Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

3021/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah

vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.

ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.

Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.

Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.

Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?

Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?

Mä siish, ruoks jokih loiventhavaa

Kukaan eih muistaht sisssss6890 mithääns elihklp kaihtimet kukkkaaansj eihsj mokkannuht. Missäkkoiuy oh lathinons, Mähän haluaa jutttelajk sensjl kansaasS yhdestä alusvaathek asiastah latinini!

Joo joo, tullaan tullaan. Muistuttakaa että tänään illalla minä juttelen sen Latinon kanssa, saa sika selittää alusvaatteiden kohtalon, nyyh mikä sika:(

Myös minä haluan jutella yksien pinkkien pikkuhousujen kohtalosta latinolle, aika monellakin on kai sille asiaa alusvaatteisiin liittyen. En oisi ikinä uskonut latinosta, jos tähän ei löydy hyvää selitystä niin Latino on valepukuinen sika, byää...

Pahoitteluni, saanhan lepytellä teitä? Ei ole tarkoitukseni olla sika.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
3022/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, päästiin viimeinkin syömään tällä reissulla. Minä aina myöhästyn aamupalalta ja tippunut kiloja, nyyh.. Siis tämä ruuan määrä ja valikoima, nyyh. Ja noi kahviherkutkin vielä, niisk! Nyt on pakko alkaa syömään ja kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah

vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.

ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.

Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.

Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.

Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?

Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?

Mä siish, ruoks jokih loiventhavaa

Kukaan eih muistaht sisssss6890 mithääns elihklp kaihtimet kukkkaaansj eihsj mokkannuht. Missäkkoiuy oh lathinons, Mähän haluaa jutttelajk sensjl kansaasS yhdestä alusvaathek asiastah latinini!

Joo joo, tullaan tullaan. Muistuttakaa että tänään illalla minä juttelen sen Latinon kanssa, saa sika selittää alusvaatteiden kohtalon, nyyh mikä sika:(

Myös minä haluan jutella yksien pinkkien pikkuhousujen kohtalosta latinolle, aika monellakin on kai sille asiaa alusvaatteisiin liittyen. En oisi ikinä uskonut latinosta, jos tähän ei löydy hyvää selitystä niin Latino on valepukuinen sika, byää...

Pahoitteluni, saanhan lepytellä teitä? Ei ole tarkoitukseni olla sika.

Nämä ovat toisten kihlajaiset, häpeä! Ensinäkin et sanallakaan selittänyt mitään kenellekään, heti luulet että me lähdetään sinun kanssasi uudestaan vai? En oisi koskaan uskonut Latino! Jos vaikka selität edes ensin niiden alushousujen kohtalo?

Vierailija
3024/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl joka päivä syöny jauhenlihamakaronilaatikkoa 200g. Mis te ootte ollu? Ruoka on ollu aina heti aamupalan jälkee 12.00-14.00

Vierailija
3025/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille, mä rakastan siisnteitäki ja tätä reissua teiän kaa. Ihanaa, ett tulitte mun ja hopiksen kihlajaisii ja meiän tanssista piditte.

Ny homma on niin, ett oon itkeny koko aja. Mutt nopeet syö hitaat, meen siis ottamaan kahvia ja eka kukkulan siis kakkupalan, söin itseni melkee ähkyy.

Jos muut haluu syödä viell oikeet ruokaa, nii iha vapaast, ellu puhuu tossa jotai samalla ku viell syödää. Ja se ett aion syyä puolet yhest kakusta eih kuulu kellekään.

Niit kakkui on kymmenittäin, syökää ruokaa ja syökkää kahvia ja herkkuja. Puhee iha täss pöyän ääress pitää kaih kilistell ku ellu puhuu.

Ja eihä kukaan suuthun täst ny, teille jäi vaikk kuinka kakkua ja ruokkaa. Ellun puheen aikana kilistetää hienostunestihi taas.

