Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on hätä ja stressiä pukkaa = Miten tämä mahdutetaan matkaohjelmaan???!
Pullervo pitäisi saada joogaamaan, jotta voisimme norppayöpuvuissa tehdä perässä, ah mikä ihana matkaohjelma numero se olisikaan!!!
Mutta puhuuko kukaan Norppaa, jotta pullervo ymmärtäisi vetää meille satapäisille norppayöasuisille av-matkaajille jooga tunnin kivillä????
Osaisiko miikkulainen soittamalla kertoa pullervolle, mitä pitää tehdä kun laulun mukaan hyvin hylje sitä ymmärtää??
Voi ei oi voi ei oi... olen joogannut viimeksi vuonna 1997, en mitenkään muista miten ne asanat menee, kissa, aurinkotervehdys sun muut... voi ei tää mun huolibukeelista on ääretön~ en löydä edes merkkiä niiiiiin pitkään äääääärettömyyyyhhteeeeenn voi ei oi voi...
Bussikuskit: Heimo, 2x David, Janne Hurme, Sanna, 2xBrexit, Mister Tokmanni, Aake Kalliala, Arvi Lind, Harri Saksala, Hillevi & joku
Oliko tässä kaikki, olihan kaikilla selvillä bussinsa numero, itse oon oottana sekä Hartolassa, että Vaalassa varmuuden vuoksi ja YHTÄÄN NORPPABUSSIA en oo eilisestä oottamisen jälkeen nähnä. Vähän jouduin vanukasta maistamaan, missä bussiletka viipyy???
Vierailija kirjoitti:
Mies meinasi omien sanojensa mukaan vain maistaa lasten norppa eväsvanukkaita, onneksi ehdin väliin... Voiko miestä nyt ottaa reissuun mukaan vai jätänkö tuon sian?
JÄTÄ!
Joopa joo kirjoitti:
Bussikuskit: Heimo, 2x David, Janne Hurme, Sanna, 2xBrexit, Mister Tokmanni, Aake Kalliala, Arvi Lind, Harri Saksala, Hillevi & joku
Oliko tässä kaikki, olihan kaikilla selvillä bussinsa numero, itse oon oottana sekä Hartolassa, että Vaalassa varmuuden vuoksi ja YHTÄÄN NORPPABUSSIA en oo eilisestä oottamisen jälkeen nähnä. Vähän jouduin vanukasta maistamaan, missä bussiletka viipyy???
Ei Sannaa, ei missään nimessä sitä kuskiksi eikä mukaan pilaamaan paljon panostettuun matkaamme!!!
Söisi vielä lasten aamiaiset ja ties mitä, miettikää vähän mikä aamupala case siitäkin matkalla syntyisi!
Ja bussikuskeja vielä hakusessa, matka lähtee heti kun paikat täytetty.
Rahkapetri ilmoittautuu kuskiksi!
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on hätä ja stressiä pukkaa = Miten tämä mahdutetaan matkaohjelmaan???!
Pullervo pitäisi saada joogaamaan, jotta voisimme norppayöpuvuissa tehdä perässä, ah mikä ihana matkaohjelma numero se olisikaan!!!
Mutta puhuuko kukaan Norppaa, jotta pullervo ymmärtäisi vetää meille satapäisille norppayöasuisille av-matkaajille jooga tunnin kivillä????
Osaisiko miikkulainen soittamalla kertoa pullervolle, mitä pitää tehdä kun laulun mukaan hyvin hylje sitä ymmärtää??
Voi ei oi voi ei oi... olen joogannut viimeksi vuonna 1997, en mitenkään muista miten ne asanat menee, kissa, aurinkotervehdys sun muut... voi ei tää mun huolibukeelista on ääretön~ en löydä edes merkkiä niiiiiin pitkään äääääärettömyyyyhhteeeeenn voi ei oi voi...
Kyllä pullervon tahtiin täytyy päästä joogaamaan, aivan mahtavaa hei ja ihan pakollinen ohjelmanumero!!!!
Joopa joo kirjoitti:
Ok. SANNAn tilalle Rahkapetteri. Käykö Heikki Kahila, kyseli töitä ja Sakari Kuosmanen. Hänestä vois olla tulkkausapuja Saimaasessa.
Kunnianosoituksena parista viime vuodesta kuskeiksi mukaan
Mika Salminen (THL)
Taneli Puumalainen (STM)
Markku Mäkijärvi (HUS)
Tämä hieno idea. Lahjoitammeko heille myös tamponinnarukorut muistoksi reissusta?
Kunnianosoituksena parista viime vuodesta kuskeiksi mukaan
Mika Salminen (THL)
Taneli Puumalainen (STM)
Markku Mäkijärvi (HUS)[/quote]
Mä luulen, että noi pojat ovat nähneet niin monta tamponia (muihin aukkoihin tungettuna) elämänsä aikana, ettei ne kaipaa koruja niihin naruihin. :)
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo kirjoitti:
Itkevä apua pyytänyt!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!! kirjoitti:
Sovitin lähes väkisin meidän uhmaikäiselle Nico-jannicalle Norppa yöasuja ja lapsi muuttui oikeaksi norpaksi. APUVA, kertokaa oikeasti äkkiä mitä teen?!?!
No nythän pääset reissulla eroon koko lellikistä, kyllä sen joku norppa adoptoi...
Kuullostaa ehkä julmalta, mutta tää oli ainoa neuvo, mikä mulle tuli mieleen.
N60 lapsetonJos nimimerkki "nyt on hätä" ajattelee asiaa laajemmin?
Järkytys on ehkä nyt suuri, mutta anna norpaksi muuttunut lapsi saimaannorpan adoptoitavaksi.
Pääset eroon äitiyden haasteistakin ja teet uskomattoman hyvän työn = saimaannorppa on vaarassa kuolla sukupuuttoon.
Jokainen uusi norpan poikanen on siis äärettömän tärkeä ja laulun arvoinen...
Nyt me av väki pistämme muistilistaan, että norpat poikanen on pidettävä hengissä ja saatava joku norppa adoptoimaan se!
Minä en ole koskaan ajatellut olevani huono äiti, joka hylkää lapsensa:(
Osaako Norppa emo edes hoitaa meidän nico-jannicaa, hä????
Ja siis pitäisikö oma Taapero antaa norpille, tunteeko lapsi (tai norpan poikanen) että miehen kanssa hylätään se????
Mutta ei osata hoitaa nico-jannicaa itsekään, kun siitä tuli saimaan Norppa!!
Onko itsemme kiusaamista ja loppuelämän pilaamista, jos muutamme saimaan en rantaan, voidaksemme olla lähellä Norppa lastamme???
Mutta rääkätäänkö vain miehen kanssa itseämme, kun Nico-jannicaa eläisi onnellista/onnetonta Norppa elämää norppaperheen kanssa, eikä tuntisi meitä??
AUTTAKAA, en pysty edes raikkaita voileipiä tekemään kun itkettää!!!!
No en nyt mitenkään pysty samaistumaan, kun ei lähipiirissä ole monikaan taapero 'tietääkseni' norpaksi muuttunut. Onkohan se kuinkakin yleistä? Johtuuko ilmaston lämpenemisestä, sähköautoista vai Porvoon vaikutuksesta?
Enemmän huolissani olen voi voi voi voi siitä, että sait kai Norppayöasun vahingoittumattomana riisuttua, olihan kuitti tallessa, että voit palauttaa? On meinaan sen verran arvokas vaate meidän keskiverto AV-immeisten tuloilla
Ryhdistäydy ja ryhdy raikkaiden voileipien tekoon. On kai sinulla suurempiakin murheita...
Norppa puku hajosi eikä kuittia ole:(
Ja joku käski hylätä eri viestissä meidän nico-jannican norppille poikaseksi, rukoilen että älkää pakottaako!!!
Itkettää ja voileivistä ei tule raikkaita vaikka miten koittaisi:(
Kai me saadaan pitää meidän nico-jannican, av-väki voisi auttaa tässä ongelmassa?
No voi nyt taas, *huokaus jos toinenkin*..
Tässä taas steressitasot nousee huimiin lukemiin, kuulemma näiden entinen Taapero ja nykyinen Norppa tuhoaa kaikki paikat ja ruokkiminen hankalaa ja koko ajan pitäisi kastella ja...
Vtt, listassa kymmeniä avunpyyntökohtia.
Ei kellään oiskylpyammetta tai uima-allasta, toi norpan poikanen kaipais vettä?
Ja sen matka bussiin täytyy tehdä sopivat olosuhteet, jotta selviää hengissä saimaaseen samoin kuin tukea perhettä sen hoidossa.
Epätoivoset vanhemmat pommittavat kysymyksillä, että koska se lähtö on jotta tuosta norpasta päästään = haluavat sen NYT saimaaseen, jotta joku Norppa sen adoptoi, kun kämppä on kuulemma tuhottu.
Ei kukaan jaksaisi auttaa asiassa eli pelastaa ja hoitaa saimaannorpan poikasta?
T: Yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Noi oi voi oi voi, minäkunluulin... että tämä huoli on pois bukeelistaltani, kun on viestiketjussa ollut hiljaista. Luulin vilpittömästi nimittäin siis kuitenkin, että näin täydenkuun ja nousuveden aikaan norpanpentu olis muuttunu takasi taaperoksi. Voi ei oi voi voi voi. En voi auttaa, meidän kylpyammeen ukko vaihtoi 14v sitten suihkunurkkaukseen, mistä vieläkin hänelle vihoittelen. No niin, nyt olis amme tarpeen, arvasinhan tämän. Miehet!!
Av-väki kävi äsken hekemassa hoitoon tuon, rättiväsyneetvanhemt antoivat heti.
