Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Koska päästään pubiin, meillä kilrtinaisilla on nälkä, jano ja halutaan Latino tanssittamaan?
.
Mä ainakin oon jo täällä. Sauna🍺otan ja pientä🌮🍕🌮🍕.
Aamupalalle meen kyl huomenna.
Yhet tangot voisin jonkun Tanssitaitoisen kaa vetää. Tai valssi vois olla turvallisempi, ni ei tuis mitää kipugeelivonkausreplaa...
🎶🎶🎶Saarenmaanvalssi. Kilttimieskin käy jos Osaa tanssata... tanssija... siis yhen kaljan jälkeen...tanssia.
Mä ja hopis jonka laita tänääki kurii illasta taas tultiin pubii, itkin kyll kiirall nyyyyh, nyyhkis.. Siis sanoks joku sanan pirtu?! Ei juma, sitä on pakko saada kaike muun lisäks, hakekaa sitä pubii ja muutenki juomat valmiiks. Sanoiks mä jo, ett mennää naimisii, taisi sanoo muttbmuisti pätkii.
Tänää mä lupaa, ett ei mene yli. Ja eihä kukaan muist ees eilisiltana melkee mutt sori jos joku muistaa. Ny mennää tanssii ja hommatkaa joku meill sitä pirtua sill aikaa. Kai mennää kuoharikylpyammmeisiin ja karaokee taas, mutt ei sillai vedetä yli? Pakkohan se on juua, kiirall ja kaikell muulleki täst ihanast matkasta? Ja ny ottakaa mallii täst ja jos menee perseellee nii ei nauruun jooko?
Oi Oi, Latino tuli just tänne kimppasaunaan 🤤
Pirtu on vaarallista. Vahvaa. Pontikka on kaikist pskinta. Mä luotan🍺🍺🍺mä löysin tuolt ruokapöydältä🍫🍫. Voi olla huomenna tarpeen jos energiat vähis. Ja kateis. MIKS MUSTASS A NORPPAYÖASUSSA EI O TASKUJA???
.
Kätevä Emäntä hei. Sit ku kerkiit käden käänteessä tehä niit one size Punainenkörpässieniessuja Raumaaseeseen. Ni et niis olis taskut. Kiva. Ja siis tarpeellinen.
Ja peffan päälle🎀.
Vierailija kirjoitti:
.
En usko! Sullon rillit huurus. Se o kuiteski kilttimies...
Varattu kassa kirjoitti:
Mä ja hopis jonka laita tänääki kurii illasta taas tultiin pubii, itkin kyll kiirall nyyyyh, nyyhkis.. Siis sanoks joku sanan pirtu?! Ei juma, sitä on pakko saada kaike muun lisäks, hakekaa sitä pubii ja muutenki juomat valmiiks. Sanoiks mä jo, ett mennää naimisii, taisi sanoo muttbmuisti pätkii.
Tänää mä lupaa, ett ei mene yli. Ja eihä kukaan muist ees eilisiltana melkee mutt sori jos joku muistaa. Ny mennää tanssii ja hommatkaa joku meill sitä pirtua sill aikaa. Kai mennää kuoharikylpyammmeisiin ja karaokee taas, mutt ei sillai vedetä yli? Pakkohan se on juua, kiirall ja kaikell muulleki täst ihanast matkasta? Ja ny ottakaa mallii täst ja jos menee perseellee nii ei nauruun jooko?
