Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiishkl josjy sovitaan ettäh tänään ööööverwiymth enhää vedetäht. Ja selittäisi layötinoh mun kadonneet pikkarith?
Kato itseäsi ja ympärillesi, kuohaviini ja shampanja suihkuja jne, homma lähtenyt taas käsistä.. LATINO HOI! Nurkassa tuolla on iso joukko kilttinaisia joilla on seuranaan vain🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹vaativat herkistyneinä, että tansitat niitä koko yön, sinulla tulee kiirettä.
****Kuiskaten: Olen se raskautettu, nautin kun odotan aamua sillä tiedän miten tässä käy, nähdään aamiaisella, siis me pari jotka sinne kömmitään....
Uskaltaako tänään kilttimies mennä kysymään vai onko pakko olla Latino?
Minä olen se luistelija ja näytän teille piruetit, salkovit ja blitzit.
Mutta ne minun luistimet? Missä ne on ? Joku on piilottanut ne?
Minulle tuotiin tilalle mustat hokkarit! Minä kiidän taidokkaasti Saimaasen jäällä vain VALKOISILLA kaunoluistimillani.
Löyshinhj. Tallihj. Reippaasti. Hervosilk ja lainaan heppoista. Mennäöhj pihalla käymäämnnm. Muttht tullaan takashy tansiisisi ja kuhkarisuihkuihhinh. Pithäjäää tääämmä meno, rakkastaran teidäth
Mins ensj oop kännish. Vedänh taidokkaan karaoken ja hurmaan naiset, olen kilttimiesh siish:
Ja lisää valmiikse tänsh jälkeehs janho🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiishkl josjy sovitaan ettäh tänään ööööverwiymth enhää vedetäht. Ja selittäisi layötinoh mun kadonneet pikkarith?
Kato itseäsi ja ympärillesi, kuohaviini ja shampanja suihkuja jne, homma lähtenyt taas käsistä.. LATINO HOI! Nurkassa tuolla on iso joukko kilttinaisia joilla on seuranaan vain🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹vaativat herkistyneinä, että tansitat niitä koko yön, sinulla tulee kiirettä.
****Kuiskaten: Olen se raskautettu, nautin kun odotan aamua sillä tiedän miten tässä käy, nähdään aamiaisella, siis me pari jotka sinne kömmitään....
Uskaltaako tänään kilttimies mennä kysymään vai onko pakko olla Latino?
Ainahan kilttimies voi kysyä, mutta en suosittele oikeasti älä. Etkö muista miten viime yönä kävi, siis etkö oikeasti muista? Olen siis se selvinpäin ollut raskautettu..
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siish mäh shäikähin äskhön ku olinh thäällä naishluolasha sammun... shiish levähtäshä ja sitthe puoliväshyny ja ellu thuli tänne, nhiillä täällä taash kiihkeet menot nii mun on nyt parmepi thulla shinne pubin. Voish vaikka laulaa taash jonku biishin
Siishennsö kaksikko menhot tietää, kukkaaah eih pyssyh perässh, vattu mummotf dokkaah Kokko av väki pöydä allleshs. Eikkaih se itkipilli ollut taas sielläh sammuneenansh? Mehkuh heitetthiins se pihhallensh hetku alkuunsa! Saankosj tullahts suh kaaa laulhaagt jothains ja sitjetkl juodaansj🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siish mäh shäikähin äskhön ku olinh thäällä naishluolasha sammun... shiish levähtäshä ja sitthe puoliväshyny ja ellu thuli tänne, nhiillä täällä taash kiihkeet menot nii mun on nyt parmepi thulla shinne pubin. Voish vaikka laulaa taash jonku biishin
Siishennsö kaksikko menhot tietää, kukkaaah eih pyssyh perässh, vattu mummotf dokkaah Kokko av väki pöydä allleshs. Eikkaih se itkipilli ollut taas sielläh sammuneenansh? Mehkuh heitetthiins se pihhallensh hetku alkuunsa! Saankosj tullahts suh kaaa laulhaagt jothains ja sitjetkl juodaansj🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
En shiis ainashkaan nähny shitä itkupilliä, shaatto she shiellä olla khuitenki... Joo thuu vaas laulhaas mun kansha, lauletaakks tääh ekana?
Mäthklohy tullluttjkö hopik takahinbhjoo. Mehttio. Naishtii. Siihtiopoopp naimisiin mennääökjutk kerroinkin? No jokkkatapausytj mwillähtio oli ihhanayyo hetki ulkosallaaajhyt. Reippa ja ja jaaahtyo dominnon. Nyhtrn meet esittetääht7777799999 tanssiuyr. Mä rekastansh av väkeäkhtr. Sannoinkosttrkk sit? Hoppeas hoppis jöööö ja tanssiharjoitukset muns kanssahanöö tännnr jabsithetk vedetgää karkoreah. Muutrr saah etsiintyyytttr biiseinnen me jälkee. Sopiikko.
Merta tanddi
Meitsi örhtrre katokwyht yhdessgfdt, muuten saa senj jälkeennlauhlaa mithä biisejä halu. Elkääjj suuttukokko, saattejy kertoore mitäyt teette meiäns jälkeenhän hettiht
Methän vaan niiins rakkaustarinouyt ollahhay ettt ensikstr kerrotahtht mitjäh esitettävä ensinnenjtyi teithä. Muutto meiänsjhg jälkeenh
Varattu kassa kirjoitti:
Mäthklohy tullluttjkö hopik takahinbhjoo. Mehttio. Naishtii. Siihtiopoopp naimisiin mennääökjutk kerroinkin? No jokkkatapausytj mwillähtio oli ihhanayyo hetki ulkosallaaajhyt. Reippa ja ja jaaahtyo dominnon. Nyhtrn meet esittetääht7777799999 tanssiuyr. Mä rekastansh av väkeäkhtr. Sannoinkosttrkk sit? Hoppeas hoppis jöööö ja tanssiharjoitukset muns kanssahanöö tännnr jabsithetk vedetgää karkoreah. Muutrr saah etsiintyyytttr biiseinnen me jälkee. Sopiikko.
Merta tanddi
Meitsi örhtrre katokwyht yhdessgfdt, muuten saa senj jälkeennlauhlaa mithä biisejä halu. Elkääjj suuttukokko, saattejy kertoore mitäyt teette meiäns jälkeenhän hettiht
Methän vaan niiins rakkaustarinouyt ollahhay ettt ensikstr kerrotahtht mitjäh esitettävä ensinnenjtyi teithä. Muutto meiänsjhg jälkeenh
Öööö, aika moneen kertaan sain lukea. Okei, tanssikaa vain ja vetäkää karaokea ennen meitä, tämähän on teidän ilta. Rajua seksi leikkiä(?) pihalla ja rakastat av matkaajia? Kiva kuulla, mekin rakastetaan teitä.
Muut saa heti teidän jälkeen esiintyä ja varailla biisejä? Okei, sopii ja mekin tuota rakastetaan teitä.. Mutta joisitteko hopiksen kanssa ennen tanssia ja karaokea pari kuppia äkkiä vahvaa kahvia ja vettä? Ehkä kannattaa näin niinkuin selviämisen vuoksi. Olen siis se selvinpäin oleva raskautettu..
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
En shiis ainashkaan nähny shitä itkupilliä, shaatto she shiellä olla khuitenki... Joo thuu vaas laulhaas mun kansha, lauletaakks tääh ekana?
Soppii, sopii paremminn kuih hyvistä. Ja sithennmennaah🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷
Siis se Han verran lissäänh että itkupilllien eih meeh koskaajh ennäää av-matkallaas jatkoon. Väitti et meh eis ossatah ollaht toisteh kihlaisissaha selvinpäin olah😭😭😭 mietih mikäh sikah!😭😭😭😭
Kaikkihh siihheh suuttui ja heittehtiin se pihallleh jääätyhmän. Sitten muuten uush ohjelmanumero illaksi on kuoharri suihkun lisäjsl kuohhari ja shampanja kylvvyt yhdessä, Hilma löysi ammeith.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Varattu kassa kirjoitti:
Merta tanddi
Metht kilttihih naisheyt tsempattaah teithähhä niins. Me sittenhän eshittetääänhgg tämähän meiäns vuorollaans
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Soppii, sopii paremminn kuih hyvistä. Ja sithennmennaah🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷
Siis se Han verran lissäänh että itkupilllien eih meeh koskaajh ennäää av-matkallaas jatkoon. Väitti et meh eis ossatah ollaht toisteh kihlaisissaha selvinpäin olah😭😭😭 mietih mikäh sikah!😭😭😭😭
Kaikkihh siihheh suuttui ja heittehtiin se pihallleh jääätyhmän. Sitten muuten uush ohjelmanumero illaksi on kuoharri suihkun lisäjsl kuohhari ja shampanja kylvvyt yhdessä, Hilma löysi ammeith.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Shiish mhitä?! miten she eesh kehtaish tuollasia shannoo, en shiis ihmettlle yhtää että hheitiite shen phihalle... mhutta nyth otetaash pharit jhuomat jah shitte laulaaan... jhalluu, koshuu jah khaljaa, hölkyn khölkyn
Multha on niinsh monet pikkarith lathino varastanuh etthhä veddän täns sittensh vuorollaans
Sithens vedänh tänsh elkääkkö kysykkö syytä
Jabhuomnesn saa lattinoh selihtää kuhbei tänääh sitä tehnyt, sikka se onhs😭🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
KLO 13.00:
Mukava palstalainen tuosta aivan vierestä tarjosi saunansa käyttöömme, siitä menemme avantouinnille ja saamme karjalanpiirakoita ja kasvo sekä kaikki muut yms hoidot toki tehdään, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä..
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Klo 16.00:
Luistinesitys toteutuu huomenna!
Me saimme karanneen luistelijan tilalle toisen.
Itse Kiira Korpi lupasi tuosta karanneesta tapauksesta kuultuaan esittää meille upean luistelunäytöksen, hän saapuu huomenna!
Se luistelija joka karkasi, hänen tilalleen löytyi
Puutarhuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka Saaimaahessa on lunta? Otanko sukset mukaan?
Jossain on jäätä ainakin (muuallakin kuin krokilasissa*** hervotonta naurua), kun toi yksi lupasi luistella meille salkovit ja piilmannnin piruetit. Riippuu tietysti toteutuuko reissu milloin? Ja onko lumet siis niin menneiden talvien lumia / sou laaast siison, ninku teinit sanos.
Jos sun sukset on siis sellasta karvapohjamallia saranoilla, uskoisin että mukaan sopivat eikä norpatkaan vimmastu... ellei se ole norpankarvaa!!! Tsek, tsek•○0●°Sopiihan tää kaikille?
Klo 19.00:
Pidämme pullervon kivellä norppalivessä vauva juhlat, kun se yksi odottava suuttui, siemailemme sitten sofikoituneesti kun norppalivessä olemme:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....
Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.
Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?
Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!
Sopivathan nämä kaikille?
Nyt minun ja ellun on pakko vetäytyä naisluolaan = alkaa itkeä liikutuksesta...
Siis vetämään perhs, siis siemailen sofikoituneesti viiniä ikäisessäni seurassa = alkaa itkeä äärimmäisessä liikutuksesta, koska ei oisi koskaan uskonut saavansa miniää...
Pitäkää sitten lapsukaiset toisistanne huolta jooko?
Lähdemme ellun kanssa nyt..
Ja onhan "varatulla kassalla" tallessa ne minun muistilappuni, joissa numeroni JOS tulee mitään ongelmia hopeaketun kanssa??
No, annan tästä 50 käyntikorttiani hilmalle, hän lupasi antaa ne..
Mutta nyt lähdemme aina yhtä ihanan ellun kanssa naisluluolaan = lähtee liikutuksesta itkien naisluolaan ellun kanssa..
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Nostettu huomisen ohjelmanumerot.
Katselkaa jooko toistenne ja kihlaparin perään = alkaa itkeä...
Me ellun kanssa sofikoituneesti juhlimme naisluolassa tätä että miniän sain....
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Miehh veddän tänshk vuorollaans kilttish olensh
Hyvää ja mukavaa huomenta kaikille. Kävin juuri kurkkaamassa pubiin, taisi mennä monella aika överiksi ihan kuten ajattelin.. Nyt menen aamupalalle, odottelen kuinka moni tulee seuraksi. Täällähän on vaikka mitä herkkuja, on se kumma ettei porukkaa tule koskaan syömään mm näitä:🍇🍇🍇🍉🍉🍉🍊🍊🍊🍞🍞🍞🍞🥪🥪🥪🥪🍕🍕🍕🍕🥚🥚🥚🍚🍚🍚🍙🍙🍘🍘🍱🥫🍿🍣🥘🥩🥩🥩🥩🍗🍗🍗🍖🍖🍖🧀🧀🥞🥞🥨🥨🥖🍩🍩🍩🍪🍪🍪🎂🎂🎂
Laitan nyt pubissa oleville lohtubiisin. Senhän arvasi miten tässä käy... Kai edes pari ihmistä tulee taas seuraksi syömään? Olen siis se raskautettu, eli en makaa baarissa juuri nyt. Kai edes joku tulee seuraksi syömään?
***Kuiskaa: Minä arvasin, että taas on ihana aamu kun nuo muut sekoilleet ties mitä:)
Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha
Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath
https://www.bigstockphoto.com/fi/image-348231016/stock-photo-woman-with…
Varattu kassa kirjoitti:
Heihh hoppish, mää soithin sulle rakkauspakkausgt. Arvaasht mithäs löythy? Nyth ons kaikkih välineet kasassaha
Tuuha äkkiäh meidänsh paikkaansa, ei oo krapulaa enhää ja tykkääth kumminkin... Mä laittanut sitten kuriins ja tyydyttävä lopuks, ny tänne sieltä ku saat mu tekstarina, lähetän kuvvans vauhdittaa sua.. Loput näet vasta perillä, pidä kiirettä sisi ku tekstarins saath
Kuiskaa: Tulen aamiaiselle minäkin, oltaisiinkohan me av-mammat viimeinkin nähty aivan kaikki mitä kuvitella saattaa? 😲😲
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Kuiskaa: Tulen aamiaiselle minäkin, oltaisiinkohan me av-mammat viimeinkin nähty aivan kaikki mitä kuvitella saattaa? 😲😲
No ala nyt tulla sieltä, täällä on vaikka mitä herkkuja. 🎂🎂🎂🎂🍪🍪🍪🍩🍩🍩🥖🥖🥖🥨🥨🥨🥞🥞🧀🧀🍚🍚🍙🍙🍘🍱🥫🍿🍿🥫🍘🍙🍚🥚🥚🍕🍕🍚🍚 Oletko meidän reissussa ensimmäistä kertaa vai etkö muista muista tai tästä matkasta mitään? Mehän ollaan nähty paljon enemmän kuule reissuissa. Tule syömään seuraksi, puhutaan aamupala pöydässä..