Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Pyörin neuvottomana täällä kirjakaupan sanakirjahyllyllä. Mitä matkailu-sanakirjaa suosittelisit Saimaaseen? Tarvitsisi varmaan muutama paikallinen fraasi osata, ettei vallan moukaksi luultaisi.
Sanakirja. Se se oli, minkä unohin. On tietenkin Alkeet Savosaimaaseen-Suomeen. Mulla kun serkku asuu siellä päisessä, ni ajattelin, et etäkurssi häneltä olis edullisin. No, ei ollu, ei. Aika monta sanakirjaa tän kurssin hinnalla osin ostanu.
Kaikille ulkosuomalaisille tiedoksi, että Haagin Weimarstraatilta löytyy karnevaalikaupasta hylje-asuja. Norppa-asuja ei valitettavasti löydy, mutta toivottavasti hylkeenäkin pääsee bussin kyytiin. Nyt kaikki kansainväliset av-mammat mukaan Saimaahan. Eiku Saimaaseen!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudun lähtöpisteet ovat Forumissa, Kampissa, Itiksessä, Jumbossa, REDIssä, Triplassa, Sellossa, Ainoassa ja Isossa Omenassa. Muista ostaa eväät noista paikoista!
Mä ainakin haluan, et bussit kulkee letkassa koko matkan peräkkäin. Juhlava saapua porukalla suoraan Saimaaseen. Mites muut ?
Joo totta kai tehdään kauppakeskusturnee yhdessä! Ei kaikki ole noissa käyneet, eli sit vikan keskuksen jälkeen pitää mennä samaa reittiä takaisin.
Ei hitsit, mä olen muuten käynyt noissa kaikissa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudun lähtöpisteet ovat Forumissa, Kampissa, Itiksessä, Jumbossa, REDIssä, Triplassa, Sellossa, Ainoassa ja Isossa Omenassa. Muista ostaa eväät noista paikoista!
Mä ainakin haluan, et bussit kulkee letkassa koko matkan peräkkäin. Juhlava saapua porukalla suoraan Saimaaseen. Mites muut ?
Joo totta kai tehdään kauppakeskusturnee yhdessä! Ei kaikki ole noissa käyneet, eli sit vikan keskuksen jälkeen pitää mennä samaa reittiä takaisin.
Ei hitsit, mä olen muuten käynyt noissa kaikissa joskus.
Kai perillä saimaan järven rannalla sitten bussit juhlallisesti telakoituvat?
Meidän pitää ehdottomasti mennä Lappeenrannan kautta, että saadaan Sorjoselle pari murhaa tutkittavaksi.
Onko jollain toivottomia ajatuksia? Nyt olisi tilaisuus saada mieliinpainuva lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää ehdottomasti mennä Lappeenrannan kautta, että saadaan Sorjoselle pari murhaa tutkittavaksi.
Onko jollain toivottomia ajatuksia? Nyt olisi tilaisuus saada mieliinpainuva lähtö.
Oi Lappeenranta, lehmusten kaupunki. Osataanko siellä suomea vai alkaako jo saimaasenkielivyöhyke? Oon ollu aina huono mantsassa ja maantiekarttani on vuodelta 1977. Lappeenranta on siinä versiossa länsirannikolla, vai olenkohan teippaillut taitteista irtoilleet liuskat jotenkin väärin. Näkyy omevan Torniokin lähellä Espoota...
N60 aito blondi
Olisiko fiksua ottaa jokunen ilmaisämpäri mukaan. Voitaisiin joltakin kalastajalta ostaa niihin silakkaa tai muikkua. Kuvitelkaa kuinka mukavaa olisi syötellä norppia.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä kuskina toimii täysin itseoikeutetusti Damiano David.
Voi olla liikaa, jos on kaksi David-kuskia???
Vierailija kirjoitti:
Olisiko fiksua ottaa jokunen ilmaisämpäri mukaan. Voitaisiin joltakin kalastajalta ostaa niihin silakkaa tai muikkua. Kuvitelkaa kuinka mukavaa olisi syötellä norppia.
No tämä vasta idea! Kai niitä saa ruokkia, eiväthän häkissä ole.
Mulla on yks tokkimannin ämpäri, taattua orttteks laatua. Valkkasin tarkkaan, moni oli jotain nimettömiä...
Voin ottaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä kuskina toimii täysin itseoikeutetusti Damiano David.
Voi olla liikaa, jos on kaksi David-kuskia???
Toinen on etu-David ja toinen on taka-David.
No prob.
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä vasta idea! Kai niitä saa ruokkia, eiväthän häkissä ole.
Mulla on yks tokkimannin ämpäri, taattua orttteks laatua. Valkkasin tarkkaan, moni oli jotain nimettömiä...
Voin ottaa sen.
Meillä on ämpäri, jossa lukee #äänityöttömälle
Niitä sai sieltä aktiivimallin vastaisesta miekkarista tammikuussa 2018.
Loukkaantuuko joku työtön, jos otan tuon ämpärin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtijät saavat ilmaisen ilmaisämpärin, jonka voi perillä täyttää Saimaaseesta nostetusta silakasta. Sisältyy hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtijät saavat ilmaisen ilmaisämpärin, jonka voi perillä täyttää Saimaaseesta nostetusta silakasta. Sisältyy hintaan.
Entä kun mä oon kasvissyöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun mä oon kasvissyöjä?
Kasvissyöjäkin saa syöttää norppia. Tällä retkellä ei ole niin tarkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä Saimaahan lähtö olisi?
Tietäis ottaa saikkua töistä
Kysy pomoltasi. Hän on jo ilmoittautunut.
Kai varmistetaan, että jokainen varmasti pääsee mukaan? Pelkään jääväni kyydistä, jos bussien aikatauluihin tulee jotain häikkää:(
Norppa puku hajosi eikä kuittia ole:(
Ja joku käski hylätä eri viestissä meidän nico-jannican norppille poikaseksi, rukoilen että älkää pakottaako!!!
Itkettää ja voileivistä ei tule raikkaita vaikka miten koittaisi:(
Kai me saadaan pitää meidän nico-jannican, av-väki voisi auttaa tässä ongelmassa?