Mä ala syyä nyth ennekuin itkenj. Pakko varooh noita maljoja, ett selviin konserttiin, byää

Vierailija
3026/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa ja hopis, me av-matkaajatkin rakastetaan teitä juu.. Mutta pitäisikö sinun ellun puheen aikana kilistelyn lisäksi juoda mustana pari kuppia kahvia ja vähän vettä? Ettei kunto mene heti alkuillasta huonoon jamaan vaan jaksaa pubissa tanssia? No, kuunnellaan ellun puhe tässä pöydän ääressä ja kilistellään silloin. 🥂

Vierailija
3027/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Mä oon kyl joka päivä syöny jauhenlihamakaronilaatikkoa 200g. Mis te ootte ollu? Ruoka on ollu aina heti aamupalan jälkee 12.00-14.00

Kuule, kun kaikki meistä ei herää darraltaan siihen aamupalapöytään, koskaan en ole sinne asti ehtinyt ja päässyt. Nyt monen matkaajan mielen pahoitit!

Vierailija
3028/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellun puhe, nyt on pakko😭🥂🥂

Vierailija
3029/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poropeukalo? kirjoitti:

Kuule, kun kaikki meistä ei herää darraltaan siihen aamupalapöytään, koskaan en ole sinne asti ehtinyt ja päässyt. Nyt monen matkaajan mielen pahoitit!

Kuulkaas. Sen takia kerroin lootasta ja ruuasta, kun yks ja toinen äimisteli, et nyt vasta ruokaa saa reissussa. Että on. Ruokaa ollu.

.

Ei mulla muuta.

Vierailija
3030/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥂

Vierailija
3031/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥂

Vierailija
3032/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥂

Vierailija
3033/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa ja hopis, me av-matkaajatkin rakastetaan teitä juu.. Mutta pitäisikö sinun ellun puheen aikana kilistelyn lisäksi juoda mustana pari kuppia kahvia ja vähän vettä? Ettei kunto mene heti alkuillasta huonoon jamaan vaan jaksaa pubissa tanssia? No, kuunnellaan ellun puhe tässä pöydän ääressä ja kilistellään silloin. 🥂

Nyyh, byää.. Mä siihen S itken S vieläkin ellunh puheelle, oli upeaa. Ne sen onnittelut, niisk. Kattoks Ellu teist jotenki omituista mu kakkuppaa, siis kakkupala? No, onko väliä S sillä?

Muah itkehtää ja siiis kerroinks ett me mennäänh hopiksen kanssh naimisiinkish aletaahs suunnitell häithä kaikill matkaajille myöhemmi? No, tänhää oh se konsertti ku hintojen saattahat laulaa, nyyh... Onks kukkaak nähtyh mu ratsuraippaah, oon dominoh. Sanoinko siit?

No, kuitenskin oonh iha riittäväst selvinnyth keikall ja ja sitten pubiinhs. Kaih me tänhää juhlitaan, ku kihlajaiset? Meillähg eihks onneks koskaa lähe lapsesta, siis lapasesta homma, vaih mitä?

Mä miethinh ett sopiiks Josh keikhans jälkeen tanssin Ho siis hopiksen kanssa jothains? Mä en oo ennen tanssinutkaa kuij tuonhj yhde tanssi minkä ootte joh nähnyt kii. Mutta oiskos kelläähf ideoith johonkoin toisheens tanshiinh joka voihas hopiksen kanssa vethäää?

Mulla o se verran railakas ja likkkuuhtunut olho, että pystyn kylll tanssinh uuttakih, kuhah etteht naura. Lupaatte Koho?

Vierailija
3034/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa: HOI, nyt vapaan kassan vieruskaveri! Laittakaa sille sitä kahvia mustana ja kirkkaiden tilalle laseihin vettä. Oikeasti, nyt heti! Nämä on sen ja hopiksen juhlat, me kai halutaan kaikki että se on vielä pystyssä kun mennään pubiin keikalta?

Vierailija
3035/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa: HOI, nyt vapaan kassan vieruskaveri! Laittakaa sille sitä kahvia mustana ja kirkkaiden tilalle laseihin vettä. Oikeasti, nyt heti! Nämä on sen ja hopiksen juhlat, me kai halutaan kaikki että se on vielä pystyssä kun mennään pubiin keikalta?

Okei, minä hoidan asian. Mutta vain sillä ehdolla, että tänään kun saavutaan pubiin niin kaikki alkaa juomaan? Ihan hillitysti, mutta meillähän ei onneksi koskaan mene överiksi juhlat..

Vierailija
3036/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Onks kukaan nähny tota Emmerdalen väkeä. Ens piti vaan viereisestä ketjusta tulla Emmen seuraajia, mut ne kerto et Emmen väkeä tulis kans. Mä en kestä jo Cain kattoo mun päälle. Mä en vaan kestä.

Vierailija
3037/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, byää.. Mä siihen S itken S vieläkin ellunh puheelle, oli upeaa. Ne sen onnittelut, niisk. Kattoks Ellu teist jotenki omituista mu kakkuppaa, siis kakkupala? No, onko väliä S sillä?

Muah itkehtää ja siiis kerroinks ett me mennäänh hopiksen kanssh naimisiinkish aletaahs suunnitell häithä kaikill matkaajille myöhemmi? No, tänhää oh se konsertti ku hintojen saattahat laulaa, nyyh... Onks kukkaak nähtyh mu ratsuraippaah, oon dominoh. Sanoinko siit?

No, kuitenskin oonh iha riittäväst selvinnyth keikall ja ja sitten pubiinhs. Kaih me tänhää juhlitaan, ku kihlajaiset? Meillähg eihks onneks koskaa lähe lapsesta, siis lapasesta homma, vaih mitä?

Mä miethinh ett sopiiks Josh keikhans jälkeen tanssin Ho siis hopiksen kanssa jothains? Mä en oo ennen tanssinutkaa kuij tuonhj yhde tanssi minkä ootte joh nähnyt kii. Mutta oiskos kelläähf ideoith johonkoin toisheens tanshiinh joka voihas hopiksen kanssa vethäää?

Mulla o se verran railakas ja likkkuuhtunut olho, että pystyn kylll tanssinh uuttakih, kuhah etteht naura. Lupaatte Koho?

Uusi tanssi? Täytyy miettiä, mikä oisi sopiva huonossa jamassa olevalle, siis teille. Haluan nähdä, onnistutteko hopiksen kanssa.. Mutta juo joo vähän vettä, jotta selviät keikalle. Kellään ideoita sopiviin tansseihin vapaalle kassalle ja hopikselle pubiin?

***Kuiskaa ja ei, kyse ei ole siitä että haluaisin nauraa, itsehän se kysyi joten koitan auttaa:(

Vierailija
3038/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kaikilla halukkailla jo peikkis? Perseilevä peikonlehti isottelee taas, voisin muutamalle baby-peikkiksen antaa. Pidetään huomenna naisluolassa pikavartti.

On ollu hyvät unet oman peikon kainalossa.

Vierailija
3039/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki lapsukaiset!

Ollaan ellun kanssa oltu niin liikuttuneita = alkaa itkeä liikutuksesta..

No, kun kaikki ovat syöneet ja juoneet näköjään alamme pikkuhiljaa siirtyä kuulemaan kaikkien 3 hintasaarnaajan romanttisen konsertin.

=Itkee lisää

Konsertti jonka vain me av-matkaajat saamme kuulla kestää noin tunnin eli klo 20:00 lopettelemme.

=Itkee edelleen..

meille tulee mahtava elämys!

Onhan jokaisella nyt kynttilä ja musta norppayöasu?

Konsertin jälkeen vapaa siirtyminen naisluolaan/pubiin..

Huomisen ohjelmanumerot tulevat sitten myöhemmin, kun en koko ajan itke sitä, että poikani hopeakettu meni kihloihin..

=Itkee

Onneksi Ellu hoiti puheet, nyt alamme lapsoset siirtyä konserttiin.

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3040/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, nyt se alkaa livenä ja me ollaan ne, jotka koko kappale vihdoinkin saadaan kuulla. 😭😭😭♥️♥️♥️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän