Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vauvajuhliin? Siis minä kyllä sanon, jotta menkööt mummot ja raskautetut vai mitä? Mennään me muut pubiin, lauantai ilta ja täällä saa ruokaa, nyt on taas yhden juhlan aika. Mutta ei sekoilla enää samoin. Otetaan vain pari
Kiira. Meidän matkalla - vaude!
Me kyl kaikki porukalla luistelua tullaan kattomaan!!!
*luislaa jooh, hiivitään pubiin ja syömään sitten voidaan ottaa sofikoituunesti.🍺🍺🍺🍺🍺 Tietääkö joku, onko latinolle taas yhdet pinkit pikku sut, katosi viime yönä?
Hirveä lukijamatka! Mennä nyt talvella Saimaaseen, vesi on kylmää ja avantouinti ei minua kiinnosta. Saimaalle voisi tietenkin mennä retkeilemään...
Vierailija kirjoitti:
Vauvajuhliin? Siis minä kyllä sanon, jotta menkööt mummot ja raskautetut vai mitä? Mennään me muut pubiin, lauantai ilta ja täällä saa ruokaa, nyt on taas yhden juhlan aika. Mutta ei sekoilla enää samoin. Otetaan vain pari
.
Sama. Helkkariin vauvajuhlat + hillittyä bailausta. Millos se Kiira luistelee?
Hukkasin ohjelmalehtiseni -taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
KLO 13.00:
Mukava palstalainen tuosta aivan vierestä tarjosi saunansa käyttöömme, siitä menemme avantouinnille ja saamme karjalanpiirakoita ja kasvo sekä kaikki muut yms hoidot toki tehdään, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä..
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Klo 16.00:
Luistinesitys toteutuu huomenna!
Me saimme karanneen luistelijan tilalle toisen.
Itse Kiira Korpi lupasi tuosta karanneesta tapauksesta kuultuaan esittää meille upean luistelunäytöksen, hän saapuu huomenna!
Se luistelija joka karkasi, hänen tilalleen löytyi
Puutarhuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka Saaimaahessa on lunta? Otanko sukset mukaan?
Jossain on jäätä ainakin (muuallakin kuin krokilasissa*** hervotonta naurua), kun toi yksi lupasi luistella meille salkovit ja piilmannnin piruetit. Riippuu tietysti toteutuuko reissu milloin? Ja onko lumet siis niin menneiden talvien lumia / sou laaast siison, ninku teinit sanos.
Jos sun sukset on siis sellasta karvapohjamallia saranoilla, uskoisin että mukaan sopivat eikä norpatkaan vimmastu... ellei se ole norpankarvaa!!! Tsek, tsek•○0●°Sopiihan tää kaikille?
Klo 19.00:
Pidämme pullervon kivellä norppalivessä vauva juhlat, kun se yksi odottava suuttui, siemailemme sitten sofikoituneesti kun norppalivessä olemme:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....
Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.
Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?
Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!
Sopivathan nämä kaikille?
Nyt minun ja ellun on pakko vetäytyä naisluolaan = alkaa itkeä liikutuksesta...
Siis vetämään perhs, siis siemailen sofikoituneesti viiniä ikäisessäni seurassa = alkaa itkeä äärimmäisessä liikutuksesta, koska ei oisi koskaan uskonut saavansa miniää...
Pitäkää sitten lapsukaiset toisistanne huolta jooko?
Lähdemme ellun kanssa nyt..
Ja onhan "varatulla kassalla" tallessa ne minun muistilappuni, joissa numeroni JOS tulee mitään ongelmia hopeaketun kanssa??
No, annan tästä 50 käyntikorttiani hilmalle, hän lupasi antaa ne..
Mutta nyt lähdemme aina yhtä ihanan ellun kanssa naisluluolaan = lähtee liikutuksesta itkien naisluolaan ellun kanssa..
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Nostettu huomisen ohjelmanumerot.
Katselkaa jooko toistenne ja kihlaparin perään = alkaa itkeä...
Me ellun kanssa sofikoituneesti juhlimme naisluolassa tätä että miniän sain....
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Kiira oli jo, suurin osa vain meni saunan jälkeen nukkumaan.
Nyt vauva juhlien aika, ellette välttämättä halua uusintoamihin Kiira on valmis.
Vauva juhlat voidaan ehkä siirtää huomiseen, taas.
Me tullaan katsomaan Kiiraa ja sitten pubiin, vauva juhlia ehtiijärjestää koska vain🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Hirveä lukijamatka! Mennä nyt talvella Saimaaseen, vesi on kylmää ja avantouinti ei minua kiinnosta. Saimaalle voisi tietenkin mennä retkeilemään...
.
Siis ootsä mukana vai huutelet viereisestä ketjusta?
.
Tää on siis yks parhaista! Avantouinti. Naisluola! Mä kyl vollaan koko kotimatkan. Vaik kylhä mä tiiän, ettei me tänne voida jäädä. Eniveis. Onneks mä laitin ittelleni kortin postiin, on sit kiva muistella.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Siis saako Hilman pubissa ruokaa ja me ei sitä tiedetty, nyt katson Kiiraa ja syömään ja juhlimaan, ei vauva juhlia jatkoon!
Varattu kassa kirjoitti:
Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha
Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath
https://www.bigstockphoto.com/fi/image-348231016/stock-photo-woman-with…
Sori kaikill meniks tää viesti tähän ketjuu?
No tehä tunnette mutt, domino oon eli elkää välittäkö. Ja menny mikä menny vai mitä sille enää voi?
Mutt saunass ne selvinpäin olevat pari tyyppiä siis ylireagoi itkupilli kaa ku huus ett mun pitää desata itteni ennen tuloa. Oli onneks ruoska matkass. Uhkailin itkupilli ja ne hiljaseks.
Meill meni eile ehkä vähä yli, muistaaks joku mithä tapahtu mu ja hopikse kihlaisiss sen shampoo ammeessa olo jälkee? Mitää havaintoi?
No iha sama vai mitä? Koht lähe pubii ku nähty Kiira, en kyll juo enää enää ikinä. Vauvajuhla, ei jatkoo. Menköön Joo raskautetut ja ne, voin tull ehkä jos pamahsmdan paksuks. Mutt en muute.
Ja saaks pubissa oikeet ruokaa? Tosissaa?
Kilistellääks tänää sille tai kiiralla vaikk? Ainahan meill on syytä kilistäätai keksitään jotai.
Ja mitä eile oikein tapahtu, saaks yhä tuua hopikse mukaa ku filmi vähä katkess mutt laitan sen kurii? Mä aattelin tanssia tänää näes.
Vauvajuhliin tuu vaan jos tuu paksuks, en usko mutt ainoo tilanne miss voisin harkita. Ja voitteks saunaan sammuneet kuvitella, ett itkupilli ees koitti huutaa mulle? En ois koskaa uskonu
Vierailija kirjoitti:
Kiira. Meidän matkalla - vaude!
Me kyl kaikki porukalla luistelua tullaan kattomaan!!!
Jaahas! Minut joka olen aito ja oikea luistelija-primadonna on syrjäytetty jonku Kiiran takia.
Minä olen sentään oikea AV-VIP jäsen ja joka retkellä olen ollut mukana.
Mitä joku Kiira eihän se nyt edes tiedä missä on Saimaahase. Jossain rapakon takana vaan jossain Amerikassa asuu jonain ökyrikkaana.
Luuletteko että Kiira teistä välittää?
Ruokaa. Hilman tekemää. Voi. Ei voi oi voi ei kai voi Hilmaa adoptoida. Mut voiskohan sen ruokia saada mukaan? Noin niinku jouluks? * kuiskaa: jos Ellu tarjoo. Ni aatelkaas miten helppo joulu tulis. Ja Herkullinen.*
. Ostin muuten 5 settiä niitä kaljan aluksia, pahvisia 4,50/setti, setti/2kpl. Aika huokeita. Niisson sentä Hilman pubin kuva 🏰.
.Eniveis. Tarttis kai kohta niitä muitakin matkamuistoja hankkia. Vaik joululahjoiks.
No nyt mä otan 1x🍺. Sit tanssia&karaokea. Ajoissa nukkumaan, eikö?
Ajoissa ylös? Aamukalalle???... tsiisus. Palalle.
Että mä vihaan tota lisäsyöttöä!!
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha
Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath
No tehä tunnette mutt, domino oon eli elkää välittäkö. Ja menny mikä menny vai mitä sille enää voi?Mutt saunass ne selvinpäin olevat pari tyyppiä siis ylireagoi itkupilli kaa ku huus ett mun pitää desata itteni ennen tuloa. Oli onneks ruoska matkass. Uhkailin itkupilli ja ne hiljaseks.
Meill meni eile ehkä vähä yli, muistaaks joku mithä tapahtu mu ja hopikse kihlaisiss sen shampoo ammeessa olo jälkee? Mitää havaintoi?
No iha sama vai mitä? Koht lähe pubii ku nähty Kiira, en kyll juo enää enää ikinä. Vauvajuhla, ei jatkoo. Menköön Joo raskautetut ja ne, voin tull ehkä jos pamahsmdan paksuks. Mutt en muute.
Kilistellääks tänää sille tai kiiralla vaikk? Ainahan meill on syytä kilistäätai keksitään jotai.Ja mitä eile oikein tapahtu, saaks yhä tuua hopikse mukaa ku filmi vähä katkess mutt laitan sen kurii? Mä aattelin tanssia tänää näes.
Vauvajuhliin tuu vaan jos tuu paksuks, en usko mutt ainoo tilanne miss voisin harkita. Ja voitteks saunaan sammuneet kuvitella, ett itkupilli ees koitti huutaa mulle? En ois koskaa uskonu
Varattu kassa juu saatte tulla pubii molemmat, kaikilla meni niin yli että ei haittaa. Vai mitä muut sanoo?
Mutta koittiko edes itkupilli siis tänään HUUTAA siulle, siis miten se kehtas?😭Se heitettiin jo eilen ulos heti alkuillasta pilaamasta tunnelmaa. Jos saapuu tänään pubiin niin ei jatkoon. Siis millä oikeudella se huutaa meille kenellekään, mokasi tarpeeksi jo eilenkin? Miun karaoken se kanssa yksi päivä haukkui ja nyt jo huutaa, ei jatkoon. 😭
Vierailija kirjoitti:
Kiira on ihana❤❤❤
Meillä kilt ti miehillä saattaa olla mahdollisuus jos Kiira on saanut latinoista tarpeeksi, wuhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
No tehä tunnette mutt, domino oon eli elkää välittäkö. Ja menny mikä menny vai mitä sille enää voi?Mutt saunass ne selvinpäin olevat pari tyyppiä siis ylireagoi itkupilli kaa ku huus ett mun pitää desata itteni ennen tuloa. Oli onneks ruoska matkass. Uhkailin itkupilli ja ne hiljaseks.
Kilistellääks tänää sille tai kiiralla vaikk? Ainahan meill on syytä kilistäätai keksitään jotai.Ja mitä eile oikein tapahtu, saaks yhä tuua hopikse mukaa ku filmi vähä katkess mutt laitan sen kurii? Mä aattelin tanssia tänää näes.
Varattu kassa juu saatte tulla pubii molemmat, kaikilla meni niin yli että ei haittaa. Vai mitä muut sanoo?
Mutta koittiko edes itkupilli siis tänään HUUTAA siulle, siis miten se kehtas?😭Se heitettiin jo eilen ulos heti alkuillasta pilaamasta tunnelmaa. Jos saapuu tänään pubiin niin ei jatkoon. Siis millä oikeudella se huutaa meille kenellekään, mokasi tarpeeksi jo eilenkin? Miun karaoken se kanssa yksi päivä haukkui ja nyt jo huutaa, ei jatkoon. 😭
Juu kassa ja hopis saa kyllä minustakin ehdottomasti tulla pubiin kun nähty Kiira ja aletaan🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
*Kuiskaa, itkupilli ei mene jatkoon, ei enää ikinä siis miten se oikeasti kehtaa edes? Minäkin muistan, että kaikki vihasi sitä eilen se oli aivan sikamainen meihin muihin verrattuna, jotka juotiin sofikoituneesti. Haukkui kaikkia, ei koskaan enää jatkoon.
Ihanaa, tänään pakko kilistää pubissa mutta ei enää juoda yhtä paljon kuin viime päivät. Tänään ei mene yli, viimeinkin juodaan oikeasti vain sivistyneesti.
Koska päästään pubiin, meillä kilrtinaisilla on nälkä, jano ja halutaan Latino tanssittamaan?
Hei taas lapsukaisille....
=Itkee liikuttuneena...
Oltiinn ellun kanssa kyllä oltu hieman huolissamme, miten teillä kun niin moni oli huonossa kunnossa kyllä?
= Itkee liikuttuneena yhä, kun poikansa hopeakettu meni kihloihin.....
Onneksi saimme haettua teidät pubista, naisluolasta sekä busseista saunaan päin tänään pikkuhiljaa....
=Itkee yhä liikuttuneena....
Ja minä ja elluhan joimme viime yönä vain muutaman lasillisen säädyttömien, siis säädyllisten herrasmiesten kanssa - täällä ei missään nimessä juotu esim pullollokaupalla pirtua tai herrasmiehiä sänkyihimme otettu!
Niinkuin huhutaan tosin sitä mistä nämäkin väitteet ovat lähtöisin, en ymmärrä mutta varman huonossa hapessa olleiden lapsosten painajaisunia?
Täällä ihan eri puolella naisluolaa kuin me moni lapsonen nukkunut, mm se itkevä tyttöparka..
= Kyllä yhä itkettää viimeaikaiset tapahtumat, onneksi paras ystäväni Ellu tukee minua, ollaan suunnilleen samaa ikäluokkaa ja = alkaa yhä itkeä...
Koskakohan häät pidetään koko mahtavalle av-väelle ja ellulle, sitä liikuttuneina itkien mm viime yönä mietittiin ja sofikoituneesti juotiin...
Ja ainiin, täällä SAA Hilman pubista tilata sekä normaalia kotiruokaa, että herkkuja aina sen ollessa auki - menee vielä ellun piikkiin sekin ja ruokalistat näkyvillä siellä olemassa, ettekö lapsi raukat tienneet?
TÄÄLLÄ SAA SIIS RUOKAA, YMMÄRSITTEKO??!
Ja aina voi pyytää myös ruokalistoja, hilmallahan on se pitopalvelu yrityskin siinä ohessa, siis oletteko ressukat nälkää nähneet?
Mutta nyt alamme ellun kanssa hakemaan teitä kaikkia lapsosia , onko jollakin akuutti hätätila jossakin päin?
HOI: Ja varattu kassa hei!!! Nyt meni viestisi kaikille AV-MATKAAJILLE, eikä vain pojalleni hopeaketulle!! Nyt vähän varovaisuutta jooko viesteihin!!!!!!
Lähdemme ellun kanssa hakemaan teitä lapsosia yhdessä nyt saunan ja Kiira Korven upean esityksen jälkeen niihin vauvajuhliin..
Ja muistetaan erityisesti se sääntö, että mikä saimaasessa tapahtuu se tänne myös jää, kuten joskus aikoja sitten jo sovittiin!!