Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3081/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha

Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath

https://www.bigstockphoto.com/fi/image-348231016/stock-photo-woman-with…

Ensjhyisiuy uskahlllasjhyt avatahta kuhhhiiihhta, tuhhhakaakaa baaariiins auttamaammmmmmm porotkutkat6899 nmeithklp e seldjugä tääälläkuyepro apppuuuuaaa baaareeens!!!!

Vierailija
3082/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha

Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath

Ensjhyisiuy uskahlllasjhyt avatahta kuhhhiiihhta, tuhhhakaakaa baaariiins auttamaammmmmmm porotkutkat6899 nmeithklp e seldjugä tääälläkuyepro apppuuuuaaa baaareeens!!!!

Turhaan huudat apua Hilman pubiin, ei todellakaan tulla. Siis täällä pari ihmistä syö ansaittua aamupalaa ja ihan itse veditte taas lärvit! Teillä lähti aivan lapasesta taas, ei ole meidän vika. Me ei pakotettu teitä kaikkia muita vetämään niin överiksi, mitä veditte.

Onkohan kenelläkään vapaan kassan numeroa, mietin pitäisiköhän sille soittaa, että nyt tuli aika arkaluontonen viesti palstalle? Vai sanotaanko sitten kun nähdään se? Sanotaan kun nähdään vai mitä muut sanoo? Ei jaksa näiden sekoiluja hoitaa, nyt aamukahvi kesken ja kaikkee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuuhkaatj johkkkut authaatr pussiin. Pubiinsh

Enhän pääsee ylö. Poishtr täshtäb. Kuolema. Kuohharrrikylppyhy ammwööö ammeeshta. Menhih övverijssk itkethääöhr. Apppuööö johkkuutttuukk

Vierailija
3084/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

***Kuiskaa aamupalapöydästä: Kehdataanko me hei vaatia, että vapaa kassa peseytyy erikseen ennen saunaan tuloa? Onhan se noloa eli en tiedä, mutta nyt tuli liikaa informaatiota ja mielikuvia:(

toisaalta, kaikkihan melkein on saunassa tunteja ennenkuin puhdistuu, kun vetävät täysin yli bailaamisen?

Vierailija
3085/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... Milloin me lähdetään takaisin kotiin? Asia kun on nyt niin että tapasin Tinderissä viime yönä jonkun komeen stadin kundin ja pitäisi päästä treffeille Hesaan lähipäivinä. Sori vaan mut nyt mulla on ajatukset aivan muualla kuin Saimaasessa ja tällä matkalla. Milloin starttaa eka bussi kohti etelää? Jos ei lähiaikoina niin minun pitää palata junalla. Se tulisi olemaan minulle jo viides kyytipeli tällä matkalla. (Oikeastaan se olisi hyvä ajatus koska VR:lla on aika komeita konduktöörejä. ) Vai pitäisiköhän vaan hypätä Onnibussiin? Kuka osaa neuvoa?

Vierailija
3086/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se luistelija ja näytän teille piruetit, salkovit ja blitzit.

Mutta ne minun luistimet? Missä ne on ? Joku on piilottanut ne?

Minulle tuotiin tilalle mustat hokkarit! Minä kiidän taidokkaasti Saimaasen jäällä vain VALKOISILLA kaunoluistimillani.

.

Kuule! Se juna meni jo. Sulle tarjottiin aikaa ohjelmistossa jo aikaa sitten! Ihan ystävällisesti: On Vaarallista Tuhlata Av Väen Aikaa. Top tykkänään. Ja suu suppuum. Sä oot niiiiin laaaaast siiiisln!

Vierailija
3087/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dafk ölklök dfdwgf klökiooiuem msdfgsd sd gvfdgdf df.

Vierailija
3088/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä miehiä ja teidän vonkausreploja. Etkö nyt parempaa keksi?

Vierailija
3089/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä miehiä ja teidän vonkausreploja. Etkö nyt parempaa keksi?

Just. Jopa puolalainen kuski vonkas selkeämmällä replalla. Ihana aamupala. Sofistikoidusti yks🍾 ja sit🥐🥝🍉

.

Ps* kuiskaa: Nyt kuulkaas huolen pisti. Onkos kukaa kuullut sanaakaan Hopiksesta sen kihlauksen jälkee? Siis puhuvan? Kai se osaa muutakin puhua kun niitä ääliömäisiä vonkausreploja? Vai onko nyt niin tus... tossun alla, ettei uskalla mitään sanoa.

En olis ikinä kuuna kullanvalkeana uskonu, et sanon näin: oon huolissani Hopiksesta.🐺. Kassa🏪 taitaa todella ollakin ex törkee vapaa kassa.!???

Vierailija
3090/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letukka kirjoitti:

Tuota noin... Milloin me lähdetään takaisin kotiin? Asia kun on nyt niin että tapasin Tinderissä viime yönä jonkun komeen stadin kundin ja pitäisi päästä treffeille Hesaan lähipäivinä. Sori vaan mut nyt mulla on ajatukset aivan muualla kuin Saimaasessa ja tällä matkalla. Milloin starttaa eka bussi kohti etelää? Jos ei lähiaikoina niin minun pitää palata junalla. Se tulisi olemaan minulle jo viides kyytipeli tällä matkalla. (Oikeastaan se olisi hyvä ajatus koska VR:lla on aika komeita konduktöörejä. ) Vai pitäisiköhän vaan hypätä Onnibussiin? Kuka osaa neuvoa?

(V)ihailen tota sun aktiivi-elämää. Soot nii vauhdikas, et joskus muistaessani hiukan ihan vaan ihmettelen kuin sä satuit tälle matkalle osallistumaan... en muista sun aiemmin olleen *kuiskaa: joku muukin osio matkoista on tosin päässy unohtumaan...*

Mut eniveis: meen huomenna Heinolaan käymään, ihan virtuaalisesti, olen katsos kotoisin sieltä... vienkö Pavelle terkut????

Mut toinen eniveis: muistatko enää miten kauan tulomatka kesti? Siis bussilla? Sulla nyt vei viikon kauemmin mut ei mennä nyt siihen!kävitsä viel Sastamalassakii sen John Deeren luona??

.

Ni yhteenvetona siis: TÄLLÄ bussikyydillä et tinderöimää statiin ehi. Vaik ois lähetty jo toissa päivänä. Mitä ei tietääkseni tehty??? Korjatkaa jos olen väärässä.

Siis ota OnniTonniBussi! Jätä konnarit rauhaa, nehä on naimisissa akselilla Korso - Kerava - Järvenpää... noh eihä se sua o ennenkää hiastanu...

Vierailija
3091/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busted! Näin kun kilttimies kävi tunkemassa pinkkejä pikkareita latinon kauluksesta. Latinolla oli niin kiire tangon pyörteissä, ettei hän edes huomannut. Yrittää saada mammat häätämään latinon koko matkalta, grrrr. T: salapoliisi

Vierailija
3092/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuotiin tilalle mustat hokkarit! Minä kiidän taidokkaasti Saimaasen jäällä vain VALKOISILLA kaunoluistimillani.

.

Kuule! Se juna meni jo. Sulle tarjottiin aikaa ohjelmistossa jo aikaa sitten! Ihan ystävällisesti: On Vaarallista Tuhlata Av Väen Aikaa. Top tykkänään. Ja suu suppuum. Sä oot niiiiin laaaaast siiiisln!

Sanoitte että minä olin Karannut! En minä mihinkään karannut! Minä vain olin jossain. Taisin olla Hilman pubin karaokessa maistelemassa muutaman 🍺🍺🍺🍺suureen suruuni kun ne minun luistimet olivat hävinneet! Epäilen että joku teistä ne piilotti! Olenhan minä ns. suuri taiteilijasielu.

Vierailija
3093/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Sanoitte että minä olin Karannut! En minä mihinkään karannut! Minä vain olin jossain. Taisin olla Hilman pubin karaokessa maistelemassa muutaman 🍺🍺🍺🍺suureen suruuni kun ne minun luistimet olivat hävinneet! Epäilen että joku teistä ne piilotti! Olenhan minä ns. suuri taiteilijasielu.

Huomion hakua👎👎👎

Ihan ku ne paksutkin, että JUST sattu reissun aikaan!!!⛸⛸täs on sun luikkarit!!! Ettei olis muunlaiset "luikkarit ollu käytössä"??? ¿¿¿69???

