Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3121/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei taas lapsukaisille....

=Itkee liikuttuneena...

Oltiinn ellun kanssa kyllä oltu hieman huolissamme, miten teillä kun niin moni oli huonossa kunnossa kyllä?

= Itkee liikuttuneena yhä, kun poikansa hopeakettu meni kihloihin.....

Onneksi saimme haettua teidät pubista, naisluolasta sekä busseista saunaan päin tänään pikkuhiljaa....

=Itkee yhä liikuttuneena....

Ja minä ja elluhan joimme viime yönä vain muutaman lasillisen säädyttömien, siis säädyllisten herrasmiesten kanssa - täällä ei missään nimessä juotu esim pullollokaupalla pirtua tai herrasmiehiä sänkyihimme otettu!

Niinkuin huhutaan tosin sitä mistä nämäkin väitteet ovat lähtöisin, en ymmärrä mutta varman huonossa hapessa olleiden lapsosten painajaisunia?

Täällä ihan eri puolella naisluolaa kuin me moni lapsonen nukkunut, mm se itkevä tyttöparka..

= Kyllä yhä itkettää viimeaikaiset tapahtumat, onneksi paras ystäväni Ellu tukee minua, ollaan suunnilleen samaa ikäluokkaa ja = alkaa yhä itkeä...

Koskakohan häät pidetään koko mahtavalle av-väelle ja ellulle, sitä liikuttuneina itkien mm viime yönä mietittiin ja sofikoituneesti juotiin...

Ja ainiin, täällä SAA Hilman pubista tilata sekä normaalia kotiruokaa, että herkkuja aina sen ollessa auki - menee vielä ellun piikkiin sekin ja ruokalistat näkyvillä siellä olemassa, ettekö lapsi raukat tienneet?

TÄÄLLÄ SAA SIIS RUOKAA, YMMÄRSITTEKO??!

Ja aina voi pyytää myös ruokalistoja, hilmallahan on se pitopalvelu yrityskin siinä ohessa, siis oletteko ressukat nälkää nähneet?

Mutta nyt alamme ellun kanssa hakemaan teitä kaikkia lapsosia , onko jollakin akuutti hätätila jossakin päin?

HOI: Ja varattu kassa hei!!! Nyt meni viestisi kaikille AV-MATKAAJILLE, eikä vain pojalleni hopeaketulle!! Nyt vähän varovaisuutta jooko viesteihin!!!!!!

Lähdemme ellun kanssa hakemaan teitä lapsosia yhdessä nyt saunan ja Kiira Korven upean esityksen jälkeen niihin vauvajuhliin..

Ja muistetaan erityisesti se sääntö, että mikä saimaasessa tapahtuu se tänne myös jää, kuten joskus aikoja sitten jo sovittiin!!

T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä

Siis juotteko teko ellun kanssa pullokaupalla llassa pirtua, kun av-mammat kaatuu vähemmästäkin? Tätä on pakko pubissa ihmetellä, hävettää nyt..

Vierailija
3122/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska päästään pubiin, meillä kilrtinaisilla on nälkä, jano ja halutaan Latino tanssittamaan?

.

Mä ainakin oon jo täällä. Sauna🍺otan ja pientä🌮🍕🌮🍕.

Aamupalalle meen kyl huomenna.

Yhet tangot voisin jonkun Tanssitaitoisen kaa vetää. Tai valssi vois olla turvallisempi, ni ei tuis mitää kipugeelivonkausreplaa...

🎶🎶🎶Saarenmaanvalssi. Kilttimieskin käy jos Osaa tanssata... tanssija... siis yhen kaljan jälkeen...tanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja hopis jonka laita tänääki kurii illasta taas tultiin pubii, itkin kyll kiirall nyyyyh, nyyhkis.. Siis sanoks joku sanan pirtu?! Ei juma, sitä on pakko saada kaike muun lisäks, hakekaa sitä pubii ja muutenki juomat valmiiks. Sanoiks mä jo, ett mennää naimisii, taisi sanoo muttbmuisti pätkii.

Tänää mä lupaa, ett ei mene yli. Ja eihä kukaan muist ees eilisiltana melkee mutt sori jos joku muistaa. Ny mennää tanssii ja hommatkaa joku meill sitä pirtua sill aikaa. Kai mennää kuoharikylpyammmeisiin ja karaokee taas, mutt ei sillai vedetä yli? Pakkohan se on juua, kiirall ja kaikell muulleki täst ihanast matkasta? Ja ny ottakaa mallii täst ja jos menee perseellee nii ei nauruun jooko?

Vierailija
3124/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Oi, Latino tuli just tänne kimppasaunaan 🤤

Vierailija
3125/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtu on vaarallista. Vahvaa. Pontikka on kaikist pskinta. Mä luotan🍺🍺🍺mä löysin tuolt ruokapöydältä🍫🍫. Voi olla huomenna tarpeen jos energiat vähis. Ja kateis. MIKS MUSTASS A NORPPAYÖASUSSA EI O TASKUJA???

