Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Ei oo Saimaan muikun voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Saimaan muikun voittanutta.
Saimaan muikku, Muimaan saikku
Onko muuten selvitetty kuka/ketkä hoitavat hopeaketun syömisen kuvaukset?[/quote]
Hopeakettu on niin kesy, että syö kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain pari puolalaista ammattikuskia tuolta Brexit-ketjusta!
Ovatko varmasti riittävän komeita av-matkan kuskeiksi? Olisiko kuvia laittaa ja ovathan jykevä leukaisia?
Vielä tarvitaan lisää kuskeja, leukaperistä joudumme ehkä hiukan joustamaan. Tähän mennessä kertyneet: Heimo, Janne Hurme, 2xDavid, Sanna +2xbrexit. Meiltähän puuttuu vielä 10 kuskia, vai unohdinko listata jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten selvitetty kuka/ketkä hoitavat hopeaketun syömisen kuvaukset?
Sopiiko että tällä matkalla myös ketun ruokkiminen jallitetaan kasvissyöjille?
Kuvatkoon kanssa, kun saavat kuitenkin raikkaat voileivät valmiina. Sopiiko tämä kaikille???
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, ettei kalat pissi veteen Saimaaseessa! Käsidesi ei riitä uinnin jälkeen, jos näin on. Tarvitsen kokovartalodesin.
Hyi! Voiko sieltä saada PÖVÖN?
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten selvitetty kuka/ketkä hoitavat hopeaketun syömisen kuvaukset?
Sopiiko että tällä matkalla myös ketun ruokkiminen jallitetaan kasvissyöjille?
Kuvatkoon kanssa, kun saavat kuitenkin raikkaat voileivät valmiina. Sopiiko tämä kaikille???
Ok. Kunhan vaan Hopeaketun PITSASSA on ANANAATA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, ettei kalat pissi veteen Saimaaseessa! Käsidesi ei riitä uinnin jälkeen, jos näin on. Tarvitsen kokovartalodesin.
Ei! Sövössä norppapuvussa mikään ei tartu.
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse Nestori Miikkulainen on luvannut soittaa huuliharppua meille perillä, ihanaa!
Pitäisikö laulaa kuorossa jotain vai kuunnellaanko vain vanhan legenda soittoa???
Onko epäkohteliasta taputtaa? Joskus kirkossa olen vähällä ollut taputtaa, jos kanttori esittää jotain poikkeuksellisen hienoa.
Uskon, että matkanjärjestäjä antaa käsimerkkiä, milloin lauletaan ja milloin taputetaan. Kyllä mahtaa Nestorkin olla otettu meidän satapäisestä Norppayöasuyleisöstämme.
Onko matkanjärjestät olleet yhteydessä nestlriin tämän musiikkielämyksen tiimoilta?
Varmaan lauletaan norppapuvuissa saimaan järven rannalla klassikko, joka raikuu vettä pitkin eli vanhoja poikia viiksekkäitä??
Onko muita biisejä kuitenkaan mietitty vai soittaako Nestori jotain huuliharpullaan tms?
Vierailija kirjoitti:
Kai varmistetaan, että jokainen varmasti pääsee mukaan? Pelkään jääväni kyydistä, jos bussien aikatauluihin tulee jotain häikkää:(
Mä olen leiriytynyt karsealla sateella ja tuulella lähtöpaikkaan.
Olen jo valmiiksi norppayöasussa, laukut toki pakattuina Norppa telttaan ja kaikenlaista huomioliivi juttua teltan päällä, etten vaan myöhästy.
Siis ettekö muut oota jo lähtövalmiina?
Muakin on jo moni tullut onnittelemaan av-matkalle pääsystä!
Mä oon Hartolassa, kai koukkaatte täältä koko letka, niin kuin on luvattu. On pimeää, mut mulla on otsalamppu ja norppaheijastin. Ja tietysti Norppayöasu. Täällä sataa!
Saako kaksosten norppabodyihin alennusta, siis juuri esim 2 yhden hinnalla tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! Sövössä norppapuvussa mikään ei tartu.
Hienoa! Norppapuku käy, jos se on GOLITSI-kangasta.
Vaala odottaa, luulin et Maustetytöt olis ollu samalla pysäkillä - ei näy. Ovat tietysti niin isoja diivoja nyktään, että tulevat vasta viimetipassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaala odottaa, luulin et Maustetytöt olis ollu samalla pysäkillä - ei näy. Ovat tietysti niin isoja diivoja nyktään, että tulevat vasta viimetipassa.
Tein kai lottorivini väärin🎶🎶🎶
Se 10 miljoonan potti onkin vasta seuraavalla kierroksella. Koko AV-lukijamatka Saimaaseen meneekin nyt säästöpujjetila kun las k i n sen lott o po tin va ra a n. Säästän j op a kir ja imis sa.
Apua! Kuskeja puuttuu edelleen!!!
Hei kaikki ulít, nyt on teidän tilaisuutenne loistaa!
Keitä nämä kaikki laatikkoleukaiset lentäjäkirurgit ovat, jotka vievät kaikki naiset? Nyt he pääsevät viemään ihanat naiset Saimaan rannalle, kun vaan kerrotte keitä he ovat!
Mä en tunne yhtään sellaista.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Terveisiä Ukko Nooan ketjusta! Minä kuulin matkasta sielä ja kovasti ollaan tulossa mukaan! Mietimme matkalla mikä Ukon siskolle nimeksi!
Ovatko varmasti riittävän komeita av-matkan kuskeiksi? Olisiko kuvia laittaa ja ovathan jykevä leukaisia?