Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
*** kuiskaa: hei Latino. On ollut kovin hiljaista vielä siellä Pitsiä&Sieniä matkasivulla Raumanmereeseeseen. Voitasko mainostaa, et sä oot jo ilmottautunu. Saattais meinaan saada vipinää aikaan... pliiiis
Raumaaseen on reissu 2022 nimeltään
Arvon av-ladyt, olen ilman vartijaa ja naisluolaan tulen!! Kyseessähän onntietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Arvon av-ladyt, olen ilman vartijaa ja naisluolaan tulen!! Kyseessähän onntietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!!
Äitis täällä jo vartookin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis täällä jo vartookin!
EI, MINÄ HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSANI PAKENEN NYT POIS TÄÄTÄ, MIKSI TUOLLAINEN KAUHEA UHKAUS???!!!
Soitettu matkanjärkkääjälle, sille väsyneelle. Ovat juhlallisin menoin iso porukka kaikkien 3 hintasaarnaajan kanssa menossa viemään hätiksen lapsia laatokkaan!
Juhlatunnelma on kuulemma katossa, viiniä slfikoituneesti juodaan ja yhdessä iloitaan:) Kuulostaa mahtavalta!
Kuiskaa: Tänä iltatanssit pubiin ysiltä, väsähtänyt saa ellulta ne vip liput ja ellu tarjoaa sen jälkeen koko illan viinaa!
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kuulkaatten nyt. Ei ole kuin yksi mun valkokultaisen isävainaan vasta silitetty sinivalkoruudukas ekopuuvillainen neliskanttinen nenä- ja kyynelliina. Ni eihä se mitenkää teiän kaikkien kyynelille riitä. Välinevaunusta löytyy luonnollisesti kierrätyspaperinenäliinoja mentholilla ja ilman.
Ollaan muuten tarkkana näiden hoitojen kaa. Että siis kotiväki meidät palaessamme tuntee...prkkle tota ylisyötettä. Palatessamme!
Ettei liian beibifeis tuu. Meinaan.Muistini palautui eilisillasta pätkittäin. Nyt jos koskaan on akuutti kyynelten pyyhintä tapaus, ehditkö äkkiä auttamaan?
Äkkiä en ehdi. On ollut niin tunteellinen päivä, että jonoa on. Tällä hetkellä kuivaelen nroa 134 ja jonon viimeisellä on jonotuslappu 498, et jonoon vaan!
Pääseekö jonon ohi jos on vieläkin krapula ja ääriakuutti tilanne kyynelten pyyhkimiseen??
Mä likoan vielkii tääl paljussa. Pitäisköhä nousta pois, iho rupee kurtistuu.
.
Mikä pukukoodi illalla kun on "Juhlat"???
Mä siemasen yhen 🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kuulkaatten nyt. Ei ole kuin yksi mun valkokultaisen isävainaan vasta silitetty sinivalkoruudukas ekopuuvillainen neliskanttinen nenä- ja kyynelliina. Ni eihä se mitenkää teiän kaikkien kyynelille riitä. Välinevaunusta löytyy luonnollisesti kierrätyspaperinenäliinoja mentholilla ja ilman.
Ollaan muuten tarkkana näiden hoitojen kaa. Että siis kotiväki meidät palaessamme tuntee...prkkle tota ylisyötettä. Palatessamme!
Ettei liian beibifeis tuu. Meinaan.Muistini palautui eilisillasta pätkittäin. Nyt jos koskaan on akuutti kyynelten pyyhintä tapaus, ehditkö äkkiä auttamaan?
Äkkiä en ehdi. On ollut niin tunteellinen päivä, että jonoa on. Tällä hetkellä kuivaelen nroa 134 ja jonon viimeisellä on jonotuslappu 498, et jonoon vaan!
Pääseekö jonon ohi jos on vieläkin krapula ja ääriakuutti tilanne kyynelten pyyhkimiseen??
Siun pittää kyssyy jokkaiselt jonottajalt! Seur.reissuu kyl tarvittaa usseempi kyyneltenkuivaaja.🤧🤧🤧
Voi miten upeaa = alkaa itkeä liikutustaan!!!
Olen ellun, hintasaarnaajien sekä lukuisten av-matkaajien kanssa juuri vapauttanut hätiksen norppalapset laatokkaan!
Meillä on täysvalaistus, ilotulitus ja videokuvaus kuinka ne hätoksen lapset innoissaan kirmaavat laatokkaan!
Hätis odottaa lapsiaan vasta huomiseksi, hintasaarnaajat vievät tämän onnen hetken videon ja käskevät etsiä laatokasta!!
Kaikki kohottavat juhlamaljan ilotulituksen tahtiin, juomme sivistyneesti ja onnen kyyneleet silmissämme!!
Olemme siellä klo 21.00 tanssimassa tiåitiin ja letkajenkan, jottei se yksi lapsiparka itke!
Samalla toki tästä av-ihmisten onnenhetkestä kerromme!
Kun norppalapset vapautettiin laatokkaan soitimme ilotulituksen keskellä uhmallakin Finlandian, lasit hienostuneesti kilistimme ja kaikki onnesta itkimme!
Ihanan liikuttavaa = alkaa itkeä..
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Onhan se nyt sitten luvattu, ett me tanssitaan oikeesti loppuun se tipitii ja letkajenkkaa ysiltä?
Mä oon se nuori nainen, joka oon niitä oottanu ja eilen itkin ihan koko ajan.
Nyt Alko huolettaa, ett eihän TÄNÄÄN porukka ala kovin kovasti maljoja kohotella, juhlapuheita pidellä, yllätyksiä tehdä ja vedä lärvejä, ennen kuin on tanssittu letkajenkkaa ja tipitii??
Mä oon niitä oottanu koko tän matkan!!
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Voisitteko auttaa miestä mäessä?
Mitä ihmettä tarkoittaa vonkkarit? Tässä ketjussa on tullut muutaman kerran vastaan ja en ymmärrä sanaa enkä sen merkitystä. Jää häiritsemään!
Lupaan tanssittaa kaikkia vastaajia 😘. Kiitos jo etukäteen.
No kulta puppeli. Sä et voi oikein ymmärtääkään tota sanaa💓. Katsos kun ihan kaikilla miehillä ei käy flaksi naisten kanssa, niin niiden täytyy ikään kuin pyydellä, anella ja liehakoida naisia saadakseen naisen suostumaan lähempään kanssakäymiseen. Tuota toimintaa kutsutaan vonkaamiseksi.
Aika jännä sattuma, mä just sua tänään ajattelin. Et eipä o sua aikoihi näkyny. Voisitsä tänään pubissa järjestää ylläritangoilun klo 21.00 -> on meinaan hyh hyh prkkle hys hys jutskaa luvassa...😉
Kiitos selvennyksestä, nyt ymmärrän!
Olen satunnaisesti käynyt lukemassa palstaa, mutta en ole oikein enää löydä aiheita mihin tarttua ja mistä keskustella asiallisesti. Käyn ehkä vääriin kellonaikoihin?
Mutta kiva kuulla, että joku muistaa minua vielä. Tango luvattu ja sovittu! Tanssitaanko privana vai otetaanko kaikki mukaan?
Ps. Lähdemme heti Saimaahan jälkeen Pitsiä&sieniä matkalle Raumanmereeseen. Tervetuloa kaikki! Olen (ilmeisesti?) mukana 💪🏼
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt sitten luvattu, ett me tanssitaan oikeesti loppuun se tipitii ja letkajenkkaa ysiltä?
Mä oon se nuori nainen, joka oon niitä oottanu ja eilen itkin ihan koko ajan.
Nyt Alko huolettaa, ett eihän TÄNÄÄN porukka ala kovin kovasti maljoja kohotella, juhlapuheita pidellä, yllätyksiä tehdä ja vedä lärvejä, ennen kuin on tanssittu letkajenkkaa ja tipitii??
Mä oon niitä oottanu koko tän matkan!!
Siis tottakai me tanssitaan ne, etkö sinä tuotakaan uskonut? Me tanssitaan ne, ihan kunnialla ja loppuun asti, ellulla on yhdeksältä sitä ennen jotain asiaa ja pari kirjekuorta ojentaa. Mm hilmalle joka niin hyvin meitä pitänyt ja jollekin muulle, mutt ne tanssit tanssitaan...
Kuiskaa vihaisena: Siis mitä sinä oikein kuvittelet meistä kanssa matkaajista, että heti kun Ellu ojentanut vip liput ja rahakäärön niin me alettaisiin muka juomaan siihen tajähtiin, että ei ehittäis tanssimaan 2 tanssia?? Häpeä, av-ihmiset ei ala alkoholilla sekoilla vaikka tarjottaisiin - meillä on tapoja. Ja nyt se suu kiinni, itkupilli...
Mä oon jo meikannu iltaa varten. Ihana ohjelma tulossa. Mut eihä mul oo henkaria mukana ku alkumarkasta mä olin ihan ikäiseni näköinen . . Vähintääki. Nyt toi Umpiksen hoito oli niin tehokas. Et ihanku 16v blondi kattoo peilistä. Mites sä pääsen ynt sit bupii sisälle. Kun en Hilma varmaan ukso et mä oon mä. Siis ahin tyäsikänen oon. Se baarikoremo oli ihan laain osi mlle. Känin poulelle mine... meni. Mä en ehi korjta. Hrmusti vihreitä. Yrtän nty pupiiiiin. Jossei vlä portteri ovela. Nädhään!
Vierailija kirjoitti:
Olen ellun, hintasaarnaajien sekä lukuisten av-matkaajien kanssa juuri vapauttanut hätiksen norppalapset laatokkaan!
Meillä on täysvalaistus, ilotulitus ja videokuvaus kuinka ne hätoksen lapset innoissaan kirmaavat laatokkaan!
Hätis odottaa lapsiaan vasta huomiseksi, hintasaarnaajat vievät tämän onnen hetken videon ja käskevät etsiä laatokasta!!
Kaikki kohottavat juhlamaljan ilotulituksen tahtiin, juomme sivistyneesti ja onnen kyyneleet silmissämme!!
Olemme siellä klo 21.00 tanssimassa tiåitiin ja letkajenkan, jottei se yksi lapsiparka itke!
Kun norppalapset vapautettiin laatokkaan soitimme ilotulituksen keskellä uhmallakin Finlandian, lasit hienostuneesti kilistimme ja kaikki onnesta itkimme!
Ihanalta kuulostaa, oisinpa paljun sijaan tullut mukaan. Minun kaikki 4 isovanhempaa on sieltäpäin, äidin vanhemmat laatokasta ja isän Karjalasta. Nyt kun mainittu laatokka ja Viipurissa soitettu Finlandia aloin itkeä, nyyh:(
Mitäs jos yhdeksältä ennen tansseja Ellu pitää lupaamansa puheen (Kuiskaa välissä: ja ojentaa rahat ja ne ikuiset vip liput) tästä elämyksestä? Voidaanko katsoa se video sen jälkeen kun Ellu asiansa hoitanut ja maljoja kohottaa?
Siis että Laatokalla ilotuliksenntahtiin on soinut Finlandia, nyyh. Voidaan sitten kun Ellu puhunut, video katsottu ja onnen maljat kohotettu niin tanssia ne tipitii ja letkajenkka? Sopiihan tämä kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta kuulostaa, oisinpa paljun sijaan tullut mukaan. Minun kaikki 4 isovanhempaa on sieltäpäin, äidin vanhemmat laatokasta ja isän Karjalasta. Nyt kun mainittu laatokka ja Viipurissa soitettu Finlandia aloin itkeä, nyyh:(
Mitäs jos yhdeksältä ennen tansseja Ellu pitää lupaamansa puheen (Kuiskaa välissä: ja ojentaa rahat ja ne ikuiset vip liput) tästä elämyksestä? Voidaanko katsoa se video sen jälkeen kun Ellu asiansa hoitanut ja maljoja kohottaa?
Siis että Laatokalla ilotuliksenntahtiin on soinut Finlandia, nyyh. Voidaan sitten kun Ellu puhunut, video katsottu ja onnen maljat kohotettu niin tanssia ne tipitii ja letkajenkka? Sopiihan tämä kaikille?
Ei, ei missää tapauksessa sovi ei ikinä!
Matkanjärkkääjä lupasi, ett tänäänntanssitaan tipitii ja letkajenkka te ette voi tehä eilisiä mulle!
Mä oon oottanu koko tän matkan vaa tipitiitä ja letkajenkkaa, älkää oikeesti tehkö tätä taas.
Kai me tanssitaan tipitii ja letkis, tanssitaanhan heti kun muut ysiltä palaa?
- Nuori nainen alkaa itkeä kauhuissaan
Mä oon ainaki ollu tänään ihan selvinpäin, ihan tuota tyttöparkaa ajatellen joka on odottanu tansseja niin paljon.... Otan vasta sitten tanssien jälkeen ku Ellu tarjoo. Mut eihän tässä oo enää ku reilu tunti ku bileet alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tämähän on hyvä idea, annetaan ellun hoitaa ne pari asiaansa ja puhua tästä elämyksestä, että Laatokalla soitettu Finlandia! Voidaan katsella se video siitä ja juhlamaljoja kohottaa. Sopiiko kaikille? Eihän ellun puheessa, videon katsomisessa ja maljojen kohotuksissa kauaa mene? Tanssitaan sitten se tipitii ja letkis vai mitä muut sanoo?
Joopa joo kirjoitti:
Mä oon jo meikannu iltaa varten. Ihana ohjelma tulossa. Mut eihä mul oo henkaria mukana ku alkumarkasta mä olin ihan ikäiseni näköinen . . Vähintääki. Nyt toi Umpiksen hoito oli niin tehokas. Et ihanku 16v blondi kattoo peilistä. Mites sä pääsen ynt sit bupii sisälle. Kun en Hilma varmaan ukso et mä oon mä. Siis ahin tyäsikänen oon. Se baarikoremo oli ihan laain osi mlle. Känin poulelle mine... meni. Mä en ehi korjta. Hrmusti vihreitä. Yrtän nty pupiiiiin. Jossei vlä portteri ovela. Nädhään!
Täytyy myöntää, että hopiksen äidin vinkit toimii, en ois kyllä ikinä uskonut! Minäkin näytän 15 vuotiaita, mutta ei finnejä! Nämä ohjeliput vai laputko, no vinkit kuitenkin täytyy säilyttää! Onneksi pubiin pitäjä tuntee meidät, eiköhän sisään päästä muodon muutoksesta huolimatta. Ollaan vielä väsyneen ja ellun iässä parikymppisen näköisiä näillä vinkeillä, miettikää..