Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4641/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt, haimme tuiskun tuomaristoon. Voittaja julki tänään, ei tätä jännitystä kestä muuten. Se voittaja julistetaan tänään, heti kun finaali on ohi.🥸🍾🍾🍾

Vierailija
4642/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, alkoi jännittää nyt ja pahoin. 🤮Otetaanko huomenna vaan kylpylää, saunomista ja spaahoitoja? Sosiiko kaikille? Tähän pelkoon on pakko alkaa nyt ottamaan. 🤮🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Sopii minulle, mitä muut sanoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OFFICIAL karaokekilpailun biisit av-matkan saimaan meren reissulla, alkaa kello 18.00, raskautetut tuomaroi ja palkintona vip-lippu Raumanmeren reissuun:

Hei haloo Riinggnnn rinnng. Herätyskello soi! Huhuuu.

Ilmottautumaan koronakisaan...

Prrrkkkle Karaokekisaan!!!

1) Juuli Juristi

Ajan hiekkaa vaan

2) Tauno Takarivi

Kirje kotiin

3) Joopa Joo

Jos sais kerran reissullans

4) Poropeukalo

Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan

5) Doris

Doris

6) Vierailija

Sua vain yli kaiken mä rakastan

7) Vierailija

Mä näitä polkuja tallaan

8) Vierailija&Vierailija

Kotiviini

9) Vierailija

Oi niitä aikoja

10) Vierailija

(Jano) -> Mun Sydän on niin $tanan särkynyt

11) Vierailija

Taakse paikan ja ajan

12) Vierailija

Sylvian joululaulu

13) Musta kissa

Mustan kissan tango

14) Vierailija

Satulinna

15) Vierailija

Rahan takii

16) Juttelias Utelias

Itse Tuoppini Jäljet Mä Tunnen

17) Kilttimies

Jos huomenna ois viimeinen päivä

18) Vierailija

Minä olen muistanut

19) Vierailija

Maa ponteva Pohjola äärillä on

20) Kilttimies ???? EHKÄ????

Tänä iltana, ei tuu pakkeja

21) Vierailija

Vanha juoppo

22) Vierailija

Selvä päivä

23) Vierailija

Viekää minut baariin, veljet

24) Vierailija

Pöytä täyteen

25) Vierailija

Vauhti kiihtyy

26) Vierailija

Kohta vapaita

27)Vierailija

Juodaan viinaa

28) Vierailija

Varpunen pienoinen

29) Vierailija

Nainen, jonka ympärille tuolit tuodaan

30)Vierailija

Tuhansien murheellisten laulujen maa

31) Kätevä emäntä

Selvä päivä

32) kilttimies

Dooris

33) Vierailija

Sinä olet minun

34)Vierailija

Hanuri

35) Vierailija

Rankka päivä

36)Vierailija

Haistakaa pska koko valtiovalta

37)Vierailija

Muutkin mokaa

38)Vierailija

Rappiolla on hyvä olla

39)Vierailija

Miljoona ruusua

Tässä OFFICIAL karaokekilpailun biisilista, palkintona vip-lippu Raumanmeren reissuun. Aloitamme kello 18.00, raskautetut tuomaroivat. Muistakaa, ettei se voitto ole kaikista tärkeintä, vai mitä?

Kisa oli tiukka, tiukkaakin tiukempi. Finaalikierrokselle menevät seuraavat 3 osallistujaa. He vetävät kaikki vauhti kiihtyy kappaleen...

Ja sen jälkeen suljetulla lippuäänestyksellä päätetään, kuka on ensimmäinen, toinen ja kolmas.

Voittaja saa vip-liput raumanmereeseen, eli äänestäkää siis. Huomenna joku saa lukea tulokset.

TÄSSÄ finaalikolmikko, jotka esittävät vauhti kiihtyy kappaleen nyt:

-Kätevä emäntä joka lauloi selvä päivä

-Vierailija joka lauloi mun sydän latinolle omistettuna

-Juttelias utelias, joka lauloi kappaleen itse mä tuoppini jäljet tunnen.

NÄMÄ KOLME MENEVÄT FINAALIIN ESITTÄÄMÄÄN KAPPALEEN VAUHTI KIIHTYY, SULJETTU LIPPUÄÄNESTYS JOKA LUETEEN HUOMENNA KUKA OLI PARAS, JOKU MUU SAA LUKEA SEN. RASITTAVAA OLLA TUOMARI, HUH.

Finaali kolmikko esittämään kaikki klassikko eli vauhti kiihtyy, nyt. Sitten suljettu lippuäänestys, joku uskottu palstailija saa huomenna lukea äänet palstalle.

EDUSTAN RAATIA, TÄSSÄ TULOKSET MEILLE ESITETTIIN VAATIMUS JULKAISTA TULOKSET TÄNÄÄN, MUTTA HYVITEKSENÄ JOKAINEN FINAALIIN PÄÄSSYT SAA VIP-LIPUN RAUMANMEREN KETJUUN, SOPIIKO TÄMÄ?

Tuiskun puolueeton mielipide voittajista:

1. Ensimmäisellä sijalla on JUTTELIAS Utelias tuiskun sydäntä kosketti erityisesti kappalevalinta eli *itse mä tuoppini jäljet tunnen* Tämä vain vei tuiskun sydämessä etusijan kuulemma.

2. Toisella sijalla on KÄTEVÄ EMÄNTÄ kappaleellaan selvä päivä. Tuisku mietti pitkään, siis hyvin pitkään onko kätevä emäntä 2 vai 3. Kappale oli liian kuultu, lähes. Mutta klassikko, jonka emäntä lauloi niin kätevästi, että tuiskun sydän suli.

3. Kolmannella sijalla on VIERAILIJA joka lauloi latinolle mun sydän kappaleen. Tämä, tämä meni MELKEIN ylitse muiden, mutta Tuisku aisti siinä aavistuksen liikaa epätoivoa. Ripaus vähemmän epätoivoa ja kappale oisi tuiskun mielestä ollut voittaja. Olen pahoillani, ruiskulla on absoluuttisen sävelkorva meistä.

Jokainen esiintyjä saa raadin sekoilun vuoksi kuitenkin nyt vip-lipun raumanmereeseen, eli periaatteessa kaikki 3 voittivat. Juhlitaan sitä siis.

Vierailija
4644/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanaa, vip-lippu raumanmereeseen ja ihanaa kuulla että tuiskun sydän suli esityksestäni... ONNEA juttelias utelias, olet voittosi ansainnut! Nyt voin juoda muutaman juomankin tälle iltaa kun tulokset on julistettu ja jännitys katosi

Vierailija
4645/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, alkoi jännittää nyt ja pahoin. 🤮Otetaanko huomenna vaan kylpylää, saunomista ja spaahoitoja? Sosiiko kaikille? Tähän pelkoon on pakko alkaa nyt ottamaan. 🤮🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Sopii minulle, mitä muut sanoo?

Otetaan tämä ja aletaan juhlia. Näytetään nyt noille aa-kerholaisille mistä jäävät paitsi? Vai mitä muut sanoo? 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Vierailija
4646/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt, ripaus liikaa epätoivoa esti minua olemasta paras? 🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Lauloin latinolle. 🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷💔💔💔💔💔💔💔💔💔No, onnea voittajille eli meille kolmelle, upeata saada vip-liput jokaiselle sinne raumanmereeseen.🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷💔💔💔Nyt toistan eilisen suunnitelmani, menen holvikaaren alle sydän särkyneen odottaen Latinoa, joka luulee minua vaimokseen. 💔💔💔🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷Kerron heti huomenna miten kävi siellä spaassa ja altailla, kilttimiehet älkööt vaivautuko. 🤧🤧🤧💔💔💔🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Vain Latino voi korjata särkyneen sydämeni, kerron huomenna miten kävi sillä tänään onnistun ja saan suudelman ja kiihkeän yön latinon kanssa. 💔💔🤧🤧🤧🍷Ps, nähdään raumanmeressä kanssa. 🤧🤧🍷🍷🍷

Vierailija
4647/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OFFICIAL karaokekilpailun biisit av-matkan saimaan meren reissulla, alkaa kello 18.00, raskautetut tuomaroi ja palkintona vip-lippu Raumanmeren reissuun:

Hei haloo Riinggnnn rinnng. Herätyskello soi! Huhuuu.

Ilmottautumaan koronakisaan...

Prrrkkkle Karaokekisaan!!!

1) Juuli Juristi

Ajan hiekkaa vaan

2) Tauno Takarivi

Kirje kotiin

3) Joopa Joo

Jos sais kerran reissullans

4) Poropeukalo

Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan

5) Doris

Doris

6) Vierailija

Sua vain yli kaiken mä rakastan

7) Vierailija

Mä näitä polkuja tallaan

8) Vierailija&Vierailija

Kotiviini

9) Vierailija

Oi niitä aikoja

10) Vierailija

(Jano) -> Mun Sydän on niin $tanan särkynyt

11) Vierailija

Taakse paikan ja ajan

12) Vierailija

Sylvian joululaulu

13) Musta kissa

Mustan kissan tango

14) Vierailija

Satulinna

15) Vierailija

Rahan takii

16) Juttelias Utelias

Itse Tuoppini Jäljet Mä Tunnen

17) Kilttimies

Jos huomenna ois viimeinen päivä

18) Vierailija

Minä olen muistanut

19) Vierailija

Maa ponteva Pohjola äärillä on

20) Kilttimies ???? EHKÄ????

Tänä iltana, ei tuu pakkeja

21) Vierailija

Vanha juoppo

22) Vierailija

Selvä päivä

23) Vierailija

Viekää minut baariin, veljet

24) Vierailija

Pöytä täyteen

25) Vierailija

Vauhti kiihtyy

26) Vierailija

Kohta vapaita

27)Vierailija

Juodaan viinaa

28) Vierailija

Varpunen pienoinen

29) Vierailija

Nainen, jonka ympärille tuolit tuodaan

30)Vierailija

Tuhansien murheellisten laulujen maa

31) Kätevä emäntä

Selvä päivä

32) kilttimies

Dooris

33) Vierailija

Sinä olet minun

34)Vierailija

Hanuri

35) Vierailija

Rankka päivä

36)Vierailija

Haistakaa pska koko valtiovalta

37)Vierailija

Muutkin mokaa

38)Vierailija

Rappiolla on hyvä olla

39)Vierailija

Miljoona ruusua

Tässä OFFICIAL karaokekilpailun biisilista, palkintona vip-lippu Raumanmeren reissuun. Aloitamme kello 18.00, raskautetut tuomaroivat. Muistakaa, ettei se voitto ole kaikista tärkeintä, vai mitä?

Kisa oli tiukka, tiukkaakin tiukempi. Finaalikierrokselle menevät seuraavat 3 osallistujaa. He vetävät kaikki vauhti kiihtyy kappaleen...

Ja sen jälkeen suljetulla lippuäänestyksellä päätetään, kuka on ensimmäinen, toinen ja kolmas.

Voittaja saa vip-liput raumanmereeseen, eli äänestäkää siis. Huomenna joku saa lukea tulokset.

TÄSSÄ finaalikolmikko, jotka esittävät vauhti kiihtyy kappaleen nyt:

-Kätevä emäntä joka lauloi selvä päivä

-Vierailija joka lauloi mun sydän latinolle omistettuna

-Juttelias utelias, joka lauloi kappaleen itse mä tuoppini jäljet tunnen.

NÄMÄ KOLME MENEVÄT FINAALIIN ESITTÄÄMÄÄN KAPPALEEN VAUHTI KIIHTYY, SULJETTU LIPPUÄÄNESTYS JOKA LUETEEN HUOMENNA KUKA OLI PARAS, JOKU MUU SAA LUKEA SEN. RASITTAVAA OLLA TUOMARI, HUH.