.

Kätevä Emäntä hei. Sit ku kerkiit käden käänteessä tehä niit one size Punainenkörpässieniessuja Raumaaseeseen. Ni et niis olis taskut. Kiva. Ja siis tarpeellinen.

Ja peffan päälle🎀.

Vierailija
3126/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

En usko! Sullon rillit huurus. Se o kuiteski kilttimies...

Vierailija
3127/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Mä ja hopis jonka laita tänääki kurii illasta taas tultiin pubii, itkin kyll kiirall nyyyyh, nyyhkis.. Siis sanoks joku sanan pirtu?! Ei juma, sitä on pakko saada kaike muun lisäks, hakekaa sitä pubii ja muutenki juomat valmiiks. Sanoiks mä jo, ett mennää naimisii, taisi sanoo muttbmuisti pätkii.

Tänää mä lupaa, ett ei mene yli. Ja eihä kukaan muist ees eilisiltana melkee mutt sori jos joku muistaa. Ny mennää tanssii ja hommatkaa joku meill sitä pirtua sill aikaa. Kai mennää kuoharikylpyammmeisiin ja karaokee taas, mutt ei sillai vedetä yli? Pakkohan se on juua, kiirall ja kaikell muulleki täst ihanast matkasta? Ja ny ottakaa mallii täst ja jos menee perseellee nii ei nauruun jooko?

EI, EI EI EI EI!!!! EI PIRTUA EIKÄ TANSSEJA EIKÄ KARAOKEA TÄNÄÄN!!!! EN TAJUA MIKS SE SUN TULEVA ANOPPIS SUSTA TYKKÄÄ, MUTT LYÖN KOKO OMAISUUTENI VETOO ETT SE HALUU VAAN HOPIKSEN PAIMENTAMISESTA EROON!!! VAIKKA MUAKIN UHKAILIT, MUTT OOT VIIMEISET PARI PÄIVÄÄ PILANNU TIPITII JA LETKIKSEN, MÄ OLEN NIITÄ KOKO MATKAN OOTTANU!!! MUUT PILAS NE ENNEN SITÄ!!! TE OOTTE KAIKKI NIIN JULMIA, NYT PUOLET PORUKASTA ON TAAS AIVAN NAAMAT, HETI TIPITII JA LETKIS JA KUKAA EI AVAA YHTÄÄ TÄNNE SALAA HAETTUA PIRTUPULLOA ENNEN SITÄ! SIAT, TE ETTE TEE TÄTÄ TAAS MULLE!!!!

-Nuori nainen huutaa koko ajan itkien

Vierailija
3128/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

En usko! Sullon rillit huurus. Se o kuiteski kilttimies...

Juu, ei oo Latino. Ei kannata tulla tänne. Jää meille muille saunojille enemmän tilaa lauteilla ja paremmat maisemat. Vink vink.

Vierailija
3129/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

EI, EI EI EI EI!!!! EI PIRTUA EIKÄ TANSSEJA EIKÄ KARAOKEA TÄNÄÄN!!!! EN TAJUA MIKS SE SUN TULEVA ANOPPIS SUSTA TYKKÄÄ, MUTT LYÖN KOKO OMAISUUTENI VETOO ETT SE HALUU VAAN HOPIKSEN PAIMENTAMISESTA EROON!!! VAIKKA MUAKIN UHKAILIT, MUTT OOT VIIMEISET PARI PÄIVÄÄ PILANNU TIPITII JA LETKIKSEN, MÄ OLEN NIITÄ KOKO MATKAN OOTTANU!!! MUUT PILAS NE ENNEN SITÄ!!! TE OOTTE KAIKKI NIIN JULMIA, NYT PUOLET PORUKASTA ON TAAS AIVAN NAAMAT, HETI TIPITII JA LETKIS JA KUKAA EI AVAA YHTÄÄ TÄNNE SALAA HAETTUA PIRTUPULLOA ENNEN SITÄ! SIAT, TE ETTE TEE TÄTÄ TAAS MULLE!!!!

-Nuori nainen huutaa koko ajan itkien

Ei, kuulitteko tuonns? Siis he mitensh seh ketagsttaa miteh itkupilli kehtaahsh meithä sioiksijh. Sioiks haukkua?? Ja huuthaa varatulle kassalle ja hopiksell vaikkhahha o niith söpööhjä.😭😭😭

Siis mitäänsh kukkaahs oo pillithjäthät tehny, eih kukkahh av väesthäth!! 😭😭😭 Jah kiirrasjhikis kuulle, heithetääns varatun kassath apunahsh pillittäjhjä ulosh, kuolkoot saninskj mähjt. Siis häj haukkuhk jah huusheu meillehth, eihkehe meillähkö oish onhelmiahg juohmisenjsh kanssa, itkupelle oh sikha!! 😭😭😭😭😭

Sittehst tähhäht järkytyksheensh ottetaahsy ku pillitjäkjä pihallajsh niinsh 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂

Vierailija
3130/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillitjähänpihakla siash selkäänsäh kaikihilta, nyth äkkiijh juotavaa ja karraokkee jokutku vetää seurraks,.tähän omistetthubitkuhpillille:

Vierailija
3131/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on naisluola? Oisin vähän käyny nuoruusvoidetta silmäkulmiin laittaissa. En mä vaan löydä. Palaan siis pubiin. Onneks se on 100varmasti paikoillaan. Olin muuten touhukas tänää. Tuon teille pellillisen♠️♥️🕳💛❤💛❤🖤🖤💥🖤❤💛💛💛❤❤💖🖤🖤

Piparkakkuja. Tsori osa palo, osa jäi raa'aks.

Maistellaa näitä iltakahvin(kaljan) kaa

Eniveis. Tänää ollu huippupäivä, ei yhtään🤧🤧🤧, vai satuinko vaan isoisempaan seuraan... ILOISEMPAAN. Prrkkle tota törkeää ylilentoa.

Vierailija
3132/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onksh muuthan joiden mielestä meillähän alkaa mennä lauantant överriksh, ku shampanjjaa suihkuun ja ammeithg? Tuutkko utelias laullaah tätä munsh kaa:

Vierailija
3133/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäs hiiss77899nsanhonh ettäht rakkastant teihtäh kaikkiakh, meensh vethäänt tänhlöp hopippenks kanssaan, elkääht naurreko Josh menhööt perheelllenseeh ja huohmennahah kerrotteht mites k menhi jos jokkuh muistahaah. Sithejht menh pihalll e pirthuahh jash leikkeihjä nyh tilhaaa:

Vierailija
3134/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino, vedä tuo meiäns kanssa t kilttinaiset seuranaan vain 🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍾🍾🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3135/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Authkakkaa jokkihu muttbpoise pöyd. Alta ja. Karoke seurraks

Vierailija
3136/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaaako kilttimies tänään tulla kysymään teitä tanssimaan, jos muistan ihan vähänpirtua rohkaisuksi?

Vierailija
3137/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Missäs on naisluola? Oisin vähän käyny nuoruusvoidetta silmäkulmiin laittaissa. En mä vaan löydä. Palaan siis pubiin. Onneks se on 100varmasti paikoillaan. Olin muuten touhukas tänää. Tuon teille pellillisen♠️♥️🕳💛❤💛❤🖤🖤💥🖤❤💛💛💛❤❤💖🖤🖤

Piparkakkuja. Tsori osa palo, osa jäi raa'aks.

Maistellaa näitä iltakahvin(kaljan) kaa

Eniveis. Tänää ollu huippupäivä, ei yhtään🤧🤧🤧, vai satuinko vaan isoisempaan seuraan... ILOISEMPAAN. Prrkkle tota törkeää ylilentoa.

Olliiks siellä taash kovvinh kiihkeetheyt mennhoo mummoilll, vaikka muute ollaansh kännishs kuinsh ellun käet? Tulkaajsh säkkinsh heit 🍾🍾🍾🍾 suihkuihhi ja ammmeishiinsh

Vierailija
3138/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaaako kilttimies tänään tulla kysymään teitä tanssimaan, jos muistan ihan vähänpirtua rohkaisuksi?

Kilttimies EI taas, etkö tosiaankaan muista mitä tapahtunut joka ilta? Olen siis selvinpäin oleva raskautettu ja ihan ystävällisenä vinkinnä sanon että ÄLÄ tänään kysy tanssiin ketään.

Vierailija
3139/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähsgybe sanhojht ettthät mäsh takkastagj teitä va. Av matkaahjjia menheöpkb kutsun h teitäth häihhink. Ihhhahhh kaikaikkk. Jushtti tultiiiijhht pihhalyt hopp kaahhsn. Mäjyt domminohh. Re. Reippaht hevvosileht. Kathoiyt taashsh. Mähtr rakastans teithäjth. Eihkaikh kukhaahsku vihhaaahhhhssss muahah. Eihähhh. M. Menhtst tanddiishs seurraavahjkoo ohjoon okht

Vierailija
3140/5012 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Mähsgybe sanhojht ettthät mäsh takkastagj teitä va. Av matkaahjjia menheöpkb kutsun h teitäth häihhink. Ihhhahhh kaikaikkk. Jushtti tultiiiijhht pihhalyt hopp kaahhsn. Mäjyt domminohh. Re. Reippaht hevvosileht. Kathoiyt taashsh. Mähtr rakastans teithäjth. Eihkaikh kukhaahsku vihhaaahhhhssss muahah. Eihähhh. M. Menhtst tanddiishs seurraavahjkoo ohjoon okht

Me ollaan jouhko kilttinaisia jah me stsemptaan teitäh niiss paljo! seurana meh vaan onsh🍷🍷🍷🍷. Lathino, tuuhh nyth tansithaah meithäkij!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän