Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2621/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muah itkehtöä noin siperia tarinaht nyth kyllä jo etukäteen, kuivaaks jokuhu munski kyyneleet?

Ja eihän, en ooo krapulassahas vaaans kännishä vielhä. Kaiht joku kuivaah munski kyynheleet jos alans kovasti ithkeä?

Vierailija
2622/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihanaa, kun on raskautettu ja selvinpäin. Ihana kylpylä ja spaahoidot, ihanan liikuttavia Siperian tarinoita. Ja ihanaa että riitti ellulla ja väsyneellä säpinää ja siitäkin kuultiin...

Ihana päänahka hieronta ja kylpylä, ihanat reseptit väsyneeltä sen itse tekemiin tuotteisiin, pysytään nuorina varmaan ikuisesti. Nyt on kyllä pakko laittaa teille kaikille kanssa matkaajille, ihan rakkaudella seuraava laulu soimaan! ❤️

Ja ei, herätkää siitä darrassa tajumaan että meillä on ihana päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kuulkaatten nyt. Ei ole kuin yksi mun valkokultaisen isävainaan vasta silitetty sinivalkoruudukas ekopuuvillainen neliskanttinen nenä- ja kyynelliina. Ni eihä se mitenkää teiän kaikkien kyynelille riitä. Välinevaunusta löytyy luonnollisesti kierrätyspaperinenäliinoja mentholilla ja ilman.

Ollaan muuten tarkkana näiden hoitojen kaa. Että siis kotiväki meidät palaessamme tuntee...prkkle tota ylisyötettä. Palatessamme!

Ettei liian beibifeis tuu. Meinaan.

Vierailija
2624/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis selvinny aamupalalle tänään ollenkaa, mutta kiitos nimikoidusta munasta! Ihan mahtavaa, vien tämän kotiin ja laitan parhaalle paikalle... Mut kyllä darra on helpottunu täällä kylpylässä, saahan täällä muuten viettää tänään useemman tunnin vai onks tässä kiirre jonnekkin?!

Vierailija
2625/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

No mutta kuulkaatten nyt. Ei ole kuin yksi mun valkokultaisen isävainaan vasta silitetty sinivalkoruudukas ekopuuvillainen neliskanttinen nenä- ja kyynelliina. Ni eihä se mitenkää teiän kaikkien kyynelille riitä. Välinevaunusta löytyy luonnollisesti kierrätyspaperinenäliinoja mentholilla ja ilman.

Ollaan muuten tarkkana näiden hoitojen kaa. Että siis kotiväki meidät palaessamme tuntee...prkkle tota ylisyötettä. Palatessamme!

Ettei liian beibifeis tuu. Meinaan.

Juu ollaan tarkkoina, MUTTA matkan järjestilijältä vinkit on pakko saada! Onneks saadaan lapuille ne, haluan näyttää yli 100 vuotiaana yhtä nuorelta ja hehkeältä.. En ois muuten ikinä aiemmin uskonut, että voi olla mahdollista, vanhan kansan konsteilla!

Vierailija
2626/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yks ihanemmista av-retkistä ikinä. Ehä mä pal mitään Porvoosta muistakaan ja Hangosta en muista, olinko ees mukana ja tehtiinkö sinne ees reissua. Mut eniveis. Tää on kyl iha paras!!!

Ja mitä toi yks mulle* kuiskaa: HUUTAA? Kun ellun ja sen umpisuolen vaklaus ei onnistunu. Olis itte menny siihen vattupuskaan ja nokkospensaaseen. Vaik olikin jäässä ne. Luulen, et vaapukkamyrkytys tais tulla silti, kun niin uuvahin.

Vierailija
2627/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Hhummena onh khyllä... Ihab pakko mennä shinne khauneudenhoitojhuttuun. Lähti thänään thaash shen verran lapsi...laphasesta thää hjuominen, muttaaa ku tarjtooin, ei shilloon khieltäydytö... Thässä vhielä phiisi minkä aijon lhaulaa illan phääteeks, tuleeksh jhoku mukaan?!?

Paljonko muistat loppuillasta, varovasti tässä kyselen? Lauloit erittäin huonosti tuon, hopiksen kanssa ja nuorin vierestä.. Mutta ei hätää, hopis sammu ennen meitä ja jatkoit yksin. Ja kauan jatkoitkin eka hopiksen kaa ja sitten yksin. Ei millään pahalla nyt, mutta laulunne/laulusi ei kuulostanut kovin hyvältä ja oli selvinpäin olevaa porukkaa kuulemassa:(

Vierailija
2628/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko muistat loppuillasta, varovasti tässä kyselen? Lauloit erittäin huonosti tuon, hopiksen kanssa ja nuorin vierestä.. Mutta ei hätää, hopis sammu ennen meitä ja jatkoit yksin. Ja kauan jatkoitkin eka hopiksen kaa ja sitten yksin. Ei millään pahalla nyt, mutta laulunne/laulusi ei kuulostanut kovin hyvältä ja oli selvinpäin olevaa porukkaa kuulemassa:([/quote]

No tuota en kyllä muista mitään, mutta ei se haittaa! Ja se mitä tapahtuu av-retkellä jää av-retkelle, eiks se nii ollu?! En mä tässä nyt rupee häpeemään, säälittää tietty muiden korvaparat mutta toivottavasti ovat selvinneet...

Vierailija
2629/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Mä en siis selvinny aamupalalle tänään ollenkaa, mutta kiitos nimikoidusta munasta! Ihan mahtavaa, vien tämän kotiin ja laitan parhaalle paikalle... Mut kyllä darra on helpottunu täällä kylpylässä, saahan täällä muuten viettää tänään useemman tunnin vai onks tässä kiirre jonnekkin?!

Mä ainaki piiloudun tänne kylpylää. Viieltä noi toiset menee kiertää niitä museoita - kaukaa. Sinne Lappeenrannan Lehmusten kaupunkii. Mä oon kert siel jo käyny ja torilla sen Lemin Peruna-Matin nähny. Ni mä likoan tääl kylpyspaassa. Kiva idea tää henkilökohtainen baarikomero. Ihana valikoima. Paitsi kaikki vaa mietoja juomia. Aika outoa. Vai ootteko muut samaa mieltä???

Terveisin Doris

Vierailija
2630/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00:

Naisluolan kylpylässä/poreammeissa siistiytyminen ja rentoutuminen. Sen jälkeen opetan teille muutamia omia kikkojani, miten tehdään ITSE mm hyvä ihonhoito voide ja shampoo. Saatte reseptit. Pysyy nuorekkaana, takaan sen kun minua katsoo. Halukkaille kerron sota ajoista ja Siperiasta.

Vierailija kirjoitti:

Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!

Klo 17.00 Lähdemme kiertämään kulttuurikohteissa ja vapautamme osan saimaan norpista (hätä hädän lapset) Laatokkaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Menee melkoisen myöhään, mutta huomenna Tanssitaan se tipitii/letkajenkkaa tanssi klo 22.30 jos tänään ei onnistu.

Eli kertaus:

Klo 13.00:

Kylpylään, opetan teille omat kauneudenhoito niksini. Saatte reseptit = toimivat takuulla, kun minua katsoo.. Halukkaille kerron Siperiasta jne.

Klo 17.00:

Kiertelyä kulttuurikohteissa, käymme mm lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Vapautamme hätiksen lapset Laatokkaan...

Klo 22.30:

JOS tipitii ja letkajenkkaa tanssit epäonnistuvat, otamme ne uusiksi huomenna...

Kun tänään on tanssittu, menen ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään ikäiseni seuran kanssa, siis otamme viiniä sofikoituneesti!

Jos tulee ongelmia hopeaketun kanssa, tulkaa sanomaan.

Uskomatonta, kerroin olevani sen äiti ja selvisin siitä...

Mutta joo, tanssien jälkeen ellun kanssa lähdetään naisluolaan rentoutumaan ja purkamaan traumojamme = jos ongelmia hopeaketun kanssa (minulla uhkailu ei riitä), ilmoitus minulle...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Me mennään viideltä kierteleen eri paikkoihin ja vapautetaan hätiksen lapset(!) Laatokkaan, sekin ongelma ehkä ratkeaa! Mua niin itketyttää nää Siperia tarinat, ajatella ett umpiväsyny sielki ollu. Onks se kyynelten pyyhkijä jossain, ny itkettää niin liikutuksesta, vaikka aivan on ihanaa täällä muuten:(

Vierailija
2631/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Paljonko muistat loppuillasta, varovasti tässä kyselen? Lauloit erittäin huonosti tuon, hopiksen kanssa ja nuorin vierestä.. Mutta ei hätää, hopis sammu ennen meitä ja jatkoit yksin. Ja kauan jatkoitkin eka hopiksen kaa ja sitten yksin. Ei millään pahalla nyt, mutta laulunne/laulusi ei kuulostanut kovin hyvältä ja oli selvinpäin olevaa porukkaa kuulemassa:(

No tuota en kyllä muista mitään, mutta ei se haittaa! Ja se mitä tapahtuu av-retkellä jää av-retkelle, eiks se nii ollu?! En mä tässä nyt rupee häpeemään, säälittää tietty muiden korvaparat mutta toivottavasti ovat selvinneet...

No mutta. Kukas se täällä arvostelee toisten laulua? Karita Mattila vai? Karaokea saa laulaa just kaikki. Ja jos on emäntänä noinkin kätevä, ei voi enää vaatia et osais laulaa. Karttakepillä silmään joka toisen laulua noin pahalla muistaa!!

Vierailija
2632/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonks ainut joka ei tiedä nauttisko tästä täysillä vai itkiskö liikutuksesta?

Vierailija
2633/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Toverit, nyt kaikki heti ulos sieltä ja peltotöihin mars!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa..

Löysimme ihanan lapsenvahdin taaperolle eli Svetlana Sasha Ninockha Le sekä hänen pikkuiselle veljelleen eli Dimitry Andrei Egorille!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Tänään lapsenvahti vie lapset mukavelle retkelle kommunistien joukkoon, bussilla menevät Neuvostoliiton niin mukavissa paikoissa käymään!

Kuvia ihanista toveri lastenhoitajista:

content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16370658083621602463587.jpg

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005425359.html

Nyt musiikkia:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
2634/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!!!! kirjoitti:

Toverit, nyt kaikki heti ulos sieltä ja peltotöihin mars!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa..

Löysimme ihanan lapsenvahdin taaperolle eli Svetlana Sasha Ninockha Le sekä hänen pikkuiselle veljelleen eli Dimitry Andrei Egorille!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Tänään lapsenvahti vie lapset mukavelle retkelle kommunistien joukkoon, bussilla menevät Neuvostoliiton niin mukavissa paikoissa käymään!

Kuvia ihanista toveri lastenhoitajista:

content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16370658083621602463587.jpg

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005425359.html

Nyt musiikkia:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Musiikki vaihdettu välittömästi meidän rentoutuskappaleisiin!!!!!

Kuiskaa: Älkää pelästykö. Hintasarnaajat lupas hoitaa sen hätikse lasten kaappauksen, nehän lähtee Laatokkaan TÄNÄÄN ja siinä jää hätis ihmettelemään. Kaikki on ok.

Vierailija
2635/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hopis muuten itkee ja uikuttaa pihalla, että se käy hakkaamassa (vaikka eihän se siihen ikinä pystyis) Matin ja Tepon? Mulla oli ennen loiventavia niin kova darra, ett menikö multa jotakin ohi??

Vierailija
2636/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa rentoutusmusiikkia ja laventeliporekylpy. Siemaus sofistikoidusti kristallipikarista! Vaude. Kasvoja vähän kiristää hoitojen jäljiltä, rypyt varmaan siliää... tulispas nyt joku laulamaan et: Olen nähnyt Helga-neidin kylvyttä... prkkle tätä sivusyöttöä. Kylvyssä, ihanaa!

Ni pesusienellä heittäisin.

Vierailija
2637/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks hopis muuten itkee ja uikuttaa pihalla, että se käy hakkaamassa (vaikka eihän se siihen ikinä pystyis) Matin ja Tepon? Mulla oli ennen loiventavia niin kova darra, ett menikö multa jotakin ohi??

Katoppa edellinen sivu, ihanaa miten hyväntuulinen toi ellu on ja väsähtänyt hehkuu:) Sitä se kuuma lempi voi teettää, eikä tossa iässä tartte enää pelätä ees raskautumisia....

Vierailija
2638/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonks ainut joka ei tiedä nauttisko tästä täysillä vai itkiskö liikutuksesta?

Et todellakaan, aivan ihanaa mutta itkettää niin samalla....

Vierailija
2639/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaten:

Mitä muut sanoo, pitäskö tolle matkajärkkärille antaa ikuiset vip-liput tai jotain av-matkoille? Vois hopiksen äitinä pitää sen kurissa ja muutenkin ihanaa ollut. Jos oisin yhtään tiennyt kenen äiti se on ja minkä ikäinen oisin ollut paljon ymmärtäväisempi. Mitä muut sanoo, äänestetäänkö tästä?

Vierailija
2640/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaten:

Mitä muut sanoo, pitäskö tolle matkajärkkärille antaa ikuiset vip-liput tai jotain av-matkoille? Vois hopiksen äitinä pitää sen kurissa ja muutenkin ihanaa ollut. Jos oisin yhtään tiennyt kenen äiti se on ja minkä ikäinen oisin ollut paljon ymmärtäväisempi. Mitä muut sanoo, äänestetäänkö tästä?

Kuiskaten myös* metkaa, et alussa se oli must aika outo. En muuten muista sitä edellisiltä reissuilta... niin kun nyt en pal muutakaan... huoh. Mut siis alkumatkassa koko ajan ruikutti umpiväsymystään ja töitään, kun ne balalaikat ei tehny mitään. Nyt se on must aika söpö. Kiva kun ne Ellun kanat... prrrrkkkle kanssa niin kaveeraa. Kyllä. Vipliput ilman muuta ma sanon.