Finaali kolmikko esittämään kaikki klassikko eli vauhti kiihtyy, nyt. Sitten suljettu lippuäänestys, joku uskottu palstailija saa huomenna lukea äänet palstalle.

EDUSTAN RAATIA, TÄSSÄ TULOKSET MEILLE ESITETTIIN VAATIMUS JULKAISTA TULOKSET TÄNÄÄN, MUTTA HYVITEKSENÄ JOKAINEN FINAALIIN PÄÄSSYT SAA VIP-LIPUN RAUMANMEREN KETJUUN, SOPIIKO TÄMÄ?

Tuiskun puolueeton mielipide voittajista:

1. Ensimmäisellä sijalla on JUTTELIAS Utelias tuiskun sydäntä kosketti erityisesti kappalevalinta eli *itse mä tuoppini jäljet tunnen* Tämä vain vei tuiskun sydämessä etusijan kuulemma.

2. Toisella sijalla on KÄTEVÄ EMÄNTÄ kappaleellaan selvä päivä. Tuisku mietti pitkään, siis hyvin pitkään onko kätevä emäntä 2 vai 3. Kappale oli liian kuultu, lähes. Mutta klassikko, jonka emäntä lauloi niin kätevästi, että tuiskun sydän suli.

3. Kolmannella sijalla on VIERAILIJA joka lauloi latinolle mun sydän kappaleen. Tämä, tämä meni MELKEIN ylitse muiden, mutta Tuisku aisti siinä aavistuksen liikaa epätoivoa. Ripaus vähemmän epätoivoa ja kappale oisi tuiskun mielestä ollut voittaja. Olen pahoillani, ruiskulla on absoluuttisen sävelkorva meistä.

Jokainen esiintyjä saa raadin sekoilun vuoksi kuitenkin nyt vip-lipun raumanmereeseen, eli periaatteessa kaikki 3 voittivat. Juhlitaan sitä siis.

Mitä vit... Kätevä emäntä kakkossijalle? Ja Selvä päivä!????

Vierailija
4648/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä tä tä??? Minä esitin Maukka Perusjätkä Herneenpalot!

Zero points!

Teen valituksen.

Vierailija
4649/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja milloin me sinne Turkkuuseen lähdetään?

Alkaa niin jurppiin tää koko reissu.

Lähen ottaan pari napanderia. 🍺🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃🍷🍷🍷

Vierailija
4650/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis ihanaa, vip-lippu raumanmereeseen ja ihanaa kuulla että tuiskun sydän suli esityksestäni... ONNEA juttelias utelias, olet voittosi ansainnut! Nyt voin juoda muutaman juomankin tälle iltaa kun tulokset on julistettu ja jännitys katosi

Olen sitä mieltä, että sinä, juttelias utelias ja se latino fani olette vapaalippunne ansainneet. Toivottavasti kukaan kilttis ei tänään mene latinosta sille, nyyh. No otetaan iloisempi meininki.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Saanko tulla juomaan kanssasi ja vetämään karaokea? Ja jutteliaalle uteliaalle pitää kertoa tästä heti, kun se tulee eli viimeistään huomenna.🥂🥂🥂🥂🥂 Onko biisi ideoita ennenkuin maistellaan?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4651/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt, ripaus liikaa epätoivoa esti minua olemasta paras? 🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Lauloin latinolle. 🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷💔💔💔💔💔💔💔💔💔No, onnea voittajille eli meille kolmelle, upeata saada vip-liput jokaiselle sinne raumanmereeseen.🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷💔💔💔Nyt toistan eilisen suunnitelmani, menen holvikaaren alle sydän särkyneen odottaen Latinoa, joka luulee minua vaimokseen. 💔💔💔🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷Kerron heti huomenna miten kävi siellä spaassa ja altailla, kilttimiehet älkööt vaivautuko. 🤧🤧🤧💔💔💔🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Vain Latino voi korjata särkyneen sydämeni, kerron huomenna miten kävi sillä tänään onnistun ja saan suudelman ja kiihkeän yön latinon kanssa. 💔💔🤧🤧🤧🍷Ps, nähdään raumanmeressä kanssa. 🤧🤧🍷🍷🍷

Tänäkin iltana kilttimies ei ota pakkeja *iloista viheltelyä*

Vierailija
4652/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio AV-retkeläiset!!! Olemme täällä Pubin edessä valmiina jakamaan teille aa- ryhmämme ohjelehtisiä!

TV. Paikalliset huolestuneet.

Heis ny! Meinsh ollaet mithäänsh tehty teillehh, menkäähh poi! Tai muut ensh pakolla en laittaes xeidat juomaa ss hörpppsyjäh! 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Vierailija
4653/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että sinä, juttelias utelias ja se latino fani olette vapaalippunne ansainneet. Toivottavasti kukaan kilttis ei tänään mene latinosta sille, nyyh. No otetaan iloisempi meininki.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Saanko tulla juomaan kanssasi ja vetämään karaokea? Ja jutteliaalle uteliaalle pitää kertoa tästä heti, kun se tulee eli viimeistään huomenna.🥂🥂🥂🥂🥂 Onko biisi ideoita ennenkuin maistellaan?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Kiitos! Tottakai saat tulla juomaan kanssani ja vetämään karaokea, miten ois vauhti kiihtyy? Kippis!

Vierailija
4654/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Kiitos! Tottakai saat tulla juomaan kanssani ja vetämään karaokea, miten ois vauhti kiihtyy? Kippis!

No nyt näenkin sinut, vedetään vaan tämä klassikko ennenkuin ollaan lärveissä

Vierailija
4655/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunh vielsäss ollaan selvistäpäins, nies piestäns ohjelma

Ku kello o 13 niinsess saunaaseens sammuminenh

Kuxz kello o 15 niinsh spaahoidoissahh tukehdettuminenhen

Siites eteenpäinsh kylpylää se h hukkuminenehs ja muut. Soppiikeses aikataulut kaikill?

Vierailija
4656/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kilttimies lähti kilpailijani perään. Latino, odotan.🍸

Vierailija
4657/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunh vielsäss ollaan selvistäpäins, nies piestäns ohjelma

Ku kello o 13 niinsess saunaaseens sammuminenh

Kuxz kello o 15 niinsh spaahoidoissahh tukehdettuminenhen

Siites eteenpäinsh kylpylää se h hukkuminenehs ja muut. Soppiikeses aikataulut kaikill?

Huoh. Selvinpäin olevana raskautettuna korjaan nyt nuo huomisen aikataulut, ei ihan noin sentään mennä. Eli.

Kello 13.00 = Sauna

Kello 15.00 = spaahoidot kaikille

Siitä eteenpäin kylpylässä oloa ja seurustelua baarissa jne.

Vierailija
4658/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tämän kaiken jännityksen jälkeen meillä juhlan aika? Jos ei muuten, niin näytetään paikallisille miten juhlitaan sofokoituneesti!🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🧋🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥂🥂🍻🍻🍺🍺🍹🍸🍸🍸

Kuiskaa koko ajan: Ja ihan vähän otetaan tähän pelkoon, en kestä jos itkupilli palasi. En vaan jaksa😟. Ei, pakko alkaa tähän pelkoon jo ottamaan, aa-väki suorastaan pakottaa meidät juomaan vainoillaan!😟😟

Vierailija
4659/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden nyt teroittamaan luistimeni. Huomenna klo: jotain tulette katsomaan minua slutsit ja salkowitsit. Tauski tulee laulamaan.

TV. Luistelija.

Vierailija
4660/5012 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinr meit sanonhsf että kaih me jatketaens tätäs reissuuhd kauaskin? Mä siis rakastanhg teitäs ja maksantestitkinh rajalla etenee kotiinpaluussuunnitelmian onneksesj!? Vai mize muut sanoo, kuha täält eesh haluissh kotii*+n hei?😭🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän