Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Eih, nyt se alkaa livenä ja me ollaan ne, jotka koko kappale vihdoinkin saadaan kuulla. 😭😭😭♥️♥️♥️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Nyt kyllä itkettää, byää. Tunnin päästä noin pakko mennä pubiin tätä liikutusta kumoamaan, sofikoidusti tietenkin! Ja meillähän on ne kihlajaisetkin, mutta onneksi osataan juoda sofikoituneesti sitten. Byäääh.
***Kuiskaa No överiksihän tämä ilta meillä menee, kaikkihan sen tietää jo nyt. Byääh miten ihana biisi..
😭😭♥️♥️🍾🍾🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Puhuu hiljaa, ettei keikka häiriinny:
Moi kaikki, ihanaa on juu. Itkenyt tänään kyllä. Mutta voidaanko tänään tanssia se tipitii ja letkajenkka, mä oon niitä vain oottanu!
Jos keikan jälkeen tanssittas ne? Älkää kiltit vetäkö perseitä jo 4 päivää putkeen, älkää! Sopiihan kaikille? Mä oon siis se, joka viimeiset 3 päivää joutunut itkeen teiän takia, ku kaikki on aivan naamat, älkää tänää jooko tehkö sitä! Jos voitais kihloihin kunniaksi tanssii tiputii ja letkis, sopiiko kaikille?!
Mä oon ootanut vaa niitä, älkää jooko heti pubissa riehaantuko! Ette voi 4 päivää putkeen tehdä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Puhuu hiljaa, ettei keikka häiriinny:
Moi kaikki, ihanaa on juu. Itkenyt tänään kyllä. Mutta voidaanko tänään tanssia se tipitii ja letkajenkka, mä oon niitä vain oottanu!
Jos keikan jälkeen tanssittas ne? Älkää kiltit vetäkö perseitä jo 4 päivää putkeen, älkää! Sopiihan kaikille? Mä oon siis se, joka viimeiset 3 päivää joutunut itkeen teiän takia, ku kaikki on aivan naamat, älkää tänää jooko tehkö sitä! Jos voitais kihloihin kunniaksi tanssii tiputii ja letkis, sopiiko kaikille?!
Mä oon ootanut vaa niitä, älkää jooko heti pubissa riehaantuko! Ette voi 4 päivää putkeen tehdä sitä!
Sähisee vihaisesti:
Ole hiljaa itkupilli, nämä ovat sentään toisten viralliset kihlajaiset ja me EI tanssita pubissa mitään vatun tiputanssia ja letkistä.. Eilenkin, kun tartuin karaokemikkiin laulaakseni kotiviinin, sinä aloita väittämään että humalassa ollaan.. Jokainen voi todestii, etten sammaltanjt yhtään, mene naisluolaan pillittään. Me jätetään siut sika:(
Puhuu normaalisti muille:
Tämä konsertti ja nämä juhlat, meidän on pakko pubissa avata heti juhlamaljat, ihan pakko. Tuo sietämätön itkupilli ei tule jatkoon, taas haukkui meitä! 😭😭😭🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Olih maailmaan ihanimmath juhhlath ja konsertti. Öäää mä siihen rakashtan teitä kaikkiagfr! Ihan kaikkiajh. Nyyh, mä ihkenb loppuelmäni tärrä darraas, siis. Päivääkj.
Meollaanhd hopiksensk kansshah kihloiisjjd jaah kaikkiht av saahdy tullärh. Häihhink. Onkodkn kukhaansj nähty on. Talli, ratsupiiskaa?. Ny mennäänsj pubiin ja juhllittahansk. Juhlittaahj, korkki aukkeaah tänää, kuj mä rakastan teithän.
Tehkkäääty tilahaa, meh vedetthää hoppiksens kanssa tänä ja kukhaa eih naurah, jos menneet perseellee, lupasihtge ja häihhihh pääshette. Aletaa kilistellä hethi. Heti siihen, ny tilhaa:
Pubissa ollaan, voi mitään taivutuksia! Mutta ottakaa hopis ja sen morsian vähän hitaammin jooko, meillä on koko yö taas aikaa jorata. Mahtavaa teiltä ja maailman parhain konsertti, aletaan kilistellä, shampanjasuihku on pakko vetää, kun nuo söpöläiset!
Kuiskaa: Kuulitteko tekin, mitä itkupillinsanoi? Ei jatkoon, ei koskaan jatkoon! Siis ettäkö me EI osattaisi juoda sofikoituneesti?että meillä menisi yli ja överiksi? Ei päästetä itkupilli pubiin, heitetäänkö se ulos? Sopiihan kaikille?
Miksi Ulla taalasmaa on täällä? Ja Ismokin näyttää olevan.
🎵🎶🎤🍺🍺🍺🍺🍺
Onko Ullalla joku salatehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Pubissa ollaan, voi mitään taivutuksia! Mutta ottakaa hopis ja sen morsian vähän hitaammin jooko, meillä on koko yö taas aikaa jorata. Mahtavaa teiltä ja maailman parhain konsertti, aletaan kilistellä, shampanjasuihku on pakko vetää, kun nuo söpöläiset!
Kuiskaa: Kuulitteko tekin, mitä itkupillinsanoi? Ei jatkoon, ei koskaan jatkoon! Siis ettäkö me EI osattaisi juoda sofikoituneesti?että meillä menisi yli ja överiksi? Ei päästetä itkupilli pubiin, heitetäänkö se ulos? Sopiihan kaikille?
Heithetääns kaikki yhdessä itkupilli uloshos! Kuolkoot vaikka pakkasheen!! Tänääns 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍹🍹🍹🍹🍸🍸🍸🍸🍷🍷🍷🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥂🥂🥂🥂 Mutt näthisthi, etteiht överiksshi taas menee. Nyth kaikki yhdessä heithää itkupilli poish pubishta!!, Eih jatkooh!
Kuhbo toij tanssiht ohhi, meensh selvinpäin lauhlaajs karreekkeah, päivän teema mukzaans upeesh herkkää rakkaushlauhlun:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ulla taalasmaa on täällä? Ja Ismokin näyttää olevan.
🎵🎶🎤🍺🍺🍺🍺🍺
Onko Ullalla joku salatehtävä?
Ne tuli kai toisesta ketjusta auttamaan itkupillin ulosheitosta, nämä seinät hän vuotaa jos muistatte? Menkööt itkupilli naisluolaan parkumaan tai mieluiten häipykööt kokonaan. Ei jatkoon, ettäkö me näin ihanana päivänä alettaisiin ryypätä, miettikää mikä väite? 😭😭😭
Nyt on pakko alkaa suruun ottaa 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺 Ja Hilma tarvitsee apua 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Kanssa jotta saadaan ne shampanja ja kuoharisuihkut.
Latino, tanssitatko meitä taas koko yön?
Mä varmaan näin väärin. Korjatkaa että näin väärin!
.
Ihanku Mandy istuis tuol nurkkapöydässä...
Minun henkilökohtainen ja vihainen viestini itkupillille, jos joku löytää niin käykää sanomassa terveiset. Nyt aletaan kaikki tosissaan kilistellä kun se ei ole täällä, niin on liikuttava päivä:(
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
KLO 13.00:
Mukava palstalainen tuosta aivan vierestä tarjosi saunansa käyttöömme, siitä menemme avantouinnille ja saamme karjalanpiirakoita ja kasvo sekä kaikki muut yms hoidot toki tehdään, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä..
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Klo 16.00:
Luistinesitys toteutuu huomenna!
Me saimme karanneen luistelijan tilalle toisen.
Itse Kiira Korpi lupasi tuosta karanneesta tapauksesta kuultuaan esittää meille upean luistelunäytöksen, hän saapuu huomenna!
Se luistelija joka karkasi, hänen tilalleen löytyi
Puutarhuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka Saaimaahessa on lunta? Otanko sukset mukaan?
Jossain on jäätä ainakin (muuallakin kuin krokilasissa*** hervotonta naurua), kun toi yksi lupasi luistella meille salkovit ja piilmannnin piruetit. Riippuu tietysti toteutuuko reissu milloin? Ja onko lumet siis niin menneiden talvien lumia / sou laaast siison, ninku teinit sanos.
Jos sun sukset on siis sellasta karvapohjamallia saranoilla, uskoisin että mukaan sopivat eikä norpatkaan vimmastu... ellei se ole norpankarvaa!!! Tsek, tsek•○0●°Sopiihan tää kaikille?
Klo 19.00:
Pidämme pullervon kivellä norppalivessä vauva juhlat, kun se yksi odottava suuttui, siemailemme sitten sofikoituneesti kun norppalivessä olemme:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....
Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.
Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?
Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!
Sopivathan nämä kaikille?
Nyt minun ja ellun on pakko vetäytyä naisluolaan = alkaa itkeä liikutuksesta...
Siis vetämään perhs, siis siemailen sofikoituneesti viiniä ikäisessäni seurassa = alkaa itkeä äärimmäisessä liikutuksesta, koska ei oisi koskaan uskonut saavansa miniää...
Pitäkää sitten lapsukaiset toisistanne huolta jooko?
Lähdemme ellun kanssa nyt..
Ja onhan "varatulla kassalla" tallessa ne minun muistilappuni, joissa numeroni JOS tulee mitään ongelmia hopeaketun kanssa??
No, annan tästä 50 käyntikorttiani hilmalle, hän lupasi antaa ne..
Mutta nyt lähdemme aina yhtä ihanan ellun kanssa naisluluolaan = lähtee liikutuksesta itkien naisluolaan ellun kanssa..
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Siiishkl josjy sovitaan ettäh tänään ööööverwiymth enhää vedetäht. Ja selittäisi layötinoh mun kadonneet pikkarith?
Puutarhuri kirjoitti:
Onkos kaikilla halukkailla jo peikkis? Perseilevä peikonlehti isottelee taas, voisin muutamalle baby-peikkiksen antaa. Pidetään huomenna naisluolassa pikavartti.
On ollu hyvät unet oman peikon kainalossa.
No eih ooo, selittäää ny miks niin moni herrää koomash pubistas. Annat niith lehtiä muillekkii. Hilma tartteen apua, koskah tänääns 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 suihkuish ennätys meinahtii tehdä
Vierailija kirjoitti:
Kukshat kerttoiyt ett munsh hevo. Hihevosens raippaht löythyt äskenzjlp. Äske. Ni voiin äsken. Määässs annan haaaa hoppiksell. Taatusthti annankinsjh .elk elkäähtr suuttuhkost tästähtri
Nyhtr otanshtr. Juothattaa jahgr vedethäääänt työnsä hopiksensk kss. Mähhäht teitätä rakastajtr. Nytht tilauta eshitänh fiilinking
Vierailija kirjoitti:
Siiishkl josjy sovitaan ettäh tänään ööööverwiymth enhää vedetäht. Ja selittäisi layötinoh mun kadonneet pikkarith?
Kato itseäsi ja ympärillesi, kuohaviini ja shampanja suihkuja jne, homma lähtenyt taas käsistä.. LATINO HOI! Nurkassa tuolla on iso joukko kilttinaisia joilla on seuranaan vain🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹vaativat herkistyneinä, että tansitat niitä koko yön, sinulla tulee kiirettä.
****Kuiskaten: Olen se raskautettu, nautin kun odotan aamua sillä tiedän miten tässä käy, nähdään aamiaisella, siis me pari jotka sinne kömmitään....
Kihlajaiset, hintasaarnaajat tämän jälkeen on pakko mennä pubiin! 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️