutten muista enempää. Ei, ei se ollut Paco. Kyllä se oli Diego.

Vierailija
4700/5012 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eruopnvgrrs liiikkkaaafffffffff ottanneeerryyyy jokkkuiuhhhg agttaugggaaatttt mä hukkunut hereoiio🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