Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Tulleetkin jokjhy karaokeen, en haluush yksij vetää
Mäsnjhy rakkashtan teitäkj nythttjllbtämshä Hopp kanshhs sorhhoei eih äännishtäjs äsjelk. Mähhähts siishebns sanon etthhtre meillähggyo onhahb hyvvbäjh menossa nyth. Onksoskkreippaajht näkkkynyTillaistsde kuhhun tulee he nuy hettukl me tämmmälit
Varattubkassa kirjoitti:
Mäsnjhy rakkashtan teitäkj nythttjllbtämshä Hopp kanshhs sorhhoei eih äännishtäjs äsjelk. Mähhähts siishebns sanon etthhtre meillähggyo onhahb hyvvbäjh menossa nyth. Onksoskkreippaajht näkkkynyTillaistsde kuhhun tulee he nuy hettukl me tämmmälit
Ollaah kilttinaisia, tsemppaatth teitt mutht pitäiskö teiäns jah monen muunshbä täälläh juoda välilläh vettä ennen shampanja suihkuish. Ja MISSÄH ons meiäns lathino?!!!
Varrotaash ettei läy klalliseth sitt meilhe
Vierailija kirjoitti:
Mäh thuun, ootash hhetji kunh jhuon ekka thän mhun pirthyn loppsuuun!11
Nyhstr kuhhariir suhkuusgt kuh läjt jo lappasesth niinht antajjah mennäjh vaansh🍾🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍺
HUOMISEN OHJELMANNEMEROT:
Klo 13.00:
Menemme samaan savusaunaan kuin aiemminkin, jossa Kullanväriset lauteet ja poreamme/avanto..
Sen jälkeen luonnollisesti ihonhoito ja muu ehostus pakkohan teidät lapsukaiset on saada ihmismäiseen kuntoon....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä huonosti aikaa kestävät sisustustrendit valitaan matkabusseihin ja yöpymispaikkoihin?
Kullanväriset hanat ehdottomasti joka paikkaan. Ja mustat saunat! Ei näy lauteilla esim vapaavuotajien mahdolliset läikät, eli kenenkään ei tartte paikkaansa putsailla lomalla, senkus istuu vaan. Sopiihan nämä kaikille?
Klo 16.00: Naisluolassa hauskuutta!
pelaamme esim kauan odotetun afrikan tähden sekä jaamme ellun kanssa lisää löytämiämme peikonlehtien istukkaita halukkaille sekä maalamme kananmunia, kaikkea tälläistä rentouttavaa:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmanumeroksi Afrikan tähti
Vierailija kirjoitti:
Huomisen aamupalapöydässä on raikkaita kanamunia. Voidaan värittää ja koristella niitä. Puuvärit on kätevät. Miten niin on pääsiäisen askare? Mikä laki kieltää, ettei marraskuun 16 pvä saa värittää kananmunia? Enhän mä mitää suklaamunia ehdottanu!
Tai virpomisvitjoja!! Tsiisus. Että mä vihaan tota allekirjotusta! Vitsoja. Tai mämmiä.Katotaan kelle maistuu... ts kellä on darra ja kelläs ei!!
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman mullan kuvia!
Puutarhuri kirjoitti:
Onkos kaikilla halukkailla jo peikkis? Perseilevä peikonlehti isottelee taas, voisin muutamalle baby-peikkiksen antaa. Pidetään huomenna naisluolassa pikavartti.
On ollu hyvät unet oman peikon kainalossa.
Klo 19.00:
Vauvajuhlat pullervon kivellä, jonka jälkeen kilistämme sofikoituneesti sille että tämä matkamme on ollut kuukauden keskusteluin, aivan ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....
Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.
Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?
Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!
Eli klo 13.00:
sauna ja muut kauneudenhoitojutut
Klo 16.00:
Naisluolassa askartelua Afrikan tähti ja puutarhahoitoa
Klo 19.00:
Vauvajuhlat ja sen jälkeen pubissa kilistämme sofikoituneesti sille, että matkastamme puhutaan!
Sopiihan nämä kaikille?
Ja KYLLÄ pubissa saa ellun piikkiin oikeata ruokaa, moni sitä kysynyt...
Me olemme ellun, sydänystäväni kanssa naisluolassa johon moni lapsonen pelastettu, juomme vain sofikoituneesti eikä meillä ole kuin siveitä herrasmiehiä vieraina = siis jos on!
Siis onhan vapaalla kassalla yhä tallessa ne minun 50 eri muistilapulle antamani numeroni JOS hopeaketun kanssa tulee ongelmia?
Minä olen ellun kanssa itkenyt niin liikuttuneena sitä, että sain miniä = alkaa itkeä liikutuksesta..
No, tänään se mukavana pitämäni itkevä tyttö joka tänne pelastettiin = puhuu itkien: siitä kerrottu kauheita tarinoita miten huonosti käyttäytyi siis huusi kaikille ja väitti että haluan kenet tahansa miän pitämään poikani kurissa?
En kestä, en ellun kanssa kestä mitä väitteitä naisluolassa on itkevät lapset sen tytön käytöksestä kertoneet = alkaa itkeä...
Nyt en enää todellakaan tiedä, että voimmeko tanssia tipitiitä ja letkajenkkaa vai joudutaanko tuo numero perumaan??!
=Ratkesin taas itkuun, mutta emme kyllä voi tämän jälkeen ehkä tanssia vai mitä te sanotte?
=Siis että mitä puheita itken taas ellun kanssa täällä yhdessä..
Mutta huomenna tulemme taas ellun kanssa teitä pelastamaan lapsirukat, katselkaa taas toistenne perään!
Nyt naisluolassa alamme ottaa sofikoituneesti viiniä.
T yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANNEMEROT:
Klo 13.00:
Menemme samaan savusaunaan kuin aiemminkin, jossa Kullanväriset lauteet ja poreamme/avanto..
Sen jälkeen luonnollisesti ihonhoito ja muu ehostus pakkohan teidät lapsukaiset on saada ihmismäiseen kuntoon....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä huonosti aikaa kestävät sisustustrendit valitaan matkabusseihin ja yöpymispaikkoihin?
Kullanväriset hanat ehdottomasti joka paikkaan. Ja mustat saunat! Ei näy lauteilla esim vapaavuotajien mahdolliset läikät, eli kenenkään ei tartte paikkaansa putsailla lomalla, senkus istuu vaan. Sopiihan nämä kaikille?
Klo 16.00: Naisluolassa hauskuutta!
pelaamme esim kauan odotetun afrikan tähden sekä jaamme ellun kanssa lisää löytämiämme peikonlehtien istukkaita halukkaille sekä maalamme kananmunia, kaikkea tälläistä rentouttavaa:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmanumeroksi Afrikan tähti
Vierailija kirjoitti:
Huomisen aamupalapöydässä on raikkaita kanamunia. Voidaan värittää ja koristella niitä. Puuvärit on kätevät. Miten niin on pääsiäisen askare? Mikä laki kieltää, ettei marraskuun 16 pvä saa värittää kananmunia? Enhän mä mitää suklaamunia ehdottanu!
Tai virpomisvitjoja!! Tsiisus. Että mä vihaan tota allekirjotusta! Vitsoja. Tai mämmiä.Katotaan kelle maistuu... ts kellä on darra ja kelläs ei!!
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman mullan kuvia!
Puutarhuri kirjoitti:
Onkos kaikilla halukkailla jo peikkis? Perseilevä peikonlehti isottelee taas, voisin muutamalle baby-peikkiksen antaa. Pidetään huomenna naisluolassa pikavartti.
On ollu hyvät unet oman peikon kainalossa.
Klo 19.00:
Vauvajuhlat pullervon kivellä, jonka jälkeen kilistämme sofikoituneesti sille että tämä matkamme on ollut kuukauden keskusteluin, aivan ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....
Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.
Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?
Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!
Eli klo 13.00:
sauna ja muut kauneudenhoitojutut
Klo 16.00:
Naisluolassa askartelua Afrikan tähti ja puutarhahoitoa
Klo 19.00:
Vauvajuhlat ja sen jälkeen pubissa kilistämme sofikoituneesti sille, että matkastamme puhutaan!
Sopiihan nämä kaikille?
Ja KYLLÄ pubissa saa ellun piikkiin oikeata ruokaa, moni sitä kysynyt...
Me olemme ellun, sydänystäväni kanssa naisluolassa johon moni lapsonen pelastettu, juomme vain sofikoituneesti eikä meillä ole kuin siveitä herrasmiehiä vieraina = siis jos on!
Siis onhan vapaalla kassalla yhä tallessa ne minun 50 eri muistilapulle antamani numeroni JOS hopeaketun kanssa tulee ongelmia?
Minä olen ellun kanssa itkenyt niin liikuttuneena sitä, että sain miniä = alkaa itkeä liikutuksesta..
No, tänään se mukavana pitämäni itkevä tyttö joka tänne pelastettiin = puhuu itkien: siitä kerrottu kauheita tarinoita miten huonosti käyttäytyi siis huusi kaikille ja väitti että haluan kenet tahansa miän pitämään poikani kurissa?
En kestä, en ellun kanssa kestä mitä väitteitä naisluolassa on itkevät lapset sen tytön käytöksestä kertoneet = alkaa itkeä...
Nyt en enää todellakaan tiedä, että voimmeko tanssia tipitiitä ja letkajenkkaa vai joudutaanko tuo numero perumaan??!
=Ratkesin taas itkuun, mutta emme kyllä voi tämän jälkeen ehkä tanssia vai mitä te sanotte?
=Siis että mitä puheita itken taas ellun kanssa täällä yhdessä..
Mutta huomenna tulemme taas ellun kanssa teitä pelastamaan lapsirukat, katselkaa taas toistenne perään!
Nyt naisluolassa alamme ottaa sofikoituneesti viiniä.
T yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Siisjejnm mä vielhäht sanhonjh lishäksjs kerrah ettthät itkihjah onshb ihhhansh sikaal.😭😭😭😭😭😭😭 Eih siiissen jatkooln sistä. Ses pilhaah tunnelmaat ja kaikkiihht itkehtttee senst takiajhh. Ein sithäkj jatkooons, seh onsh niinsh sikkaht. Sikah😭😭😭😭 Sesht niinhs paljonsh aiheuttabjhu😭😭😭😭😭 ethet pakottaghj pillithöjää ottammssnaah nytjn äkkiäjh🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäh thuun, ootash hhetji kunh jhuon ekka thän mhun pirthyn loppsuuun!11
Ihanaan vegetääksh senj jälkeeht tämhä ja tuohtt pirthhua. Siiss rämä toiskesk karraikkee. Kunh ekkah biishi vedetty. Niish tämäh sitten
Raskautettuna odototan taas missä kunnossa ihmiset tulevat huomenna aamupalalle ja missä kunnossa jos tulevat. Harmi ettei saimaan tapahtumia saa kertoa eteenpäin:(
***Kuiskien: Nähdään huomenna, me pari jotka sinne selvitään siis ja ei hitto mitä sekoilua taas.
🍇🍇🍇🍈🍈🍈🍉🍉🍋🍋🍋🍍🍍🍓🍆🥑🥥🥔🥦🥬🥐🫓🫓🥨🫓🍗🍖🧀🧇🫔🫔🫔 Vaikuttavaa mitä kaikkea herkkuja meillä onkaan aamupalana. Kai muutkin tulee syömään eikä vain me pari? Oi tässä biisi, jonka seurassa jaksatte nouto ylös, nyt heti:
*Tuhatpäisen lauma darrassa olevia av-matkaajia huutaa vihaisena sammuttamaan heti sen musiikin!*
Päiväohjelmassa pitäisi olla myös kokkikoulu:
Makaroni ja Jauhinlihan oikea valmistus ja uusimmat reseptit.
Vokkkohj jokhutr tuhhhaht pubhiiinh auhtaaah? Täällähän onkin taas niithäth itkehjöijtäh, kuht shampanjahsshh kylverhiiinnh. Pikkarith kanohhuht, ihkettäääh apuuuhhh joku sieltä!!
Vierailija kirjoitti:
Päiväohjelmassa pitäisi olla myös kokkikoulu:
Makaroni ja Jauhinlihan oikea valmistus ja uusimmat reseptit.
Ehdotetaanko ohjelmanumeroksimitä sanotte? Onpas ihanaa istua aamupalalla vai mitä, huusiko nuo pubissa äsken jotain? No, otetaan kahvia kaikki ei tässä jaksa mihinkään lähteä.
Tulkkaaahhh nythk jokkuht auttamaansjhj hilmmajhh pubbiisnh määäh tärisshheeh latthialljjh ja eihän oooohhhh loivvventhavaahh enkähhh päässeetjtt yljöööhsh aappuaajhhh!
Onpas mukavaa istua Aamupala pöytään, ihanan pirteä olen ja olo on kuin uudesti syntyneellä. Kokkikoulu, joo ehdotetaan jatkoon! Ja kyllähän se täytyy myöntää, että varmasti iso joukko av-matkaajia ehtii taas ja pääsee syömään, kun näin ihanat herkutkin.☕☕☕☕🍩🍩🍩🍪🍪🍪🎂🎂🎂🍰🍰🍰🥧🥧🍫🍫🍬🍚🍛🍛🍛🍜🍜🍝🍝🥣🥘🍔🍗🥜🍖🌰🥞🍞🥞🥐🌯🌭🌯🍔🍖🍗🥓🥩🥩🍄🍗🥜 Kuiskaa: Siis joo, mehän tiedetään jo kokemuksesta äänistä, että ei pääse, noilla lähti eilen taas aivan yli, kieh:)
Tulin vain käymään nopeasti aamupala pöydässä, älkää arvon av-väki suuttuko! Menen siistiytymään heti ja odottamaan VAPAAN KASSAN VASTAUSTA, HÄN TIETÄÄ MISSÄ MINÄ ODOTAN!!!! Minulla on pyyntö eikä ole vonkausreplasta kyse vain romantiikasta! kun äsken peittelemäni VARATTU KASSA herää tänään saunassa, niin ojennatteko hänelle sopivalla hetkellä hänen herättyään, tämän MINUN KOSINTAKIRJEENI JOKA KOSKEE VARATTUA KASSAA?! Saimaasessa avioonkin saa mennä nopeammin kuin Suomessa, mutta olemme silti eu:n alueelle!! T HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!!
KOSINTAPYYNNÖN TEILLE SORMUKSINEEN OIKEALLA HETKELLÄ VARATULLE KASSALLE ESITETTÄVÄKSI JÄTTÄÄ TIETENKIN HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!! VARATTU KASSA MINUT LEMMENLIEKKEIHIN SYTYTTÄNYT, HÄN TIETÄÄ MISSÄ ODOTAN!!! JA SOITTAKAA VARATULLE KASSALLE HÄNEN SAATUAAN KOSINTANI TITANICIN KAPPALE T RAKASTUNUT JA ALISTUNUT HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!
Jos latino tulee tangoamaan ja shampanjakylpyyn meidäns kanss, niin ei enää pidetä siu sikana pikkareidens takia, tule nyt!