Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä!!! kirjoitti:
Sovitin lähes väkisin meidän uhmaikäiselle Nico-jannicalle Norppa yöasuja ja lapsi muuttui oikeaksi norpaksi. APUVA, kertokaa oikeasti äkkiä mitä teen?!?!
No nythän pääset reissulla eroon koko lellikistä, kyllä sen joku norppa adoptoi...
Kuullostaa ehkä julmalta, mutta tää oli ainoa neuvo, mikä mulle tuli mieleen.
N60 lapseton
Jos nimimerkki "nyt on hätä" ajattelee asiaa laajemmin?
Järkytys on ehkä nyt suuri, mutta anna norpaksi muuttunut lapsi saimaannorpan adoptoitavaksi.
Pääset eroon äitiyden haasteistakin ja teet uskomattoman hyvän työn = saimaannorppa on vaarassa kuolla sukupuuttoon.
Jokainen uusi norpan poikanen on siis äärettömän tärkeä ja laulun arvoinen...
Nyt me av väki pistämme muistilistaan, että norpat poikanen on pidettävä hengissä ja saatava joku norppa adoptoimaan se!
Vierailija kirjoitti:
Saako pullervon kivellä hoitaa metsäsynnytyksen livenä nettiin???
Ihanan luonnonmukaista, paikalla harvinaisia saimaan norppia ja tapahtuma ikuistuu koko kansan nähtäville, eikä tarvitse maksaa edes kuvausmaksuja!
Miikkulaisen mökissä voisi varmaan viettää ekat pari päivää vauvan kanssa?
Kai muuten osa matkaporukasta voi sitten auttaa synnytyksessä?
Nyt vaikuttaa vähän siltä, että tahaltee oot raskaaks hankkiutunu JUST lukijamatkan aikaan, miten onnistuitkin? Saadaksesi tietysti kaikkien huomion? Metsäsynnytys luonnossa Pullervon kivellä tapahtuu mielestäni ihan vaivihkaa itseksesi. Ota kerihtimet mukkaa. Ja vai vielä tuollasella verukkeella tuppaisit Nestorin torppaan, se ei tu kuuloonkaan, vai sopiihan tämä muillekin?
Vierailija kirjoitti:
Voiko matkalle ottaa mukaan tuijottavan mäyräkoiran?
Voi tietysti, vaikka jodlaavan matikkakoiran. Matikkasoppa oliskin poikaa!
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan luonnonmukaista, paikalla harvinaisia saimaan norppia ja tapahtuma ikuistuu koko kansan nähtäville, eikä tarvitse maksaa edes kuvausmaksuja!
Nyt vaikuttaa vähän siltä, että tahaltee oot raskaaks hankkiutunu JUST lukijamatkan aikaan, miten onnistuitkin? Saadaksesi tietysti kaikkien huomion? Metsäsynnytys luonnossa Pullervon kivellä tapahtuu mielestäni ihan vaivihkaa itseksesi. Ota kerihtimet mukkaa. Ja vai vielä tuollasella verukkeella tuppaisit Nestorin torppaan, se ei tu kuuloonkaan, vai sopiihan tämä muillekin?
Ei, vannon etten minä tahallani tätä näin tehnyt tai mitään tuollaista suunnitellut!
Voi ei voi ei voi ei, voi tätä huolien määrää:
Liian pieni Norppayöasu, saumat auki. Ei löydy Norppa-suklaata, ei kai riitä kaikille lentokone-oksennuspussia, yks aikoo vuotaa, toinen synnyttää. Käsidesi ei varmaan riitä kaikkien perseisiin käsiin, ongelmaa on myös löytää kaikille sopivat tampponinarukorut.
Ja nyt filmiliikkeessä väittivät, ettei vuoden 1968 Kodak- kameraan löydy filmiä. Ei varmaan vaan viittiny juippi kumartua alemmalle hyllylle, helpommalla selvis vaan ei oo- kommentillaan. Oli varmaan joku tettiläinen Porvoosta.
Ja minä kun olisi niiin tahtona sammaa kuvvaa Sannan kaa
Ei tätä ketjua voi lukea ilman, että pokka pettää ja alkaa nauraa.
Ihan paras ketju pitkiin aikoihin, repeilen ääneen kun luen tätä:)
Ja mä tuun kanssa niiiin mukaan tälle matkalle!
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vannon etten minä tahallani tätä näin tehnyt tai mitään tuollaista suunnitellut!
No mutta. Muut on raivannu kalenteristaan kaiken pois, irtisanoutunut työstään tai pelkää karenssia että vaan pääsis lukijamatkalle mukkaa. Ja sinä sit raskauit? Ekkö nää o ehkäisystä kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nähdään!!!😉😉😉
Saataisiinkohan David Coulthard yhden bussin rattiin?
Hänellä on todella jyhkeä laatikkoleuka! Onko kukaan koskaan nähnyt jyhkeämpää??
Onko reissutuliaiseksi saatavilla XXXL paita JÄTÄ SE SIKA...PORVOOSEEN, varaisin 3, seikkailijat älkööt vaivautuko
Vierailija kirjoitti:
Saataisiinkohan David Coulthard yhden bussin rattiin?
Hänellä on todella jyhkeä laatikkoleuka! Onko kukaan koskaan nähnyt jyhkeämpää??
Kyllä varmaan, itse ehdotan: Janne Hurme, leukaansa en muista, mutta hurmaava nimi.
Nyt olis kuskit: Heimo, Dome, David ja Janne.
Muita?
Käyn av:lla melkein joka päivä ja en silti huomannut lähtöänne! Uskomatonta.
Vieläkö ehdin mukaan ja olenko menettänyt paljon? Missä te ootte tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn av:lla melkein joka päivä ja en silti huomannut lähtöänne! Uskomatonta.
Vieläkö ehdin mukaan ja olenko menettänyt paljon? Missä te ootte tällä hetkellä?
Rekrytään bussikuskeja, sit päästään lähtemään.
Oisko sulla ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitin lähes väkisin meidän uhmaikäiselle Nico-jannicalle Norppa yöasuja ja lapsi muuttui oikeaksi norpaksi. APUVA, kertokaa oikeasti äkkiä mitä teen?!?!
No nythän pääset reissulla eroon koko lellikistä, kyllä sen joku norppa adoptoi...
N60 lapsetonJos nimimerkki "nyt on hätä" ajattelee asiaa laajemmin?
Järkytys on ehkä nyt suuri, mutta anna norpaksi muuttunut lapsi saimaannorpan adoptoitavaksi.
Pääset eroon äitiyden haasteistakin ja teet uskomattoman hyvän työn = saimaannorppa on vaarassa kuolla sukupuuttoon.
Nyt me av väki pistämme muistilistaan, että norpat poikanen on pidettävä hengissä ja saatava joku norppa adoptoimaan se!
Minä en ole koskaan ajatellut olevani huono äiti, joka hylkää lapsensa:(
Osaako Norppa emo edes hoitaa meidän nico-jannicaa, hä????
Ja siis pitäisikö oma Taapero antaa norpille, tunteeko lapsi (tai norpan poikanen) että miehen kanssa hylätään se????
Mutta ei osata hoitaa nico-jannicaa itsekään, kun siitä tuli saimaan Norppa!!
Onko itsemme kiusaamista ja loppuelämän pilaamista, jos muutamme saimaan en rantaan, voidaksemme olla lähellä Norppa lastamme???
Mutta rääkätäänkö vain miehen kanssa itseämme, kun Nico-jannicaa eläisi onnellista/onnetonta Norppa elämää norppaperheen kanssa, eikä tuntisi meitä??
AUTTAKAA, en pysty edes raikkaita voileipiä tekemään kun itkettää!!!!
Vierailija kirjoitti:
No Helekkari teidän ja meidän kanssa!
Meinas pullat palaa uuniin kun luen ja kommentoin täällä. Huippu ketju, hekotan ääneen😆😆😆😆😉😆😉😆
Voisko Sanna ajaa yhtä bussia, ja siivota tauoilla???
Itkevä apua pyytänyt!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis pitäisikö oma Taapero antaa norpille, tunteeko lapsi (tai norpan poikanen) että miehen kanssa hylätään se????
Onko itsemme kiusaamista ja loppuelämän pilaamista, jos muutamme saimaan en rantaan, voidaksemme olla lähellä Norppa lastamme???
Mutta rääkätäänkö vain miehen kanssa itseämme, kun Nico-jannicaa eläisi onnellista/onnetonta Norppa elämää norppaperheen kanssa, eikä tuntisi meitä??
No en nyt mitenkään pysty samaistumaan, kun ei lähipiirissä ole monikaan taapero 'tietääkseni' norpaksi muuttunut. Onkohan se kuinkakin yleistä? Johtuuko ilmaston lämpenemisestä, sähköautoista vai Porvoon vaikutuksesta?
Enemmän huolissani olen voi voi voi voi siitä, että sait kai Norppayöasun vahingoittumattomana riisuttua, olihan kuitti tallessa, että voit palauttaa? On meinaan sen verran arvokas vaate meidän keskiverto AV-immeisten tuloilla
Ryhdistäydy ja ryhdy raikkaiden voileipien tekoon. On kai sinulla suurempiakin murheita...
Itkevä apua pyytänyt!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt! Kokoo ittes, on tässä muutkin tehneet uhrauksia, yksikin otti tosiaan loparit että pääsee mukaan!
Viittitkin pillittää, vaikka tajuat itsekin ettet voi kasvattaa norpat poikasta = häpee vähän tai soitetaan eläinsuojeluyhdistykseen!
Teidän Nico mikä lie on nyt norppavauva, jolle me etitään norppa vanhemmat koko av väen voimin, heti kun ollaan perillä!
Sitten tämä onnellinen tapahtuma (saimaan norppien määrä kasvoi) videoidaan että saadaan hyvää mainosta av-matkoille.
Ja jos sä sen onnellisen hetken pilaat niin koko av porukka on sun kimpussasi!
Käyhän tämä kaikille nyt??
Itse Nestori Miikkulainen on luvannut soittaa huuliharppua meille perillä, ihanaa!
Pitäisikö laulaa kuorossa jotain vai kuunnellaanko vain vanhan legenda soittoa???
Saako matkalle ottaa lasten vanukkaat kerran syöneen miehen mukaan vai jätänkö tuon sian?
Tunika norppa-kuvioinilla on listalla ja miehelle Vety ja Atomi torilta.