EI, EI EI EI EI!!!! EI PIRTUA EIKÄ TANSSEJA EIKÄ KARAOKEA TÄNÄÄN!!!! EN TAJUA MIKS SE SUN TULEVA ANOPPIS SUSTA TYKKÄÄ, MUTT LYÖN KOKO OMAISUUTENI VETOO ETT SE HALUU VAAN HOPIKSEN PAIMENTAMISESTA EROON!!! VAIKKA MUAKIN UHKAILIT, MUTT OOT VIIMEISET PARI PÄIVÄÄ PILANNU TIPITII JA LETKIKSEN, MÄ OLEN NIITÄ KOKO MATKAN OOTTANU!!! MUUT PILAS NE ENNEN SITÄ!!! TE OOTTE KAIKKI NIIN JULMIA, NYT PUOLET PORUKASTA ON TAAS AIVAN NAAMAT, HETI TIPITII JA LETKIS JA KUKAA EI AVAA YHTÄÄ TÄNNE SALAA HAETTUA PIRTUPULLOA ENNEN SITÄ! SIAT, TE ETTE TEE TÄTÄ TAAS MULLE!!!!
-Nuori nainen huutaa koko ajan itkien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En usko! Sullon rillit huurus. Se o kuiteski kilttimies...
Juu, ei oo Latino. Ei kannata tulla tänne. Jää meille muille saunojille enemmän tilaa lauteilla ja paremmat maisemat. Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
EI, EI EI EI EI!!!! EI PIRTUA EIKÄ TANSSEJA EIKÄ KARAOKEA TÄNÄÄN!!!! EN TAJUA MIKS SE SUN TULEVA ANOPPIS SUSTA TYKKÄÄ, MUTT LYÖN KOKO OMAISUUTENI VETOO ETT SE HALUU VAAN HOPIKSEN PAIMENTAMISESTA EROON!!! VAIKKA MUAKIN UHKAILIT, MUTT OOT VIIMEISET PARI PÄIVÄÄ PILANNU TIPITII JA LETKIKSEN, MÄ OLEN NIITÄ KOKO MATKAN OOTTANU!!! MUUT PILAS NE ENNEN SITÄ!!! TE OOTTE KAIKKI NIIN JULMIA, NYT PUOLET PORUKASTA ON TAAS AIVAN NAAMAT, HETI TIPITII JA LETKIS JA KUKAA EI AVAA YHTÄÄ TÄNNE SALAA HAETTUA PIRTUPULLOA ENNEN SITÄ! SIAT, TE ETTE TEE TÄTÄ TAAS MULLE!!!!
-Nuori nainen huutaa koko ajan itkien
Ei, kuulitteko tuonns? Siis he mitensh seh ketagsttaa miteh itkupilli kehtaahsh meithä sioiksijh. Sioiks haukkua?? Ja huuthaa varatulle kassalle ja hopiksell vaikkhahha o niith söpööhjä.😭😭😭
Siis mitäänsh kukkaahs oo pillithjäthät tehny, eih kukkahh av väesthäth!! 😭😭😭 Jah kiirrasjhikis kuulle, heithetääns varatun kassath apunahsh pillittäjhjä ulosh, kuolkoot saninskj mähjt. Siis häj haukkuhk jah huusheu meillehth, eihkehe meillähkö oish onhelmiahg juohmisenjsh kanssa, itkupelle oh sikha!! 😭😭😭😭😭
Sittehst tähhäht järkytyksheensh ottetaahsy ku pillitjäkjä pihallajsh niinsh 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂
Pillitjähänpihakla siash selkäänsäh kaikihilta, nyth äkkiijh juotavaa ja karraokkee jokutku vetää seurraks,.tähän omistetthubitkuhpillille:
Missäs on naisluola? Oisin vähän käyny nuoruusvoidetta silmäkulmiin laittaissa. En mä vaan löydä. Palaan siis pubiin. Onneks se on 100varmasti paikoillaan. Olin muuten touhukas tänää. Tuon teille pellillisen♠️♥️🕳💛❤💛❤🖤🖤💥🖤❤💛💛💛❤❤💖🖤🖤
Piparkakkuja. Tsori osa palo, osa jäi raa'aks.
Maistellaa näitä iltakahvin(kaljan) kaa
Eniveis. Tänää ollu huippupäivä, ei yhtään🤧🤧🤧, vai satuinko vaan isoisempaan seuraan... ILOISEMPAAN. Prrkkle tota törkeää ylilentoa.
Onksh muuthan joiden mielestä meillähän alkaa mennä lauantant överriksh, ku shampanjjaa suihkuun ja ammeithg? Tuutkko utelias laullaah tätä munsh kaa:
Mäs hiiss77899nsanhonh ettäht rakkastant teihtäh kaikkiakh, meensh vethäänt tänhlöp hopippenks kanssaan, elkääht naurreko Josh menhööt perheelllenseeh ja huohmennahah kerrotteht mites k menhi jos jokkuh muistahaah. Sithejht menh pihalll e pirthuahh jash leikkeihjä nyh tilhaaa:
Latino, vedä tuo meiäns kanssa t kilttinaiset seuranaan vain 🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍾🍾🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍺
Authkakkaa jokkihu muttbpoise pöyd. Alta ja. Karoke seurraks
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaaako kilttimies tänään tulla kysymään teitä tanssimaan, jos muistan ihan vähänpirtua rohkaisuksi?
Juttelias utelias kirjoitti:
Missäs on naisluola? Oisin vähän käyny nuoruusvoidetta silmäkulmiin laittaissa. En mä vaan löydä. Palaan siis pubiin. Onneks se on 100varmasti paikoillaan. Olin muuten touhukas tänää. Tuon teille pellillisen♠️♥️🕳💛❤💛❤🖤🖤💥🖤❤💛💛💛❤❤💖🖤🖤
Piparkakkuja. Tsori osa palo, osa jäi raa'aks.
Maistellaa näitä iltakahvin(kaljan) kaa
Eniveis. Tänää ollu huippupäivä, ei yhtään🤧🤧🤧, vai satuinko vaan isoisempaan seuraan... ILOISEMPAAN. Prrkkle tota törkeää ylilentoa.
Olliiks siellä taash kovvinh kiihkeetheyt mennhoo mummoilll, vaikka muute ollaansh kännishs kuinsh ellun käet? Tulkaajsh säkkinsh heit 🍾🍾🍾🍾 suihkuihhi ja ammmeishiinsh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaaako kilttimies tänään tulla kysymään teitä tanssimaan, jos muistan ihan vähänpirtua rohkaisuksi?
Kilttimies EI taas, etkö tosiaankaan muista mitä tapahtunut joka ilta? Olen siis selvinpäin oleva raskautettu ja ihan ystävällisenä vinkinnä sanon että ÄLÄ tänään kysy tanssiin ketään.
Mähsgybe sanhojht ettthät mäsh takkastagj teitä va. Av matkaahjjia menheöpkb kutsun h teitäth häihhink. Ihhhahhh kaikaikkk. Jushtti tultiiiijhht pihhalyt hopp kaahhsn. Mäjyt domminohh. Re. Reippaht hevvosileht. Kathoiyt taashsh. Mähtr rakastans teithäjth. Eihkaikh kukhaahsku vihhaaahhhhssss muahah. Eihähhh. M. Menhtst tanddiishs seurraavahjkoo ohjoon okht
Varattu kassa kirjoitti:
Mähsgybe sanhojht ettthät mäsh takkastagj teitä va. Av matkaahjjia menheöpkb kutsun h teitäth häihhink. Ihhhahhh kaikaikkk. Jushtti tultiiiijhht pihhalyt hopp kaahhsn. Mäjyt domminohh. Re. Reippaht hevvosileht. Kathoiyt taashsh. Mähtr rakastans teithäjth. Eihkaikh kukhaahsku vihhaaahhhhssss muahah. Eihähhh. M. Menhtst tanddiishs seurraavahjkoo ohjoon okht
Me ollaan jouhko kilttinaisia jah me stsemptaan teitäh niiss paljo! seurana meh vaan onsh🍷🍷🍷🍷. Lathino, tuuhh nyth tansithaah meithäkij!
Siis juotteko teko ellun kanssa pullokaupalla llassa pirtua, kun av-mammat kaatuu vähemmästäkin? Tätä on pakko pubissa ihmetellä, hävettää nyt..