Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju, en kestä😂 Nauran ihan koko ajan itsekseni ääneen ja tuun niin mukaan, älkää jättäkö mua!😂😂
Tämä! Tälläistä asennetta ja naurun hekotusta itsekseen kaikilta matkalaisilta toivon!!
Mököttelijät älkööt vaivautuko.
Kuvitelkaa nyt keskiverto av: Norppayöasussaan, raikas voileipä kädessään, norppavanukas toisessa vaeltaa taukopaikalla kohti laatikkoleukaista Heimoa vapaasti vuotaen, tamponinnarukoru iloisesti tuulessa keinuen, itsekseen hihitellen...
Onko kauniimpaa näkyä? Kysyn vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounasbuffet ABC:lla?
ABC nietu, Parikkalan patsaspuisto yläpeukkuun
Pitäisikö lounas/muita syömispaikkoja varoittaa etukäteen, ettei ruuat lopu kesken? Meitä kuitenkin tulee niin monta sataa ja halutaan varmaan syödä samassa paikassa, ilman mitään viivytyksiä?
Auttakaa, missä meidän Nico-jannica on????
Meidän Nico-jannicahan oli se Taapero, joka muuttui norpaksi, kun sovitin sille norppayöasua, itkin niin paljon etten pystynyt edes raikkaita voileipiä. Tekemään!!!
Nyt norpan hajottama asunto korjattu, koska joukko ihanaa av-väkeä haki hoitoon norpaksi muuttuneen nico-jannican ja voileivätkin on taas raikkaita.
Meillä on nyt mm kylppäri, joka soveltuu täysin norpan tarpeisiin, voidaan elää yhä kuin perhe - mutta Nico-jannicahaahan EI ole palautettu vaikka pitäisi, eivätkä Heimo ja muut vastaa puhelimiinsa!!!
Tietääkö joku, missä mun lapsi on???!!!
Ois taas raikkaat ja rakkaudella tehdyt voileivätkin Taapero kuuttia odottamassa!!!
Jos kohta ei kuulu jotain, on pakko varmaan soittaa hätänumeroon, jotain saletisti sattunut, APUVA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö lounas/muita syömispaikkoja varoittaa etukäteen, ettei ruuat lopu kesken? Meitä kuitenkin tulee niin monta sataa ja halutaan varmaan syödä samassa paikassa, ilman mitään viivytyksiä?
No nyt varmaan pitäis, kun se yks katosi ketjusta kokonaa. Alkupäässä lupasi retostellen ruokkia koko porukan, kun sille oli tilille kertynyt 0,70egee ja oli KOKO summalla lupautunut hankkimaan sinilaputettuja tuotteita ilta kymmenen jälkeen. Luuliko tuo polo että osallistujia on 17kpl, eikä 17 bussilastillista, vai miksi vaikenee???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!!
Kävin äsken paikallisella ABC:llä, ja siellä oli varmaan satoja immeisiä konoontunut av-lukijamatkalle Saimaaseen. Satoi tihutti vettä, ja moni oli kietonut päällensä sadetakkia ym peittämään Norppayöasua. Kun sitten järjestelmällisesti aloin aukoa ihmisten takkeja ja tutkimaan Norppayöasuja, ja selittelin samalla tarinat vapaasti vuotavista keinuvista tamponinnarukoruista ja luonnossa metsään kivelle synnyttävät kerihtinraskaat...
Niin siinä ihmiset perääntyi ihmetellen, ja katsoivat minua kummastuneena ikäänkuin eivät koskaan olisi kuulleetkaan Av-lukijamatkasta, ja josseivät olleetkaan aiemmin niin nythän olisi ollut oiva tilaisuus. Siellä oli ihania seisovia pöytiä täynnään pullaa, rinkeliä, kahvia, lettuja... mutta maksua pyysivät. Ruokahan piti kuulua hintaan.
Kun en mitenkään saanut noita onnettomia avautumaan tunnin yritettyäni, joku kuiskasi: Täällä on K: markkinat!!
No jos se ei ollutkaan oikea lukijamatkan kokoontumispaikka, niin voi voi, kerrankos sitä ihminen erehtyy. Jopa avlle voi käydä niin, tosin äärimmäisen harvoin.
Onko reissulla ikärajaa? 13-vuotias tytär haluaisi katsella vedenalaisia maisemia sukellusveneen keulassa. On herkässä iässä ettei varmaan kehtaa alasti tulla saunomaan muiden mammojen kanssa, mutta minun mielestä nyt pitäis karaistua.
Itse saan hengitystieoireita kosteusvaurioisista paikoista, niin onko sukellusveneen kunto millainen?
Voidaanko sopia, että mun mies tiputetaan jonkin syyn varjolla osallistuja listalta?
Oikeasti, me mennään Saimaassa JÄRVEEN = sitä kalajuttujen määrää matkan aikana, perillä ja paluumatkalla:(
"uistimet sitä, sellainen vapa pitää olla, kala lyö parhaiten kiinni jos.."
Ne tarinat ei kuulkaa matkan aikana lopu ja kukaan EI jaksa kuunnella niitä:(
Nyt on hätä 2!!!!!! kirjoitti:
Meidän Nico-jannicahan oli se Taapero, joka muuttui norpaksi, kun sovitin sille norppayöasua, itkin niin paljon etten pystynyt edes raikkaita voileipiä. Tekemään!!!
Nyt norpan hajottama asunto korjattu, koska joukko ihanaa av-väkeä haki hoitoon norpaksi muuttuneen nico-jannican ja voileivätkin on taas raikkaita.
Meillä on nyt mm kylppäri, joka soveltuu täysin norpan tarpeisiin, voidaan elää yhä kuin perhe - mutta Nico-jannicahaahan EI ole palautettu vaikka pitäisi, eivätkä Heimo ja muut vastaa puhelimiinsa!!!
Ois taas raikkaat ja rakkaudella tehdyt voileivätkin Taapero kuuttia odottamassa!!!
Jos kohta ei kuulu jotain, on pakko varmaan soittaa hätänumeroon, jotain saletisti sattunut, APUVA!!!
Eikö sen viestin pitänyt mennä perillenäille vanhemmillekin, huoh?
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!!
Kävin äsken paikallisella ABC:llä, ja siellä oli varmaan satoja immeisiä konoontunut av-lukijamatkalle Saimaaseen. Satoi tihutti vettä, ja moni oli kietonut päällensä sadetakkia ym peittämään Norppayöasua. Kun sitten järjestelmällisesti aloin aukoa ihmisten takkeja ja tutkimaan Norppayöasuja, ja selittelin samalla tarinat vapaasti vuotavista keinuvista tamponinnarukoruista ja luonnossa metsään kivelle synnyttävät kerihtinraskaat...Niin siinä ihmiset perääntyi ihmetellen, ja katsoivat minua kummastuneena ikäänkuin eivät koskaan olisi kuulleetkaan Av-lukijamatkasta, ja josseivät olleetkaan aiemmin niin nythän olisi ollut oiva tilaisuus. Siellä oli ihania seisovia pöytiä täynnään pullaa, rinkeliä, kahvia, lettuja... mutta maksua pyysivät. Ruokahan piti kuulua hintaan.
Kun en mitenkään saanut noita onnettomia avautumaan tunnin yritettyäni, joku kuiskasi: Täällä on K: markkinat!!
No jos se ei ollutkaan oikea lukijamatkan kokoontumispaikka, niin voi voi, kerrankos sitä ihminen erehtyy. Jopa avlle voi käydä niin, tosin äärimmäisen harvoin.
Tuhlasitko aikaa k-markkinoilla, kun lukijamatkalle oisi pitänyt valmistautua??? Voi ei, tuohan on kauheaa:(
Voi oi voi ei ei voi nyt ehtiä auttaa, kun lupasin saunan lämmittää ennen reissua, että puhtoisena voin bussiin istahtaa papiljotit päässä sifonkihuivin alla upouudessa kerrankin kiristämättömässä Norppayösusessa. Muistatte kai kun en löytänyt tarpeeksi suurta asua ja ratkoin saumat auki. Aika vapauttava ajatus, lainaan vielä ukon reiskat mukaan, niin ei jalkoja villasukissa kiristä.
Eniveis
Siis en ehdi tuota Janni- Nicola Taaperoasiaa hoitaa...
Hoitakaa liis joku
Mä meen nyt saunalle ja laitan naulan laukalle vai miten se nyt meni, juu nou???
Ei. Haluan mieluummin thaimaaseen.
Sitten muistetaan, että ensimmäinen kastautumiskerta saimaan järveen, tehdään täysin pullervon esimerkin mukaan, Norppa yöasut tietenkin päällä:
Mitään tekosyitä, kuten tuo on ihmiselle vaikeaa/mahdotonta ei hyväksytä. Tosi av-mamma pystyy ihan mihin vaan, jos norpat pystyvät tuohon niin pystyy av-väkikin!
Voi ei voi ei apua!!!
Mulle tuli tähän näytölle itsensä Dannyn kutsu omaan shouhunsa. Siis mulle kaikista maailman ihmisistä. Jos toi yksityisshoww sattuu samaan aikaan , voi itkutti, av-lukijamatkan kanssa Saimaaseen... mä en kestä, mä en kestä, mut mun täytyy valita Däni.
Ja älkää nyt kukaan alkako väittään et joku muukin on kutsun saanut. Hei haloo
Onko Saimaalla ns. rantakohteita, kuten Hiekkasärkät tai Yyteri?
On varmaan joo, anteeksi moukkamaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!!
Kävin äsken paikallisella ABC:llä, ja siellä oli varmaan satoja immeisiä konoontunut av-lukijamatkalle Saimaaseen. Satoi tihutti vettä, ja moni oli kietonut päällensä sadetakkia ym peittämään Norppayöasua. Kun sitten järjestelmällisesti aloin aukoa ihmisten takkeja ja tutkimaan Norppayöasuja, ja selittelin samalla tarinat vapaasti vuotavista keinuvista tamponinnarukoruista ja luonnossa metsään kivelle synnyttävät kerihtinraskaat...Niin siinä ihmiset perääntyi ihmetellen, ja katsoivat minua kummastuneena ikäänkuin eivät koskaan olisi kuulleetkaan Av-lukijamatkasta, ja josseivät olleetkaan aiemmin niin nythän olisi ollut oiva tilaisuus. Siellä oli ihania seisovia pöytiä täynnään pullaa, rinkeliä, kahvia, lettuja... mutta maksua pyysivät. Ruokahan piti kuulua hintaan.
Tuhlasitko aikaa k-markkinoilla, kun lukijamatkalle oisi pitänyt valmistautua??? Voi ei, tuohan on kauheaa:(
Niinpä. Mähän just tossa lyhyesti kerroin, että VAHINGOSSA olin jollain Ku- markkinapaikalla. Siks oli iso hätä, kun tuhlasin tota aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!!
Niinpä. Mähän just tossa lyhyesti kerroin, että VAHINGOSSA olin jollain Ku- markkinapaikalla. Siks oli iso hätä, kun tuhlasin tota aikaa...
Poropeukalo? kirjoitti:
Voi oi voi ei ei voi nyt ehtiä auttaa, kun lupasin saunan lämmittää ennen reissua, että puhtoisena voin bussiin istahtaa papiljotit päässä sifonkihuivin alla upouudessa kerrankin kiristämättömässä Norppayösusessa. Muistatte kai kun en löytänyt tarpeeksi suurta asua ja ratkoin saumat auki. Aika vapauttava ajatus, lainaan vielä ukon reiskat mukaan, niin ei jalkoja villasukissa kiristä.
Eniveis
Siis en ehdi tuota Janni- Nicola Taaperoasiaa hoitaa...Hoitakaa liis joku
Mä meen nyt saunalle ja laitan naulan laukalle vai miten se nyt meni, juu nou???
Soitin heimolle = kuulemma näette sen lellityn nico-jannicanne perillä Saimaassa. Heimo lupasi henkilökohtaisesti kiikaroida sen ja pullervon muun perheen näkyviin teille. Eikun........ Tuota.... Kaikki selviää perillä Saimaassa, vakuutti Heimo.
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Eniveis
Siis en ehdi tuota Janni- Nicola Taaperoasiaa hoitaa...Hoitakaa liis joku
Soitin heimolle = kuulemma näette sen lellityn nico-jannicanne perillä Saimaassa. Heimo lupasi henkilökohtaisesti kiikaroida sen ja pullervon muun perheen näkyviin teille. Eikun........ Tuota.... Kaikki selviää perillä Saimaassa, vakuutti Heimo.
No miks se leuka-Heimo vastaa puhelimeen tolle "hätähätähätälle" ???
Mä luulen, ettei se ite tunnista enää Taaperonorppaa ja toivoo et Taapero tunnistais sit vanhempansa kun näkee. Jotain kieroakin kierompaa on tekeillä...
Vierailija kirjoitti:
Ei. Haluan mieluummin thaimaaseen.
Ei sinne vielä pääse.
Kotimaan matkailu kunniaan!