Sitten suihkukoneella saimaaseen tilaustyönä, lentäjänä Heimo huima ja nyt Kullervo adoptoinut tuon entisen taaperon nykyisen sanelmakuutin.Video saanut samantien lukuisia kommentteja ja reippaasti yli kymmenen tuhatta katselukertaa, av väkeä kiitellään:)
Loppu hyvin, kaikki hyvin:
Ja Ainiin....
Jos joku muuten laittaisi viestiä niille vanhemmille, ettei tarvii odotella meitä takasin, kun ei mainittu että mennään viemään suihkukoneella pysyvästi toi Norppa saimaaseen?
Viesti kyllä menee perille mutt voi voi oi oi
nyt tuli mulle taas yksi huoli lisää mun ikiomaan bukeelistiin: ei kai tätä lentoa jyvitetä kaikille osallistujulle, just kun julkisesti kerroin et tein kai lottorivini väärin ja säästöbujjetsilla jo un t än ko ko rei ssun te hdä!!!
Heimo huima on tunnettu taistelulentäjä, joka pystyy pienimmälläkin kerosiini määrällä uskomattomiin suorituksiin = lisäkuluja ei tule kenellekään.
Saatiin toinenkin Heimo: hauskimmista Fingerporeista itseoikeutetusti Heimo Vesa.
Heimo V.
H.V.
Joogatunnit lisäksi pullervo on pakko saada vetämään meille iltajumppa!!!
Miettikää, mikä ihana ohjelmanumero oisikaan, kun satapäinen av väki norppapuvuissa iltajumppaa pullervon tahtiin!!
Nyt ON PAKKO selvittää Osaako miikkulainen tai joku muu norppaa!!!
Miettikää, norppayöasut päällä ensin kivillä pullervon vetämä jooga ja nyt iltajumppa:)
Nämä on PAKKO saada matkan ohjelmanumeroihin, myös iltajumppa!!♡
Kai iltajumppa pullervon tahtiin kivillä myös sopii kaikille???
Voikohan saimaanjärvessä vielä uida vai mennäänkö tosiaan sukellusveneellä? Norppaliveä voitaisiin samalla tosiaan kuvata.
Mutta osaako kukaan ajaa sukellusvenettä ja voiko nuo vapaat vuotajat laittaa uimaan?
Vaikeaksi menee... Onko ratkaisuun ideoita?
Työkkäri ei hyväksynyt av-matkaa syyksi olla menemättä pelleilemään kuntouttavaan työtöimintaan, siis törkeää!!!!!!!
Voiko työkkärin toimista valittaa??
Nostetaan vaikka av-kanne??
Ja kai tuo Vaasan alueen työkkärin tiukkapipoinen täti pilasi nyt oman uransa tällä???
Siis kai tämä suututti nyt aika monta tuhatta ylpeää palstailijaa????
Haukkui minua ja tätä av-matkaa hulluksi ideaksi, kuvitelkaa että av-matkaa haukkui!
T: Entistä ylpeämpi av-matkailija, karenssista huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri ei hyväksynyt av-matkaa syyksi olla menemättä pelleilemään kuntouttavaan työtöimintaan, siis törkeää!!!!!!!
Voiko työkkärin toimista valittaa??
Nostetaan vaikka av-kanne??
Ja kai tuo Vaasan alueen työkkärin tiukkapipoinen täti pilasi nyt oman uransa tällä???
Siis kai tämä suututti nyt aika monta tuhatta ylpeää palstailijaa????
Haukkui minua ja tätä av-matkaa hulluksi ideaksi, kuvitelkaa että av-matkaa haukkui!
T: Entistä ylpeämpi av-matkailija, karenssista huolimatta!
Sä voit rakentaa tästä brändin itsellesi.
Norppakuiskaaja-Noora.
Mitä pitäisi tehdä, mies tahtoo ottaa mukaan koko kaveri poppoonsa?
Jos niin käy, niin koko matkan ajan joudutaan kuuntelemaan sitä "ihanaa leijonat ihanaa" hoivaamista, kun innostuvat ottamaan:(
Korostan, että miehen kaverit ovat sinkkuja, joilla EI OLE naispuolista vartijaa mukanaan, eli sekoiluksi taatusti menee..
Matkanjärjestäjät varmaan hoitavat asian, että ilman vahtijaa (vaimo, äiti tms) ei kukaan mies saa tulla mukaan?
Voisiko joku ommella minulle Saimaan kansallispuvun?
Minkälainen uimapuku valikoima on tällä matkalla sallittu/muilla on?
Anoppi meinaa mennä kuulemma uimaan pohjois-karjalan kansallispuvussa, ei uskonut kun sanoin ettei tuollainen käy!
Saa porttikiellon vielä, mutta aikoo pitää päänsä, siksi kyselen jos tuon saisi muut järkiinsä:(
Asiallinen vastaus: kuskeja puuttuu yhä, saavat tullo jos kolmesti rokotettu ja bussikortti!