Me nyt jäälle, me 'saatetaa vilkasta'

* kuiskaa: oliko liiän törkeää, en kuitenkaan oo vapaa kassa...

Vierailija
3094/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos me lähdetään kohta saunomaan ja kasvohoitoihin yms. Onks kellää loiventavaa? On kyllä taas niiin kauheee olo että en juo tänään mitään... Paitsi sitä loiventavaa ja jos joku tarjoo

Vierailija
3095/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä🍸 avaudun vähän. Oon niin pettyny. Mä kun Latinoa neuvoin tos vonkausreplassa, oli sille niinku vaikeaa suomen kieltä. Miksköhä noi ulkkikset aina sanoo noin? Aikuisetki? Kun täällä jo pienet taaperotki osaa puhua ja ymmärtää suomen!

Eniveis. Siis se lupas (Hän, osin aiemmin sanonu) tangon sille ketä sitä neuvoo. Okei. Mun selkä vinksahti eka taivutuksessa. No. Sellasta voi sattuu kellen vaa. Mut sit se* kuiskaa sano et se vois semmosella kipugeelillä voidella mut.. nii. MITÄH? Ihanku jotai sellasia geelejä olis oikeasti olemassa, ainakaa Saimaaseeseen apteekeissa!!!

Norm.ääni: siis selkä voi vinksahtaa nuoremmillakii. Nyt kaikki luulee et mä oon joku 60+vanhus, vaik ihmevoiten jälkeen näytänki -30v

Ps surkein vonkausrepla ikinä: mä voisin kipugeelillä sut voidella/hoidella!!! Ja Et Latinon suusta. Oon kyllä niin syttyny...prkkle suuttunu!

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
3096/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tää palsta ole nykyään vaan 80% persumiehiä ja loput niiden jalkavaimoja? Aika sausage fest reissu tulee. 

Vierailija
3097/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: outoja viestejä... mitä/ketä on jalkamiehet tai persuvaimot???

Vierailija
3098/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letukka kirjoitti:

(V)ihailen tota sun aktiivi-elämää. Soot nii vauhdikas, et joskus muistaessani hiukan ihan vaan ihmettelen kuin sä satuit tälle matkalle osallistumaan... en muista sun aiemmin olleen *kuiskaa: joku muukin osio matkoista on tosin päässy unohtumaan...*

Mut eniveis: meen huomenna Heinolaan käymään, ihan virtuaalisesti, olen katsos kotoisin sieltä... vienkö Pavelle terkut????

Mut toinen eniveis: muistatko enää miten kauan tulomatka kesti? Siis bussilla? Sulla nyt vei viikon kauemmin mut ei mennä nyt siihen!kävitsä viel Sastamalassakii sen John Deeren luona??

.

Ni yhteenvetona siis: TÄLLÄ bussikyydillä et tinderöimää statiin ehi. Vaik ois lähetty jo toissa päivänä. Mitä ei tietääkseni tehty??? Korjatkaa jos olen väärässä.

Siis ota OnniTonniBussi! Jätä konnarit rauhaa, nehä on naimisissa akselilla Korso - Kerava - Järvenpää... noh eihä se sua o ennenkää hiastanu...

Oi kiitos, sano vaan Pavelle Heinolaan terkut!

Kävinkö minä Sastamalassa? Ehkä kävin, ehkä en. Olen vähän sekaisin viime päivien tapahtumista ja jotenkin muisti katkeilee. Kuka ihmeen John? 🤔

Juu, oon just ekselöinyt etten todellakaan tään porukan kanssa ehdi tinderöimään ajoissa ja tulin myös siihen tulokseen että kyllä se Onnibussi on enemmän mun juttu kuin VR. Kuka muutenkaan tahtoisi jatkuvasti vessan oveen koputtelevia miehiä!?!? Ihme fetissi heillä.

Huomenna starttaan Onnibussilla. Toivottavasti se tuo minulle onnea.

Jatkakaa te Saimaasen matkaa. Minä en muutenkaan ole vesi-ihminen joten matka ei oikein ollut minulle sopiva. Aiotteko pitää myös norppa-aiheiset pikkujoulut samalla?

Vierailija
3099/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibussissa:

Vierailija
3100/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letukka kirjoitti:

Onnibussissa:

Okei. Hyvää matkaa vaan

Ohis: olethan kuitenkin maksanut tämän matkan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi