Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Poropeukalo? kirjoitti:
Voi ei voi ei voi ei, voi tätä huolien määrää:
Liian pieni Norppayöasu, saumat auki. Ei löydy Norppa-suklaata, ei kai riitä kaikille lentokone-oksennuspussia, yks aikoo vuotaa, toinen synnyttää. Käsidesi ei varmaan riitä kaikkien perseisiin käsiin, ongelmaa on myös löytää kaikille sopivat tampponinarukorut.
Ja nyt filmiliikkeessä väittivät, ettei vuoden 1968 Kodak- kameraan löydy filmiä. Ei varmaan vaan viittiny juippi kumartua alemmalle hyllylle, helpommalla selvis vaan ei oo- kommentillaan. Oli varmaan joku tettiläinen Porvoosta.Ja minä kun olisi niiin tahtona sammaa kuvvaa Sannan kaa
Joo itseasiassa.. Mäkin aattelin vuotaa ekaa kertaa vapaasti, kun se yksi toinenkin sai luvan siihen. Eli asiahan varmaan passaa munkin kohdalla.
Tarkistakaamme, ettei aurinkovoiteissa vain ole palmuöljyä. Olisi ikävää, jos Saimaalla korallit kärsisivät.
Oi, miten odotankaan aurinkoisen rantaloman alkamista!
Ei hitsit me tarvittaisiin oma Miro Board tms. valkotaulu tälle meidän matkasuunnittelulle ja itse matkalle! Muita etätyöläisiä tulossa?
Enhän mä edes googlaamatta tiedä mille Janne Hurme näyttää. En voi mennä hänen bussiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Itse Nestori Miikkulainen on luvannut soittaa huuliharppua meille perillä, ihanaa!
Pitäisikö laulaa kuorossa jotain vai kuunnellaanko vain vanhan legenda soittoa???
Onko epäkohteliasta taputtaa? Joskus kirkossa olen vähällä ollut taputtaa, jos kanttori esittää jotain poikkeuksellisen hienoa.
Uskon, että matkanjärjestäjä antaa käsimerkkiä, milloin lauletaan ja milloin taputetaan. Kyllä mahtaa Nestorkin olla otettu meidän satapäisestä Norppayöasuyleisöstämme.
Mä aloin nyt empimään reissuun lähtöä. Jouluvalmistelut (OFFICAL 2021) on niin kesken. Lantut vasta kaltattu ja lehtikuusi kaadettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin nyt empimään reissuun lähtöä. Jouluvalmistelut (OFFICAL 2021) on niin kesken. Lantut vasta kaltattu ja lehtikuusi kaadettu.
Onhan sulla lehtikaalia? Siitä voi tehdä sipsejä uudenvuodenjuhliin. Ne tulevat heti joulun jälkeen!
Niagaran putoukset kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Liian pieni Norppayöasu, saumat auki. Ei löydy Norppa-suklaata, ei kai riitä kaikille lentokone-oksennuspussia, yks aikoo vuotaa, toinen synnyttää. Käsidesi ei varmaan riitä kaikkien perseisiin käsiin, ongelmaa on myös löytää kaikille sopivat tampponinarukorut.
Ja nyt filmiliikkeessä väittivät, ettei vuoden 1968 Kodak- kameraan löydy filmiä. Ei varmaan vaan viittiny juippi kumartua alemmalle hyllylle, helpommalla selvis vaan ei oo- kommentillaan. Oli varmaan joku tettiläinen Porvoosta.Ja minä kun olisi niiin tahtona sammaa kuvvaa Sannan kaa
Joo itseasiassa.. Mäkin aattelin vuotaa ekaa kertaa vapaasti, kun se yksi toinenkin sai luvan siihen. Eli asiahan varmaan passaa munkin kohdalla.
Voi ei voi ei voi voi tätä huolten määrää, nyt tää toinenkii tahtoo vuotaa vapaasti, kohta kai kaikki muutkin tahtoo ja voi ei mä oon ainoa ja erotun joukosta, joka ei vuoda kun oon N60
Pk-seudun lähtöpisteet ovat Forumissa, Kampissa, Itiksessä, Jumbossa, REDIssä, Triplassa, Sellossa, Ainoassa ja Isossa Omenassa. Muista ostaa eväät noista paikoista!
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsit me tarvittaisiin oma Miro Board tms. valkotaulu tälle meidän matkasuunnittelulle ja itse matkalle! Muita etätyöläisiä tulossa?
Enhän mä edes googlaamatta tiedä mille Janne Hurme näyttää. En voi mennä hänen bussiinsa.
Eikö etätyöhön ole joku kilometrirajoitus, ettei ajaudu liian etäällä? Oothan huomannu et kaikki bussit kiertää jonossa koko reitin, kilometrejä voi kertyä jotain tsiljoona. Aattelin vaan "ettei tulis pomoa ikävä"...
Poropeukalo? kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Voi ei voi ei voi voi tätä huolten määrää, nyt tää toinenkii tahtoo vuotaa vapaasti, kohta kai kaikki muutkin tahtoo ja voi ei mä oon ainoa ja erotun joukosta, joka ei vuoda kun oon N60
Ystävä hyvä, sinä vältyt piraijoilta!
Sanokaa, ettei kalat pissi veteen Saimaaseessa! Käsidesi ei riitä uinnin jälkeen, jos näin on. Tarvitsen kokovartalodesin.
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö etätyöhön ole joku kilometrirajoitus, ettei ajaudu liian etäällä? Oothan huomannu et kaikki bussit kiertää jonossa koko reitin, kilometrejä voi kertyä jotain tsiljoona. Aattelin vaan "ettei tulis pomoa ikävä"...
Ei meillä ole muuta kuin että EU:n sisällä pitää pysyä, koska meidän asiakastietomme eivät saa joutua EU:n ulkopuolelle. Itärajalla ei ole pienintäkään riskiä siihen, että vahingossa ajautuisi ulos.
Vierailija kirjoitti:
No eihän. Joulu on joka vuosi - tää Saimaaseen lukijareissu AV porukalla once in a life time. Jätä anoppi kalttaamaan lehtikuusi ja astu bussiin!
Vierailija kirjoitti:
Tarkistakaamme, ettei aurinkovoiteissa vain ole palmuöljyä. Olisi ikävää, jos Saimaalla korallit kärsisivät.
Oi, miten odotankaan aurinkoisen rantaloman alkamista!
Täytynee ottaa suihkurusketus...
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Ystävä hyvä, sinä vältyt piraijoilta!
Voivoivoi, nyt mua vasta huolestuttaa, et mä jään ypöypöyksin henkiin, jos piraijat ha hait syö kaikki vapaasti vuotavat...
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole muuta kuin että EU:n sisällä pitää pysyä, koska meidän asiakastietomme eivät saa joutua EU:n ulkopuolelle. Itärajalla ei ole pienintäkään riskiä siihen, että vahingossa ajautuisi ulos.
Jippuutajoo. Nyt mulla on yksi huoli vähemmän, enää biljoona jäljellä ja lisää kertyy, lähtöönhän on vielä aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudun lähtöpisteet ovat Forumissa, Kampissa, Itiksessä, Jumbossa, REDIssä, Triplassa, Sellossa, Ainoassa ja Isossa Omenassa. Muista ostaa eväät noista paikoista!
Mä ainakin haluan, et bussit kulkee letkassa koko matkan peräkkäin. Juhlava saapua porukalla suoraan Saimaaseen. Mites muut ?
Pyörin neuvottomana täällä kirjakaupan sanakirjahyllyllä. Mitä matkailu-sanakirjaa suosittelisit Saimaaseen? Tarvitsisi varmaan muutama paikallinen fraasi osata, ettei vallan moukaksi luultaisi.
Mä sain pari puolalaista ammattikuskia tuolta Brexit-ketjusta!